Keresés

Részletes keresés

SzeZo Creative Commons License 7 órája 0 0 224275

Dakota 20, barometrikus.

Az eszköz jól mutatja az út végén, csak a feldolgozás során került még hozzá az említett esetben 400 m.

Előzmény: rinceWIND (224273)
henngergely Creative Commons License 7 órája 0 0 224274

http://www.kstoerz.com/freespoke/rim/181

De gondolom ahol veszed a felnit, vállalják a fűzést is.

Előzmény: ronya1 (224270)
rinceWIND Creative Commons License 7 órája 0 0 224273

Csak a magasságmérős GPS-ek pontosak, a telefonos megoldások esetén 20-30 százalékkal többet számol.

Előzmény: SzeZo (224272)
SzeZo Creative Commons License 8 órája 0 0 224272

Egy kérdést megér, hátha valaki tudja a megoldást:

Vasárnap közös túrán voltunk. Kb. hatan rögzítettük a GPS adatokat. Mindenkinek kb. 1200 m szint jött össze. A kütyü szerint nekem is, de a Strava-ra feltöltve sokkal több lett. Csak nekem.

A feltöltést másokkal egyező módon végeztem. Miért csinálja ezt a Strava?

szipig1 Creative Commons License 12 órája 0 0 224271

Múlt héten szabadságon/beteg voltam, ezért ma reggel szembesültem, mikor szerencsémre, káromkodva fékezett az előttem haladó, mivel a kerék szórta rá az "áldást". Utána óvatosan áthaladtam az aknamezőn, hazafelé már a Népligeten keresztül kerültem. 

Előzmény: Pinyo (224269)
ronya1 Creative Commons License 13 órája 0 0 224270

a boltit sajna nem tudom mert nem tudom megmérni

szeretnék küllőt is cserélni mert az enyém egyrészt öregek  párszor voltak centrírozva(meg most már egy csomó nem is rozsdamentes csak sima horganyzott) másrészt meg fényes és feketét szeretnék mint a felni és erősebbet is

ma azért agyaltam hogy jó eséllyel inkább kisebb kell a duplafalúhoz

Előzmény: henngergely (224264)
Pinyo Creative Commons License 14 órája 0 0 224269

Az Orczy tér és a Hungária körút között múlt szerdán láttam az első nem-kínait. Ma reggel a piacépület felőli oldal már tele volt menekültekkel, de inkább az Orczy felőli rész, nyilván a Keletihez az van közelebb.

A kocsiút másik felén, a kerékpárút és a villamos sínek között jótékony bokorszigetek vannak, ahová kényelmes lehet átjárni dolgokra. Régen a kocsiúton mentem, de a régi iparvágányok keresztbe sínjei veszélyesek voltak az országútim kerekére, akkor átszoktam a bringajárdára. Most majd visszaszokok.

Előzmény: szipig1 (224268)
szipig1 Creative Commons License 17 órája 0 0 224268

Napokban ment valaki a kőbányai úti kerékpárúton? Gyakorlatilag nyilvános WC, halmokban, tócsákban áll minden! Aki teheti kerülje, vagy a piacnál menjen le az útra!

oleandro Creative Commons License 17 órája 0 0 224267

eleve sz@r volt, menjen csak tönkre az egész.

Előzmény: SzeZo (224263)
Frajti Creative Commons License 17 órája 0 0 224266

Mondjuk biztos tartósabb is tudna lenni, ha az autósok nem parkolónak használnák, vagy szimplán nekik is kényelemből ne ott vezetne útjuk, arról nem beszélve, hogy pl. két 86-os busz is csak úgy fér el, ha rálóg. Lehet a bringásterhelést még elbírta volna, de a több már sok neki. :S

Előzmény: SzeZo (224263)
Pinyo Creative Commons License 17 órája 0 0 224265

Az autók is sokkal hangosabbak ezen a vágott bazalt burkolaton. Bezzeg a régi csendes aszfalt. Extra öröm annak, aki mégis ott lakik.

Előzmény: SzeZo (224263)
henngergely Creative Commons License 18 órája 0 0 224264

A felni belső átmérőit tudod? Akkor pillanat alatt kiderül, jó lesz méretileg a régi küllő vagy sem.

Előzmény: ronya1 (224259)
SzeZo Creative Commons License 18 órája 0 0 224263

http://index.hu/kerekagy/2015/08/31/maris_kezd_lerohadni_a_biciklisav_a_varkert_bazarnal/

 

Nyár elején országútival mentem rá erre a sávra. Valami hülye hangot hallottam, mintha a gumi súrlódna. Meg is álltam, forgattam a kerekeket, de semmi. Még a Várkert Bazár előtt átmentem a rakparti bringagyalogra és el is felejtettem a dolgot.

Múltkor a montival gurultam rá a nagy lapokra és ismét jelentkezett a furcsa hang. Nem álltam meg, mert kitaláltam, hogy a burkolat anyaga muzsikál a külsőn.

Pinyo Creative Commons License 21 órája 0 0 224262

Nincs már.

Előzmény: medvegyu (224257)
ottar Creative Commons License 21 órája 0 0 224261

Info: Szombaton megnéztem a Lidl akciós bringáscuccait. Legnagyobb meglepetésemre az 56/58 méretű softshell dzseki (4444 Ft) jó rám. 

(195 cm, 118 kg, hosszú karokkal, gibbonszerű felépítés. :)) Egy kosárban ott figyelt a korábban kapható széria (az nem bringáskabátként volt kitéve anno), az ugyanolyan méret már a vállamra sem jött fel...

szentendrei Lidl-ben még volt pár darab...

Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 29 órája 0 0 224260

A montis odométerem (még Kék Rigóé volt annó, szerencsére soha nem hagyom a gépen) 2004 júliusában nullázódott. Ma viszont a Börzsönyben átlépte a 15 ezret.

ronya1 Creative Commons License 1 napja 0 0 224259

vagy esetleg átfűzetni egy ilyen ráfra?

http://bikepro.hu/Alkatresz_001/kerek_elemei_130/felni_143/26_colos_felni_559_es_abroncs_146/sun_rhynolite_mtb_felni_26_col_fekete_36h_3781

ez már csak nem rokkan meg alattam.....

a küllő hossz ilyenkor marad? mert a mostani 264(teljes hossz inkább 265 de az ívnél 264)

mert akkor már kicserélném fekete küllőkre aztán az is vagy 5 ezer a legolcsóbb(dt küllők meg vagy 8) aztán nem lenne jó ha a mérete nem egyezne meg

vagy inkább egy kicsivel(266) hosszabb? a dupla falban elférhet?

Frajti Creative Commons License 1 napja 0 0 224258

Ha valakinek lapul otthon egy sportos 57-es méretű trekkingváz, jó állapotú és reális áron, az szóljon már légyszíves, egy kedves barátnak kéne, nincs túl sok pénze, de a váza eltörött :(  a sportos geometria igen fontos lenne viszont, szóval valami iylesmi:

http://s114.photobucket.com/user/Kustombyker/media/Wheeler3000.jpg.html

medvegyu Creative Commons License 1 napja 0 0 224257

Rekettyés-büfé van még a HHH-n?

 

Köszi,

Előzmény: Fishtax (224245)
ronya1 Creative Commons License 1 napja 0 0 224256

a nyeregcsövem elég hosszú ha magasabb lennék 20 centivel akkor is megfelelően be lehetne állítani a magasságot

inkább avval van gond hogy kicsit hátrébb kellene tolni az ülést (de már maximumon van) mert ha a "legvégére" ülök akkor nem érzem úgy a térdeim

de ez a leglényegtelenebb most (van porckopásom szóval fájni mindig fog)

inkább a kerék a fontosabb mert nekem még olyan fékem van ami a felnit fogja szóval ami direkt erre készült kerék az elég olcsó pl:http://bikepro.hu/beretta_26_os_hatso_kerek_gyorszaras_tengellyel_kazettas_lanckereksorhoz_fekete_5450

csak hogy elég strapabíró-e

a másik link(trinity) tárcsafékes itt az a kérdés hogy kompatibilis lehet-e a felnifékkel mert képen van némi perem de nem látszik jól mekkora

 

vagy ha tud valaki linket ahol van jó minőségű erős-strapabíró felnifékes kazettás 26os kerék azt megköszönném

Előzmény: tanárnéni kedvence (224255)
tanárnéni kedvence Creative Commons License 2 napja 0 0 224255

Nem ez volt a kérdés, de a térdfájáson nem segítene egy hosszabb nyeregcső?

Előzmény: ronya1 (224251)
ronya1 Creative Commons License 2 napja 0 0 224254
ronya1 Creative Commons License 2 napja 0 0 224253

tuti 8as kazettás agy, meg sram sd váltó hozzá(ami már eléggé rokkant ezt is le kellene cserélni)

az agy tuti nem gyári mert rajta vannak a tárcsának a furatok jojtech márka szóval nem egy egetverő minőség de hibátlan

a ráf meg x-rims 101 tehát ez sem prémium kategória rozsdamentes küllőkkel amiből már elpattogtattam jó párat, bár lehet hogy a sok nem szakértői centrirozástól is van( az első kettő úgy szakadt hogy nem is nyúltam előtte hozzá)

Előzmény: henngergely (224252)
henngergely Creative Commons License 2 napja 0 0 224252

Biztos, hogy 8s kazettás az agy? A neten lévő fotók alapján eredetileg még 7s volt.

Duplafalú a felni, vagy szimpla? Ha amúgy jó állapotú az agy, és a felni is duplafalú szerintem érdemes a küllőket kicserél(tet)ni minőségi rozsdamentesre.

Amúgy 30-ból új kerékszettet is fűzethetsz.

Előzmény: ronya1 (224251)
ronya1 Creative Commons License 2 napja 0 0 224251

üdv!

van egy 26 os  giant cold rock nevű montim 1,5ös gumikkal szerelve

mostanában eljárok vele dolgozni, de itt-ott olyan minősíthetetlenek az utak hogy örökké 8as lesz a hátsó kerékben (persze a 120 kilóm is besegít ebbe) akkorák hogy a fék beleér, volt hogy küllő is szakadt

a kérdés: hol és milyen kereket kellene vadászni bele ami erősebb?

a testtömegem épp fogyóban van(ezért is tekerek) de 100 alatt nemigen lesz

túl sok pénz nem szeretnék rá szánni ilyen 30 ezer felé , mert tervben van valami útra ideálisabb bicikli beszerzése(mivel 200alatt nemigen van "rendes" országúti lassan jön a pénz össze) mert ez a monti egy kicsit kicsi is örökké fáj a térdem rajta

szóval van ennyi pénzért érteles kerék vétel, persze használtan

nem tudom hogy számít-e bármit de 8as kazettás agy van rajta ami egy kicsit idejétmúlt dolog(alig kaptam hozzá lánckereket)

köszi!

Didergő Király Creative Commons License 3 napja 0 0 224250

2300 ft volt, masszívnak tűnt, acélházas, úgyhogy egy esélyt mindenképpen megérdemelt ennyiért, vettem egyet. a nyomásmérőben mondjuk nincs sok bizodalmam, szerintem eléggé hozzávetőleges érteket jelez (a mutató is remeg össze-vissza).

Előzmény: akos27 (224234)
Fishtax Creative Commons License 3 napja 0 0 224249

Visszatértek a dolgos hétköznapok, visszatértek a korai indulások, és ilyenkor elmaradnak a kísérletezések is, marad a jól ismert 6-os/7-es út, ahonnan szükség esetén akár vonattal is gyorsan haza tudok menni, ha úgy alakulna.

 

Kedden 4:28-kor tudtam felülni a bringára, és az öltözetet is sikerült jól belőni, egy vékony aláöltözet, egy mez és egy nyári hosszú ujjú mez elég volt a 17oC-os kezdéshez. Mivel munkanap volt, nem húzhattam nagyon el az időt, 2 óra 20 percet terveztem.

Jól indultak az első kilométerek, sietősre tudtam venni a tempót. A Garmin kijelzőjéből nem sokat láttam, mert akksitakarékosságból kikapcsoltam a háttérvilágítást, a pirkadat meg csak nem akart megérkezni. Néha egy-egy lámpa fényénél sikerült leolvasni a pillanatnyi sebességértéket, egész biztató volt. A szokásos helyemen láttam, hogy a zászló nem lobog semerre, így tényleg csak a magam erejéből sikerült elérni, hogy az első fél órám átlaga 28,9 km/h lett. Aztán persze lassultam, jött a hullámvasutas szakasz, ahol igyekeztem a felfelékben is terhelni a pedált, hogy a szélcsendben minél messzebb jussak a rendelkezésre álló idő alatt.

A világosság csak nem akart megjönni, ez nagyon szokatlan volt, igaz, vmikor augusztus elején indultam ilyen korán, azóta meg gyorsan rövidülnek a nappalok, a napfelkelte már majd’ egy órával később van, mint július közepén/végén. De még mielőtt ezt megtapasztaltam volna, rá kellett ébrednem, hogy teljesen szabálytalan vagyok, nincs láthatósági mellényem! Lámpám ugyan elől-hátul dögivel (2-2), fényvisszaverő bokapántokat is tettem fel, de a KRESZ-nek nem felelek meg, lakott területen kívül, rossz látási viszonyok között tekerek – ezt gyorsan meg kell oldani, mert nemsokára eljön az az idő is, mikor még a reggeli hazaérkezésemkor is sötét lesz!

Végül Baracska közepe táján fordultam, és bíztam benne, hogy nem kapok pofaszelet hazáig. Az átlagom ekkor 28,9 km/h volt (a pulzusé meg 141), az előbbiben nagy szerepe volt a Baracska előtti nagy lejtőnek is, az mindig megdobja pár tizeddel az átlagot. Hazafelé nagy kihívás volt ezt tartani, a forduló utáni első kilométereken mindig belassulok, olyankor eszem is, meg sűrűn jönnek az emelkedők, szóval Érden messze álltam még attól, hogy jól álljak. Aztán a 6-os budapesti bevezetője – mint ahogy általában mindig – most is jól (értsd: gyorsan) tekerhető volt, forgalom viszont kevés, így gyorsuló iramban hazaértem, a végén 28,8 km/h-s értékkel a 67,4 km-en 2 óra 21 perc alatt. A pulzusom mutatja, hogy hazafelé többet dolgoztam, azon a szakaszon 146-os lett (odafelé 141 körül – kicsit elszúrtam a mérést), összességében átlagban 144 ütés/percre sikerült hozni a napot.

 

A csütörtök már hűvösebben indult 4:24-kor, a Polaron folyamatosan csökkent a hőmérsékleti érték, pedig az indulás is csak 16oC volt. Az aznapi feladat semmi változatosságot nem hozott – mondtam már, hogy jól tűröm a monotóniát? :-) – irány Érd, Martonvásár, Baracska, 2:20 az időkeret, meglátjuk, mennyire futja.

Szél megint semmi, de egy kicsit lassabb voltam, nem akartam két napon belül még egyszer széthajtani magam (kedden azért éreztem a combjaimat). Hogy ne szóljanak meg az autósok sem, a kocsiból magammal vittem az egyik láthatósági mellényt. XL-es szabványméret, hogy mindenkire jó legyen 163 centitől 195-ig, rajtam kb. kétszer körbeért, de azért jobban éreztem magam tőle, mint a sötét alapú mezemben. A tempót így is jónak éreztem az elején, majd Érd után jött egy kis belassulás, végül Martonvásár után, épp a baracskai lejtő előtt fordultam, ez bizony csak 26,9 km/h átlag lett!

A sebességem talán a hőmérsékletnek akart megfelelni, a visszafelé úton néztem, hogy bizony volt 12oC is napfelkelte után, lassan elő kell majd ásni a láb- és karmelegítőimet. Aztán a vége felé megint sikerült összeszednem magamat és a sebességet is, a hazaúton 4 perccel gyorsabb voltam (összesen 2:16 óra lett és 62,7 km), így 27,4 km/h-s átlag kerekedett ki belőle egész egyenletes teljesítmény mellett: HR átlag 141 ütés/perc, odafelé 142, vissza 140.

 

Ezzel az augusztusi „edzéseimet” 528 km-rel befejeztem, a 7VGn más a program. Lehetett volna több is, de a szabadságom nagy részében nem volt bringám, viszont így is jó volt, elkezdtem végre szintezni is kicsit, meg talán gyorsulok is. Előre a lenini úton!

 

robi

Előzmény: Fishtax (224209)
Sánta Kutya (SK) Creative Commons License 3 napja 0 0 224248

Bírságolni.

Előzmény: SzeZo (224247)
SzeZo Creative Commons License 3 napja 0 0 224247

Ma reggel, a Megyeri híd lehajtójáról leérve nyomomba szegődött Dunakeszi felől egy folyamatos atomvillanás. Erősen pirkadt már, mégis határozottan látszott az árnyékom. Megpróbáltam hátra nézni, de elvakított a fény.

A pirosnál utol ért az effekt előidézője. Megkérdeztem, hogy nem zavarja az, hogy a szemből jövők semmit nem látnak miatta. Egyértelmű nem volt a válasz és hozzátette, hogy már őt is vakították el.

Megkérdeztem, hogy jó volt-e az és nem tart-e attól, hogy nekimegy az elvakított ellenség. Erre azt válaszolta, hogy ezt a lámpát (megnéztem, egy duplacsövű reflektor volt) kerékpárra árulják, tehát oda való és nem érdekli a nyűgöm.

Erre csak annyit tudtam mondani, hogy nagyon hülye (ő) és lehetne talán tompított fénnyel is haladni, de ezt már nem akarta hallani, mert a piroson elhúzott.

Igazából nem tudom, mit lehetne kezdeni az ilyen, agyműtéten átesett egyedekkel, hiszen nem tehetnek róla, hogy tévedésből egy tengerimalac agyát tették vissza. Mégis kéne egy tükör-rendszer, ami pont a képükbe nyomja vissza a kibocsátott fénynyalábot.

papirusz8 Creative Commons License 3 napja 0 0 224246

Á! lehet, hogy tudok jönni.

Előzmény: Fishtax (224245)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!