Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2025.05.19 0 0 36497

Mire gondoltál, hová küldje bárki???   (nem publikus a címed)

Előzmény: dgabor05 (36496)
dgabor05 Creative Commons License 2025.05.16 0 0 36496

Üdv, hátha így 10 év után is meg van még és el tudná nekem is küldeni. Köszönöm

Előzmény: Donibcsi (29585)
ktm250 Creative Commons License 2025.04.27 0 0 36495

Sziasztok! 2.0crtdi 140les injektor teszten vcds el tud valaki tűrés határ számokat mondani mind a 4 hengernél? 

bravof1 Creative Commons License 2025.04.26 0 0 36494

Motorvezérlő,ezzel a számmal BOSCH 0 281 010 734

Előzmény: balabmw (36493)
balabmw Creative Commons License 2025.04.25 0 0 36493

Mi kellene hozzá?

Előzmény: bravof1 (36488)
bravof1 Creative Commons License 2025.04.25 0 0 36492

Azért köszi

Előzmény: mica-r (36491)
mica-r Creative Commons License 2025.04.25 0 0 36491

Nincsen sajnos, csak valami fiatalabb 

Előzmény: bravof1 (36490)
bravof1 Creative Commons License 2025.04.25 0 0 36490

Előre is köszi

Előzmény: mica-r (36489)
mica-r Creative Commons License 2025.04.24 0 0 36489

VAn két ilyesmi ecu, de holnap tudom megmondani, hogy milyen számmal

Előzmény: bravof1 (36488)
bravof1 Creative Commons License 2025.04.24 0 0 36488

Nem tudom miert nem másolta fel a képet na akkor így 0 281 010 734

bravof1 Creative Commons License 2025.04.24 0 0 36487

Valakinek ilyen számú motorvezérlője van? Előre is köszi

Zsolt1978w Creative Commons License 2025.04.14 0 0 36486

Azért köszi szépen

Előzmény: 409 (36485)
409 Creative Commons License 2025.04.13 0 0 36485

 

 Passz, ez így akkor nem egy online feladat lesz. Valami fura a VCDS-eddel, én még ilyet nem tapasztaltam vele.

Előzmény: Zsolt1978w (36484)
Zsolt1978w Creative Commons License 2025.04.11 0 0 36484

Cím 01: Motor Címke: HGJ38-906-016-AXB.clb VAG szám SW: 038 997 016 F HW: 028 101 073 4 Alkatrész: R4 1,9L EDC 7593 Műhely #: WSC 00201 219 51686 VCID: 21495083FBC9E38E3D-515A Nem talált hibakódot vagy a hibát a vezérlő nem támogatja vagy kommunikációs hiba van                     Még ezt írta

Előzmény: 409 (36483)
409 Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36483

Akkor a motorvezérlőben nincs hibakód, vagy azt a diag meg sem találja???

Előzmény: Zsolt1978w (36482)
Zsolt1978w Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36482

Cím 09: Központi elektr. Címke: HGJ7H0-937-049.clb VAG szám: 7H0 937 049 J Alkatrész: BORDNETZ SGVER 1.0 0901 Kódolás: 0000039 Műhely #: WSC 00201 219 53327 VCID: 397998E373599B4E15-513C 2 hibakódot talált: 01299 - Adatbusz diagnosztika csatolóegység (J533) 013 - kérem a hibatárat kiolvasni 01341 - Műszerfalbetétben levő vezérlőegység a komfort CAN-en (J285) 008 - valószínűtlen jel                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                            Cím 03: ABS fékelektronika Címke: HGJ7H0-907-37x-ASR-F.lbl VAG szám: 7H0 907 379 E Alkatrész: ASR FRONT MK25 0103 Kódolás: 0007205 Műhely #: WSC 02756 785 00200 VCID: 377D9EDB454D8D3EE3-513C 1 hibakódot talált: 01314 - Motorvezérlő 004 - nincs jel/kommunikáció                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      Cím 17: Műszerfal betét Címke: HGJ7Hx-920-xxx-17.clb VAG szám: 7H0 920 850 R Alkatrész: KOMBI+WEGFAHRSP VDO V02 Kódolás: 03111 Műhely #: WSC 00006 VCID: 397998E323599B4E15-515A WV1ZZZ7HZ4H100508 VWZ7Z0D9585742 1 hibakódot talált: 01314 - Motorvezérlő 49-00 - nincs kommunikáció                                                                                                                                                                                                                               Cím 19: CAN átjáró Címke: HGJ6N0-909-901-19.clb VAG szám: 6N0 909 901 Alkatrész: Gateway K<->CAN 0001 Kódolás: 00006 Műhely #: WSC 02737 VCID: 70EF65C730A31A06E2-513C 1 hibakódot talált: 01314 - Motorvezérlő 49-00 - nincs kommunikáció                                                                                                                                                                                                                                   Ezeket a hibákat olvasta ki a diagnosztika

Előzmény: 409 (36479)
409 Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36481

Végülis.  :)  Bár az inkább a kézi váltós adagolós TDI-k nyűgje volt.

Előzmény: balabmw (36480)
balabmw Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36480

Arra gondoltam lassan teker

Előzmény: 409 (36478)
409 Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36479

Hibakód!!!!!???

 

Megeshet, hogy  főtengely/veztengely szinkron hiba. Vagy bármi más.

Előzmény: Zsolt1978w (36476)
409 Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36478

Becsapós lehet, sok PD akkor is mutat fordulatot ha döglött a főtengelyjeladó. Átveszi a veztengely jelet. Viszont hibakódot beír rá.

Előzmény: balabmw (36477)
balabmw Creative Commons License 2025.04.10 0 0 36477

Élőadatban a motorfordulatot nézd meg indítózáskor,amikor nem indul.

Előzmény: Zsolt1978w (36476)
Zsolt1978w Creative Commons License 2025.04.09 0 0 36476

Sziasztok.T5 Transporter 1.9 PDTDI ,AXC-n gyújtás ráadásnál az ASR visszajelző lámpa nem alszik ki,és az autó nem is indítható az önindító pörget de üzemanyagot nem kap,hideg motornál nem mindig produkálja de ha üzem meleg akkor nem akar életre kelni csak sokadik próbálkozásra,már a 109-s relét is kicseréltem de még mindig fenn-áll a probléma.Valami érintkezési hiba lehet?,Válaszokat előre is köszönöm

hlaci555 Creative Commons License 2025.04.05 0 0 36475

Megvan!!! Működik.....

Hogy az a rimóci rongyba tekert k...ért nyúlkálnak bele mindenféle ...sz riasztók beszerelése miatt Elvágott kábelben volt egy relé, persze jól eldugva, ami saját magában rövidre zárta a kábelt.

 

A következő probléma: Óracsoportban a középső kétsoros piros, csak szöveges kijelzőt tud e valaki szerezni és-vagy cserélni VW:3B0920925 VDO:110.080.052/005

 

Üdv HL

 

 

Gábor Irreiter Creative Commons License 2025.04.05 0 0 36474

Köszi,

pedig kéne lenni, mert a kezelési is írja a check lámpát ,akkor ,vagy kitörték-leragasztották vagy mégis kikapcsolható.Néztem videókat gyújtás ráadásról  benzineseknél 1.6 1.8 1.8T és változó volt, ahol égett és volt ,olyan is ahol nem.

Előzmény: mica-r (36472)
hlaci555 Creative Commons License 2025.04.05 0 0 36473

Amig rá nem tettük a diagot utána már nem villant fel

Előzmény: 409 (36468)
mica-r Creative Commons License 2025.04.05 0 0 36472

Talán ez az óracsoport még az izzítás villogtatással jelez hibát

Előzmény: Gábor Irreiter (36470)
mica-r Creative Commons License 2025.04.05 0 0 36471

nem

 

Előzmény: Gábor Irreiter (36470)
Gábor Irreiter Creative Commons License 2025.04.05 0 0 36470

Sziasztok!

 

Egy kérdés 2001 Audi a3 8l -nél szoftveresen ki lehet kapcsolni a check lámpát tehát ,hogy egyáltalán ne égjen? Azért kérdezem, mert ,még nem láttam egyáltalán ,még gyújtás ráadásakor se.

409 Creative Commons License 2025.04.04 0 0 36469

 

 Lemaradt.

 

Ez most úgy értendő, hogy a 17-es, 19-es vezérlőkben van a kommunikációs hiba motorral hibakód és a motorvezérlő el sem érhető diaggal?????

Előzmény: hlaci555 (36467)
409 Creative Commons License 2025.04.04 0 0 36468

Az izzítás visszajelzője a gyújtás ráadásakor felvillan egy pillanatra?

 

 

 

 

Előzmény: hlaci555 (36467)
hlaci555 Creative Commons License 2025.04.03 0 0 36467

Üdv VAG-osok

 

Eddig jól ment minden, de kellene egy kis seg

1,9 PDTDI passat 6seb 4 motion kombi 2001 vasam nem hajlandó beröffenni. Önindító teker, üzemanyag előremegy 17, 19 és 01314 hibakódot produkál.

Kinek van ötlete?

Tavaly nyáron volt az első, hogy üzemmelegen leállítottam és 5 perc múlva nem indult csak 12-15 köszörülés után. A szöveges kijelzője azóta kiégeti a szemem. Idáig csak elhalványult , ha bemelegedett

Aztán márc 18-án, de beindult következő 26-án még akkor is 27-én végleg feladta

Elóre is köszi

jegerj Creative Commons License 2025.04.01 0 0 36466

Üdv.  VCDS  208.1   aktivált  progi a régi fatengelyes laptopon 32 bit  a KKL 409.1   kábelt nem ismeri fel . A lite  ,a későbbi változatok  demok ..stb   viszik a kábelt rendesen de azokon  csak pár alap beállítás hibakód  játék megy vele .. Drivereket cseréltem  ,win 10  de  win 7 re is  próbálva a telepítés..stb mindenféle trükk de nem akarja felismerni ..Valakinek ötlet ,vagy esetleg régi működő kábel eladó hozzá.. ELM 327 esek vannak de azok is csak alapra jók a telósok  blue   val   nem sokra jók ,max útközben ..  2003 fabia  mk1  8v  fapad

mica-r Creative Commons License 2025.03.19 0 0 36465

Benzinesnél? Minek? Levegőt könnyen tud termelni kevés üzemanyagnál is

Előzmény: atuc (36464)
atuc Creative Commons License 2025.03.19 0 0 36464

Úgy emlékszem, a regeneráláshoz kell egy minimum üzemanyag szint is, nem?

Előzmény: no_holy_shit (36463)
no_holy_shit Creative Commons License 2025.03.19 0 0 36463

OPF valoszinuleg van rajta. Viszont a OPF-t nem kell aktívan regenerálni. Bar van benne egy olyan uzemmod, ami regeneral, de alap esetben mindig üres, mert a diesellel ellentétben a hőmérséklet megvan a regeneráláshoz, csak az oxigén hiányzik lambda=1-nel. Amint elveszed a gazt es tolóüzemben van megjön a zoxigen es újra 0=nulla az OPF tartalma

Előzmény: 409 (36447)
Bakter1234 Creative Commons License 2025.03.19 0 1 36462

Leírom, a hiba megoldását, hátha más is belefut hasonlóba:

Élőadatban, nagyon sok szenzor végignézve, látszatra minden jónak tűnt.

Már kezdtem feladni, mikor is elfogyott a kocsiból a benzin. (napi szinten megyek vele)

Megtankoltam. Kb 10km megtétele után észrevettem, hogy megszűnt a "válts vissza" jelzés, és az alapjárat is újra 950ford/perc.

Tankolás óta az autó hibátlan ismét. Visszanéztem a bankszámlatörténetet, és úgy tűnik, hogy kb. az előző tankolás után kezdett el szarakodni a kocsi.

Arra gondolok, hogy valami szar benzint tankoltam, és ez okozta a jelenséget.

Előzmény: Bakter1234 (36446)
xmbela Creative Commons License 2025.03.19 0 0 36461

A kondenzátorba van betekerve a bal első lámpa környékén.

Előzmény: skt15 (36460)
skt15 Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36460

Pontosan hol van rajt ez a nyomásszenzor?

Akksicsere óta nem ok a klíma. 

Előzmény: mica-r (36456)
xmbela Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36459

Ha a szenzor volt a hiba, akkor csere után nincs tennivaló.

Előzmény: skt15 (36455)
xmbela Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36458

Házilag cserélhető, de, ha peched van és nem zár le a szelep, akkor huss...

Ahogy alattam írják, az első, hogy nyomás legyen a rendszerben, mert ugyanez a hibakód akkor is. És akkor is, ha kontaktos a csti, esetleg vezetékszakadás van. 

Előzmény: skt15 (36455)
mica-r Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36457

Nem határolja be pontosabban

Előzmény: skt15 (36455)
mica-r Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36456

van elég gáz a rendszerben?
A szenzorcsere annyiból áll, hogy kitekered a régit és betekered az újat.

Előzmény: skt15 (36455)
skt15 Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36455

Komolyabb kiolvasó műszer pontosabban behatárolja a hibaforrást?

Alvázszám alapján rendelt alkatrész "házilag" cserélhető?

Ha igen, akkor bármi rátanítás stb. nélkül megoldódhat a hiba? 

Előzmény: xmbela (36454)
xmbela Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36454

Legnagyobb valószínűsége a nyomásszenzor hibának van. Sokat cserélek. VAG 4.5 félét használ ami kivülről hasonló, ezért fontos a beazonosítás.

Előzmény: skt15 (36452)
mica-r Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36453

egynél több oka lehet

Előzmény: skt15 (36452)
skt15 Creative Commons License 2025.03.18 0 0 36452

Seat Exeo 2011.

00819 hibakód. Klíma nem ok. 

Tud segíteni valaki valami konkrétabb, cserélendő dologgal, vagy ez a hibakód sok dologra vonatkozhat? 

Bakter1234 Creative Commons License 2025.03.12 0 0 36451

2018 októberi.

(Ha jól tudom, valamikor 2018-július környékén leállt a gyár, és átállt a következő facelift-es verzióra.  Ez már olyan)

Előzmény: mica-r (36450)
mica-r Creative Commons License 2025.03.12 0 0 36450

alvázszámból kiderülhetne, de ha őszi autó akkor már 19-es modellév

Előzmény: 409 (36449)
409 Creative Commons License 2025.03.12 0 0 36449

 

 Akkor bocs, nem szóltam. !  Mindenesetre fura, az ETKA szerint csak katalizátor van rajta, igaz abból 9 változat.

Előzmény: Bakter1234 (36448)
Bakter1234 Creative Commons License 2025.03.12 0 0 36448

Szia!

 

Távol álljon tőlem minden kötekedés, de én ezt olvastam:

 

"2018. szeptember után gyártott benzines autók nagy része direktbefecskendezéses (Gasoline Direct Injection azaz, GDi) rendszerrel ellátott és ezeknél is megtalálható a részecskeszűrő, de ennek a neve Otto-Partikelfilter (OPF, GPF)"

 

Kiolvasva, különböző gramm értékeket is kiad, hogy szerinte mennyi anyag van már a részecskeszűrőbe (ha jól gondolom)

pl:

-Particle filter, oil,ash mass: 5.70g

-Particle filter, soot mass calculated 1189mg

 

7 évig, nem emelgette a alapjáratot, kb. 2 hete  kezdte.

Előzmény: 409 (36447)
409 Creative Commons License 2025.03.12 0 0 36447

 

 Az biztos, hogy nem regenerálni akar. Nincs mit. A DPF az diesel tartozék.

 

Az alapjárat emelgetés akár normális is lehet, sok autó csinálja üresben gurulásnál. Az üresben gurulás nem üzemszerű állapot, többnyire arra vár a vezérlő hogy váltsál és előkészül rá.

Előzmény: Bakter1234 (36446)
Bakter1234 Creative Commons License 2025.03.12 0 0 36446

Sziasztok!

 

Az alany: 2018 Skoda Fabia 1.0TSI DKLD 70kW(95Le) kb.131ezer km-rel, ha minden igaz akkor ez már részecskeszűrős.

Az autó a következő jelenséget produkálja:

1. Normál vezetési stílusnál, mindig kiírja, hogy válts vissza egy fokozatot.

pl:70km/h-nál mutatja, hogy válts vissza 4.-be, 50-nél 3.-ba, stb. (Idáig 50-nél is jó volt neki a 5. fokozat)

Olyan, mintha azt szeretné, hogy állandóan magasabb fordulaton menjen a motor.

2. Ha üresbe gurulok, az alapjárat stabilan kb.1100, de amint a kocsi lelassul 15km/h alá felemelkedik kb1500-ra.

Ha egy lejtőn elkezd az autó gyorsulva gurulni üresben amint eléri a 15km/h-t újra lemegy az alapjárat 1100-ra.

A két érték között kapcsolgat a kocsi sebességének függvényében. Nem ingadozik, stabil mindkét állapot.

 

Eddig ezek történtek:

- Hibakód nincs

- Pályán meghajtva, hátha regenerálni akarja a részecskeszűrőt. Ne változott semmi

- MAP szenzor lehúzva. Látszatra semmi hatása, semmi sem változik

- Fojtószelep újratanítva. Nem változott semmi.

 

Érzésre az autó jól megy, ha nem nézném a műszerfalat, nem vennék észre semmit.

 

Esetleg valakinek valami ötlet?

 

Előre is köszönöm,

Dénes

 

atuc Creative Commons License 2025.03.02 0 0 36445

Ja. De a gépemen ki van kapcsolva minden automatikusan induló program. Így nem látom inuláskor az új verziót.

Csak, gondoltam szólok. Én párhuzamosan használom a magyar és az angol változatot. Hol az egyik dokumentáltabb, jobb, hol a másik.

 

Előzmény: mica-r (36444)
mica-r Creative Commons License 2025.03.02 0 0 36444

automatikusan keresi a program a frissítést

Előzmény: atuc (36443)
atuc Creative Commons License 2025.03.02 0 1 36443

Új verzió jött ki, 25.3.0. Frissítsetek! 

(Már aki teheti.)

cam aro Creative Commons License 2024.12.18 0 0 36442

szerintem ne higyj nekem. 
================

Előzmény: VWVW (36441)
VWVW Creative Commons License 2024.12.18 0 0 36441

Köszi

Előzmény: cam aro (36440)
cam aro Creative Commons License 2024.12.16 0 3 36440

csak a gyari vcds. 
az mindent visz eobd oldalrol. 
de csak japo vonalon. 
(a karbis modelekhez adapter kell. ) 

Előzmény: VWVW (36439)
VWVW Creative Commons License 2024.12.16 0 0 36439

Sziasztok . VCDS tud-e kezelni Honada gyorsasági motort diagra? 

atuc Creative Commons License 2024.12.05 0 0 36438

Nem. Sem alapbeállítás sem illesztés nem lehetséges. Kivéve, ha Lite licenszet veszel. Száz dolcsi. De az is csak a 2005 előttiekkel működik.

 

Az,hogy saját vagy másé, az nem releváns.

Előzmény: 657 (36437)
657 Creative Commons License 2024.12.05 0 0 36437

Sziasztok!

 

VCDS-Lite-tal lehet fojtószelep illeszteni? 1-es Octavia BFQ lenne az alany (saját).

Syracusa Creative Commons License 2024.12.01 0 0 36436

Viszont előfordulhat hogy diag nélkül, a műszerfalbetétről állítható.

De azt meg mi nem mondjuk meg, melyik autóknál. :)

Előzmény: atuc (36434)
409 Creative Commons License 2024.12.01 0 0 36435

 

 Az a kérdés mire is gondolt, mit akar állítani. Van ahol lehet kerékméretet, van ahol km jeladó impulzus számot, máshol meg egyiket sem. (amit lehet, ott is csak szűk határok között)

De ahogy írod, a legfőbb kérdés, hogy milyen autóról van szó. Komolyan nem értem az embereket, azt hiszik, az egész világon mindenki tudja milyen autójuk van.  ://

Előzmény: atuc (36434)
atuc Creative Commons License 2024.11.30 0 0 36434

Nem tudod állítani VCDS-sel. Szerezz be megfelelő méretű gumikat.

(Nem tudom milyen járműről van szó. Elfelejtetted említeni.)

Előzmény: FB007 (36433)
FB007 Creative Commons License 2024.11.30 0 0 36433

Üdv.

Téli nyári kerék méretem eltérő, és a nyárival jól mutatja a sebességet a km óra, a télivel csal. Ezt úgy tudom lehet hozzá állítani vcds-ben valahol. De nem találom, hogy hol. Valaki tud segíteni? Köszi

dejozsi999 Creative Commons License 2024.11.26 0 0 36432

Köszönöm! Igyekszem megoldani a napokban a fotót.

De valami hasonló szöveg volt...

Azt hiszem, törölni nem engedte.

Előzmény: atuc (36431)
atuc Creative Commons License 2024.11.26 0 0 36431

Ilyen hibakód nincs. Jobb lenne ilyenkor egy képernyőfotó akár angolul is.

Ha ki tudtátok törölni, akkor egyelőre nincs teendő.

Előzmény: dejozsi999 (36430)
dejozsi999 Creative Commons License 2024.11.26 0 0 36430

Tisztelt Szakértők!

Egy olyan problémába ütköztem, hogy 2018-as B8 Passatnál a következő hibaüzenettel találkoztunk a kiolvasás során:

"Belső hiba beíródás volt a 44-es kormány szervo vezérlőben..."

Ez milyen hibára utalhat, mi a teendő ilyenkor? 

Köszönöm a segítséget!

409 Creative Commons License 2024.11.18 0 0 36429

 

 Az Index fórumaira utoljára 2011-ben írt. Nulla körüli az esély, hogy hirtelen itt teremjen.  Szerintem.

Előzmény: 1014 007 (36428)
1014 007 Creative Commons License 2024.11.17 0 0 36428

Üdv.

 

Tudom, hogy régi téma (2009), írtál ezzel kapcsolatba (17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current: Open Circuit
        P1178 - 35-10 -  -  - Intermittent) Mi volt a probléma oka?

Előzmény: fürrer (18058)
balabmw Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36427

Nem téma.

Dobd be Tatabányára másnap jöhetsz érte.

Előzmény: _matel_ (36426)
_matel_ Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36426

De a sajátját ugye végig kellene játszani a forrasztós dolgokat.

Másik vajon miért nem javult meg miután visszairtam kettőre? 

Előzmény: balabmw (36424)
_matel_ Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36425

028 906 021 GL

Előzmény: balabmw (36424)
balabmw Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36424

Mi a kocsi saját quattro vezérlőjének a száma?

Előzmény: _matel_ (36419)
balabmw Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36423

021CE-ben nincs coding 03. Csak 01 és 02.

Előzmény: _matel_ (36421)
mica-r Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36422

Esetleg más a szoftver

Előzmény: _matel_ (36419)
_matel_ Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36421

Ime

Előzmény: _matel_ (36420)
_matel_ Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36420

Csatoltam egy képet a vezérlő számáról...

 

Előzmény: _matel_ (36419)
_matel_ Creative Commons License 2024.11.12 0 0 36419

sziasztok,

a következő problémám van. Vettem a nyár végén egy 1996-os Audi A4 B5-öt egy csatis fém házas motorvezérlővel AFN 1,9TDI motorral. A szokásos IMMO gondjai voltak, amelyek nagyon nem hoztak lázba. Volt otthon egy ugyanolyan 1996-os Audi A4 B5 AFN 1,9TDI motorvezérlőm amiből az immo már ki volt irva. Egyetlen egy különbség volt a két autó között a vásárolt az kézi quattro amiből az immomnetes vezérlő való az kézi elsőkerekes.

A vezérlő behelyezése után meg se probáltam inditani az autót hanem VAG-COM-ban rákerestem a vezérlőre és a soft codingot átálltottam 2ről 3ra. Utána inditottam szépen járt nem volt immo vagy bármi más gond vele. Azonban bedobta a 1044 Control module incorrectly coding (35-10 Interminttent) hibakódot. Kitöröltem maradt. Utána visszaálltottam a vezérlőt 2-esre akkor is maradt. Aztán nem foglalkoztam vele mostanáig mert az izzitást nem villagtatja. Mostanáig mert egy hosszabb út alkalmával rájöttem hogy olyan mintha vész üzemben menne az autó. semmi erő nincs benne. Meg tudok az általam okozott 10444-es hibától valahogy VAG-com-mal szabadulni? Ha igen hogyan?

Köszönöm, matel

Syracusa Creative Commons License 2024.10.10 0 0 36418

Gondoltam, de azért meglep.

Lehet hogy túl nagy volt a hibahatár, azért elég összetett matek. Elsőre egyszerűnek tűnik két nyomásértékből számolni különbséget, de az áramlásból adódó időeltolódást és az eltolódásnak a változó gázsebesség miatti változását is figyelembe véve azért necces. Nyilván kell egy csomó minden a motorvezérlőtől és valamennyire prediktívnek is kell lennie.
Ennél tényleg egyszerűbb egy elvárt görbéhez hasonlítani.
Azért olvasnék róla vmit, bárt minek is lenne hozzá tananyag.

Előzmény: mica-r (36406)
mica-r Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36417

Amúgy múltkor örültem ennek az "egylábú" emap szenzornak, mert v6 tdi-t gyorsan visszahoztam kéynszerregenerálásból vele. A szabad csöcsre toldottam 2 méter benzincsövet, bevittem az utastérbe és szájjal rácsaltam egy minimális nyomást.

Előzmény: cam aro (36415)
mica-r Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36416

Nem mindnél, nem is mondtam. 
De "egylábú" dpf szenzor és kipuf fojtószelep előfordulhat együtt.

Előzmény: cam aro (36414)
cam aro Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36415

(pl. CAYC) ""

 

nincs. 
vagy vak vagyok. 

jo ejt. 
==============

Előzmény: mica-r (36412)
cam aro Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36414

nem mindnel..
de talan vwnel epp nincs. 
vagy van, csak nem jellemzo. .
tokom tudja ezt igy fejbol. 
foleg hogy ki tudja mirol beszelunk ? 

Előzmény: mica-r (36412)
cam aro Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36413

(hvg) ""heti vilag gazdasag.. 

 

fssom.. 

hgv.
heavy duty vehicle.. 
--------------

Előzmény: cam aro (36411)
mica-r Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36412

van a dpf után fojtószelep a kipufogóban

Előzmény: cam aro (36411)
cam aro Creative Commons License 2024.10.09 0 0 36411

szerintem ez nem spor. 
nincs ertelme a relativ nyomas meresnek dpf elott/utan. * 
a legkorihoz mert dpf elotti nyomas epp jo egy allapot meghatarozasra.. 

---------

ha valami változás/hiba van a dpf után , akkor borul a sw nyomás modell.""
itt mire gondolsz ?.. kirohadt kipuff rendszer ? 

szvsz ezt megszuntettek a legkorihez mert nyomasal.. 
nincs tobb csel . 

* nagyobb motorok megis hasznaljak.. (hvg) 
szvsz lehet valami finom hangolos haszna. 
vagy csak leragadtak egy 10+ eves teknicsnel. 
nem tudom.
---------------



 

 

Előzmény: mica-r (36410)
mica-r Creative Commons License 2024.10.08 0 0 36410

Nem kell, egyszerűsítettek a hardveren (spór).
Annyi a csel, hogy ha valami változás/hiba van a dpf után , akkor borul a sw nyomás modell...

Előzmény: cam aro (36409)
cam aro Creative Commons License 2024.10.08 0 0 36409

lehet a dpf-hez kulon legkori nyomas input  kell. 
mer' csak. 

ujabb vw  dpf elott mer, a masik ag meg a legkori. 
1.6-2.0 cr biztosan. 

 

( sok -mas- tipusnal meg van meg az elott/utan meres, foleg konnyu thg.  ) 

Előzmény: mica-r (36408)
mica-r Creative Commons License 2024.10.08 0 0 36408

légköri nyomást mér minden ecu

Előzmény: cam aro (36407)
cam aro Creative Commons License 2024.10.06 0 0 36407

Hogyan lesz ebből nyomáskülönbség érték? ""

nem mindegy  hogy 980, vagy 1020 mbar a legkori nyomas.  
a dpf utanni diff.nyomas atveros lehet.. 
a legkorihez mert - valos nyomas - kevesbe.  
egyszerubb, jobb. 

(lasd meg, uzanyomas szabalyzas szivosor nyomas fuggvenyeben
gyak u.a . bazis ponthoz mert valtozas. ) 

Előzmény: Syracusa (36405)
mica-r Creative Commons License 2024.10.06 0 0 36406

Szoftverben modellezve van a nyomáskülönbség az ellennyomás alapján 

Előzmény: Syracusa (36405)
Syracusa Creative Commons License 2024.10.06 0 0 36405

Tudja valaki van van esetleg valakinek VAG oktatóanyaga/doksija arról, hogy a kb. ~2009 utáni 1.6-2.0 DPF szűrők (pl. CAYC) nyomáskülönbség-szenzorainak adatát hogyan dolgozzák fel?
A korábbi szűrőknél a két szenzor dpf előtt-után volt, ezeknél a dpf előtti megvan, a másik bemenet légköri statikust mér csak. Hogyan lesz ebből nyomáskülönbség érték?(Az, hogy van a kalkulált hamu is, nem változott)

Annyira lebutították a szoftvert, hogy egy értéket kezel, csak a szűrő előtti torlónyomást méri és a mindenkori elvárt értékkel hasonlítja? Akkor minek a statikus port?

cam aro Creative Commons License 2024.10.01 0 0 36404

https://www.ilexa.co.uk/shop/Ross-Tech-VCDS-with-HEX-NET-Pro

cirka 4-5 eve nem hasznaltam up to date vcds-t. ..
az elozo verzioknal nem volt ritka hogy 'butulnak' frissitesenkent.. 
kevesebb label, uds protokol sem kezel mindent, security acces  problemak.. stb. 
vajon a fent linkelt hex -net mennyire jo, az elozo verziokhoz kepest .. .foleg emisszios oldalrol ? 
(mertem ajanlani a vezetosegnek ) 
===========
ugyanitt, tobbedszerre vissza tero problem.. 
bar nem kapcsolodik topikhoz.. 
merci, ford, csigas, vauxhall. vw..  adblue/ egyeb/ emission kontrol. 
hiba jelzes a muszerfalon, tobbnyire tarolt hibaval erkezik. 
torolheto!! innentol muszerfalon hiba jelzes marad, de semmi kontrol modulban nincs/marad tarolt hiba.. 
ez mi a fasz ?? 
az eloadat elemzest az hagyjuk. 
snapon top diag, , mac jo.. de grimm mese az osszes emisszios oldalrol. 
invalid az osszes ertek.. 

Előzmény: atuc (36394)
Hyuing-II Creative Commons License 2024.09.28 0 0 36403

Lehet:-)  a mai világban!?

Előzmény: cam aro (36402)
cam aro Creative Commons License 2024.09.28 0 0 36402

A fele elég volt rá. ""

 

.. az is klon ? :D 

Előzmény: Hyuing-II (36401)
Hyuing-II Creative Commons License 2024.09.28 0 0 36401

A fele elég volt rá.  A műhelyben eltöltött  50 év  után én ennek is tudok örülni. 

Előzmény: cam aro (36400)
cam aro Creative Commons License 2024.09.27 0 0 36400

10 millas autod van... 
jomindegy.. 

Előzmény: Hyuing-II (36399)
Hyuing-II Creative Commons License 2024.09.27 0 0 36399

Szegény embör vízzel főz:-(

Előzmény: cam aro (36398)
cam aro Creative Commons License 2024.09.26 0 0 36398

klont ?  
..sehol :)) 

Előzmény: Hyuing-II (36396)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!