Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

htibor 2014.04.12 18:09:48 Creative Commons License 59903

Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt.

Teljes mennyiség:
Új autóbuszok adás-vétele, garancia időn belüli vevőszolgálati tevékenységgel az alábbi kategóriákban:
— helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsony padlós szóló autóbusz, kéttengelyes 16 db;
— helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsony padlós szóló autóbusz, háromtengelyes 7 db;
— helyközi országos távolsági szóló, kéttengelyes autóbusz 7 db;
— turista autóbusz 2 db.

Helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsony padlós szóló kéttengelyes autóbusz: hosszúság: 11,8–12,3 méter; motor: dízel, minimum 160 kW; ajtóképlet: 2-2-0; belépő magasság: legfeljebb 380 mm.
Helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsony padlós szóló háromtengelyes autóbusz: hosszúság: 14,0–15,0 méter; motor: dízel, minimum 200 kW; ajtóképlet: 2-2-0; belépő magasság: legfeljebb 380 mm.
Helyközi országos távolsági szóló, kéttengelyes autóbusz: hosszúság: 12,0–13,0 m; motor: dízel, 240+/-10% kW; ajtóképlet: 2 kifelé nyíló lengő utasajtó; csomagláda térfogat: minimum 4,5 m3.
Turista autóbusz: hosszúság: 12,0–13,0 m; motor: dízel minimum 300 kW; ajtóképlet: 2 kifelé nyíló lengő utasajtó; csomagláda térfogat: minimum 8 m3.

Bírálati szempontok

Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Az ellenszolgáltatás összege (HUF). Súlyszám 40
2. Szállítási határidő (nap) (szerződéskötéstől számított max.:150 nap). Súlyszám 40
3. Teljes élettartamra vetített energiafelhasználási és szennyezőanyag-kibocsátási költség (EUR). Súlyszám 10
4. Utaskomfort szempontok. Súlyszám 5
5. 4.1. Oldalablakok nyilthatósági aránya. Súlyszám 3
6. 4.2. Nyitható oldalablakok száma. Súlyszám 2
7. Logisztikai többletköltség (igen/nem). Súlyszám 5

Ajánlattételi vagy részvételi határidő
21.5.2014 - 11:00

TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:126766-2014:TEXT:HU:HTML

*************************************************************************

Név, cím és kapcsolattartási pont(ok)
DAKK Dél-alföldi Közlekedési Központ Zrt.

Teljes mennyiség:
20 db új,helyközi regionális, alacsony belépésű vagy alacsonypadlós szóló, hosszított kivitelű kéttengelyes autóbusz.

Bírálati szempontok
Az összességében legelőnyösebb ajánlat az alábbiak szerint az alábbiakban megadott részszempontok
1. Az ellenszolgáltatás összege (HUF). Súlyszám 40
2. Szállítási határidő (nap) (szerződéskötéstől számított max.:150 nap). Súlyszám 40
3. Teljes élettartamra vetített energiafelhasználási és szennyezőanyag-kibocsátási költség (EUR). Súlyszám 10
4. Utaskomfort szempontok. Súlyszám 5
5. 4.1. Oldalablakok nyilthatósági aránya. Súlyszám 3
6. 4.2. Nyitható oldalablakok száma. Súlyszám 2
7. Logisztikai többletköltség (igen/nem). Súlyszám 5

Ajánlattételi vagy részvételi határidő
21.5.2014 - 12:00

TED: http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:126766-2014:TEXT:HU:HTML

dundalk 2014.04.09 23:05:10 © 59902

Ezt sosem fogják megtanulni, de minek is ő csak egy újságíró

Előzmény: normaidő (59899)
Racilaci 2014.04.09 15:23:36 © 59901

Ez az.

Előzmény: normaidő (59900)
normaidő 2014.04.09 15:09:40 Creative Commons License 59900

http://www.minap.hu/news.php?extend.81478.23

 

A képen egy Scania van, ez nem a vasárnapi Tiszaújváros Budapest járat?

normaidő 2014.04.09 15:05:46 Creative Commons License 59899

Életveszélyben a Volánbusszal ütköző motoros

A 28 éves kemendollári hondás Pókaszepetk irányából Zalaistvánd felé tartott. Tovább »

forrás: Index.hu

 

A Zala Volán mióta Volánbusz? Volánbusz nem egyenlő a Volán autóbusszal.....

 

RIKA424 2014.04.05 14:16:05 Creative Commons License 59898

a cikk íróját nem fenyegeti az a veszély, hogy MENSA tagnak jelöljék.

 

 

Előzmény: Komlósfecskés (59894)
normaidő 2014.04.05 14:08:26 Creative Commons License 59897

A cikkben említett 300 Ft/km tarifa helyi járatnál az kissé tévedés, mert a helyi közlekedésben az egy járműre jutó jóval kisebb napi kisebb kilométer-teljesítmény , illetve a magasabb üzemanyag-fogyasztás miatt drágább a kilométerdíj.

Pl helyköziben régen a Ik 266 átlag 27-29 litert fogyasztott 100 km re vetítve, addig egy helyi 260 as 42 litert, míg egy helyi csuklós 280 as 46 litert fogyasztott 100 km távon.

Majdnem másfélszeres különbség, de az új beszerzésekkel se csökkent sokszor inkább nőtt a fogyasztás, pl a légkondi miatt.

 

Automata váltós "városi" buszok többet fogyasztanak, és a városi közlekedés alacsonyabb sebessége a túl gyakori megállások, mind mind növelik a fajlagos fogyasztást.

 

A sűrűbb megállások meg az alkalmazható kisebb sebesség miatt a napi futásteljesítménye egy helyi kocsinak kb. a fele mint egy helyközi, a távolságihoz viszonyítva meg harmada vagy negyede. 

 

Szerintem egy helyi kocsi napi 100-150 km megy egy nap, helyközi 200-350 között, távolsági 300-600 km között átlagosan.

 

Egy távolsági illetve helyközi busz kijön 300 Ft/km árból, de egy helyi nem, annál inkább  450-500 Ft/km reális egy kisebb vidéki városban, a nagyobbakban pl. Debrecenben ettől magasabb érték jön ki (légkondis helyi buszok), míg a fővárosban a magasabb bérek, meg más tényezők miatt 650-750 Ft/km jön ki.

Szerintem.

 

Előzmény: Komlósfecskés (59894)
normaidő 2014.04.05 13:54:31 Creative Commons License 59896

Veszprém megyei régi hivatalos menetrendkönyveket keresek!

 

1992, 1994, 1996, 1997, 1998 évekből.

Konkrétan a távolsági mezők 1204, 1205, 1206 , 1251, 1705, 1708, 1709, 1730, 1784, 1809 illetve a helyközi 7300-7309, 7400-7449 vonalszámú vonalak érdekelnének.

 

Köszönöm!

Chabee87 2014.04.05 13:48:45 © 59895

Cikkíró barátunkat lehet fel kéne világosítani egy helyi közlekedési üzem működéséről, meg lehet arról is, hogy ÁFA is van a világon...

Előzmény: Komlósfecskés (59894)
Komlósfecskés 2014.04.05 12:13:55 © 59894
EKM-765 2014.04.04 16:39:36 © 59893

Nincs.

Előzmény: RIKA424 (59891)
Komlósfecskés 2014.04.04 15:49:12 © 59892

Nem tudom melyik a jobb, ha ennyire nincs képben, vagy ha ennyire arcátlanul hazudik...

Előzmény: RIKA424 (59891)
RIKA424 2014.04.04 14:22:50 Creative Commons License 59891

Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium gazdaságszabályozásért felelős államtitkára hangsúlyozta, hogy Budapest kerületeiben, a vidéki városokban és a helyközi viszonylatokban már eddig is látványosan javult a tömegközlekedési vállalatok buszparkja, azonban ez a folyamat nem állhat le. A Kormány újraiparosítási programjának egyik fontos eleme, hogy a buszgyártás újraindításával a hazai tudásra és gyártási kapacitásokra építve, nemzetközi együttműködésben előállított autóbuszok versenyképesek legyenek a külföldi piacokon is.

 

------------------

 

Ez az ember melyik országban él?

 

Semmi fogalma sincs arról a területről amit Ő irányít ?

 

 

Gyötör 2014.04.04 10:37:52 © 59890

Nem csak engedélyező helyköziben az NFM és helyiben az önkormányzat: 10 éve (mióta közszolgáltatási szerződések alapján kell a menetrend szerinti közlekedést ellátni) most már a közszolgáltatás megrendelője is, azaz akinek az általa megrendelt járatot (szolgáltatást) finanszíroznia is kell(ene) a közlekedési szolgáltató (VOLÁN, MÁV-Start, BKV stb) felé, még pedig úgy, hogy a gazdaságtalanul - értsd: veszteségesen üzemelő, de általuk megrendelt - járatok veszteségét is finanszírozzák, figyelembe véve az ezzel kapcsolatos bevételeket és egy ésszerű nyereséget is! 

Előzmény: RIKA424 (59886)
RIKA424 2014.04.04 10:29:50 Creative Commons License 59889

ők is úgy járnak mint az egyszeri példabeszédben az ungvári bácsi.

 

A székükből 20 éve nem álltak fel, de már a tizenharmadik munkahely neve van a nem létező munkakönyvükben...............:-)))

 

 

Előzmény: Gyötör (59888)
Gyötör 2014.04.04 10:19:30 © 59888

Közlekedési Szolgáltatási Főosztály

Előzmény: normaidő (59887)
normaidő 2014.04.04 10:03:06 Creative Commons License 59887

NFM Közszolgáltatási Fôosztály?

Előzmény: RIKA424 (59886)
RIKA424 2014.04.04 08:35:57 Creative Commons License 59886

Már több mint 10 éve, a Volán társaságoknak NINCS járat indítási joguk.

 

A mindenkori Közlekedési Minisztérium = ma Nemzeti Fejlesztési Minisztérium Közszolgáltatási Főosztálya** engedélyezi bármilyen, helyközi vagy távolsági járat indítását.

 

Helyi járatnál a területileg illetékes önkormányzat az engedélyező.

 

** = a főosztálynak is új neve van, csak nem jut eszembe.

Előzmény: normaidő (59885)
normaidő 2014.04.03 23:15:45 Creative Commons License 59885

Régen kölcsönösen indítottak új járatokat a Volánok, azaz egy egy engedélyt egy másik társ Volán új járat vagy hosszabbítás engedélyével viszonoztak egymásnak.

Ez a gyakorlat teljesen megszűnt? Egy erősebb társaság bármikor bármilyen új járatot beindíthat, úgy is, hogy egy meglevő társ cég járatának az utasait elviszi, és csökkenti a másik bevételét?

normaidő 2014.04.03 23:11:12 Creative Commons License 59884

Ezzel az új 1244 vonali  Budapest Veszprém Bük gyógyfürdő járattal egyidőben 9.15 kor indul egy 1205/813 Alba Volán lassú járat is, ami 11.30 kor van Veszprémben.

 

Vissza Veszprémből Budapestre eddig 17.45 után 18.30 kor indult egy járat Tapolcáról Veszprémen át  Budapestre 18.30 as veszprémi indulással 1212/744 járatként Bp. érk. 20.40.

Ez előtt megy el a Volánbusz új járata 15 perccel expressz járatként.

 

Nem vesz el utast, túl sokan vannak a Alba és a Somló járatain?

Hogyhogy lehet expresszbuszokat indítani, amikor pl Veszprémbe a vasúti eljutáson jelentősen javítottak?

Az Alba ill. a Somló Volán engedélyt adott vagy nekik már nem kell és a KTI javaslatára átment minden ahogy a Gyöngyös M3 Bp ill Bp Hatvan Gyöngyös új Mátra Volán járat 2013 decemberében(Gyöngyös ind m 8.45 Bp érk 9.55 vissza Bp m 10.15 Gyöngyös m 11.50) ?

 

Hogyan módosult a távolsági járatok engedélyeztetési eljárása?

Előzmény: sosiforda (59880)
kbn 2014.04.03 22:42:10 Creative Commons License 59883

Forgalomba állt a Zala Volánnál 2 db S 415 GT intercity kocsi:

 

http://forum.index.hu/Article/jumpTree?a=129801799&t=9146408

paca664 2014.04.01 18:23:15 Creative Commons License 59882

Politikusblog...

Előzmény: Gyötör (59881)
Gyötör 2014.04.01 08:39:56 © 59881
sosiforda 2014.03.31 13:36:20 © 59880

"A gyógyturizmus közösségi közlekedéssel való elérhetőségének fellendítése, bővítése érdekében, Társaságunk  új, közvetlen járatot indít Veszprém és Sárvár érintésével Bük-gyógyfürdőre. Az autóbuszok naponta a Népliget autóbusz-pályaudvarról közlekednek, melyeken WIFI elérhetőség biztosított."

 

 

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/1403

DZA242 2014.03.30 12:40:28 © 59879

4 nappal indulás előtt még nem volt hivatalos bejelentés a metró indulásáról.

Előzmény: kbn (59878)
kbn 2014.03.29 21:55:45 Creative Commons License 59878

Azt amúgy nézte valaki, hogy mikortól nem adtak el elővételes jegyet a Bocskai úttól? Csak a bejelentés után, vagy már előtte kivették?

 

Úgy emlékszem, mintha a március 1-jei ezzel kapcsolatos hozzászólásomkor lekértem volna egy ilyen viszonylatot a Volánbusz netes rendszerében, és engedte volna, de ebben nem vagyok 100%-ig biztos... az mindenesetre csúnya lenne, ha 4 nappal az utazás előtt még adtak volna el jegyet egy megszűnő megállóból.

Előzmény: kbn (59877)
kbn 2014.03.29 00:40:10 Creative Commons License 59877
Előzmény: htibor (59876)
htibor 2014.03.25 14:45:39 Creative Commons License 59876

Válasz a kérdésedre:

 

"A 4-es metró átadásával egyidejűleg, 2014. március 29-étől Budapest, Újbuda-központ metróállomásnál új megállóhely kerül bevezetésre, mely a Dunántúlra közlekedő autóbuszjáratok utasainak kényelmes és gyors átszállási lehetőséget biztosít a 4-es metróra és a 4-es villamosra."

http://www.volanbusz.hu/hu/hirek/forgalmi-hirek/hir/1400

Előzmény: kbn (59781)
RIKA424 2014.03.21 12:30:11 Creative Commons License 59875

http://index.hu/gazdasag/2014/03/21/226_milliardot_buktunk_eddig_a_mol-paketten/

 

--------------

 

kb. 3300 db igen jól felszerelt, korszerű új autóbusz ára.

 

Fussssa.

 

 

A Volán autóbuszok kb. felét újra cserélhették volna belőle.

 

 

Snake-Mojzi 2014.03.21 01:26:05 © 59874