Keresés

Részletes keresés

Unatkozó rendszergazda Creative Commons License 2018.06.05 -2 4 44652

Úgy néz ki igen, kivéve az utastájékoztatást, a jegyérvényesítőket és az egész napos üzemkészséget.

Előzmény: kihúzóvágány (44649)
fufed Creative Commons License 2018.06.05 0 1 44651

Ha minden igaz, a 12:35-ös Desiro indulás ma kimaradt Közvágóhídtól...

HOember066 Creative Commons License 2018.06.05 -2 5 44650

Új "képlet" az első ajtó mellett...

Előzmény: dani1988 (44634)
kihúzóvágány Creative Commons License 2018.06.05 -3 0 44649

Mára megint újabb járművet állítottak ki, úgy látszik (és ez reális is), hogy pár perces munkával biztosítani lehet mindazt, ami a HÉV-vonalon szükséges.

Előzmény: r1232 (44642)
ChGeri Creative Commons License 2018.06.05 -2 2 44648

... Semmire. :D

Előzmény: _Nyuszi (44644)
kihúzóvágány Creative Commons License 2018.06.05 -2 2 44647

Azért a Mecseki Homokbányák Vállalat elnevezés nagyon emlékeztet egy másik vállalat nevére, ahol monacit-homokot bányásztak, és a legvégső eredmény valóban elég nagy fűtőértékű.

Előzmény: FOMA (44645)
siófoki35 Creative Commons License 2018.06.05 -2 3 44646

Ja, tudom, ami Pécs-Homokbánya Rendezőtől a Homokosztályozóig ment ;)

Előzmény: FOMA (44645)
FOMA Creative Commons License 2018.06.05 -2 5 44645

Valszeg a Mecseki Homokbányák Vállalatra gondolt, ahol nagy fűtőértékű, kokszolható homokot bányásztak.:-)

Előzmény: _Nyuszi (44644)
_Nyuszi Creative Commons License 2018.06.05 -2 2 44644

Én is így tudom, de nem tudom, hogy etomcat mire gondolt. :)

Előzmény: kihúzóvágány (44643)
kihúzóvágány Creative Commons License 2018.06.05 -2 0 44643

A Dorogi Homokvasút nem normál nyomtávú volt (tudomásom szerint 760mm), tehát nem játszik, még ha meg lennének a mozdonyai, akkor sem.

 

Előzmény: _Nyuszi (44610)
r1232 Creative Commons License 2018.06.04 -4 4 44642

És ma sikerült olyan járművet kiadni oda, ami nem volt erre felkészítve. Tisztán látszik az előre tervezés.😂

Előzmény: benbe (44631)
batar1987 Creative Commons License 2018.06.04 -3 11 44641

Azért azt nem vágom, hogy a (ráckevei) HÉV utasaitól miért kell sajnálni a modernebb járműveket a 40 évesek helyett, nekik nem jár a jobb a pénzükért?

Előzmény: etomcat (44639)
MCA-001 Creative Commons License 2018.06.04 -1 5 44640

Ehhez képest elég messze is találkozni már velük.

Előzmény: benbe (44637)
etomcat Creative Commons License 2018.06.04 -15 2 44639

> Ezek a kettesről lekerült Desirók, sehonnan nem hiányoznak.

 

Köki <-> Lajosmizse például, de akár Kisújszállás <-> Kál-Kápolna között is megköszönnék, ha nem a kéttengelyes BZ-vel kellene zötyögni.

Előzmény: benbe (44632)
Fertőtlenítés a faluban Creative Commons License 2018.06.04 -1 1 44638

Csak sorba kell őket kapcsolni, és már suhanhatnak is!

Előzmény: tom sawyer (44602)
benbe Creative Commons License 2018.06.04 -3 0 44637

Még egy ideig kettes vonali tartalékok, nem mehetnek sehova.

Előzmény: MCA-001 (44635)
Domi-V63-138 Creative Commons License 2018.06.04 -1 5 44636

Ez tök jó ötlet.... (nem)

Figyu nekem is van egy ilyen:

 

A BDV trafója 1000Voltot állít elő az EI számára. Ergó kiszeded a főtrafót és kapásból mehet a HÉV pályán...  (ja nem)

Előzmény: etomcat (44599)
MCA-001 Creative Commons License 2018.06.04 -1 4 44635

Á dehogy:(

 

Az M41 + Bhv mindennél jobb.

Előzmény: benbe (44632)
dani1988 Creative Commons License 2018.06.04 -1 4 44634

Mától ismét forgalomban van kisebb nagyobb kihagyás után a 1115-758-1116-os egység. Kívülről új arculat, belülről új padló, kék ülés, sárga kapaszkodó, csillog villog minden, nagyon patent állapotban van. Nem értek hozzá, de a forgóvázak környékén is történhetett valami, mert rég utaztam ilyen kellemes, lágy futású vonaton. Komolyan mondom, ha ezek a felújítások légkondi beszereléssel is párosulnának, ezek a vonatot még hosszú hosszú évekig közlekedhetnének, hiszen utaskomfort tekintetében még ennyi év után is a fővárosi tömegközlekedés élmezőnyében van. (A hűtést nem számítva persze, azzal nagyon jó lenne tényleg kezdeni valamit.) 

benbe Creative Commons License 2018.06.04 -1 0 44633

A Desirók gyárilag ilyenek.

Előzmény: norbee601 (44573)
benbe Creative Commons License 2018.06.04 -1 0 44632

Ezek a kettesről lekerült Desirók, sehonnan nem hiányoznak.

Előzmény: Szakadáskapcsoló (44580)
benbe Creative Commons License 2018.06.04 -1 1 44631

Ezek a huncutságok csütörtökön lettek rohammunkában megcsinálva.

Előzmény: 18-09 (44617)
John Howard Creative Commons License 2018.06.03 -3 12 44630

Szabadna tudnunk akkor a valódi hátteret?

 

Mert ez így, kívülről szemlélve, valóban úgy néz ki, hogy hosszabb tervezés következménye, és nem csak a hirtelen(?) észrevett kerékproblémák miatti "tűzoltás"...

 

Ha "belső(bb)" emberként tudsz pontosabbat, két dolgot tehetsz, szerintem:

1. Megmondod a "frankót", korrektül kiigazítod a hozzászólót, rámutatva a valódi okokra, segítőkészen, kultúráltan(!);

2. Ha nem publikus, csendben maradsz. De ez a hozzáállás, hogy "én tudom, hogy nem úgy van, de azért sem mondom el, bibibí", már talán az óvodában sem divat...

Előzmény: r1232 (44629)
r1232 Creative Commons License 2018.06.03 -7 1 44629

Maradjunk annyibban, hogy fogalmad sincs a hátérről.

Előzmény: 18-09 (44617)
batar1987 Creative Commons License 2018.06.03 0 0 44628

A kérdésem nem is az, hogy tudna-e a HÉV-vonalakon ugyanolyan jármű futni, mint a nagyvasúton, mert ez műszaki kérdés, hanem hogy célszerű lenne-e? 

Előzmény: NAR (44625)
sz_b Creative Commons License 2018.06.03 0 0 44627

Ja mert a metrófelújításnál úgy tervezik, hogy számolnak Népliget/Ecseri megálló - vasút kapcsolatával... ja nem...

A metrót is át kéne vennie a MÁV-nak hogy meglegyen az integrált szemlélet vagy mi?

Előzmény: NAR (44625)
-Smiley- Creative Commons License 2018.06.03 0 2 44626

Pedig hülyék, mert ha építenének egy tipp-topp közlekedési rendszert akkor ők sem állnának a dugóban. 

Előzmény: etomcat (44600)
NAR Creative Commons License 2018.06.03 0 4 44625

Ha a HÉV-vonalakon tudna ugyanolyan jármű futni, mint a vasútvonalakon, akkor elvileg kevesebbféle járműt kellene üzemben tartani, ami elvileg olcsóbb. Vonali infrastruktúrával hasonló helyzet lehet. Esetleg az utasnak is jobb lehet, ha Solymáron fel tud szállni olyan vonatra is, ami a Batthyány térre viszi, nem csak a Nyugatihoz (vagy Dunaharasztiból a Népligethez a Közvágóhíd helyett).

Előzmény: batar1987 (44619)
Dash 9 Creative Commons License 2018.06.03 0 3 44624

Üdv!

 

Mivel a pálya nem most lett ennyire sz.r, így gondolom a kerekekkel van a baj.

Előzmény: John Howard (44618)
batar1987 Creative Commons License 2018.06.03 0 2 44619

Ha feltesszük, hogy igaz a MÁV-Startba integrálási szándék, mi lenne a jövője a mostani HÉV-vonalaknak? 
Amennyire lehet, integrálnák a MÁV-ba a vonalakat, a vonal többi része meg lenne villamos? Ez miért érné meg?

Valaki világítsa már meg ezt a teóriát a kevésbé hozzáértőknek.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!