Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

t.zsolti Creative Commons License 2023.01.10 0 0 8983

Sziasztok! 

Egy kis segítség kellene. A ball oldali motoros ablak nem megy semerre. A kapcsoló kapcsolásakor hallani egy  kattanást a mozgató motor felől, ( mindegy hogy fel vagy le irány ) .

 

Az alany  lupo 1.7 sdi 2000-es évj. Gondolom hasonló a többihez. 

Zoli Antal Creative Commons License 2022.11.22 0 0 8982

Sziasztok! Olyan kérdésem lenne, egy gyári magnézium felni milyen nehéz? (Gumival vagy anélkül mindegy csak ha gumival akkor hogy mekkora van rajta) Esetleg valakinek egy garnitúra eladó lenne? 

Ha igen, email vagy telefonon elértek: +36302550848 mosopogacsa@gmail.com

macska711 Creative Commons License 2022.08.10 0 1 8981

sziasztok egy wv lupo 1,2 tdi váltója

rossz természetesen

tudna valaki ajánlani szerelőt

én Kaposváron lakom de bármilyen megoldás

érdekel 

Seymour Glass Creative Commons License 2021.10.12 0 0 8980

Sziasztok,

Van egy VW Lupo 3L autóm.

A váltóm az pár napja elkezdett nem váltani, azaz menet közben beragad egy sebességbe. Ilyenkor félreáll. Kikapcsol. Újraindít. Ez 2x, és már újra megy is az autó.

Ismertek olyan szervízt ahol a váltó beállítást meg tudják csinálni?

Köszönöm

weigertlaszlo Creative Commons License 2021.08.01 0 0 8979

Sziasztok!

 

Tudnátok adni olyan bontó tel.számát ahol 3L-es lupokat bontanak?

 

Szükségem lenne egy jobb oldali index lámpára.

 

Köszi a segítséget.

Papszizoli Creative Commons License 2021.06.16 0 0 8978

Szia!

 

Lehet úgy jártál mint én az első pályázáskor 😅 Nem nyomtam ki az eco módot. Addig tényleg 140 a max. Amint kikapcsoltam elérte a 160at gond nélkül 😉

Előzmény: Johnnybácsi (8977)
Johnnybácsi Creative Commons License 2021.03.18 0 0 8977

Sziasztok,

Lupo 1.2 tdi 3L-hez kapcsolódóan szeretnék érdeklődni.

Még csak egy ilyen autóval találkoztam közelről, de feltűnt, hogy bár a 80-120 km/h-t nagyon szépen megugorja, a 120-140 km/h-ra gyorsulás viszont nagyon gyatrán megy neki. Tudom én, hogy nem versenyautó, de youtube-on látni a 180 km/h-s videókat. Szóval hogy van ez? Az rossz amivel mentem, vagy mind ilyen?

A rohadó küszöböt mennyire macera javíttatni? Lehet hozzá javító-elemet kapni?

 

 

rollerpoller Creative Commons License 2021.03.09 0 0 8976

A Doni szerviz igazából egy fejős szerviz. 2-3* anyagár. Plusz kitalált hibák.... Na mindegy szakmailag ettől függetlenül jók.

 

Josi0506 Creative Commons License 2021.02.13 0 0 8975

Sziasztok!

Most vettünk Feleségemnek egy Lupot. Egész jó kis autó. Viszont egy két dologra nem jöttünk rá.
Szélvédő törlés sebességét hogy lehet állítani? Nekünk csak a manuális/gyorstörlés és a lassú törlést lehet bekapcsolni. Kormánykapcsolón semmi jelölés vagy szimbólum.

987SK Creative Commons License 2021.01.23 0 0 8974

Üdv nekem van egy eladó garnitúra kb. 5-6000 km-t futott hankook nyári gumival (dot19)!

Előzmény: majom55 (8969)
weigertlaszlo Creative Commons License 2021.01.20 0 0 8973

UNIX-nál is rendelhető.

Előzmény: kriszkotró (8971)
Andrew005 Creative Commons License 2021.01.20 0 0 8972

Szia!

Én nem rég tudtam beszerezni a Walterautón keresztül 29 ezer Ft körül volt.

Előzmény: kriszkotró (8971)
kriszkotró Creative Commons License 2021.01.09 0 0 8971

Hello,
Érdeklődnél, lupo 1.2 tdi automatához nyomástároló gömb beszerzésében,honnan tudnék rendelni valaki tudna segiteni? Egyenlőre sajnos magamtól seholsem találtam..

ZoltanCs Creative Commons License 2020.12.16 0 0 8970

Valakinek tapasztalata? kartergáz szűrőt hogyan bontsam ki?

majom55 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 8969

..üdv..eredeti  felniket keresek. ( és ha tudja valaki .hogy lehet az :ha teljesen egyforma az audi a2 3l és a lupo 3l  hajtaslánc ,akkor  miért eltérő a gumiabroncs gyári ajánlott mérete ) ....amugy van  audi a2 3l és egy wv lupo 3l  is lessz.. de csak 4 felni  hiányzik.... / nekem ezek a rettenetes váltó problémák. a simlis autó szerelők miatt .keletkeztek..ugyhogy nagy ívben kerülöm ...../

Inpherno Creative Commons License 2020.11.21 0 0 8968

Hirdetem. :C
Rákérdek...nem tudtok valakit aki ennyi alapján úgy véli, hogy megtudná csinálni? Persze, nem valami horribilis összegért. Sopron környéke, 32km-re attól, Sopronhorpácson van.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/volkswagen/lupo/volkswagen_lupo_1_2_3l_tdi_automata-16401132

Előzmény: Netricho (8966)
Katana750 Creative Commons License 2020.11.06 0 0 8967

Manuál váltóval sem fenékig tejfel a Lupózás, bár estünkben nem az autó a hibás. Tanulságul, hogy mik vannak(lehetnek). Fiam nemrég úgy gondolta lecseréli öreg tojás Corsáját mert itt az ideje. 1,2 benzin, értéke semmi a használatin kívül de az megvolt. Legyen egy Lupo! Nagyon olcsón adja hölgy tulaj mert váltóhibás, amúgy rendben van. 5 éve hozták Németországból, 208000km.(baromság) de mindegy állapotot veszünk nem óraállást. A szerelőm először nagyon kiakadt, hogy ennél nagyobb szar eszünkbe se juthatott volna aztán megnyugodott amikor kiderült, hogy manuál a váltó és 1.4 16v a motor. Én is bíztam mert van egy Seat Ibizám ugyanilyen motorral(csak Euro3) 17 éve(újkorától) és problémamentes kocsi. Mindegy, ment a trélerrel a szerelőhöz és belevágtunk. Másnapra kiderült a váltónak semmi baja. Olaj nem volt benne ezért összeakadt valahogy hála istennek és nem volt kapcsolható. Ez nagyon jó hír volt mert ha nem akad össze jártak volna vele olaj nélkül amíg össze nem sül. De azért volt tennivaló a futóművel, karosszériával, teljes fékgenerál szóval a vége majdnem 5 kiló lett, de 80000 volt a vételár és van egy használható autója a gyereknek! 4 km. a melóhelye, nem kell ennél komolyabb kocsi erre az igénybevételre. Meglepődtem a kis kocsi fürgeségén, persze könnyebb kaszni meg rövidebb áttételek úgyhogy kenterbe veri gyorsulásra az Ibizámat simán. De rövid volt az öröm. 800 lefutott km. után csúnya hangot hallatva leállt a motor. Ránéztem és hamar kiderült totál laza a vezérlés fogazott szíja. Természetesen vadonat új minden, Contitech márkájú úgyhogy hívtam is a szerelőmet aki jó barátom egyébként és dobtuk is a trélerre ez nem lehet gond! De az. Nemrég hívott a szerelő és nálam jóval pesszimistább tapasztalatai alapján. Még nem tudom, hogy melyik alkatrész kereskedőtől vette a vezérlést a szerelőm de nem sok jóval kecsegtetett a vezérlés hibájából okozott kár megtérítésére vonatkozólag. Merthogy a feszítőt rögzítő csavar tört el, 7 szelep meg a hengerfej kuka de még szét fele szedi. A szerelőm tanácsára(keressek másik motor ha használni akarjuk) írtam ide, hátha bontódik valakinél egy Lupo és AHW motor eladó! Természetesen nem hagyom annyiban a dolgot, ha kell lesz igazságügyi szakértő, stb. de használni azért kéne a kocsit megegyezéstől függetlenül! Ennyire egyértelmű alkatrész hibát úgy gondolom nem lehet nem elismerni! Jövő héten kiderül. 

Netricho Creative Commons License 2020.10.24 0 0 8966

VW Lupo 3L 1.2 TDI

Oh, te jó ég, ebbe nagyon beletenyereltem.
Szóval, a váltó az utóbbi időben már olyanokat csinált, hogy egy Sopron - Bécs, és Bécs - Sopron útvonalon (75-75 km), oda 2-szer, és vissza is, 2-szer beakadt egy bizonyos sebességbe. Autópályán használva azt hozzá kell tenni. Amin semmi más nem segített, csak ha félre álltam, gyújtás le, majd újra beindítva, megvárva az indítómotort, hogy elhallgasson, majd újra jó lett minden. A következő ilyenig.
Rohadt nagy hibát követtem el ott, hogy tegnap "majd én megcsinálom" alapon neki estem VCDS 1.2 Lite-al. Plusz egy Youtube videóval, és a hivatalos leírással. Ami úgy gondoltam elég lesz.

https://www.youtube.com/watch?v=C5H6XyA2we0

http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/5-Speed_Electronic_Manual_Transmission_(085)

Aha, csak azzal nem számoltam, hogy nálam hiba csúszik az egészbe, és tönkrevágja az egész váltómat. Azt hittem max nem sikerül, és ennyi, hát nem. Gyakorlatilag összekutyulta a váltót, mert, csak egy példa, "N"-be "E"-t mutat, Tiptronic módba konkrétan nem vált, "R"-t nem is látom. A kijelzőn lévő állás, és az aktuális váltókar poziciója nincs összhangban. Egy teljes katyvasz, jah, és alig tudom beindítani, mert nyilván biztonsági okokból letiltja, de így amúgy sincs értelme.

Az egész egy nyomástartó gömb cserével kezdődött. Régit, újra. Váltó olaj szint csekk, kicsit feltölt. Most félig van a tartály. Itt még minden oké volt. Előtte 4-et tudtam váltani mielőtt az indító motor beindult, utána 5-öt ami szintén kevés, de legalább jobb.
Az egész gebasz ott történt, hogy a VCDS-ben elkezdtem buherálni. A videó alapján.

A Measuring Blocks-ban az elején még a határértéken belül volt 1.85 V körül, most már 3.83 V. Hogy azon hogy kell változtatni azt sem tudom.

Hibakód keresése alapján:


"00844 - Shift Lever, Gate Recognition Switch (F257): 35-00- -"

és

"00263 - Transmission: 20-10 - Malfunction in Basic Setting - Intermitten" hibát ír.

 

Mert a "Basic Setting" mikor elkezdte magától váltani 0-28-ig, akkor a végén nem WAIT és KICKDOWN következett, hanem egy RTFM! üzenet, szóval félbeszakadt a procedúra, és innentől már nem volt jó. Hallom, hogy váltja magától, de a kijelző összevissza jelzi, nem szépen sorban, ez normális? Nem tudom most mit csináljak. Már az akkusarut is levettem, hátha visszaáll valami alapbeállításra, de persze naív gondolat volt. Egyáltalán tudok ezen én még szoftveresen bármit csinálni, ha már úgy cs#sztem el az egészet?

Mondanom se kell, most már annak is örülnék, ha ugyanolyan xar lenne mint előtte.
Mert most kb az agyvérzés, és az idegösszeroppanás szélén állok.

 

Ha valaki tud segíteni, és megoldódik általa, fizetnék is érte, mert most eléggé meg vagyok így lőve. :(


merciabc Creative Commons License 2020.08.16 0 0 8965

Szia! 

Biztos hogy fehér füst? 

A vized nem fogy? 

Nem szürke a füst? 

Zoli

Előzmény: joao99 (8964)
joao99 Creative Commons License 2020.08.04 0 0 8964

Sziasztok, 

Kis segítség kellene: 1.2 3L városi vezetéssel egy idő után füstöl, fehéres sürű füst, városon kivül kb 20 km alatt kiég és nincsen abszolut füst, az égéstermék "jó" szagú, és ezt tartja is kb 50 km csak városi vezetéssel majd ujraindul. Mi lehet ez? Olaj a turbóból esetleg. Kösz! 

merciabc Creative Commons License 2020.04.22 0 0 8963

Szia!

Neked mi ment tönkre benne? 

Vagy mi a hiba jelenség?

Előzmény: Lajcsika78 (8958)
merciabc Creative Commons License 2020.04.22 0 0 8962

Sziasztok! 

Sajnos utólért a végzet! 

Audi a2 3l-em van, ugyan az mint a lupo 3L, legaláb is a váltója. 

Kezdi megadni magát a kuplungom, vagy a csúszógyűrűje. 

A motor komplett kiszerelése, a váltót lebuktatva, is le tudom szedni a kuplungját?

Megoldható, vagy totál szétszedés?

luppino Creative Commons License 2020.03.01 0 0 8961

Sziasztok!  

Bal első tükröm sajnos megtört. :-/ jofogason láttam 5000-ért több színt   de kérdés : 

Van-e valakinek esetleg  világoskék bontott tükre, aki eladná nekem?

Köszönöm segítségeteket! 

LVC 543 :-)

H.L.Marianna Creative Commons License 2020.02.26 0 0 8960

Sziasztok! 

 

Lupo 6x 1.4 8V autóm faltdach teteje beázik (nem szakadt). Hogyan oldható meg a probléma? Esetleg Debrecen környékén tudtok valakit javasolni, aki tudja javítani (korrekt áron)?

 

Köszönöm előre is!

987SK Creative Commons License 2020.02.06 0 0 8959

Mire lenne szukséged?

Előzmény: Lajcsika78 (8958)
Lajcsika78 Creative Commons License 2020.01.18 0 0 8958

Vw Lupo 3L váltó javításban tud valaki segíteni???

 

 

Kecsatomi Creative Commons License 2020.01.03 0 0 8957

Sziasztok!

 

Segítséget szeretnék kérni Tőletek! Nemrég vásároltam egy SEAT AROSA gépkocsit,

1999 évjárat. A LUPO-nál is fennálló hiba, hogy a csomagtér ajtó fogantyú tejesen

elkorrodált, cserére szorul. Ha jól tudom ez az alkatrész a LUPO-ban, az AROSA-ban,

és a IV-es GOLF-ban megegyezik. A kereskedő a gyári szám alapján azt mondja,

nem bizonyos az egyezőség. Tehát ebben kérném hozzáértésetek és tapasztalatotok

alapján a segítségeteket, hogy a IV-es GOLF fogantyú jó lehet-e az AROSA-hoz?

 

Köszönöm!

Szab3 Creative Commons License 2019.12.07 0 0 8956

Sziasztok!

 

Sajnos többszörösen érintett vagyok kuplung munkahenger ügyben, az elmúlt hónapban 2x az elmúlt években sok küzdelem után vagy 10x ment tönkre. Nagyon érdekelne az általad javasolt megoldás! Szeretném felvenni a kapcsolatot veled, új fórumozóként azt sem tudom mit kell tennem ez ügyben?

Előzmény: Törölt nick (8834)
traktorbi Creative Commons License 2019.09.24 0 1 8955

Sziasztok ! 
Nemrégiben vásáróltam egy Lupeszt , 2004, 1.4 16V motoral . Eleinte szép csendes volt , de most elég furcsa hangja lett , valamitől megnövekedet a motor zaj . Tapasztalt már valaki ehhez hasonlót? 

peter_ho Creative Commons License 2019.08.22 0 0 8954

Üdvw

hallottam hopyg Lupiba bemegy a Twingo faltdach...kinek mi a tapasztalata?

Másik kérdésem. 3Lbe nekem nincs szervó de kellene. Állitolag ezekbe elktromos volt gyárilag ez igaz? van valakinek eladó? bonyolult az átépitése? valakinek tapasztalat?

vwárom a vwálaszokat ;)

 

weigertlaszlo Creative Commons License 2019.08.21 0 0 8953

Helló!

Sikerült megoldani? Nekem is ez a problémám.

Köszi

Előzmény: Vilanykapcsolo (8950)
Szbbsz Creative Commons License 2019.05.09 0 0 8952

LUPO 3L ajtóhatároló helye kitört,  alumínium ajtó javítás házilag. Hegesztőgép KEMPOMIG KEMPPI FEED 400. Kb 4 órás munka volt. Kérésre küldök képeket.  

Cloud199 Creative Commons License 2019.03.15 0 0 8951

Tudja valaki esetleg hogy sima Lupo, illetve 3L lökhárító kompatibilis-e egymással?

Vilanykapcsolo Creative Commons License 2019.02.03 0 0 8950

Sziasztok. 3l lupo az autó  indul szivatyu termel kb 10 másodper c alatt nem is kapcsol be sürün 20-30 perc ig mértem adig semmi. Csak a robot kar nem vált inditás után  a zöld pedál lámpa elalszik, szóval a lényeg manuálisba rakva se csinál semit jelzi hogy N ből E csak a fokozatokat nem . Mi lehet itt a gond? 

Turbók Jakab Creative Commons License 2019.01.23 0 0 8949

Sziasztok! Segítségeteket szeretném kérni. Adott egy Lupo ami 2003-as 999ccm benzines. AUC motorkóddal. A minap gondolt egyet és kb fél perc alatt kilehelte a lelkét. Esetleg tudna valaki motort, vagy segítséget ahol lehetne venni, azt megköszönném ha nem tartaná magában. További szép estét!

sanyipataki Creative Commons License 2019.01.16 0 0 8948

Szia. Sanyi vagyok, 3L lupo tulajdonos. 

Nem tudom, hogy azota vettél-e már Lupot,

de vásárlás előtt én megnézetném egy szervízzel.

Pld. A Doni motorsnál, Budaörsön a Gyár u 2-ben,

vagy olyan 3L-re specializálódott

szervíznél, aki ért hozzá. Így tudnád mennyit kell még

ráköltened a közeljövőben, és ki tudnád számolni, hogy megéri-e.

Előzmény: horvvik (8943)
peter_ho Creative Commons License 2018.12.28 0 0 8947

üdv

valaki épített már át 1.0 lupoból 3L lupoba szervót s elektromos ablakot kp zárat? erre készülök csak nem tudom kivitelezhető e.

 

horvvik Creative Commons License 2018.10.15 0 0 8946

Köszönöm, de elhappolták az orrom elől a járgányt, így már nem aktuális a kérdésem. :)

GFU-880 Creative Commons License 2018.10.12 0 0 8945
sonajdoba Creative Commons License 2018.10.10 0 0 8944

kicsereltem azt a gombot ami a nyomast csinalja es mar mukodik is, kossz a tipeket :)

Előzmény: sonajdoba (8940)
horvvik Creative Commons License 2018.10.10 0 0 8943

Sziasztok!

 

 

A segítségeteket szeretném kérni, első kocsi vásárlás közepette vagyok és nem tudom, hogy mi tévő legyek. :(

Adott egy 260e km-t futott, jó állapotú 2001-es 1.2-es TDI, automataváltós LUPO, amibe első látásra beleszerettem, még ki is jön a félretett pénzemből, ám az összes ismerősöm le akar róla beszélni, mondván, hogy sokba fog kerülni a javíttatás és nem fogom élvezni a kocsit. Mivel a járgány a lakhelyemtől több, mint 50 km-re található, így a megtekintése is kissé bajos.

Azt tudni kell rólam, hogy a jogsimat 2013-ban szereztem és azóta sajnos nem is használtam, ezért is lenne célszerű az automata. 

Kérdésem, hogy könnyen vezethető, jó ebben a tiptronic váltó? A kocsit csupán munkába járáshoz használnám és azt is főként rossz időben, ezért is tűnik ideálisnak mérete és váltója alapján, szerintetek ez ideális erre?

 

Kérlek, segítsetek, mit javasoltok, mik a tapasztalataitok!

Érdemes belevágnom, ha próbát követően rendben találom a kocsit, vagy nagy az esélye, hogy egy pénznyelőt fogok ki és jobb, ha egy automata váltós, benzines A-s mercit nézek inkább?

 

Segítségeteket előre is nagyon köszönöm!

 

 

Szép napot!

Viki

 

 

 

 

 

JRevai Creative Commons License 2018.10.06 0 0 8942

Köszi a választ, már nem is számítottam rá, de igazából pont erre gondoltam!

 

Az SDI volt nálam is az abszolút befutó egyébként. Szeretem az egyszerű dolgokat - nem csak azért, mert gazdaságos.

Szerintem az lesz a vége. Az egyetlen dolog, ami miatt elgondolkodtam, hogy mostanában őrjöngenek itt a környezetvédelmi dízelellenességgel, és az SDI eggyel rosszabb besorolás - ahogy tudom (4 vs 3).

 

 

Az automata átalakítást valahogy úgy képzeltem, hogy:

 

- a kuplungot manuálisra alakítom - bowden vagy hidraulikus, mindegy, a lényeg, hogy pedál üzemeltesse

- a váltónak gondolom van full manuál módja, azt kellene rögzíteni

- a kuplungpedálhoz egy plusz kapcsolót, ami nem enged váltani, amíg nincs tövig nyomva

 

Így megmaradna minden eredetiben. Ha váltani akarok, kuplung benyom, és váltókar meghúz.

 

A baj az, hogy egyáltalán nem ismerem a szerkezetet, tehát ezt csak úgy gondoltam azok alapján, amit hallottam róla!

A folyamatnak ezer buktatója lehet, amit addig nem tudok, amíg el nem kezdem csinálni :(

 

Engem nem az automata problémássága zavar egyébként, azt gondolom meg tudnám oldani. Egyszerűen automata-fóbiám van - a vezetés szemszögéből. És kicsit sem érdekel, hogy jó, vagy akár jobb, mint én. Nekem az autóban legyen váltó - nomeg kuplung.

Előzmény: MattM325 (8941)
MattM325 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 8941

Szia!

 

Először is, ezek közül az 1.7sdi a leggyengébb, a másik kettőnél nincs sok különbség mert a 3l jóval könnyebb.

Az SDI valóban a legolcsóbban fenntartható a dízelek közül, hiába van 4 injektor, mert mind a 4 felújítása olcsóbb mint pusztán 1 pd elemé.

Igaz, sokszor csak tömítéseket kell cserélni, de akkor már többnyire kábelt is és ki kell marni a fúvókák fészkét.

Automatát  nem olyan egyszerű kiszórni, de maga a mechanizmus nem bonyolult, elvileg a váltót át lehet alakítani egy kapcsoló rudazattal.

Már hogy maradhatna meg a szabadonfutó jellege ha kiiktatod a váltóvezérlést?
Lényeg, hogy bőven ráfizetés a vége ha ezt választod.

Az elvárásaid alapján egy SDI-vel járnál a legjobban, kimegy a világból...

Előzmény: JRevai (8939)
sonajdoba Creative Commons License 2018.09.25 0 0 8940

szia, a sebesegbol valo kidobast, hogy sikerult megoldani????

 

1.2 3L TDI automata valtos

 

elore is kossz a valaszt

 

 

nalam es meg egy havernak is ugyan ez a baj

 

"

Egy ideje azt csinálja az autóm hogy menet közben gondol egyet és mintha elmenne a nyomás a hidraulika egységben, kidobja üresbe és letilt.

Hiába próbálom bármelyik sebességbe tenni, nem csinál semmit csak alapjáraton megy a motor.

Újra kell indítanom hozzá hogy működjön.

Változó hogy mikor csinálja, van hogy 1 km-en akár 2x is, de van hogy 10km-ig semmi hiba.

De elég sűrűn csinálja.

 

Valakinek volt már ilyen?

Vagy van valami ötlet?

"

Előzmény: teki723 (8085)
JRevai Creative Commons License 2018.09.20 0 0 8939

Sziasztok!

Egy hete sajnos összetört a városi autónk, így elkezdtem keresni fejben az utódját. Rövid gondolkodás után egyértelmű lett számomra, hogy csakis egy dízel Lupo / Arosa lesz majd a választott.

Ehhez kérnék tapasztalatokat.

Ebben a körben már csak 3 motor maradt, 1.7, 1.2 és 1.4 (erősorrendben). Persze játszik a majd amiből szépet kapok jó áron dolog is, de mégis, szeretnék egy kicsit képbe kerülni.

Kérdések:

1. OK az SDI-ről mindenki azt mondja, hogy a legolcsóbban eltartható motor.
    De biztosan igaz ez? ha belegondolok nem csak 1 turbó a különbség? Ráadásul a 3 hengerekben csak 3 izzítógyertya és porlasztótcsúcs kell.

    Mindamellett - gondolom - ez a motor tolerálja leginkább a rövid távú használatot.
2. 1.2 TDI - ez ugye a 3L. Ez lenne a legtakarékosabb - gondolom én. Ebben az esetben viszont az automatát valahogy ki kellene iktatni. Ez tudtommal két módon lehetséges. 

 a, Kézi váltósra építeni át: tudtommal a 6N Póló meg a többi dízel Lupo váltója alkalmas is a célra. Gondot a motorvezérlő jelent, ami nem engedi indítani a motort, ha nincs váltó.

 b, Ez lenne a szimpatikusabb: magát az automatát mechanikus vezérlésűre építeni át. Erről még nem találtam sok infót, de nagyon megköszönnék minden morzsát!

     Előnye nyilván az lehet, hogy maradna a szabadonfutó? Nem tudom, esetleg lehet, hogy ez a váltó hoszabb is, mint 120@2800.

 

Végeredményben ami nekem fontos: a takarékosság (fogyasztás ÉS alkatrész) valamint a robosztusság.

Nem kell semmilyen "extra", hajtva soha nem lesz, de előfordulhat olyan felállás, hogy sokat megy majd rövid távokon. Vagy ép autópályán. Mindkettőre fel kell készülni.

Szerelni, átalakítani elvben mindent meg tudok csinálni otthon - szoftvert kevésbé, legalábbis még nem próbáltam.... :)

hito01 Creative Commons License 2018.09.10 0 0 8938

Sziasztok,

 

2002. év végi sárga színű Lupo-m (1.2 TDi 3L) eladó. Tavaly augusztusban költöttem rá 300eFt-ot, de sajnos a kuplung munkahengert meg akartam spórolni (még fel lehetett tanítani a váltót), ami 10km megtétele után meg is adta magát. Azóta áll, nem költöttem rá többet és nem is szeretnék már.

 

Klímás, elektromos ablakos, eredetileg szervós (ez cserélve lett szervó nélkülire) változat. 

 

Tele apróbb hibákkal (pl. jobb oldalon elektromos ablak nem megy, stb...komoly érdeklődés esetén leírom, elmondom telefonon), de a motorja kiváló, elvileg a robot is rendben van most. Alkatrésznek aranybánya, de javítható is.

 

Irányár 300eFt! Mail címem publikus.

Cloud199 Creative Commons License 2018.08.20 0 0 8937

Kicsit megkésve, de elôkerestem: 6N0142433

A gugli löki a találatokat. :)

Előzmény: merciabc (8935)
Joc71 Creative Commons License 2018.08.14 0 0 8936

Sziasztok!

 

Egyik barátom mondta, hogy van a 16. kerületben egy Lupo fan. Régen volt nála egyszer, de elhagyta a telefonszámát, a címre sem emlékszik. A kertjében csak Lupok álltak. Sajnos csak ennyi információm van róla.

Esetleg tudtok segíteni megtalálni, vagy valaki magára ismer?

 

Köszönöm a segítséget!

merciabc Creative Commons License 2018.08.07 0 0 8935

Szia! 

Van valami cikkszam rajta? 

Lehet vmi más típushoz van, csak jó bele?

Előzmény: Cloud199 (8933)
Facsepp Creative Commons License 2018.08.04 0 0 8934

Pedig az izzóval van a probléma.

A rögzítő jó, a másik régi Osram izzó kiválóan illeszkedik. Ez az új meg nem.

Kicsit hajtogattam a rögzítőn és így jó lett, nagy nehezen. Lehet valami utánzat ez az új.

Előzmény: Cloud199 (8932)
Cloud199 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 8933

22k volt beszereléssel, eredeti gyári nyomástároló. Szerintem a unix-tól vette, de nem találtam meg az oldalon...

 

Előzmény: merciabc (8929)
Cloud199 Creative Commons License 2018.08.04 0 0 8932

Valami más lesz ott a gond. Nekem az alábbi típus van, azzal nincsen gond:

Osram Cool Blue Intense H4

van egy fém csat ami rögzíti az izzót a foglalatba a berakás után. Azt ráhajtottad?

Előzmény: Facsepp (8931)
Facsepp Creative Commons License 2018.08.03 0 0 8931

Hogy létezik, hogy az új Osram Night Breaker Laser H4 izzó nem jó a sima Lupo gyári Magneti Marelli lámpájához (mert lötyög benne szakszerű berakás ellenére)?

 

 

Cloud199 Creative Commons License 2018.07.22 0 0 8930

Sajnos gôzöm sincs, holnap felhívom a szerelôt és megkérdezem. Valószínûleg meg is nézetem vele az autót és én is cseréltetem ha azt mondja hogy kell. 

Előzmény: merciabc (8929)
merciabc Creative Commons License 2018.07.20 0 0 8929

Szia! 

Lehet h akkor legyengült az enyém is.. 

Segíts légyszíves, hol lehet kapni ennyiért? 

Vennék egyet, mielőtt behal!

Előzmény: Cloud199 (8928)
Cloud199 Creative Commons License 2018.07.19 0 0 8928

Egy kis plusz infó a népitéletből a sebességből való kidobással kapcsolatban:

 

1. Nem cserélik ki a nyomástárolót, amikor az már rossz, illetve nem is veszik észre, hogy rossz. Hiba, ha leállítás után mondjuk fél órával, újraindításnál már sokat kell várni hogy lehessen indítózni. Járó motornál nyissuk ki a géptetőt és hallgassuk milyen gyakran kapcsol be a szivattyú. A hiba súlyosbodásával egyre sűrűbben kapcsol be a szivattyú, hogy meg legyen az üzemi nyomás, addig, amíg már állandóan megy a szivattyú. Egy idő után már így sem tartható fenn a nyomás, ilyenkor szokta kidobálni a sebességeket, vagy el sem indul. Természetesen a fokozott igénybevétel miatt a szivattyú meg fog állni. A nyomástartó gömb ára, kapaszkodjanak meg 10.500FT!!! A szivattyú nem ennyibe kerül!!!

Előzmény: Ákos Mészáros (8926)
Cloud199 Creative Commons License 2018.07.18 0 0 8927

Szia Ákos,

 

Megoldódott a lenti probléma?

 

Köszi,

Krisztián

Előzmény: Ákos Mészáros (8926)
Ákos Mészáros Creative Commons License 2018.07.12 0 0 8926

Szuper! Ez igazán jó hír, remélem nálam is megoldódik ezzel a probléma! Köszönöm a válaszodat! :)

Előzmény: merciabc (8925)
merciabc Creative Commons License 2018.07.10 0 1 8925

Szia! 

Nekünk a ford focus ugyan ezeket a tüneteket produkálta! 

Gázpedálban van egy potméter, az kopott ki. 

Vettünk bele egy gázpedált, azóta hibátlan!

Előzmény: Ákos Mészáros (8924)
Ákos Mészáros Creative Commons License 2018.07.10 0 0 8924

Sziasztok!

Olvasgattam visszamenőleg, de nagyon nem találtam megfelelő választ a kérdésemre.
Arról lenne szó, hogy kb 2 hónapja vettem egy 1999-es 1.2-es Lupo 3L-t. Az elején nem volt ehhez hasonló probléma, de egy hónapja teljesen véletlenszerűen elszáll a gázpedál. Haladok normálisan autóúton, városban és van egy finom kattanás, és utána elszáll a gázpedál. Nyomom, de semmit nem reagál. Az autó gurul tovább, de már gyorsítani nem tudok. Csak úgy tudtam orvosolni, hogy félre álltam, motor leállít, kulcs ki, majd újra indítottam. Után volt hogy simán mentem 100km-t is, de volt, hogy egy 10 perces út alatt 3-szor is félre kellett állnom újra indítani. A legkellemetlenebb a Rákóczi hídon volt :/ Szóval használható az autó, de így nem merek komoly távra, illetve nagyobb város forgalmasabb utcáira menni, vagyis nem merem használni így :D
Szerencsére közel van hozzám a korábban javasolt szerelő (Jáksó), akinél múlt héten volt a kocsi. Be is lett állítva, mondta, hogy rendben van az autó motorilag és nagyon ő sem tudott mit mondani erre a hibára, csak hogy remélhetőleg a kalibrálás megoldotta. Sajnos nem így történt, úgyhogy mindenképp vinni akarom hozzá vissza, de szeretném tudni, hogy mi lehet a probléma, illetve van-e rá bármiféle okos megoldás. Nagy segítség lenne  nekem is és a szerelőnek is, hogy mégis merre induljunk el. Főleg nekem lenne, ha találhatnánk valami olcsóbb megoldást erre a gikszerre :)
Amúgy nagyon megszerettem ezt a kis autót, olyan mint egy városi kis dodzsem, amiben szépen dolgozik az a bizonyos kis turbó :D Mindenkinek ajánlani tudom ezt a típust! 

Köszönöm a válaszokat és a segítséget előre is!

good old rebel Creative Commons License 2018.07.10 0 0 8923

Sziasztok. Nem igazán vagyok egy műszaki zseni de valamiért nagyon bekattant ez a kisautó. Egy aggályom van, hogy városi közlekedésre kellene ki távokra max 10km/nap oda vissza. 

Mennyire fognék mellé szerintetek egy 3L-el? Esetleg más Lupo jó lehet nekem ha ez nem is?

 

Bocsánat ha hülyeséget vagy evidens dolgot kérdezek.

merciabc Creative Commons License 2018.06.28 0 0 8922

Volna valakinek egy Lupo 3L vagy Audi A2 automata  ROSSZ kuplung munkahengere, vagy legalább a végén lévő érzékelője?! Hibás is jó!

merciabc Creative Commons License 2018.06.26 0 0 8921

Szia! 

Valószínűleg az enyémnek is eza baja! 

Tudnál segíteni, elérhetőséget küldeni az átalakításhoz? 

Zoltán

Előzmény: Törölt nick (8834)
Bernadett Szász Creative Commons License 2018.06.22 0 0 8920

Sziasztok!

 

VW Lupo 1.4 16V autómba 1.0-es váltóm tönkre ment, cserélve lett 1.4-es bontott váltóra, amiről kiderült, hogy sajnos széria hibás. Újra az 1.0-es váltót szeretnénk bele rakni.

Tudnátok abban segíteni, hogy melyik típusu váltó kompatibilis vele?

 

1998.11. havi évjáratú AKQ motorkódú autóról lenne szó.

 

Előre is köszönöm a segítséget!

merciabc Creative Commons License 2018.06.18 0 0 8919

Üdv szakik! 

Volna aki találkozott a 3L autómatánál, hogy elindulás után kb. 10méter megtétele után lefullad az autó, megáll mint a cövek! 

Nem is enged indítózni sem! Alul a tolo rudazatnál megmozgatom, majd ujból elindul.

Vált is, de ha elindulok, megint megáll!!! 

Somamusic Creative Commons License 2018.05.15 0 0 8918

Sziasztok!

Ugyan nem 3L, de Lupo.

Faltdach-küzdelemben vagyunk. A motor már nagyjából életképes, de a tető nem húzódik el. Tegnap már egy picit sikerült kinyitni, de csak a jobb oldala indult meg, a bal nem, persze recseg, ahogy kell. Tudtok esetleg alkatrészforrást? Arra gondolok, hogy talán a benne lévő bowden is el lehet kopva. De ha van normális szerviz Bupdapesten vagy a környéken, el is vinném. 

Csatoltam néhány képet, hátha ti tudtok rá mondani valamit, ami megoldást jelent a problémára.
Köszönöm!

987SK Creative Commons License 2018.05.06 0 0 8917

Szia,én tudok. Írj elérhetoséget.

Előzmény: obizoli (8916)
obizoli Creative Commons License 2018.04.30 0 0 8916

Sziasztok! Lupo 3L-hez keresnék alsó motorburkolatot.

Netricho Creative Commons License 2018.04.23 0 0 8915

Sziasztok,

Az érdekelne, hogy a váltóhoz, Nyomástartó gömböt-öt honnan lehet rendelni a lehető legolcsóbb megoldással? Újat persze. 

Ha valaki válaszol annak előre is köszönöm.

Cloud199 Creative Commons License 2018.04.21 0 0 8914

3L gyári alufelniket(magnézium) keresek ha van valakinek eladó. :)

208D Creative Commons License 2018.04.16 0 0 8913

Váltó kulissza javítása megoldva! Viszont elromlott az index mindkét oldalra. Tudja valaki melyik a kormány index kapcsolójának betápja?

Előzmény: 208D (8912)
208D Creative Commons License 2018.04.11 0 0 8912

Lupo 1.0 2000-es évjárat váltó kulissza bowden szemébe való kis gumi karikát hol szerezhetek jó minőségben? Mozaik utcai VW bolt, gondolom. Más tipp esetleg?

Cloud199 Creative Commons License 2018.04.06 0 0 8911

Szia,

 

Az üzeneted megírásának idejét tekintve nem tudom hogy mennyire releváns még a válasz, de saját tapasztalatom alapján jelen pillanatban Magyarországon 3L-t csak egy emberre mernék bízni:

http://szekszardportal.hu/jakso/index.php

Ez hatványozottan igaz akkor ha a probléma típusspecifikus, mint jelen esetben a váltóproblémád. A független szervizek, de még a VW szakszerviz is a legtöbb esetben a keresgéléssel csak tovább súlyosbítják a már meglévő bajt.

150Km-t utazok én is minden szerelésért, de cserébe műszakilag patika 3L-ünk van, és ez 2018-ban már nagy szónak számít, ha csak azt nézzük hogy akár ez a fórum is mennyire pörög mostanában.

Majd írd meg a tapasztalatot bárhová is viszed/vitted.

 

Előzmény: Mr Vucli (8910)
Mr Vucli Creative Commons License 2018.03.23 0 0 8910

Sziasztok!

A 3L kis dízelemmel a következő dolog történt. Kicserélték benne az akku és az önindító közötti tápkábelt. Azóta indulás előtt akár fél percet is kell várni, amíg indítható állapotba kerül az autó. A kuplung munkahenger felújítás után pedig elkezdte azt csinálni, hogy 3-ból 2-be való visszaváltáskor csattant egy nem túl nagyot. Ezzel semmit nem tudtak kezdeni. Az újrakalibrálás sem oldotta meg a dolgot. Egyik reggel indulás után, amikor az autó próbált 2-ből 3-ba váltani, akkor reccsent és megállt. Kulcs ki, újraindítás, indult,  ment, 2-3 között ismét leállt. A hazaúton elvétve bevette a 3-at, de az autó alapvetően használhatatlan. Nem hiányzott, nem foglalkoztam vele. Most viszont kelleni fog, szeretném megjavíttatni. Van ötletetek, hogy mi okozhatja ezt a problémát? (Már csak azért is, hogy a szerelőnél/szervizben tudományos arcot tudjak vágni. :-)  ) Az az érzésem, hogy ezek a dolgok összefüggnek egymással.

001SANDOR Creative Commons License 2017.12.30 0 0 8909

szia

engem erdekelne minden adat a munkahenger felujitasarol

mail:csehsa7@gmail.com

elore is koszonom 

Előzmény: Törölt nick (8834)
Hungaby Creative Commons License 2017.12.28 0 0 8908

Üdv!

 

Kezelési könyvet/kézikönyvet keresek Lupo 3L-hez. Valakinek lenne esetleg? Angol/német is jó, ha nincs magyar!

 

köszönöm a segítséget!!

Xeryus9 Creative Commons License 2017.12.24 0 1 8907
pegasusferi Creative Commons License 2017.12.09 0 0 8906

Igen

 

Előzmény: Jennon (8905)
Jennon Creative Commons License 2017.12.08 0 0 8905

Üdv mindenkinek. Az élet úgy hozta, hogy a munkahelyemtől 45 km-re kell költözöm egy kis faluba, előnyömre szolgál, hogy nem kell hitellel élnem. Viszont a távolság nagy, nem mindegy milyen autóval teszem ezt meg. A Lupo 3l talán megfelelő választás lehet. Érdemes ebben gondolkodni? 

peter_ho Creative Commons License 2017.11.21 0 0 8904
MS85 Creative Commons License 2017.11.17 0 0 8903

Hello!

 

Állapotot vegyél ne hengerűrtartalmat. Nézz körbe, amiből találsz vállalhatót, azt válaszd. Nekünk 1.4 benzines van, ez teljesen korrekt motor.

Előzmény: ErErpower (8902)
ErErpower Creative Commons License 2017.11.16 0 0 8902

Hello!

Lupo t 1.2 est vagy 1.4 est TDI t érdemes venni? melyik kettő közül? köszi

Lupotulaj Creative Commons License 2017.11.01 0 0 8901

Sziasztok. Marhára elakadtam VCDS-el az alapbeállításnál. RTFM 12 lett a mumus. Mi lehet a gajdesz? Kuplung 1,91 V-on,olaj van rendesen bent. Már felgyujtottam volna,de elkevertem az öngyújtót ;)

208D Creative Commons License 2017.10.31 0 0 8900

Sziasztok! Új vagyok itt. Luponk csak lendületből fordítva a slusszkulcsot indul. Ki kell szerelnem a gyujtáskapcsolót. Az inmobilizer gyűrűt hogy tudom levenni? 

Michrobee 71 Creative Commons License 2017.10.31 0 0 8899

Az ECO módnak úgy emlékszem semmi köze az általad feltett kérdéshez. Annak a városi közlekedésnél van szerepe, araszolásnál leállítja a motort állóhelyzetben majd a fékpedál felengedéskor újra indítja.

Előzmény: Hungaby (8898)
Hungaby Creative Commons License 2017.10.21 0 0 8898

Kedves Lupo 3L tulajdonosok!

 

Egy kis segítséget kérnék! Bekepcsolt ECO módban, egy személlyel, egyenes úton, normál időjárási körülmények között mennyi a pillanatnyi fogyasztás 130 Km/órás sebességnél? És 140-nél?

 

Köszi

solykaa Creative Commons License 2017.10.02 0 0 8897

Sziasztok! Lupo ajtókárpitot keresek, van valakinek eladó? elektromos ablakos, világos színű érdekelne. köszi

Feketéné Heider Beáta Creative Commons License 2017.09.22 0 0 8896

Sziasztok!

Szeretett Lupom eladó!!!! https://www.hasznaltauto.hu/auto/volkswagen/lupo/volkswagen_lupo_1.2_3l_tdi_automata-11918056

Sajnos mozgáskorlátozott Édesanyám szállítását vele nem tudom megoldani.....

Érdeklődéseiteket várom!

ZoltanCs Creative Commons License 2017.09.11 0 0 8895

Lenne egy kis problémám, a kis lupo3l véletlenszerűen hol indul-hol nem, ami eddig kiderült: az önindítón van egy elektronika (0274000001), ha ezt megkerüljük, direkt +feszültséggel indítható.

Kérdés, mire való ez a plusz elektronika?

yo8 Creative Commons License 2017.09.01 0 0 8894

Tudok! Korrekt, becsületes, segítőkész és érti a dolgát. A 3L a specialitása.

 

http://szekszardportal.hu/jakso/index.php

 

 

 

Előzmény: Lajos Papp (8863)
aromatruth Creative Commons License 2017.08.27 0 0 8893

Sziasztok!

3 L TDI 1999-es Lupohoz keresnék bontott hátsó szélvédőt. Esetleg valakinek? Köszi

István Csugány Creative Commons License 2017.08.15 0 0 8892

Sziasztok! 

lupo 3l dsk váltóhoz keresek szinkrongyürüt.

2,3-as fokozat kellene.

Firo78 Creative Commons License 2017.08.14 0 0 8891

Sziasztok!

Szeretném a kis lupomat szervokormányosítani, viszont nem tudom melyik alkatrészeket kellene cseréltetnem. Tudnátok segíteni? Ha tudna valaki kompletten meg is venném! Köszi :-)

Vaslovag1 Creative Commons License 2017.07.25 0 0 8890

36 os csillag krova

Előzmény: gaben178 (8886)
MS85 Creative Commons License 2017.07.02 0 0 8889

Sziasztok!

 

A Luponk hidegen elindítva az első elindulásnál elejti a fordulatszámot és lefullad. Ezt úgy lehet kiküszöbölni, hogy nagy gázzal indulok, mint egy tanuló vezető. A második indításnál már rendben van. A motor 1.4 8V benzin. Volt már valakinek hasonló gondja? Mi okozza? 

peter_ho Creative Commons License 2017.06.22 0 0 8888

sziasztok

El szeretném adni nagyon szép állapotú kis lupo 3L automat. Váltó frissen szervizelve s tökletesen müködik. Német okmányokkal rendelkezik s Magyarországon található. Ára 650.000ft

klima szervo el ablak sincs benne sajnos. telefon 06209138289 

gaben178 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 8887

Szia,

Engem  érdekel. mi az emailed? 

Előzmény: Matt325M (8877)
gaben178 Creative Commons License 2017.06.11 0 0 8886

Sziasztok!

Segitéget szeretnék kérni. Milyen és mekkora kulcsal lehet levenni az elsö kerékcsapágy csavarját.:?_?

Elöre is köszi!

armageddon65 Creative Commons License 2017.05.27 0 0 8885

Sziasztok ! Létezik hogy 1 hét alatt tönkremegy a féklámpakapcsoló ,nem vennék addig újat amíg ki nem derül tényleg ez a baja. Gyújtás ráad ,váltókarnál behúz a bowden világít a zöld lámpa fékre lépek nem alszik el. féklámpa működik nem tudom mennyi köze van ehhez.Van -e valami biztosíték védelme mindennek,ill.hova mennek a vezetékek a kapcsolótól.Köszi ha tud valaki segítsen .Attila

camperes Creative Commons License 2017.05.04 0 0 8884

Sziasztok! Érdeklödnék Lupo nyithato tetö javitással foglalkozik e valaki?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!