Keresés

Részletes keresés

htibor Creative Commons License 1,5 órája 0 0 62222

"4. = Hogyan lehetséges az, hogy Szekszárd városa (megyei jogú város) nem részesül az állami normatív támogatásból ?"

Úgy, hogy Szekszárd 2015. évben nem nyújtott be igényt állami normatív támogatás igénylésére.

 

"3. = Hogyan lehetséges az, hogy Szekszárd megyei jogú város évente nulla forinttal támogatja a saját helyi közlekedését ?"

 

Passzolom, de ez talán beszédes lehet, hogy 2016-ban lesz döntés arra vonatkozóan, hogy 2011-2013 évi veszteségek egy részét kifizetik...

"Az egyeztetések lefolytatásra kerültek, melynek eredményeként az előterjesztéshez mellékelt megállapodás-tervezet készült. A megállapodás értelmében az Önkormányzatnak az eredetileg kimutatott 112.572.800.- Ft, bevétellel nem fedezett indokolt költség helyett 63.668.700.- Ft-ot kell megtéríteni a Gemenc Volán Zrt. jogutódja, a Dél-dunántúli Közlekedési Központ Zrt. részére a 2011-2013. évi tevékenységhez kapcsolódóan.
Kérem a T. Közgyűlést az előterjesztés megtárgyalására és a határozati javaslat elfogadására.
Szekszárd, 2016. január 20."

Előzmény: trizs77 (62221)
trizs77 Creative Commons License 2 órája 0 0 62221

Nincs valami hiba a polgármesternek küldött beszámolóban ?

 

Az 1.számú melléklet 3. és 4. sora is nulla forintot tartalmaz.

 

------------------

 

4. = Hogyan lehetséges az, hogy Szekszárd városa (megyei jogú város) nem részesül az állami normatív támogatásból ?

 

3. = Hogyan lehetséges az, hogy Szekszárd megyei jogú város évente nulla forinttal támogatja a saját helyi közlekedését ?

 

 

Előzmény: htibor (62216)
htibor Creative Commons License 3 órája 0 0 62220

Csalóka a lakosságszám és a helyi járati költségek és bevételek számainak az aránya. Vannak durva különbségek.

 

Az eddigi kigyűjtések alapján, ahol "gyengébb" a helyi közlekedés, ott 30-35% jön a menetdíjbevételekből. (pl. Szombathely, Békéscsaba, Szekszárd, de Szekszárd eddig inkább a "közepes" csoportba tartozott a 130 millió körüli bevétel és 276-300 millió körüli költség oldallal.

Átlagban inkább elmondható a 45-55% környéki fedezeti arány(Nyíregyháza, Kecskemét, Tatabánya, Veszprém, Eger, Nagykanizsa, Dunaújváros) ahol egyáltalán ismertek a számok.

De mellettük bizony van néhány erősebb város, ahol 60% vagy feletti az utasoktól szedett bevétel a költségekhez képest.

(Pl. Székesfehérvár 2014. évben 1.074.253.000 Ft az utasoktól szedett bevétel és 1.746.620.000 Ft költség, Szolnok 2015. évben 838.000.000 Ft az utasoktól szedett bevétel 1.264.000.000 költség mellet.)

 

De ismételten: Pécs, Győr, Kaposvár, Sopron, Zalaegerszeg, Salgótarján anyagát az elmúlt 4-5 évből nem tudtam előbányászni, így ezekről továbbra nincs semmi adat.

Előzmény: trizs77 (62218)
trizs77 Creative Commons License 4 órája 0 0 62219

Elég ha a garázsban egy db 36 éves csoportemelő helyett vettek egy újat.

Máris megvan az oka az eszközpótlás növekményének.

Vagy valami hasonló.

 

 

Előzmény: setra415HD (62217)
trizs77 Creative Commons License 4 órája 0 0 62218

Összes ráfordítás 2015-ben = 420 millió Ft.-

Utasoktól szedett menetdíj = 120 millió Ft.-

 

költségfedezeti arány = 29%

 

 

------------------------------------------------

 

Az mindegy hogy ez Szekszárd vagy más város, ökölszámnak jó.

Egy kb. 30.000 lelkes hazai városban, ma, a helyi, városi közlekedésben a költségek kb. 30%-a szedhető be utasoktól.

 

Természetesen több bevétele van a cégnek de a többi már nem utasoktól jött.

Előzmény: htibor (62216)
setra415HD Creative Commons License 13 órája 0 0 62217

Pár észrevétel:

 

1. A személyi jellegű költségek 80-ról 100 millióra emelkedtek.

2. Eszközpótlás költsége 25 millióról 146 millióra emelkedett.

 

Ezeknek mi az oka? Tudja valaki?

  

Eközben a közlekedési bevétel 201-ről 194 millióra csökkent.

 

Az anyag egy jelentős hányada arról szól, hogy folyamatosan csökken az utasszám, és túlkínálat a jelenlegi menetrend.

Nyilván nem vitatva ennek valódiságát, de érdekes, hogy a 3%-os bevételcsökkenést vastagon kiemelik, míg a kb. 140 millió Ft-os költségnövekedésről csak egy mondatot írnak. 

 

Előzmény: htibor (62216)
htibor Creative Commons License 14 órája 0 0 62216

Szekszárd helyi 2015. évi helyi beszámoló:

Szekszárdon kezdenek elszállni a költségek, a helyi utasszám meg 20%-al csökkent az előző évhez képest...

BPD-017 Creative Commons License 15 órája 0 1 62215
Naigen. Mondjuk, az lepett meg, hogy munkaidőn kívül is elérhető volt a honlap. Lehet, hogy az informatikus túlórázott, vagy egyszerűen elfelejtették lekapcsolni a szervert hazamenetelkor...
Előzmény: matteo14 (62214)
matteo14 Creative Commons License 19 órája 0 1 62214

Ha a DDKK-féle utastájékoztatást be szeretnénk mutatni, arra szvsz még mindig ez a hirdetmény a legalkalmasabb.
http://www.ddkk.hu/?q=content/hirdetm%C3%A9ny-22
Bámulatos, hogy mennyire nyitottak a XXI. század technikája felé a cég cakemberei.

Előzmény: BPD-017 (62212)
Ratbus Creative Commons License 26 órája 0 0 62213

A KNYKK is csatlakozik új buszokra kiírt tenderével:

http://ted.europa.eu/udl?uri=TED:NOTICE:150067-2016:TEXT:HU:HTML&src=0

BPD-017 Creative Commons License 1 napja 0 0 62212
Utastájékoztatás 2016.

http://ddkk.hu/?q=content/inform%C3%A1ci%C3%B3-k%C3%A9r%C3%A9se
MCA-001 Creative Commons License 1 napja 0 0 62211

Nem ugyanarról beszélünk.

 

Az általam bemásolt adatok a használt busz beszerzésre vonatkoznak:)))

Előzmény: fhusimiki (62210)
fhusimiki Creative Commons License 1 napja 0 0 62210

Micsoda pech: pont egy centivel rövidebb a magyar busz

Kigolyózza tendereiből a Volánbusz a magyar buszgyártókat, csak hosszabb buszok lennének jók, mint az egyetlen elérhető magyar helyközi típus. Tovább »

forrás: totalcar.hu

Előzmény: MCA-001 (62207)
trizs77 Creative Commons License 2 napja 0 0 62209

 

Szerintem hiányzik róla a :

 - fogyasztói árkiegészítés összege. Se vasút, se volán,

 - hiányzik róla a városi közl. állami normatív támogatása.

 

----------------------------

 

http://mfor.hu/cikkek/makro/Milliardokert_szuntetik_meg_a_Deli_palyaudvart_.html

 

Bár a cím a Déli pályaudvarról szól, szerencsére most jó, hogy felületes az újságíró, mert valójában a közlekedés 2017 évi (tervezett) finanszírozásáról szól a cikk.

 

 

Snake-Mojzi Creative Commons License 2 napja 0 1 62208
Előzmény: Snake-Mojzi (62203)
MCA-001 Creative Commons License 4 napja 0 0 62207

És ez is a VB-n keresztül megy...

 

Pár részlet:

Egyszintes, 2 tengelyes, kétajtós

Hosszúság: 11,90 m – 12,50 m
Magasság: maximum 3,50 m
Szélesség: 2,40 m – 2,55 m

A járművek ajtóképlete 1-2-0.

Az autóbusz az utastér és vezetőtér „klimatizálására” alkalmas berendezéssel
szerelt legyen, teljesítménye min. 30 kW. Elvárás, hogy a klíma berendezés
és kapcsolt részei új állapotúak vagy dokumentumokkal alátámasztottan
felújított állapotúak legyenek.

Maximális motorteljesítmény minimum 210 kW.

Minimum Euro V.

A jármű utazósebessége a legmagasabb sebességfokozatban a
sebességkorlátozóval megengedett maximális motor fordulatszámon 100
km/h.

A járó padlószint magassága maximálisan 860 mm, a belső tér magassága a
folyosó szint felett érje el minimum a 2100 mm-t.

Az autóbusz életkora 2008.01.01. utáni gyártású lehet, melyet forgalmi
engedéllyel igazolni kell.

A futásteljesítmény (kilométer telítettség) nem haladhatja meg egyik
autóbusznál sem a 450.000 km-t.

 

http://www.volanbusz.hu/hu/tarsasagunkrol/kozbeszerzes/tender/2695?tender_token=97c3c281fbaa0d1a561a2041ce8039e4

 

Előzmény: Ratbus (62206)
Ratbus Creative Commons License 5 napja 0 0 62206
Előzmény: kristoof (62205)
kristoof Creative Commons License 5 napja 0 0 62205

Köszönöm  szépen! :-)

Előzmény: Ratbus (62204)
Ratbus Creative Commons License 5 napja 0 0 62204
Előzmény: kristoof (62202)
Snake-Mojzi Creative Commons License 5 napja 0 0 62203
kristoof Creative Commons License 6 napja 0 0 62202

A 100 darabos VB tendert megtaláltam. A többi VB-s, de nem VB-s tendert, betudná linkelni valaki ide nekem? :-) Köszönöm szépen! 

Zahnrad Creative Commons License 2016.04.24 0 0 62201

A buszgyártás nem stratégiai ágazat?

Az Országos Személyszállítási Konferencián és a Busexpón járva azt tapasztaltuk, hogy a buszos személyszállítást levegőnek nézik a döntéshozók. Ez még vissza fog ütni. [...] Bővebben! Tovább »

forrás: Blog.hu

Dante001 Creative Commons License 2016.04.24 0 0 62200

A menetrendek már működik, tegnap nem nagyon volt elérhető.

Előzmény: dundalk (62199)
dundalk Creative Commons License 2016.04.24 0 0 62199

Nem tudom, hogy béta vagy sem, de most a menetrendek.hu 503-as üzenet jön be.

 

Elvileg a menetrend.hu alatt ott a régi, de átirányít a könnyen megjegyezhető

http://cdatamenetrendek.cdata.hu/uj_menetrend/volan/index.php linkre kattintás után.

 

Lehet, hogy véletlen, de pár megállót be sem dob, mint opció, nem tudom választani... biztosan még dolgoznak rajta.

Előzmény: JVU-808 (62163)
siófoki35 Creative Commons License 2016.04.22 0 0 62198

Szentmártonkátai járat megvan még?

Előzmény: Snake-Mojzi (62193)
trizs77 Creative Commons License 2016.04.22 -1 0 62197

hhááát.

 

A dolgozatában pont erről írt.

 

Bár ő úgy gondolja, hogy a CSAK buszos kabát túl kicsi neki, mellé kérné még a vasutat is.

Azt a kabátot tartja megfelelőnek amely alá a vasút is buszok is beférnek.

 

De a vasutasok ezt nagyon nem szeretnék.

Amíg rájuk nem szólnak, kapálóznak a dolog ellen.

 

 

Előzmény: dundalk (62196)
dundalk Creative Commons License 2016.04.22 -1 0 62196

A központosított volánok közlekedési központja. Ja tök logikus.. A múzeumigazgató pont ráér biztos be tudna ugrani a vezetői székbe.

 

Ez kb. mutatja az elmúlt évek "fogalmatlanságát" a buszközlekedéssel kapcsolatban

Előzmény: JLW-470 (62195)
JLW-470 Creative Commons License 2016.04.21 0 1 62195
kbn Creative Commons License 2016.04.21 0 0 62194

A megrendelő körlevelet küldött a dolgozóinak, hogy változik a menetrend, mert a végleges forgalmi rendben csak a Virágpiacnál tudnának visszatérni a buszok a pályára - erről gondolom a szolgáltató tájékoztatta őket, mielőtt kérték a módosítást.

Előzmény: M62,306 (62191)
Snake-Mojzi Creative Commons License 2016.04.21 0 1 62193

Új taggal bővül a helyijárattal rendelkező települések köre:

Helyi járat közlekedik Monoron május 1-jétől

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!