Viszont a kárpitosnál elvesztek a biztonsági öv csatjai az ülésről, ami most rajta van azt kölcsön kaptam. Ha lenne valakinél elfekvőben két csatt megvenném!
Valahol a nagy karika kornyeken van egyetlen szal, valami olysami, mint aminek az egyik felet a jobb szelen a korcsatinal latod. Lehet bent van a szigeteles alatt, ott latok valami szogletes dudort. Holnap megprobalom lefotozni a sajatomon.
mindegy milyen allapotban huzod szet :D azt varjuk tole, hogy megszunik a problemad. az autot konfiguralja, hogy van-e benne lambda szonda, vagy nincs. viszont nem tudom melyik allapot melyiket jelenti, de nekem ez hozta el a megoldast. nalam a katalizator beepitesenel kezdodott el ez a problema. poccre indult langyosan is, de azonnal elkezdett fulladozni, hacsak nem adtam padlo gazt. akkor ugye nincs lambda szabalyzas. ha egyaltalan egy pillanatra sem indul be, akkor viszont injektor csepeges. olyanom is volt, miutan kicsereltem a hangosan percego amugy hibatlan injektorokat egy masik garniturara.
Mert ez a leállítás után pár perccel nem indul, minden más esetben hibátlan, ez tipikusan a behuggyozó injektorok hibája szokott lenni.
Attól, hogy új még benyelhetett valami koszt, ami kitámasztja.
Szedd ki az injektor sort és forditsd fel, önindítózz egy kicsit, hogy legyen benzin nyomás majd, figyeld, hogy bármelyik injektor tetején elkezd-e gyűlni egy kis benzin csepp.
van a tuzfalon a motor kabelkoteg, nagyjabol kozeptajon van belole kivezetve egy szal egy szethuzhato csatlakozoval. azt huzd szet es nezd meg mi valtozik!
sajnos azóta se sikerült megoldanom az indítási problémát! hidegen és üzemmelegen pöcc-röff, viszont ha áll egy rövid ideig csak gázpedál lenyomással együtt sikerül életre kelteni a motort és akkor is kicsit tartani kell a gázt h ne fulladjon le!
pár másodperc múlva viszont minden ok!
injektorok újra cserélve, beraktam egy másik légtömegmérőt, maradt a jelenség! vákuumcsövek rendben, nem szív falsot sehol!
Sziasztok többen érdeklődtetek az idei esztergomi E30 talival kapcsolatban, a helyzet az, hogy a szervezést legkorábban október elején tudom elkezdeni, és elképzelés szerint valamikor még abban a hónapban lehetne megtartani, szóval részletek csak később lesznek! SZBM
ohne lader mar leirta a lenyeget, csak annyit fuznek en is hozza, hogy ha fontolgatod a gatlok cserejet is, akkor tenyleg most van itt a lehetoseg, hogy szettben vedd meg. elsosorban azert, mert igy kizarhatod a problemat amit lent irsz, hogy nem passzol a rugo a gatloval. vagy hogy az eleje nem passzol a hatuljaval. nem neked kell osszevalogatni es utana vagy jo lesz vagy nem a kombo. nekem is egy nagy vagyam teljesult amikor sikerult igy szettben beszerezni. masodsorban koltsegben es szerelesben is ez a leghatekonyabb megoldas. arra figyelj oda, hogy mindenkepp az autoddal egyezo motor es karroszeriavaltozatot valaszd, a Bilstein pl mindet megkulonbozteti.
Köszönöm szépen a választ! Valószínűleg akkor ez a verzió fog megvalósulni. Kicsit féltem, hogy műszakin gond lehet és nincs kedvem két évente cserélgetni, de akkor így megnyugodtam.
Gyors googe után 120at hozott egy szettre, de annál jobb ha olcsóbb.
Egyébként az is megfordult a fejemben, hogy veszek egy nagy levegőt és felfrissítem a gátlókat is egyúttal. ( legalább 8 éves Sachs-ok)
Bilstein volt gyárilag is, abból B4/6/8 közül melyik lenne ajánlott ezekhez az Eibach rugokhoz? A vágyálom egy gyárinál feszesebb, de nem sokkal keményebb futómű lenne.
Egyébként már így is nagy öröm az autóval szerpentinezni, főleg a tavaly bekerült hátsó stabrúddal.