Keresés

Részletes keresés

boritomi Creative Commons License 4 órája 0 0 61212

HELYI HÍREK - SÜLYSÁP

 

 

Év elejétől több járattal bővült a helyi busz menetrendje, ám az akkori döntéskor is jelezte a járatot évente közel 9 millió forinttal támogató önkormányzat, hogy több hónapos forgalomszámlálás veszi kezdetét, és a minimálisan igénybe vett járatok kikerülhetnek a szolgáltatásból.


Az eredmények alapján megtörtént a menetrend felülvizsgálata, és azokat a járatokat, amelyeken minimális kihasználtságot tapasztaltak, nem tudják fenntartani.

Ezért 2015. április 20-tól 2 járattal csökkentik a 36 járatot tartalmazó menetrendet. Megszűnik a 15.05-kor, valamint a 23.40-kor induló busz, mivel ezek átlagos utaslétszáma nem éri el a 3 főt. A 16.05-kor a vasútállomásról szőlősre közlekedő járat pedig 16.10-kor indul, és visszafelé a Magdolna utca - Vasút utca útvonalon közlekedik.

 

(sulysap.hu)

Racilaci Creative Commons License 3 napja 0 2 61211

Barmok. Tényleg nem tudok mást mondani. Egyébként nem a teljes név megváltoztatása miatt keverhetőek össze az átlagutas számára a volán-járatok egy magánvállalkozás kocsijával, hanem azért, mert ugyanolyan igénytelen, jelzés nélküli, esetleg lekapart logójú, leharcolt, olcsó vackokkal kénytelenek szolgáltatni, mint Józsi a szomszéd utcából.

Előzmény: BPO-105 (61198)
dundalk Creative Commons License 5 napja 0 0 61210

és Tiszaföldváron is:
http://tiszafoldvar.hu/autobusz-palyaudvar-epitese/
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.869570326411704.1073741956.229040487131361&type=1

 

Előzmény: sosiforda (61209)
sosiforda Creative Commons License 6 napja 0 0 61209
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61208

Felolem aztan. Pont, magasrol.

Előzmény: Chabee87 (61207)
Chabee87 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61207

Nincsenek már volánok jogilag sem. A KK-kba beolvadással megszűntek.

Előzmény: Törölt nick (61206)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61206

Semennyibe. Volanok jogilag nem szuntek meg. Eszkoz ingatlan stb allomany az o tulajdonuk.

Előzmény: Wiener Walzer (61200)
dundalk Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61205

Ja összes logo legyártva felragasztva, weboldalak elkészültek..

Előzmény: Wiener Walzer (61200)
dundalk Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61204

Így van. Van Coca-Cola, Fanta meg Sprite is, mind egy cég terméke de nincs rajta a palackon, hogy The Coca Cola Company Fanta stb.

Sajnos olyan emberek döntenek, akiknek fogalmuk nincs erről. Már mint a márkanév építésről.

Előzmény: Snake-Mojzi (61202)
dundalk Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61203

Szerintem meg van:

http://kmkk.hu/

Előzmény: BPO-105 (61201)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61202

Ha meg akarják jeleníteni a Volán nevet, akkor miért ragaszkodnak a cégnévben szerepeltetéshez? Simán lehetne alkalmazni brandként is, ahogy a Persil mosóport sem valami kacivántos "Henkel Magyarország Kft. Univerzális Mosószerügyi Igazgatóság Porterméke" jellegű néven árulják.

Akár többféle megoldásból is válogathatna az illetékes:

-Egységesen, országosan Volánbusz néven (ekkor a Volánbusz Zrt.-t viszont célszerű átnevezni)

-Régiónként (pl. ÉNYKK Zrt. = Észak-Nyugati Volán)

-Egy KK-n belül megyénként tovább-bontva a nevet (pl. KMKK Zrt. = Jászkun Volán, Mátra Volán, Nógrád Volán)

stb.

Tehát a cégnév ugyan úgy maradna a kacifántos, "KK-s", de az utasok felé az xy Volán név lenne kommunikálva.

Előzmény: BPO-105 (61198)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61201

Ilyen pont nincs, de mondjuk Volán Dél-Dunántúli Közlekedési Központ Zártkörűen Működő Részvénytársaság az lenne.

A rövidítése is nem kevésbé ütős: VDDKK Zrt.

 

A KK-t pedig azért vették fel (és nem lett pl. Északkelet-magyarországi Volán a név), mert akkoriban  - hogy kissé nyersen fogalmazzak - a cégnevek között a Közlekedési Központ volt az új csöcs. (Avagy szép és jó, népszerű, és mindent el lehet adni vele.)

 

Amúgy a BKK kicsit más eset.

Előzmény: dundalk (61199)
Wiener Walzer Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61200

A névváltozás mennyibe kerül majd, új forgalmik stb.?

Előzmény: dundalk (61199)
dundalk Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61199

Én nem értem..a BKV-t sem keresztelték át. Miért nem maradhatott a régi név? attól még lehetne KK..
Egyébként meg mi a franctól lesznek a volánokból közlekedési központok?

 

Csak, hogy érezzük miről is van szó:

 

Volán középkelet-magyarországi közlekedési központ zártkörűen működő részvénytársaság

 

Ez egy igazi brand szerintük, így kell ismerté tenni egy márka nevet gratulálok!

Előzmény: BPO-105 (61198)
BPO-105 Creative Commons License 2015.05.21 0 0 61198

http://www.autoszektor.hu/hu/content/hamarosan-visszakapjak-nevuket-volan-cegek

Hogyan kell véglegesen elcseszni/kimondhatatlanná tenni egy cég nevét, rövidítését, 1. fejezet, 1. példa.

Most már biztos, hogy direkt csinálják, mivel szellemileg ennyire visszamaradott ember egyszerűen nincs a Földön.

Gyötör Creative Commons License 2015.05.18 0 0 61197

 

 

Az elektromos busz agyoncsaphatja a fővárosi villamosprogramot

Épphogy megítélte a kormány a támogatást az új budapesti villamosvonalakra, máris visszakoznának. Villamos kontra elektromos busz: mérlegre tettük őket. Tovább »

forrás: Index.hu

 

"A farkában  a mérge!!!"

 

Felhívom a figyelmet a legutolsó bekezdésre:

"nemcsak az új villamosvonal, az elektromos busz is a gazdagok luxusa. Saját zsebből megvásárolva nem térül meg soha, a dízelbuszok még egy jó darabig rentábilisabbak. Mindjárt más, ha uniós támogatást lehet fordítani a beszerzésükre."

 

Ratbus Creative Commons License 2015.05.15 0 0 61196

1 éve HDA-228-nak is hasonló balesete volt Székesdűlő ipartelepnél. Ott a kikanyarodó teherautó fordult neki a busz bal hátsó részének.

Előzmény: htibor (61195)
htibor Creative Commons License 2015.05.15 0 0 61195
Tourismo Creative Commons License 2015.05.14 0 0 61194

Főleg ha a normát le is vitték.

Egyébként üzemanyag vételezési jegyet ad a kút?

Előzmény: Wiener Walzer (61191)
TvolanT Creative Commons License 2015.05.13 -2 0 61193

Itt is ez a helyzet. 

Ha véletlenül több a megtakarítás, akkor leveszik a vonali szorzót, nehogy megtakarítás keletkezzen. 

Nem csinálják meg direkt azoknak a buszát, akik ki merik nyitni a szájukat. 

 

 

 

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.13 0 0 61192

Kivalo rendelkezes mondhatom, akkor gondolom Baranyaban is valami hasonlo a helyzet.

 

Es kik szivnak, az utasok.

 

 

Az egyik allomasfonok mondta nekem egyszer az vagy 10 eve, hogy tudod Jozsikam, rohadt jo szakma ez a buszozas, egy baj van csak, de az nagy a g..ci utasok, nelkuluk sokkal konnyebb lenne...

Előzmény: Wiener Walzer (61191)
Wiener Walzer Creative Commons License 2015.05.12 0 0 61191

Olyan rendeletről hallottam egy KK esetében, hogy a túlfogyasztó busz sofőrje 150 Ft/l kártérítést fizet, minden egyes túlfogyasztott liter után. Egy öreg busz nem minden esetben tud norma közelében fogyasztani.

A megtakarítást levették havi 30000 Ft  10000 Ft re már azokon a kocsikon amelyek erre még képesek....

 

Egy átlagos ex Volán KK-s sofőr fizetése még IGy is 10000-30000 Ft al csökkent 2014 hez képest.

Előzmény: Törölt nick (61190)
Törölt nick Creative Commons License 2015.05.12 0 0 61190

Múlt héten, hétfő-szerda között otthon voltam, buszoztam a környéken, csak egy napot.

 

Mondanom sem kell, a Pannon Volán és társai, semmit sem változtak. 3 cég, de főleg a PV buszaival utaztam. Pécsről falvakba és vissza. A menetrendhez képest, amivel utaztam, összesen 1óra  29 percet késtek. Indulási idők a végállomásoktól nagyjából rendben voltak, egyszer volt egy plusz 5 perc. Na de amit a köztes megállókat illeti... hát, hát.

 

Na meg az, amit egyesek össze tudnak tökölni két falu között. 40-nél kidobja üresbe és kigurul.....Meg a faluba amit csinálnak, nonszensz, kettes, négyes, hatost kapcsol már 30-nál beremeg az egész busz, mielőtt lefulladna kidobja üresbe és kigurul..... így persze, hogy nem lehet menetrendet tartani. A sofőrök nem a menetrendszerint közlekednek, hanem az üzemanyag megtakarítás szerint.... nonszensz.

JLW-470 Creative Commons License 2015.05.11 0 0 61189

Van ON része is:http://444.hu/2015/05/11/a-gyerekeknek-nagyon-nem-tetszik-az-uj-rendszer/

 

"De közvetetten is tönkreteszi a diákok életét az emelt óraszám. Szinte összes vidéki iskola képviselője jelezte, hogy a Volán és a MÁV járatai a korábbi tanítási időhöz illeszkednek, így a kisebb településeken élő gimnazisták nem tudnak hazajutni még órákig az utolsó órájuk után sem. Nagyon sokan kérték, hogy az illetékesek tegyenek valamit, mert nagyon rossz, hogy a 8 óra iskola után nem lehet hazamenni. Volt olyan diák, aki arról számolt be, hogy péntekenként az osztálytársainak 5 kilométert kell „gyalogolniuk a pusztában”, mert már nem jár semmilyen járat haza."

Wiener Walzer Creative Commons License 2015.05.11 0 0 61188

http://fuvarlevel.hu/uj-tachograf-rendelet/

 

Új Tachográf rendelet készül...

Törölt nick Creative Commons License 2015.05.04 0 0 61187

En amikor anno videken rendszeresen jartam helykozivel,falubol, masodik megalloba mindig 5 perc kesesekkel ert. Olyan tavra plusz 5 perc, ami gyalog max ennyi, nem kis tehetseg kell. A legtobbjuk nem indult idobe, de volt olyan is aki felgyorsitott 5-10km/h-ra azt uresbe guritotta, majd amikor mar szunte megallt a kocsi megint adott egy kis gazt. 25 perces menetrendet rendre 34-40 alatt teljesitettek. Amikor jelezve lett a volannak, mindigazzal jottek, hogy a tachograf oraja szerint jarnak a buszok, utananeznek, beallitjak az orakat pontosan. Ahha persze. Idoben csak a beugrosok, helyettesitok jartak, idekuldtek egy ket turista buszt vahy 395ost a tavolsagi jaratrol. Azok erdekes rendesen tartottak az idot, sot neha a vegallomasra sietve erkeztunk....

Ez szerintem a kornyeki helykoziseknel szerintem megbeszelt dolog, kimondva, kimondattlanul.

Előzmény: TvolanT (61186)
TvolanT Creative Commons License 2015.05.02 0 0 61186

Én most itt egy kicsinyt visszaolvastam. Engedjétek meg, hogy leírjam néhány gondolatom.

 

 

 

A helyközi járatok majd 60% késik. Csak nem mindegy mekkorát és mely városban/helységben (van olyan járat, amely egy, az induló állomástól számított harmadik településen rendszeresen 10-15 perc késéssel van ott, a végállomásra 5 perc késéssel érkezik. És igen, ehhez nem tudnak a megfelelő "szakképzett" személyek megfelelő, rugalmas vagy legalább megközelítőleg igazodó menetrendet készíteni idestova 5 éve)! A Pest megyei helyközi/elővárosi közlekedésben jelentősnek csak a 10 percen túli késés számít, ez az, amit vezetnek menetlevélen, feldolgoznak fizetésnek és rögzítenek a forgalmi naplóban. Ez legfőképpen a Budapestre irányuló volnalaknál van természetesen.

 

 

A tisztaságért a gépkocsivezető felel! Itt nálunk legalábbis. Olyan autóbuszokon, amelyek a kerékjáratnál beáznak esőben, száraz időben masszívan porolnak. A csuklón óriási lukak, van olyan autóbusz, amin felnézve a csuklóban az eget látod egy kb 60 cm-es repedésen. A sofőr lábára csöpög a víz a gázpedálnál, az utasra a jobb oldali ablakon, a EMKE elázik, mert a szélvédőn folyik be a víz esőben. A kárpit tisztítása sem megoldott, egyetlen káprit tisztító gép van, az is a műszaki igazgató irodájában elhelyezett szőnyeg tisztítására, semmilyen halandó azt el nem kérheti. A külső mosáson kívül semmilyen tisztítási feladatot nem végez más a sofőrön kívül. Nagyjából megvan ugye, hogy mennyi ez az idő órára és hétre leosztva? Jó, ha kisöpri..... (ezek nem tartalék kocsik, ezek fodaautóbuszok!)

 

 

Biztonság. Erről a következő történetet tudom elmesélni: van olyan autóbusz, ami ha a gázt nyomod jobbra húz, ha a fékezel, akkor balra. Olyan busz, amiben nincs vezető ülés, illetve van, de nincs rajta szivacs. A csupasz fém vázon ülsz. Ha a gépkocsivezető beírja, hogy az ülésben a szivács hiánya ronggyal van kitömve, kiveszik a rongyot másnapra a műszakon. Olyan busz is jár forgalomba, amin ki lehet látni a kerékdobnál. Ennél még jobb, hogy hidegben vagy párás időben, nem látja a tükröt, annyira párásodik. És ez csak a jéghegy csúcsa, ennél van sokka durvább sztori is.

 

 

Az udvarasság a fentiekből adódik. És igenis nagyon fontos, mert az utasokból élünk, Ők "hordják össze" a fizetésünket. Ilyen munkakörülmények mellett azonban nem várható el az udvarias, felkészült, kipihent munkavállaló. Pöfög, durrog, hányaveti. Utálja az egészet.

 

 

Munkaruha. Van elképzelésetek róla, hogy a sárgák két éve nem kapnak munkaruhát az új tenderezésre hivatkozva? Ennyi idő alatt egy repülőgép tender is lezáródna, nemhogy gatyáké? Ennyi idő alatt szinte megcsinálták a régiósítást...... És nem vehetik meg a legszükségesebbeket számlára sem, maguknak fizetik ki, ha kell valami, ugyanis ha nincs egyenruhában, a forgalmista felnyomja és elvonják a minőségi prémiumot, ami 15-30 ezer forintig és ADHATÓ!

 

 

 

 

 

És mielőtt nekem támadtok: Ezekről a problémákról tudnak. Az érdekképviseletek is, akiket a cég fizet és munkaidő kedvezményt kapnak a nagy smemiért, amit csinálnak és a vezetők is, akiknek remek fizetése van, remek felelősséggel, ami közelít a nullához.

Olyan munkaerő hiánnyal küzdünk, hogy kb. két héten belül nem fogjuk tudni kiállítani az elővárosi fordákat, mert nem lesz kivel. Volt olyan is, hogy volt kivel, de nem volt mivel, mert nem volt üzemképes autóbusz! Napi szinten leírva látják, mind sofőr, mnd belső dolgozói oldalról. És nem történik semmi. És nem is fog.

 

Lehetne a szösszenetem aláírása:

A kiábrándult

TvolanT Creative Commons License 2015.05.02 0 0 61185

Általános.

Amikor jött az "új" vezér, (aki most távozott) hozta magával és kreált egy pozíciót neki.

Előzmény: trizs77 (61183)
TvolanT Creative Commons License 2015.05.02 0 0 61184

A műszaki állapot nem változott. Lehet bármilyen szépségesen szép sárga, fehér ajtókkal, az attól még ugyanúgy 2-es műszaki állapotra.

Előzmény: MCA-001 (61178)
trizs77 Creative Commons License 2015.05.02 0 0 61183

Miskolc szépe (E.E.) általános helyettes volt vagy kereskedelmi helyettes ?

Előzmény: TvolanT (61182)