Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

Racilaci 2 napja Creative Commons License 60309

És ezt hogy kivitelezték? Megállították a telekocsit cigiért, s senkinek nem tűnt fel, hogy kicsit elmaradnak? Azért az nem egy perc, mire a próbavásárláson lebuktatják az eladót, megbírságolják, jegyzőkönyvet vesznek fel stb. 

 

Ha én egy autóban utazom negyedmagammal, s megállunk valaki miatt a benzinkúton, fix, hogy én is kiszállok, elmegyek wc-re stb. Nem fogok a kocsiban rostokolni negyedóráig, amíg ők jól kibüntetgetik magukat.

Előzmény: dundalk (60308)
dundalk 3 napja Creative Commons License 60308

"nem csak az illegális telekocsist buktatták meg, hanem útközben több próbavásárlást is tartottak, amelyek felénél szintén szabálytalanságokat tapasztaltak"

 

Ez marha jó, megbuktatják a a feketézőt, de előtte még körbe hordoztatják magukat vele és megbüntetnek akit tudnak szabolcstól az osztrák határig. :)

ügyes húzás vagy nem volt szabad céges autó azon a napon? Ezért sok jutalom lesz, mert lett bevétel és még utiköltséget sem kellett fizetni. Egyre leleményesebbek ezek a NAV-osok!

Előzmény: Chabee87 (60304)
Wiener Walzer EuroNight 3 napja Creative Commons License 60307

Csak nem a Todibusz? :D /Na jó valószínű nem :(/

Előzmény: Chabee87 (60304)
Chabee87 3 napja Creative Commons License 60306

Egyetértek.

Előzmény: paca664 (60305)
paca664 4 napja Creative Commons License 60305

A vatera után ez is borítékolható volt, mihelyst elérik a kellő ismertséget és felhasználót. Alapvetően szerintem helyes.

Előzmény: Chabee87 (60304)
Chabee87 4 napja Creative Commons License 60304

Témába is vág, meg nem is:

Telekocsist buktattak le az adóellenőrök

Bécsi élményparkba akarták volna vitetni magukat, de a sofőr még ekkor sem fogott gyanút. Tovább »

forrás: Index.hu

sosiforda 4 napja Creative Commons License 60303

Időutazás a Kaposvári Tömegközlekedési Zrt-vel (benne vannak a Volános előzmények is farosokkal):

 

 

http://kapos.hu/videok/kapospont_net_video/2014-07-04/20_eves_a_kaposvari_tomegkozlekedesi_zrt.html

BPD-017 4 napja Creative Commons License 60302
Köszönöm. Kíváncsi volnék, hol akadt el az információ, mert van, hogy a Volánok is reklamálni kényszerülnek a szolgáltató felé a hibás adatok miatt.
Előzmény: JLW-470 (60291)
BPD-017 4 napja Creative Commons License 60301
Egy már nem az akkori formájában létező Pannonos járattal utaztam Somogyon belül. Azt hittem, dobok egy hátast a betonra, mikor nem-fordasofőrbá kérdi, hogy kérek-e jegyet... Jó, nem nagy táv volt, 15 km-es jegyet vettem, de meglepett. Az ilyeneket szoktam azzal szívatni, hogy persze, hogy kérem a jegyet, és még belekérdezek egy-két műszaki adatba, ha elöl le tudok ülni. Kedvencem a fogyasztás. :D Onnantól kezdve amíg a buszon vagyok, dolgozik, mint a kisangyal. :D
Előzmény: JLW-470 (60295)
Snake-Mojzi 4 napja Creative Commons License 60300

Értem, köszönöm.

Előzmény: htibor (60297)
archlinux 4 napja Creative Commons License 60299

Az lemaradt, hogy Pécsről.

Előzmény: archlinux (60298)
archlinux 4 napja Creative Commons License 60298

Ha már másodrészezés a téma:a 14:45-ös Pécs-Veszprémre kellett volna nyáron a másodrész,mert a hét vége felé mindig dugig telve

 

Amúgy sose értettem, hogy a Kapos ebben a fekvésben miért nem indított járatot a Balatonra nyáron, ez kábé ujjgyakorlat kellene legyen. (Bár a menetrendmódosítás után a gyorsjáratokat kábé mind a társvolánok kapták.) A MÁV sem igazán töri össze magát...

Előzmény: JLW-470 (60292)
htibor 4 napja Creative Commons License 60297

http://feol.hu/szekesfehervar/emleket-allitanak-a-toronynak-1609217

 

“A vasút felújításával foglalkozó korábbi írásunkra több olvasói kérdés jött, sokan arra kíváncsiak, mikor valósul meg, hogy az autóbusz-pályaudvar a vasútállomáshoz költözik? Ezzel kapcsolatban Fehérvár polgármestere emlékeztetett a város azon tavalyi döntésére, miszerint a megoldást jelentő intermodális közlekedési központ csak úgy valósulhat meg a vasútállomás mellett, ha a Vasvári gimnázium jelenlegi épülete helyett felépül egy korszerű, új iskolaépület. A 2014 és 2020 közötti uniós tervezési időszakban szeretne a város a fejlesztéshez ugyancsak többmilliárd forintot elnyerni. Ha ez sikerül, akkor az említett feltétellel, de megépülhetne itt az új buszpályaudvar. Ez a projekt komoly parkolóhely bővítést is jelentene, így a most olyannyira jellemző parkolási „lehetetlenség” talán megszűnne.”

Előzmény: Snake-Mojzi (60294)
htibor 4 napja Creative Commons License 60296

83 oldalas döntéselőkészítő tanulmány: LINK

 

RMT készítés és tapasztalat: http://www.3k.gov.hu/remos_downloads/Intermodalis_kozpont_Szekesfehervaron.318.pdf

 

2013. március 22-i közgyűlés előterjesztése: LINK

 

Kettő autóbusz-állomás esetén az üzemeltetésre fordított sor megnövekszik, és hozza magával azt, hogy ha mindkét irányból mindkét állomást érintik, az a városon belüli forgalmat és a futásteljesítményt is megnöveli.

Ha csak egyik irányból egyiket, az meg utaspanaszok tömegét okozná, hogy x,y járat miért nem közlekedik tovább, és ugyanez a másik irányból is jelentkezni fog.

Arról nem szól a fáma, hogy a jelenlegi helyen milyen funkcióban gondolkodnak.

 

 

Előzmény: timetable (60293)
JLW-470 4 napja Creative Commons License 60295

"Szerinte térségünkben egyáltalán nem jellemző, hogy a sofőrök visszaélnek a menetjegy-eladással,"

 

Tudom,hogy neki az a dolga,hogy védje a munkavállalókat,de azért ilyen nagyot nem kellene már...

 

 

Előzmény: BPD-017 (60278)
Snake-Mojzi 4 napja Creative Commons License 60294

Most akkor mégsem abban maradtak, hogy ha lesz pénz új gimnáziumra akkor az IV. változat

http://onkormanyzat.szekesfehervar.hu/_user/7/File/onkormanyzat/SZFVIRKKK/4_mell-Intermodal_IV_valt_130307.pdf

ha nem lesz új iskola, akkor pedig az I. változat

http://onkormanyzat.szekesfehervar.hu/_user/7/File/onkormanyzat/SZFVIRKKK/1_mell-Intermodal_I_valt_130307.pdf

épül meg?

Előzmény: htibor (60281)
timetable 4 napja Creative Commons License 60293

Egyébként ha kap a város kb. 7-8-9 mrd forintot, és ehhez még pluszban felhúz egy gimnáziumot valahol - mivel a Vasvári gimnázium területére szükség lesz -, akkor indulhat az intermodális móka a vasútállomásnál.

 

Megint a szokásos műsor, amikor a település, a szolgáltatók, és a tervezők álmodnak egy nagyot, hogy minél többe kerüljön, és minél kevésbé legyen használható...? Van erről már a városnak kész rendezési terve?

 

Továbbá: Lenne-e esetleg olyan megoldásnak értelme, mely két buszállomással számol, egyiket a vasútnál, másikat a mai helyén elhelyezve? Értelemszerűen, olyan munkamegosztással, hogy pl. a vasútnál lévőtől indulnak a 8-81-811-7-62-es utak felől érkező helyközik, a déli irányból jövő többi járat végpontja pedig a másik "decentrum"?

 

 

Előzmény: htibor (60281)
JLW-470 4 napja Creative Commons License 60292

Szerintem is több járatra lenne szükség Fehérvár és Sárbogárd közé,és akkor nem lenne ilyen probléma(csak az Alba nem nagyon szeret másodrészezni).

Ha már másodrészezés a téma:a 14:45-ös Pécs-Veszprémre kellett volna nyáron a másodrész,mert a hét vége felé mindig dugig telve,10-15perc késésekkel indult(a Balatonnak egész nyár nem volt elég,hogy eszébe jusson még egy kocsit küldeni a tömeg kezelésére).

Előzmény: archlinux (60288)
JLW-470 4 napja Creative Commons License 60291

Ennél a járatnál van az,amiről beszéltél(csak a menetrend.hu-ba nincs beleírva):http://ujmenetrend.cdata.hu/uj_menetrend/volan/talalat_kifejtes.php?run_id=174797&domain_type=1&sls_id=18824&els_id=11754

Előzmény: BPD-017 (60289)
BPD-017 5 napja Creative Commons License 60290
Szerintem is másodrész kellene.
Előzmény: archlinux (60288)
BPD-017 5 napja Creative Commons License 60289
Köszi! :) A lényeg, hogy van ilyen. Most egyet találtam: 1641/2, Pécs-Lenti, Zala Volán. Böhönye-Vése között nem szolgál ki utasokat. Felkiáltójellel a végén.
Előzmény: JLW-470 (60287)
archlinux 5 napja Creative Commons License 60288

Az ilyet egyébként tudja a menetrendek.hu? Mert támogatom az ilyet (ha van nagyon közel alternatíva), csak az utashoz is jusson el az infó.

 

Bár lehet, hogy ebben az esetben inkább másodrész kellene, ha a többi járaton is zsufi van. (Egyébként alapvetően nincs bajom azzal sem, ha helyközi utasok vannak a távolsági járaton. Amíg ezzel távolsági utasok nem maradnak le. Általában a beszállítási rend segíteni szokott, de itt az átszállás miatt ez speciális szitu.)

Előzmény: BPD-017 (60285)
JLW-470 5 napja Creative Commons License 60287

"Asszem pont Pannonos járatnál szerepel lábjegyzetben valamelyik menetrendben, hogy Nagyatád-Csurgó viszonylatban (vagy visszairány?) nem vehető igénybe. Egy ilyet benyomatni a járatra Fehérvár-Sárbogárd viszonylatra sulipéntekekre..."

 

Az a Pannon inkább Zala lesz.Ők nem szeretnek Zala megyén kívül megállni. :)

Előzmény: BPD-017 (60273)
BPD-017 5 napja Creative Commons License 60286
Ahol más választási lehetőség is van, valóban, egyetértek.
Előzmény: nowhere_man (60284)
BPD-017 5 napja Creative Commons License 60285
Ha valaki Tatabánya-Bogárd viszonylaton utazna, az megszívná, ha csak felszállni lehetne. Olyan korlátozás kellene, hogy Fehérvár-Bogárd viszonylaton nem lehet igénybe venni. Létezik ilyen megoldás máshol is.
Előzmény: nowhere_man (60283)
nowhere_man 5 napja Creative Commons License 60284

Meg aztán egy "emelt szintű" járatnak szerintem baromira nem feladata a helyközi igények kiszolgálása, mint ahogy az IC-knek sem.

Előzmény: nowhere_man (60283)
nowhere_man 5 napja Creative Commons License 60283

"de nem gondolom, hogy ha már kilobbizták az önkormányzatok, akkor a gyakorlatilag elővárosi közlekedést egy országos járat igénybevételével kell kiszolgálni. Főleg, hogy a vérteses járatpár simán kihagyhatja a baranyai megállókat, mondván, hogy ez nem az ő hatáskörébe tartozik, pedig ott lennének távolsági utasok is, itt pedig többnyire bérletes/mákosigazolványos/rövidtávú, előreváltott jegyekről van szó."

 

Ezt mondom én is, hogy nem értem miért kell a helyközi utasokat ráereszteni a távolsági járatokra, legnagyobb részük ingyen/csak kieggel, bérlettel vagy 90-essel utazik, egynél több megállót nem megy és 200-300 forintnál többet nem hagy ott. Bogárdnak meg Nagydorognak még lenne értelme mert onnan azért akad Pécsig utazó, de azt is úgy kellene hogy csak felszálló utasokra korlátozni. Visszafelé Nádasd és Hidas ugyanez.

Előzmény: hory004 (60282)
hory004 5 napja Creative Commons License 60282

De akkor nézzenek már bele a tükörbe, ki lehet pakolni a kocsiállások mellett is, nem csak a kanyarban. Nem tartana semeddig előrébb gurulni legalább az átjáróig.

És ilyenkor nem az a megoldás, amit Győrben is csinálnak, hogy beáll a szegedi mellé a kisalföldes kocsi, és a kisbériek azzal mennek? Nem hinném, hogy annyira bonyolult egy 'bogárdi másodrészt keríteni. Nyilván pénz kérdése, meg ha nem csapkodja senki az asztalt, akkor fentről ez nem látszik...

Nyilván a Pannonnál is meg lehetne oldani ezt fordakocsi cserével, olcsóbb is keríteni egy szakadt E95-öst, de nem gondolom, hogy ha már kilobbizták az önkormányzatok, akkor a gyakorlatilag elővárosi közlekedést egy országos járat igénybevételével kell kiszolgálni. Főleg, hogy a vérteses járatpár simán kihagyhatja a baranyai megállókat, mondván, hogy ez nem az ő hatáskörébe tartozik, pedig ott lennének távolsági utasok is, itt pedig többnyire bérletes/mákosigazolványos/rövidtávú, előreváltott jegyekről van szó.

Előzmény: htibor (60280)
htibor 5 napja Creative Commons License 60281

"Az egész fehérvári buszállomást föl kéne robbantani és újratervezni az egészet."

"Csak" nagyobb területet, több induló és mondjuk irányonként 2-2 érkező kocsiállást igényelne ekkora utasforgalom kiszolgálása, A lehető legjobb helyen van a városban(funkciók+útvonalak), éppen ezért körbe is van építve és anno ekkora területet szántak neki. Mert a túlvégén a parkolók is szűkek(a szegélykő igazi abroncsgyilkos módon nem lett lesüllyesztve a sarkoknál, vasárnap délután is csurig van autóval), a Palotai útból és a Palotaváros előtti zöldterületből nem lett engedve, így maradt ez amit látni lehet 2007 óta.

 

Egyébként ha kap a város kb. 7-8-9 mrd forintot, és ehhez még pluszban felhúz egy gimnáziumot valahol - mivel a Vasvári gimnázium területére szükség lesz -, akkor indulhat az intermodális móka a vasútállomásnál.

Előzmény: BPD-017 (60273)
htibor 5 napja Creative Commons License 60280

"Egyrészt minden beálló autó az állomás bejárata után pakol ki, és nem a kocsiállásokon, emiatt egyszerre max 2 busz tud átmenni a lámpán."

 

A 14:30, 15:30, 16:30 környékén olyan nagymértékű a zsúfoltság az autóbusz-állomáson, hogy a kocsiállásokról kihaladás és a beállások is nagy problémákat jelentenek, a túlsó felén is jelzőlámpa van, amely a kihaladást szabályozza és egyben a buszok másik oldalra(9-16 kocsiállások) átfordulását is akadályozza.

Sárbogárdiak számára szeptember 1-től indult 15:05-kor egy iskolásnapi mentesítő járat, direkt amiatt, hogy 15:20 és 14:40 között is legyen egy alternatíva és ne a 15:20-as sáregresiről tóduljanak át a pécsire a bogárdiak, mondván az hamarabb leér.

A 16 órás alsószentivánit 20 állóval láttam múlt héten, és a külső megállókban várhatóan utaslemaradás is volt rajta.

 

Előzmény: hory004 (60272)