Információk és hírek a traffipaxok ellen bevethető eszközökről. A sebességmérés üldözöttjeinek topikja: károsultak és előrelátók, detektorhasználók és forgalmazók - de természetesen a Sasszembrigád tagjainak hozzászólásait is várjuk az utca 'másik' oldaláról!
Nekem a hátsó fejjel van probléma. Az elsőt kihúzom, berakom a lökhárítón belülre. De hátul rohadt szívás lenne, le kell venni a kárpitot a csomiajtóról meg nagyon szívás volt bedugni a fej csatiját azon a gumiátvezetőn ahol bemegy a kábel bentre. Kívül meg nincs annyi hely hogy elrejtsem a fejet észrevehetetlen maradjon.
Amennyiben perspex rendszámkeretet használsz a fejek rejtéséhez itthon akkor az mindenképpen szereld le és tegyél fel egy hagyományos rendszámkeretet! A perspex vastag keretet kiszúrják! Ha megállítanak a perspex miatt és megtalálják a fejeket hiába vannak azok inaktiválva, elfordítva stb. meg fognak büntetni 4000/5000 Euróra! Náluk a blokkoló megléte is főben járó bűn, főleg ha Magyar vagy.
Megyek Németországba Ausztrián keresztül eb-re.Visszaállítják a határellenőrzés a Német Osztrák határon.Mennyire kell kipakolni az ALP -ét a kocsiból hogy ne legyen gáz? A fejeket befordítom a lökös mögé és felkötegelőzöm, hátul meg valahogy a rendszám mögé eldugom, és kikapcsolom az egészet.Elég lehet így?
Elöl blokkolt pár napja Várpalotánál a 8-ason az új kameránál, szóval még van remény :-)
Az autó belsejét tetetem rendbe első körben (csörög-zörög egy idióta bontásai miatt), aztán ha nem csillagászati árról beszélünk, akkor menteném a blokolót is.
Szia. Ez egy első generációs Laser Interceptor, még a lapos kábeles. A központi egység hármas csatlakozóján található fej elromlott. Jó esetben talán még lézer detektálóként működhet de az is lehet hogy a miatt egyáltalán nem működik a blokkolás semelyik fejnél. A központi egységre rá kellene csatlakozni egy "Laser Interceptor Communicatorral". Megnézni hogy melyik verzió fut rajta és akár frissíteni. Kikapcsolni a parkoló segédet (felesleges),beállítani a nap interferencia érzékenységet stb.. és lecsatlakoztatni a hármas fejet. A hármas portra áttenni a négyes fejet és átkonfigurálni a központit hogy csak az első három szenzort monitorozza. Ha ezt megcsináljátok akkor még frankó lehet. Ha nem tudsz hozzá csere fejet szerezni akkor érdemes lenne az autó elején áttenni középre az egyik fejet mivel hátsó mérés blokkolásához mindenképpen két fejre van minimum szükség elöl meg ha nincs két fej az egy még mindig védhet bár nem 100%-san.
Azoknak szól akik b@sztak válaszolni privátban miközben vergődtem a ceptor fej problémámmal (ment a hitegetés) de azért én mindenkinek átküldtem az általam készített hang filet "please" alapon......
Ez nagyon jó hír! A motoromon lévő 2 fejes LI egyik fejében elszállt a nap interferencia szűrés így erős napsütéskor mérés esetén hiába azonosítja jól be a mérőműszert, a zöld led villogása nem áll le akkor sem ha befejeződik a mérés ergó nem véd ilyenkor. Fél éve küszködöm hogy szerezzek egy fejet de sehol sincsen. Nem fogok több százezerért új szettet venni és szétbontani atomjaira az 300 Xmaxot. Eddig minden kereskedő azt mondta hogy az LI és a Speedom csak fizikálisan kompatibilis szoftverileg nem. :( Próbáltátok egyébkén úgy is hogy ceptorfej és speedom fej vegyesen egy központival?
Látom teljesen kihalt a vidék így csak halkan jegyzem meg hogy végre sikerült megoldani az LI fej problémámat. Nincsen szükségem használt fejre mivel nagy nehézségek árán ugyan de előkerült egy régi kapcsolatom. Horvátból még tudok szerezni új LI fejeket. A Speedom alap csomag nem kompatibilis szoftveresen az LI-vel DE létezik olyan át konfigurált Speedom fej is amit rá lehet csatlakoztatni egy LI központira a meglévő fejek mellé! Szóval még koránt sem kell temetni a ceptort! :) Mivel senki sem válaszolt nekem így én is csak mint érdekesség írtam ide ki!
Sziasztok! Van 4db ROSSZ kiyo kis fejem. Ha valaki szeretne kísérletezni vele, futárköltség ellenében szívesen elküldöm. Ugyan itt keresek U1-et ha valakinek lenne eladó.