Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Snake-Mojzi Creative Commons License 5 órája 0 0 61058

Állítólag ez elég jó, nekem még sajnos nem jött össze:

1383-as mező

Miskolc - Eger a panoráma úton keresztül

Előzmény: -Smiley- (61057)
-Smiley- Creative Commons License 5 órája 0 0 61057

Sziasztok.  Tudnátok - e ajánlani szép útvonalon közlekedő járatokat? 

Ratbus Creative Commons License 21 órája 0 0 61056

Eredetileg 2015 júl. 1. volt a határidő, most 2016 júl. 1.-re módosult.

Egyébként nekem azt sugallja a kiírás, hogy a KK-kra szabják a dolgot a jelenlegi, vagy attól eltérő arányú alvállalkozó-bevonással. Azaz nem lesz szolgáltatóváltás.

Előzmény: Ratbus (61047)
trizs77 Creative Commons License 4 napja 0 0 61055
MCA-001 Creative Commons License 4 napja 0 0 61054
És a barcsi Irizar is kb. addig bírja Ki:-(
A karosszéria és az alváz kezd külön életét élni.
És a 7-8 éves busz 1.4 millió kilóméternél tart.
Előzmény: MCA-001 (61053)
MCA-001 Creative Commons License 4 napja 0 0 61053
A Di-Cam szerződése 2016 év végéig szól.
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:149358-2013:TEXT:HU:HTML&src=0

Kiírás
http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:34331-2013:TEXT:HU:HTML&src=0
Előzmény: BPD-017 (61052)
BPD-017 Creative Commons License 5 napja 0 0 61052

Én is ezt nézegettem, el is kezdtem számolgatni, de nem értem még a végére. A DDKK-nál a kisebb szám a mostani Di-Cam-os járatoktól valamivel többet foglal magában. Lehet, hogy belefér az összes távolsági - ööö... országos - vonal is, ami megmaradt 1-el kezdődő vonalszámon. Az ilyen Siófok-Szekszárd-Baja, Pécs-Kaposvár, Szekszárd-Kaposvár meg hasonlók decemberben átszámozódtak helyközivé.

Előzmény: DZA242 (61051)
DZA242 Creative Commons License 5 napja 0 0 61051

Azért érdekes, hogy minden területen két kiírás van, egy nagyobb egy pedig kisebb km adattal. Létezik, hogy a kisebbik lefedi a jelenlegi alvállalkozós területeket, és elsősorban azok mennének maszek kezébe?

Előzmény: Ratbus (61043)
timetable Creative Commons License 5 napja 0 0 61050

A megadott kilométeradatok hogyan viszonyulnak a mai teljesítményekhez?

Előzmény: Ratbus (61043)
Ratbus Creative Commons License 5 napja 0 0 61049

Ez nem jelent semmit. Három cég esetében szinte biztos, hogy maradni fognak: DAKK, DDKK, ÉNYKK. Ezek a cégek ugyanis hazai szemmel nézve gigászi járműbeszerzésekbe fogtak bele az utóbbi időkben. Ha jövő év végén menniük kéne, nem vágtak volna bele ilyesmibe.

A többiek helyzete azonban nem túl rózsás, különösen a KMKK és a Volánbusz hozzáállásán látszik, hogy talán már a végjátékra készülnek.

Előzmény: JLW-470 (61046)
Ratbus Creative Commons License 5 napja 0 0 61048

Ha több induló is lesz a KK-k mellett, akkor az eredményhirdetésig hónapokig fog telni eljutni, a hátralévő nagyjából 1 év pedig szükséges lehet a felkészülésre, ha esetleg új szolgáltató nyeri el az adott területet.

Előzmény: Ratbus (61047)
Ratbus Creative Commons License 5 napja 0 0 61047

Ehhez képest már az ajánlattételi határidő is szerepel mindegyikben: július 1.

Előzmény: Gyötör (61044)
JLW-470 Creative Commons License 5 napja 0 0 61046

"Alvállalkozás tervbe van véve: igen"

 

Ez azért sokat elmond arról,hogyan képzelik el a jövőt...

Előzmény: Ratbus (61043)
Gyötör Creative Commons License 5 napja 0 0 61045

"Közszolgáltatási szerződésre vonatkozó előzetes tájékoztató" - az 1370-es szerint előírt minimál tartalommal.

Előzmény: Ratbus (61043)
Gyötör Creative Commons License 5 napja 0 0 61044

Ezek messze nem a tenderek.

 

Előzmény: Ratbus (61043)
Ratbus Creative Commons License 5 napja 0 0 61043
DZA242 Creative Commons License 6 napja 0 0 61042

Ott van az: az első helyijáratos megálló, nem sokkal a lámpa után, még az őrmezői végállomás bejárata előtt.

Előzmény: MCA-001 (61026)
dundalk Creative Commons License 2015.03.25 0 0 61041

pont erre gondoltam én is.

Előzmény: Gyötör (61039)
dundalk Creative Commons License 2015.03.25 0 0 61040

ahogy a főnöke mondta ne azt figyeljék mit mondok, hanem, hogy mit csinálok. :)

Előzmény: Fradista Utazó (61038)
Gyötör Creative Commons License 2015.03.24 0 0 61039

Mint a tárcák közti koordinációért felelős miniszternek, Lázár Jánosnak kellett volna/kellene leültetni az egyeztetésre a felelős minisztériumokat azaz a KIM-et (járások) és az NFM-et (közlekedés).

 

Újabb lehetőség: ezzel alapoznak Vitézy D. új tevékenységi köréhez? :-)

 

 

Előzmény: trizs77 (61037)
Fradista Utazó Creative Commons License 2015.03.24 0 3 61038

Lázár János nem hülye. Ha hülye lenne, nem jutott volna negyvenéves korára ilyen magasra.

Viszont Lázár politikus. És,mint politikus, nagyon jól tudja, hogy a látszat a fontos, nem a valóság. Ha szól Sesztáknak, és lesz busz, akkor mi történik? Semmi. Ha bemondja az újágba nagy dérrel-dúrral, hogy nem engedhető meg, hogy, stb., stb., azt elolvassák jól az emberek, és akkor ő a király, hogy milyen keményen megharcol a buszért. Hogy aztán utána ténylegesen lesz-e busz, az már mindegy is.

Előzmény: trizs77 (61037)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 61037

Még senki nem szólt Lázárnak arról, hogy egyik beosztottja, a NFM a volán menetrendek megrendelője és aláírója ?

A másik meg a tulajdonosi jogokat gyakorolja ?

 

Amikor ezek (miniszterek) összeülnek, akkor ennyire nem beszélnek egymással ?

Ennyire nem tudják, hogy a mellettük ülőnek mi a dolga ?

 

Az külön fájó, hogy Lázár olyanért háborog ami a beosztottja= NFM,  (közvetve az Ő saját) dolga.

 

------------------

 

Ha kiháborogta (feleslegesen) magát akkor adjon utasítást Sesztáknak=NFM,  hogy elsejétől ebből meg abból a faluból induljon közvetlen buszjárat a járási kórházba meg ide meg oda.

 

Ennyi.

 

Ő fog legjobban meglepődni, hogy indulni fog ilyen járat.

 

 

 

 

Előzmény: FOMA (61035)
Gyötör Creative Commons License 2015.03.24 0 0 61036

Szerintem pedig elképesztően elszomorító: jó hogy Lázár ennek nincs tudatában, na bumm, soha nem foglalkozott vele.

A probléma ott kezd súlyossá válni, hogy szakmai vezetést végző embereknek erre fel kellett volna készítenie, ami:

1/ vagy nem történt meg,ami hanyagság

2/ vagy ha ezt kapta "felkészítés" gyanánt...hát annyit is értenek hozzá, vagy direkt manipulálnak.

Előzmény: FOMA (61035)
FOMA Creative Commons License 2015.03.24 0 0 61035

Nekem különösen ez tetszik:

 

"Szerinte meg kell változtatni azt a gyakorlatot, hogy a Volán évek óta nem hajlandó figyelembe venni a menetrend összeállításakor az utazóközönség igényeit."

 

Azért az külön szórakoztató, hogy egy kormányzati vezető nem tudja, hogy mi lenne a kormányzati szervek feladata.

 

Előzmény: trizs77 (61033)
BPD-017 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 61034
Meg amilyen logikusan beosztották a kistérségből járássá alakuláshoz a térképet... Pl. a Balatonszárszótól délre eső zsákfaluhalmaz (Kötcse, Nagycsepely, Szólád, Teleki) a fonyódi járáshoz került volna, Szárszó Siófokhoz, a falvak viszont Szárszón keresztül érhetőek el tömegközlekedve. Szerencsére sikerült kibulizni, hogy a korábbi balatonföldvári kistérség minden települése Siófokhoz tartozzon, ha már muszáj megszüntetni. De akkor menne az ujjal mutogatás a Kaposra, ha nem tudták volna ezt kibulizni, hogy miért nincs közvetlen járat Kötcséről Fonyódra?

Szóval, itt nagy gáz van fönt a szolgálati luxusautós fejekben, sapkaszíntől függetlenül...
Előzmény: Racilaci (61028)
trizs77 Creative Commons License 2015.03.24 0 0 61033

Lázár úr a Miniszterelnökséget vezető miniszter.

Szolgálati elöljárója a Nemzeti Fejlesztési miniszternek.

 

Ha neki nem tetszik, hogy valahová nem lehet eljutni volán autóbusszal, adja utasításba.

A NF miniszter ezt köteles végrehajtani.

 

Lázár úr óhajának megírásához kell kb. 10 perc.

10-szer rövidebb idő, mint újságírónak interjút adni, a volánokra mutogatni.

 

Ő, ott, abban a székben, azért is van.

Hát dolgozzon.

 

 

Megfizetjük.

Jól.

Előzmény: munkamegosztás (61027)
Scaniás Creative Commons License 2015.03.23 0 0 61032

Üdv!

Olyan kérdésem lenne felétek, hogy lenne-e valaki Gyöngyös, Jászberény, Heves környékéről, aki csatlakozna hozzánk autóba a zsámbéki Busexpora? Kellene még 1-2 ember :)

Privibe  vagy mailben keressetek már meg vagy esetleg facen!

RAN 19-77 Creative Commons License 2015.03.23 0 0 61031

szerintem nem lenne probléma 

 

lásd Somoskőújfalu 

Előzmény: Cpt.Dave (61030)
Cpt.Dave Creative Commons License 2015.03.23 0 0 61030

Ha már Heves megye:

http://www.heol.hu/heves/kozelet/felnemet-levalna-egerrol-602940

 

Off téma, de a következménye a helyi járatra érdekes lehet.

Előzmény: munkamegosztás (61029)
munkamegosztás Creative Commons License 2015.03.23 0 1 61029

Járások kb 1983-ig léteztek, utána városkörnyék lett a név.

Jött az önkormányzatiság meg a káosz, 

Utána kistérség, majd járás megint.

 

Közölve voltak ezek az igények a volánokkal?

 

Helyfüggő volt.

Azaz egyes megyékben jó volt a kapcsolat és megoldódott minden simán, megint más térségekben nem.

 

Módjában állt a volánoknak minden valós igény kielégítése?

 

Nem, de ehhez az alapfeladathoz veszteségtérítést is illene adni.

Ugyanis ez piaci alapon nem végezhető, főleg olyan térségekben ahol fizetőképes kereslet alig van.

 

Az a probléma, hogy a megyehatárok, járási határok eddig se voltak mindig jól átjárhatóak tömegközlekedéssel, erre még utalás sincs, hogy ez javulna a mostani felvetés nem is foglalkozik ezzel.

 

Inkább arról van szó a mesterségesen létrehozott járásokat nem a meglevő közlekedési lehetőségek figyelembe vételével jelölték ki.

 

pl.:

http://www.heol.hu/heves/kozelet/egy-napig-ingaznak-hogy-eljussanak-a-korhazba-601536

 

Vagy: http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=134207026&t=9213095

"

Snake-Mojzi  2015.03.15    0 0 649

OFF

A nyergesújfaluiak logikus módon a csecsemő-és gyermekgyógyászati esetekben Kistarcsához, fertőző esetekben pedig Balassagyarmathoz tartoznak

ON

Előzmény: munkamegosztás (647)"

 

Évekkel ezelőtt volt egy nyíllal nyakon lőtt beteg akit Pest megyéből Hatvanba, onnan Gyöngyösre, majd Kistarcsára ,meg még egy budapesti kórházba vittek, mert nem lehetett ellátni, de az egészségügy belső rendszere, igazgatása alapján vitték a mentősök az egyik helyről a másikra a beteget. Furcsa lenne 1:1 ben egyes esetekben a közlekedési központoknak lekövetni az egészségügyi hálózatot az biztos.

Előzmény: Racilaci (61028)