Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

409 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 53035

 

 Nincs olyan kapcsoló.

Előzmény: Gadgetfan0 (53034)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 53034

Mondjuk az emergency off switch is on lehet a gondja, ha tiltja a motort. 

Előzmény: 409 (53033)
409 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 53033

Ezeknek nincs köze a problémádhoz. 

 

 (Úgy tűnik, a diagkészülék birtoklása nem párosul annak használati képességével.)

Előzmény: afntdi (53031)
taxi546 Creative Commons License 2017.12.26 0 0 53032

Köszi hogy megnézted.

Előzmény: Sunny65 (53030)
afntdi Creative Commons License 2017.12.25 0 1 53031

Üdv mindenkinek.

Segitséget szeretnék kérni. Egyik naprol a másikra az alábbi gondok jöttek elő....

Abs-Esp lámpa kivillan majd az izzitás jelző villogni kezd és Engine Workshop

felirat jelenik meg a központi kijelzőn.Tempomat innentol nem működik,

és természetesen az Abs-Esp sem.

Hibakód olvasáskor a következők jelentek meg:

01008- Note, Emergency OFF switch is Active!

000- -

00994- Sensor for front height adjustment on drivers seat (G215)

007 short to ground

00995- Sensor for rear height adjustment on drivers seat (G216)

007 short to ground

01009- Sensor for driver's seat position fore/aft (G218)

007 short to ground

01010- Sensor for driver's seat recline (G219)

007 short to ground

01000- Motor for rear height adjustment of driver's seat (V30)

000- -

01173- Motor for driver seat fore/aft adjustment (V28)

000- -

00998- Motor for driver's seat recline (V45)

 

Tudna valaki segiteni hogy ezek mi miatt lehetnek?

Sajnos a szerelo Jan.8 tol dolgozik.

 

Az alany egy 2003-as Skoda Superb 1.9PDTDI 131le Elegance

Köszönöm elöre is a segitséget.

 

 

 

 

 

Sunny65 Creative Commons License 2017.12.25 0 0 53030

Ma megnéztem hogyan melegszik fel az autóm.

Superb 1 AWX, 2003-as, 310 ekm. Tavaly cseréltem termosztátot, az idén sérülés miatt hűtőt.

Délelőtt 7°C volt, sík út, szélcsend, kb. 90-100 km/h sebességgel másodmagammal.

12 km után beállt az üzemi hőmérsékletre.

 

 

 

Előzmény: taxi546 (53029)
taxi546 Creative Commons License 2017.12.20 0 0 53029

Lassan összeáll az autó. Tandempumpa csere, turbó csere. Egy kérdésem még lenne. Nagyon l9assan melegszik fel a rendszer. 10 km. megtétele után épphogy megmozdul a mutató.

Termosztátcsere után sem változott a helyzet. Létezik hogy valamiért nem tud bezárni?

k 5.20 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 53028

Óbudán, a Csillaghegyi úton tudok ajánlani valakit, megbízható ember, tiszta műhely, írj rám, ha érdekel.

Előzmény: andritzi (53027)
andritzi Creative Commons License 2017.12.13 0 0 53027

Ó, bocsánat! Ez tényleg fontos infó: budapesti vagyok. :-)

Előzmény: k 5.20 (53026)
k 5.20 Creative Commons License 2017.12.13 0 0 53026

Ez jó örökség, gratulálok.

Hol élsz - ezt elfeledted megírni, pedig fontos a kérésed szempontjából.

Előzmény: andritzi (53025)
andritzi Creative Commons License 2017.12.13 0 0 53025

Kedves Superb tulajdonosok!

 

Családon belül megörököltem egy 2003-as 1.9-es PD TDI Comfort Superbet. Szeretném lelkiismeretesen leszervizeltetni, de sajnos nem ismerek típusspecifikus szerelőt. Tudná valaki ajánlani nekem ilyet?

 

Előre is köszönöm!

BiGyu91 Creative Commons License 2017.12.06 0 0 53024

Sziasztok. Lassan autóvásárlás elé kerülök. Én 2013-tól nézegetek 2.0 cr tdi manuális Superb-ket. Nem igazán gondolkozok másik kocsiba. Légyszíves írjatok hogy mit tudtok ezekről az autókról. mik lehetnek a buktatók? Nagy e a fenntartási költsége? 

Válaszokat előre is köszönöm.

SzaporV Creative Commons License 2017.11.26 0 0 53023

Megoldva :) 

Előzmény: SzaporV (53020)
409 Creative Commons License 2017.11.25 0 0 53022

Az olajszint növekedését okozhatja a tandempumpa is, de arra nem jellemző ettől a nehezen indulás.

Miután ez a PD elemek ki/beszerelése után jött elő, erős a gyanú, hogy ott a baj. Mihamarabb meg kell nézni, mert ilyenkor a hidrotőkére folyik a gázolaj, lemossa a kenőolajat és pillanatok alatt szétrágódik a tőke meg a veztengely is.

 

 Le kell húzni a tandem két üzacsövét. A visszatérőt lezárni. A betáp oldalra levegőnyomást pumpálni. 0.2bar-onkét növelve max 1.1 bar-ig. Az egyes nyomásértékeknél lezárni a betápoldalt és figyelni a nyomást. 1 perc alatt semmit sem eshet a nyomás. Ha a nyomás esik, akkor szelepfedél le és megkeresni, hogy hol enged.

 

Nem emlékszem, hogy mennyiért perselyeznek, de szerintem ennél sokkal kevesebbe kerül.

Előzmény: taxi546 (53021)
taxi546 Creative Commons License 2017.11.24 0 0 53021

Hát baj van! Szaporodik a motorolaj. -Ami az utolsó beírásom óta történt: Beépítettek egy szelepet az üzemanyag vezetékbe, hogy "ne tudja visszaengedni a gázolajat". A levegősödés továbbra is megmaradt, de random módon. Néha egyből indul reggel, néha 20-30 másodperces önindítózás után. Most miután észrevettem az olajmennyiség növekedését (felső nívó felett 1 cm.), mondták hogy kicserélik a tandemszivattyút. Nem tudom hogy annak a hibája okozhatja e, én azt gondolom hogy inkább az általad említett ok lehet a háttérben. Írtad, hogy lehet mérni a tömítettséget. Fel is hívtam egy ismerős szerelőt a márkaszervizben, de ő azt mondta, hogy megbontják a motort. Ezt nem merem bevállalni, mert horror ára lenne. Tudnál esetleg ebben segíteni, hogy hol tudnák ezt megcsinálni? És ha tényleg bebizonyosodik hogy a fészek sérült, akkor milyen lehetőségek vannak? Azt hallottam, hogy hengerenként 20-25 e. Ft, hogy perselyezzék. Vegyek egy új hengerfejet?

Előzmény: 409 (53013)
SzaporV Creative Commons License 2017.11.24 0 0 53020

Sziasztok!

Adott egy 2006-os Skoda Superb 1(3U) 2.5TDI amihez kapcsolási rajzot keresnék az ajtókhoz, ha valakinek esetleg lenne az ajtókról, vagy esetleg az egész autóról, érdekelne, természetesen nem ingyen. Nem tudom számít e a felszereltség de az összes ajtóban ami van: 2 hangszóró, ablakemelő, kilincs világítás, központi zár. Előre is köszönöm!

Bernáth Máté Creative Commons License 2017.11.21 0 0 53019

megnéztem őket és mindegyik rendben van. lehetséges hogy ha a tükörállító panel nem volt beszerelve éppen (mert újra lett húzva bőrrel szakadás miatt) és úgy azt érzékelte hogy hiba van és esetleg letiltott egy hibakód miatt?

k 5.20 Creative Commons License 2017.11.20 0 0 53018

Esetleg a biztosítékot érdemes lenne ellenőrizni.

Előzmény: Bernáth Máté (53017)
Bernáth Máté Creative Commons License 2017.11.18 0 0 53017

Tisztelt fórumozók!

 

Egy 2008-as Superb segíti ki a családot nálunk, azonban az a probléma merült fel hogy az elektromos tükrök becsukódtak, viszont amikor gyújtásra teszem akkor már nem nyílnak ki. Ha kézzel próbálnám akkor sem kattan vissza a helyére. Tudna valaki segíteni nekem? előre is köszönöm. 

taxi546 Creative Commons License 2017.11.15 0 0 53016

Az nem sérült. Megnéztük.

Előzmény: TraguAre (53015)
TraguAre Creative Commons License 2017.11.15 -1 0 53015

A gázolaj szűrőjének a cseréjénél nem sérülhetett a tömítés (már ha ebben is van szelep)?

 

Nagyon régen nem láttam ilyet közelről.

Előzmény: taxi546 (53012)
taxi546 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53014

Értem. Megkérdezem majd hogy miből állt a gépmunka. Addig is köszönöm a türelmet, és a gyors válaszokat.

Előzmény: 409 (53013)
409 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53013

"Hengerfej gépműhely"

 

 Az a kérdés, ez mit jelent. A PD fészkeket is javították, vagy marad a 400 valahány ezret futott állapot. Ha az utóbbi, akkor gyanítom, sosem lesz jó. Amúgy van erre mérési metódus, ellenőrizhető a tömörsége szétszedés nélkül is. Igazán baj akkor van, ha szaporodik a motorolaj. Ami ugye úgy lehetséges, hogy belefolyik az üzemanyag.

Előzmény: taxi546 (53012)
taxi546 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53012

Hengerfej gépműhely, tömítés, szimering 35*48*10 teflon,fedél tömítés, hf. csavar készlet, vezérműtengely csapágy,szívó, kipufogó sor tömítés, csavar pd elem,tömítéskészlet pd elem,tömítés tandem pumpa, ezen kívül fűtőradiátor csere, klíma feszítő görgő, klíma töltés, fagyálló, olajcsere, összes szűrő, t csatlakozó csere, ja, meg egy turbó cső csere. Nagyjából ennyi, persze volt még más is ezen kívül pl. fék javítás, ja meg kivették a tuning boxot. 
Most ott hagytam az autót,azt mondták hogy beépítenek az üzemanyag rendszerbe valahová egy szelepet hogy ne tudjon visszafolyni a gázolaj. Nem örülök neki, mert azt gondolom (persze teljesen laikusként), hogy az eddig sem volt benne, akkor nem így kéne gányolni, hanem a hiba okát megkeresni.

Előzmény: 409 (53011)
409 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53011

"Korábban ugye már leírtam hogy mik történtek az autóval."

 

???  Annyit írtál, hogy hengerfejes lett és akkor már vezérlést is cseréltettél. Hogy ez konkrétan mit jelent, mit rendeltél meg, mit cseréltek, javítottak, szedtek szét, arról nem tudunk.

 

"Fogyasztóvédelem nem játszik?"

 

 Ha magánszemély a tulajdonos és nem taxi az autó, akkor esetleg. (ha valóban a szerviz a hunyó)

 

 

 

Előzmény: taxi546 (53006)
taxi546 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53010

Fogyasztóvédelem nem játszik?

Előzmény: taxi546 (53009)
taxi546 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53009

Gondolom egy ilyen hibafeltárásnak egy márkaszervízben komoly költségvonzata van, és ezt nekem kéne hiteleznem, a végén pedig polgári per, gondolom.  -Húú! A hideg kiráz.

Előzmény: TraguAre (53008)
TraguAre Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53008

Felteve, hogy dokumentalva vannak az eddigiek.

Előzmény: Gadgetfan0 (53007)
Gadgetfan0 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53007

Szia. 

A javításra szavatosságot kell vállalnia. El kell vinned egy olyan szervízbe, aki elvégzi hivatalosan a hibafeltárást. Ők adjanak egy hibalistát. Ha olyan hibák vannak, amiket elvileg javított, akkor visszakövetelheted a munkadíjjat, vagy kérheted a kijavítást, de az ilyen hozzáállású szerelőnél ez utóbbit hagynám. 

Előzmény: taxi546 (53006)
taxi546 Creative Commons License 2017.11.14 0 0 53006

Bocs a sűrűségért, de gondolom van itt a fórumon szerelő, meg tulaj is, így talán tudtok tanácsot adni, hogy mitévő legyek. Korábban ugye már leírtam hogy mik történtek az autóval. Most miután harmadszor is visszavittem mert a hiba továbbra is fenn áll, azt mondták hogy vigyem a Skoda Menteshez, mert ők nem foglalkoznak vele tovább. Eddig összesen négy kilót hagytam ott, és van egy autóm, amit még eladni sem tudnék így. Azzal próbáltak lerázni, hogy azt a hibát amivel odavittem, elhárították. -Most ha én elviszem egy szakszervízbe, egy milla alatt nem úsznám meg, és nem valószínű, hogy rajtuk be tudnám hajtani.
Mit lehet tenni ilyen esetben?

Előzmény: taxi546 (53005)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!