Keresés

Részletes keresés

Fishtax Creative Commons License 14 órája 0 0 223944

Heti 2-szer, 3-szor belefér, mint írtam, korábban sem aludtam többet, csak akkor később feküdtem. Ha meg 7VGn is megyek, akkor a délutáni sziesztából igyekszem hozzárakni még 2-3 óra alvást.

 

robi

Előzmény: NAR (223943)
NAR Creative Commons License 15 órája 0 0 223943

Aha, szóval te működőképes maradsz 5-6 óra alvással...

Előzmény: Fishtax (223942)
Fishtax Creative Commons License 16 órája 0 0 223942

10-kor tervezek, általában 11 körül sikerül. (Lásd 223805 sz. hozzászólást ugyanitt.) Indulás 4:15-4:30 között, ahogy összejön. Már egész rutinosan pakolom elő este a cuccokat, és nagyjából csukott szemmel is be tudnék rakni reggel minden a helyére a mez zsebeiben.

 

robi

Előzmény: NAR (223941)
NAR Creative Commons License 16 órája 0 0 223941

Mikor fekszel le ilyen kora hajnali tekeréshez?

Előzmény: Fishtax (223939)
Fishtax Creative Commons License 16 órája 0 0 223940

"...előző hét 145 km-ét..."

 

Csak 135 km-ét.

 

robi

Előzmény: Fishtax (223939)
Fishtax Creative Commons License 16 órája 0 0 223939

Az elmúlt hetet gyorsan letudtam, már csütörtökön végeztem a penzummal, mindössze két nap állt rendelkezésemre a hét közben, 7VGn 24 órás bringaversenyen dolgoztam, ott csak azt kamatoztattam, hogy eddig sűrűn gyakorolgattam a korán kelést, kevés alvást. :-)

 

Kedden és csütörtökön mentem, mindkétszer sikerült elég korán indulni ahhoz, hogy 2 óra19, ill. 2 óra 30 percet menjek. A keddi napot még inkább az előző 7Vgi tekerés levezetésének szántam, nem erőltettem meg magam két nappal a 113 km után, így 27,4 km/h-s átlaggal 63,8 km-t sikerült begyűjtenem, ezzel most a Baracska előtti nagy lejtő tetején fordultam vissza. (Pulzusátlag 138 ütés/perc, 138 oda, 137 vissza.)

Csütörtökön erősebbre vettem a tempót, 28,5 km/h átlagot sikerült hajtani, ezzel 71 km-t gyűjtöttem össze, a forduló Baracska után volt. (Pulzusátlag 143 ütés/perc, 143 oda, 144 vissza.) Mindkét nap jó meleg volt már kora hajnalban, a városban 24-26 oC indulásnál, és a leghidegebb ponton sem volt kevesebb 19, illetve 22 foknál. Ami érdekes, hogy a 6-os kivezetőjén, ahol közvetlen a Duna mellett visz az út, a mért érték kevesebbet mutatott, mint az indulásnál a betonrengetegben, a hőérzet viszont sokkal magasabb volt, gondolom, a páratartalom miatt.

 

Mindkét nap a szokásos táplálékot vittem be a tekerések alatt: indulás előtt egy-egy banán, közben egy nagy kulacs limonádé, fordulásnál pedig egy újabb banán. Ezzel én simán kibírom ezeket a 2 és fél órás meneteket, utána persze (teljesen tudománytalan módon :-) ) jól esik egy nagy adag gyümölcsturmix, némi szénhidrát kifli vagy lekvároskenyér formájában, esetleg gyümölcsös joghurt.

 

Ha elég korán indul az ember, nagyon sok érdekes dolgot figyelhet meg, most éppen azt, hogy a MÁV új, szürke-fehér-kék villanyvonatai milyen csendesek a frissen fektetett pályán, szinte hang nélkül suhannak! Még nagyon sok ilyen fejlesztés kellene, és akkor a vasút értékelhető alternatívája lehetne az autózásnak itthon is.

 

Ez a hét egyelőre a családi nyaralás jegyében telik bringa nélkül, de a hét második felében megint otthon leszek, remélem, az előző hét 145 km-ét azért sikerül majd túlszárnyalnom.

 

robi

Előzmény: Fishtax (223800)
NAR Creative Commons License 18 órája -1 0 223938

Azt írja, hogy nem lehet nyilvánosságra hozni a terveket (vajon állami/önkormányzati cég miért tarthat ilyesmit titokban?). Az biztos, hogy a jelenlegi megoldás gáz, múltkor is láttam, hogy az R épület elől kihajtó autós (egyik kézben telefon) csak balra nézett és simán elütötte a jobbról érkező kerékpárost (mondjuk én 50 méterről láttam, hogy nem fog megállni a kerékpárút előtt az autós, de ez akkor sem mentség). Ezt orvosolná a terv, de az igazán veszélyes hídról lehajtókat továbbra is keresztezné a kerékpárút.

 

Igazán jó megoldás szerintem nincs, egyszerűen túl forgalmas és szűk a hely, a rakparti lehajtót nem lehet délebbre tenni, mert akkor Pest felől nem lehet lehajtani. Kerékpársáv nem fér el a híd alatt (és ott ráadásul az észak felé menő külső sáv lemegy az alsó rakpartra, ott nem is lenne jó helyen a sáv).

Előzmény: bessera (223937)
bessera Creative Commons License 21 órája 0 0 223937

Ezt láttátok már?

https://www.facebook.com/mk.delbuda/posts/997701513607786

http://kerekparosklub.hu/sites/default/files/MK_velemeny_Muegyetem_rkp.pdf

 

 

Vajon lesz belőle valami?

Esetleg van erről vhol egy térképes ábrázolás?

 

 

J.K.F. Creative Commons License 22 órája 0 0 223936

Nekem van egy pár Balaton körüli track-em (otthon), de néhány szélsőségesen ótvar kerékpárúton kívül (pl. Balatonboglár) nyugodtan lehet haladni a Balatoni Bringakörút útvonalán.

Mikorra kell? Szombaton keletkezik majd egy új GPX track-em is, mert akkor tervezem legközelebb megkerülni a tavat.

Előzmény: Primary92 (223931)
Saughassy Creative Commons License 24 órája 0 0 223935

Elso korben ugy tunik lezeres hegeszetes lesz, jovo heten. Nagyon kedvezo arat mondtak, annyit meger egy kiserlet. Ha kap meg 1, ne adj isten 2 evet a vaz, akkor mar nem fogom ugy erezni, hogy bukta lett volna.  Bo egy eve vettem, igy azert elegge fajna. 

Előzmény: henngergely (223934)
henngergely Creative Commons License 1 napja 0 0 223934

Én "megpatkolnám" karbonnal úgy még olcsó is lehet, de félő hogy a repedés már csak a végső lépés volt és belül már Szana szét rohadtak a csövek. 

Rentábilisan szerintem nem javítható fémmel- de ahhoz még kevesebbet értek.

Előzmény: Saughassy (223926)
Primary92 Creative Commons License 1 napja 0 0 223933

Természetesen. :D

Előzmény: SzeZo (223932)
SzeZo Creative Commons License 1 napja 0 0 223932

Kölcsön? És használat után visszaadod?:-)

Előzmény: Primary92 (223931)
Primary92 Creative Commons License 1 napja 0 0 223931

Valaki tudna kölcsönadni egy balatonkörös gpx tracket? Olyat, amit országútival is be lehet vállalni. 

A múltkor kaptam szöveges tippet, de megint nem maradt időm útvonalat szerkeszteni.

medicin Creative Commons License 1 napja 0 0 223930

aztem aluvázról van szó, bocs amiért belevauzok. 

sima ügy lenne meghegeszteni, kicsi gyököt köszörülni.

repedés elejét végét megfúrni, de lehet nem lenne tartós. 

miért mondom ezt? hegesztő vagyok.

Előzmény: Saughassy (223926)
Fishtax Creative Commons License 1 napja 0 0 223929

175. telehódas HHH

Hely: Budapest

Dátum: 2015. július 31. (péntek)

Időpont: 20:30

Találkozó: Batthyány tér Duna felőli oldala, a HÉV feljáró mellett

Program (Classic): szokásos útvonalon fel a HHH-ra, majd vissza (a szokásos útvonal aszfaltot jelöl, mégpedig Batthyány tér - rakpart kerékpárút  - Kolossy tér - Szépvölgyi út - Fenyőgyöngye - HHH). Alternatív útvonalak egyénileg választhatók.

Program (Extra): Visszaúton Pálvölgyi-barlangnál opcionális büfézés, üdítő, miazmás.

Kötelező kiegészítők: lámpa előre, hátra!!

Ajánlott kiegészítők: bukó, pulóver, bundabugyi, stb.

Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!

Értelmi szerző: robi

Szervező: esetleges, alapjáraton dhpage

 

141. Sijófoki Telihold Túra

Hely: Siófok

Dátum: 2015. július 30. (csütörtök)!

Időpont: 20:30

Találkozó: a Víztorony melletti parkolóban

Program (Classic): végig aszfalton kirándulás a balatonvilágosi Panoráma kilátóhoz.

Program (Special): a balatonvilágosi Panoráma kilátó megközelítése autópályán (matrica kötelező!).

Program (Extrém): Közlekedés céljára a Balaton felületének igénybe vétele(vitorlások előnyben, de a dombra cipeléshez külső segítség nem vehető igénybe).

Ajánlott felszerelés: bicikli, bukósisak, első-hátsó lámpa, strandpapucs, fürdőlepedő, napszemüveg, strandlabda, jókedv, kacaj, jeges tea, stb.

Mindenkit szeretettel vár a "Rendezőség"!

Szervező: bátyó

 

Telehódas túrák időpontja 2015-ben:

január 5. (hétfő) 18:30

február 3. (kedd) 18:30

március 5. (csütörtök) 18:30

április 4. (szombat) 19:30

május 3. (vasárnap) 20:00

június 2. (kedd) 21:00

július 1. (szerda) 21:00

július 31. (péntek) 20:30

augusztus 29. (szombat) 20:00

szeptember 27. (vasárnap) 19:00

október 27. (kedd) 18:30

november 25. (szerda) 18:30

december 25. (péntek) 18:30

 

robi

Előzmény: Fishtax (223634)
Frajti Creative Commons License 1 napja 0 0 223928

Nem tűnt egyébként ilyen agyatlan tuskónak, sőt, a szörnyű inkább, hogy mondta, Pesten ő is szokott bringázni rendszeresen. Hát bazz, akkor a minimum elvárás, hogy emiatt extrémtávval előzzön kerékpáros, főleg SOK kerékpárost. 

 

A bukómat lefotóztam, hogy repedt el, ha tud valaki olyan személyt, aki szeretné tesztelni a bukóm a továbbiakban extrém módon, akkor szívesen felajánlom. De szigorúan tesztelésre, semmi további használatra! Egy UVEX FP1-ről beszélünk. Érdekesség amúgy, két éve, mikor megvettem, mondta egy ismerős bringás, ő nem szereti az Uvexet, mert irtóra elvékonyítják meg kikönnyítik már a bukóikat, és ő nem bízik benne. Most elmondtam neki, hogy azért én köszönöm azt a könnyű súlyt és maximális védelmet, amit most megtett értem. :)

Előzmény: henngergely (223918)
Saughassy Creative Commons License 1 napja 0 0 223927

Na jo, ez a nem a csovon ertelmezes kerdese. :) A hegesztes mellett indult, de vegiger a csofal belso oldalanak jelentos reszen. Viszont ki tudja miota olyan, mert a felszine rozsdas, en meg nem surun nezegettem alulrol.

Előzmény: Saughassy (223925)
Saughassy Creative Commons License 1 napja 0 0 223926

 

Itt lenne az aldozat. :/ reynolds 501es Raleigh Eclipse egyebkent, single butted.

Előzmény: Saughassy (223925)
Saughassy Creative Commons License 1 napja 0 0 223925

Nem, csak 501-es es nem a csovon van. Mindjart linkelek egyet. Ez sima butted, szoval elvileg a vastag vegerol beszelunk. A vaz es a bico nyilvan nem nagy ertek, de ha rentabilisan javithato, nem dobnam ki, mert vegre kenyelmes, merev es megis csak 35k volt. Ami gondolom itt sokaknak egy kerekre is keves, de attol meg nem hagynam veszni. :)

Előzmény: marcony (223924)
marcony Creative Commons License 2 napja 0 0 223924

Az imént tanácsoltam valamit, aztán volt időm gondolkodni is ezen.

Most akkor pontosítok.

 

Azt írtad 531-es cső.

Amennyiben magán a csövön van repedés, akkor azt meghegeszteni nem szabad.

A hegesztés tönkre teheti, mert a hegesztésnél nem, de közvetlenül mellette hamarosan újból megreped.

Tehát csak forrasztani lehet, betétet alá helyezve. (ha olyan helyen van)

A másik megoldás, ha kicseréli Pap a repedt csövet. Kérdés megér-e a váz ennyit?

Hogy megérje, nagyon spéci váznak kell lennie.

 

Van még egy lehetőség: lézerrel meghegeszteni, mert ezzel termikusan nem módosul a cső acél anyaga.

Ez is megérhet egy telefont: Aluchrom, Fábián Péter, Asztalos Sándor u. 4

Van egy telefononszám is, de ez kérdéses.

20-986-8655

 

 

 

Előzmény: Saughassy (223892)
sys4096 Creative Commons License 2 napja 0 0 223923

Örülök, hogy sikerült. Szívesen :)

Előzmény: Friczy (223921)
Saughassy Creative Commons License 2 napja 0 0 223922

Koszonom a hegesztos tippeket, utanajarok.

Friczy Creative Commons License 2 napja 0 0 223921

Na, ott nekem csak egy lyuk van. Most kerestem egy csavart, beletekertem, működik :)

 

Köszönöm.

Előzmény: sys4096 (223916)
monyesz Creative Commons License 2 napja 0 0 223920

Azt nem ér, az már dopping!

Jó hogy a kísérőkocsit nem akarsz lestoppolni! :)

Előzmény: henngergely (223919)
henngergely Creative Commons License 2 napja 0 0 223919

"mármint röviddel uitána"

 

Mármint a rövidet előtte, azt kísérjük a sörrel. ;)

Előzmény: monyesz (223902)
henngergely Creative Commons License 2 napja 0 0 223918

A legszomorúbb a történetben, hogy a mazdás ezután is fog autót vezetni, áram helyett.

 

Előzmény: Frajti (223900)
bindera Creative Commons License 2 napja 0 0 223917

Az, ott a királlyal szemben :))

Előzmény: marcony (223915)
sys4096 Creative Commons License 2 napja 0 0 223916

Előzmény: Friczy (223911)
marcony Creative Commons License 2 napja 0 0 223915

A révnél?

Mert a Panoráma halasa, szerintem a múlté. :-)

Előzmény: bindera (223913)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!