Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

szabowo Creative Commons License 2017.05.25 0 0 52775

Akkor valami oldószert izzadok...

Előzmény: Octi19 (52774)
Octi19 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 52774

Az a valami az izzadság és az esetlegesen használt műszerfalápoló keveréke. Vannak emberek akiknek olyan összetételű az izzadsága, (...és az esetlegesen használt kéz krém, vagy testápoló) ami nagyon agresszíven oldja ezeket a cuccokat.

Ha oldószerrel próbálkozol akkor az féktisztító legyen, természetesen egy nem látható helyen végzett próba után. Az acetont vagy a nitrót nagyon messziről kerüld!

Ha sikerül a nagyját leoldani és letörölni, akkor nagyon finoman csiszolva a többi eltávolítható. Jöhet rá a festés és a lakk, de én tennék a kettő közé egy szép VTN mintát is!

Előzmény: szabowo (52773)
szabowo Creative Commons License 2017.05.25 0 0 52773

Mintha feloldotta volna valami, kenődik, ragad, képlékeny, darabokban mállik le...
Ez nem csiszolható, inkább glettelhető.

Előzmény: atos19881101 (52772)
atos19881101 Creative Commons License 2017.05.25 0 0 52772

Nem véletlen írtam a csiszolást. Le lehet... csak melós. Nekem mindenhol át lett festve csiszolás után.

Előzmény: szabowo (52771)
szabowo Creative Commons License 2017.05.25 0 0 52771

sk. biztos nem megy, a lentebb említett csiszicsiszi sem, mivel a gyurmát nem lehet csiszicsiszi.
Darabokban jön le.
Ugyan ilyen szarra cserélik?

Előzmény: _Brazil_ (52757)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.24 0 0 52770

Felmész a netre vagy bemész a boltba és nincs se klubkártyád, se szerelőd nincs akinek a nevére vehetnél, se semmi, csak kapsz egy listaárat, mondjuk legyen kerek 100.000 forint. Ennyiért birod megvenni. Ha egy jólmenő szerelő haverod nevére meg tudod venni, jó esetben megkapod 60.000-ért kb. Ez változhat, de nagyjából így kell nézni. 

Előzmény: TraguAre (52769)
TraguAre Creative Commons License 2017.05.24 0 1 52769

Ez az a kedvezmény, ami elött megduplázták az árat, vagy félreértek valamit?

Előzmény: Törölt nick (52768)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 -2 0 52768

Egy darab, plusz a környezetemben lévő másik 4 ugyanilyen, igen. 

 

Egy elvileg tapasztalt valaki, illene korrekt tájékoztatást adni ha már segítő szándékkal írt. Nem kéne megsértődni és magyarázkodni, hogy ja a szíj, ez meg amaz hiányzik belőle, meg kínai, szar utángyártott ami olcsóbb. Nem azért olcsóbb mert szar meg hiányzik a fele, hanem mert kedvezménnyel bárki megveheti. Ha annyira segíteni akar akkor valós információt mondjon, amennyiért tényleg meg lehet venni. 

 

A VAG-os a legdrágább amit most megint megnéztem, az összes többi, még a márkásabbak is olcsóbbak. És ez a VAG 77.000, amiből jön az említett engedmény. Vagyis ha ez szar, akkor a többi ami SKF meg mittudomén, Valeo, fene se jegyezte meg, na az még olcsóbb 😀 A cikkszámra keresve meglepő módon tdi motorokhoz is hozta ezt a vízpumpát, akkor elvileg ugyanolyan szar a tdi is mert abba is ennyi ez az alkatrész ugye. 

 

Első találat ennek az olajfogyasztására valami német oldal, 2,5-3 litert írtak 1000km-re, de már az elejétől. Utána ahogy írtátok, javította is a gyár. Ami meg ilyen, azt garanciába azonnal megcsinálták. Vagyis szerintem nincs a piacon olyan motorral szerelt 1.8tsi ami az általa idemásolt olajcsereperiódusonkénti 45 literes olajzabálást produkálja. Elképzelhetetlennek tartom, hogy valaki beletesz 2-300ezer kilométert egy ilyen motorba úgy, hogy nem javíttatta meg a gyári kiadott javítás szerint és beletöltöget ezidő alatt egy tartálykocsinyi olajat. Ezzel riogatni itt szerencsétlen embereket egy orbitálisan nagy marhaság. Jé, ez télleg 3 liter olajakat eszik 100km-en? Lófaszt.

 

Vagyis ami 1.8tsi karban van tartva és százezret futott, nem lehet egy szar.... sőt. Az egynégyeseken is ha a javított vezérlést felteszik, örök darab, mint ahogy a 2.0 tfsi is egy nagyon jó motor. 

 

Peace :)

 

Előzmény: www.octinfo.com (52766)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.05.23 0 0 52767

Jah, igen.

Előzmény: TraguAre (52765)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.05.23 0 0 52766

Látom, értelmetlen ez a kommunikáció. 1 db ilyen motorral van tapasztalatod de a szerelő a hülye, aki láthatóan ismeri minden porcikáját a motornak. Meg a VW is, mert kitalálja és gyártja itt a 8. fajta dugattyút feleslegesen. Világos.

 

"Nem etikus hogy tanacsot osztogat es ugy adja meg az arat egy alkatresznek, hogy azt negyven szazalekkal olcsobban megveheti barki ha kicsit utanajar."

Milyen etikai vétség történt itt? Egyrészt: nosza, rajta! Járjon utána! Mi akadályozza meg? Akinek van egy csepp esze, magától is utána jár. Aki meg nem akar, az nem fog.

Másrészt: nem fizetett senki senkinek semmilyen szolgáltatásért, itt emberek szabadidejükben segítenek azoknak, akik itt kérnek segítséget. Ha nem tetszik, amit ír a másik, hát nem tetszik. Itt aztán tényleg semmilyen elvárása nem lehet senkinek.

 

Egy apró megjegyzés: ha autósboltban azt látod, hogy "VAG" az alkatrész gyártója, az az abszolút noname kategória. Eredeti VW alkatrészt autósboltban nem árulnak. Ahhoz márkakereskedéshez kell fordulni. Ez a "VAG" a nevenincs kínait jelöli, amelynek gyártója annyi fáradtságot sem vett, hogy nevet találjon ki. Vagy amely innen-onnan származik, sokféle kínai gyártótól. És amelyet egyes helyeken szlovák utángyártottnak mondanak és VIKA néven is forgalmaznak.

 

Tényleg érdemes lehet egy ilyen darabra rábízni a motor hűtését.

Előzmény: Törölt nick (52764)
TraguAre Creative Commons License 2017.05.23 0 0 52765

Azért egy kicsit lehetett nassolni...:)

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.23 -1 0 52764

Ha mellőzöd a hozzászólásaimat, nem zavar, de azért írom be, mások legalább okuljanak.

 

VAG gyártmány amit én találtam. Nem gondolom, hogy minden szar ami utángyártott, mint ahogyan a láncfeszítőm is már most duplaannyit bír mint a szuper gyári. Attól, hogy valami nem neves gyártóé, nem feltétlen szar. A szíj egy nevetségesen vékony kis fogas valami, forintokba kerül. Nem volt róla szó, adják e hozzá vagy sem, így azt nem is néztem. Véleményem szerint reflexből mondtál egy katalógusárat, nem kezdted el nézegetni menyikhez mit adnak.

 

Én csak azt sérelmezem, amiért neked nem szimpatikus ez a motor, így köpködésszerűen egy elrettentő választ adtál. Lehetne ezt felturbózottan mondani mindenre ha árakat nézünk. Kuplungszettre is kétszázakat beszélnek, SASCH szettel a barátomnak 130 volt itt, munkadíjjal. Véleményem szerint nem attól jól karbantartott egy autó, ha drágán van szervizelve. 

 

Nem tetszik, hogy használhatatlanra fikáztad ezt a motort, holott saját tapasztalatokkal, több ilyen motorral a környezetemben teljesen más a vélemény. Egyetlen ami nem tetszik benne, hogy 130-nál erősen emelkedik a fogyasztása és 11 litert eszik... viszont mivel vidéken használom és 100 körül közlekedem vele, 6,5-7,5-re jövök ki vele. 

 

Azt hiszem mindent elárul, ha azt mondom, mai napig nézelődöm, hogy hasonló árban kis ráfizetéssel mit vehetnék a helyére, és még mindig nem adtam el, mert egyszerűen nincs amire le merném cserélni. Talán a Honda Accord benzineseire, de kb. ennyi. Viszont sajnálnám kétmillióért elkótyavetyélni a sérülésmentes és hibátlan autómat.

Előzmény: 409 (52763)
409 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52763

 

 Igazad van, valóban ennyibe kerül..... talán flenor, vagy jó kis vaico gyártmányúban, ami valamilyen véletlen folytán az első melegtől eldeformálódik és folyni kezd..... persze fontosabb, hogy olcsó volt.

Ja, és nem adnak hozzá meghajtószíjat, de sebaj, jó még a régi ázott darabos is, legfeljebb elszakad, és akkor mi van, kicsit megsül a motor. Kit érdekel. Az már tényleg szóra sem érdemes, hogy nincs benne a hőmérsékletjeladó és esetenként a termosztát sem, és a tömítést is külön kell megvenni.

Igen, a termosztátot vissza lehet tenni a régit is...elvileg. Gyakorlatilag meg nem.

 

Nincs mi tenni, megmondtad a tutit, gyerekes vagyok. Azt gondolom, már nem is fogok tudni felnőni a nagyságodhoz.

 

Ha nem veszed zokon, ezennel kapsz egy x-et.  Ennyi.

Előzmény: Törölt nick (52762)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 -1 0 52762

A vizpumpa, kompletten a hazzal..... 45, a kedvezmennyel. Igen, annyi. Mit nem lehet ezen erteni? Egy sima forgoresz vagy mi a szarnak nevezzem, tizezer alatt van bele, csak remelem, nem erre gondoltal. Amit bekohogott, az a hetkoznapi embernek elsore ajanlott webshopos ar. Nem etikus hogy tanacsot osztogat es ugy adja meg az arat egy alkatresznek, hogy azt negyven szazalekkal olcsobban megveheti barki ha kicsit utanajar. Nem kene hulyenek nezni az embereket. Nade mit szamit az a picit magasabb ar arra az alkatreszre ha ugyis 45 liter motorolajat kell utantolteni egy olajcsere periodusban. Nekem tokmindegy 😂

Előzmény: www.octinfo.com (52761)
www.octinfo.com Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52761

(Én sejtettem, hogy 409 nem fog kesztyűt felvenni, úgyhogy megszottyosodik a chips és a kólából is elszaladnak a bubik. :) )

 

Khm... Egy kis figyelmetlenség:

a 45e Ft-os pumpa nem azonos ezzel az alkatrésszel:

 

"az a vízpumpa müa háza, ez mindjárt utángyártottban is 70eft+ a nem egyszerű cseréje."

 

Olyan embernek nem hiszel aki már szétszedve is látott pár ilyen motort és nem úgy, hogy más szedte szét, és nem azért, mert kíváncsi volt rá, milyen belülről.

A VW meg a 7-8. megoldását dobta piacra egy nem is létező problémának? Ezért változtatgat még a dugattyún is utólag? Ugyan már...

Előzmény: Törölt nick (52758)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52760

Befújsz egy hülyeséget, majd jajj én nem vitázom, ez biztos csak egy kicsi trollka. Gyerekes vagy és hiteltelen. 

Előzmény: 409 (52759)
409 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52759

 

 Nagyon olyan a szaga....  :)

Előzmény: Octi19 (52756)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52758

Na miért is kéne megvenni a 45ezres alkatrészt 70ezerért? Még mindig nem értem. 

_Brazil_ Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52757

Cseréld ki. Az első ajtókra oldalanként márkaszervízben kérnek 9e forintot, gondolom másutt olcsóbb is lehet. Nekem pár hete cserélték, nem egy nagy művelet.

Előzmény: szabowo (52752)
Octi19 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52756

...azt mondod, hogy fogtunk egy jól fejlett hegyi trollt? ;-)

Előzmény: 409 (52755)
409 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52755

 

 Nem lesz rá szükség, nem megyek már bele ilyen nyilvánvalóan értelmetlen szájkaratéba. :))

Olyannal meg pláne nem, aki erre vakvágányra terelésre regisztrált nevet.

Előzmény: TraguAre (52751)
Octi19 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52754

Szemcseszórás (szódabikarbóna) azután rá kell tenni valami ízléses mintát VTN-nel.

Előzmény: szabowo (52752)
atos19881101 Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52753

Csiszicsiszi majd festés. Én szinte az összes ilyen gumis szart száműztem (nem volt könnyű).

Előzmény: szabowo (52752)
szabowo Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52752

"Gyurmásodik" az ajtókönyöklő - S2 - fogantyúja, mi a szart lehet vele csinálni?

TraguAre Creative Commons License 2017.05.22 0 0 52751

ColaChips.

Törölt nick Creative Commons License 2017.05.21 0 0 52750

Olvasd vissza.

Leírtam mindent pontosan, évjáratot, olajfogyasztást, vezérmű tapasztalatomat.

 

Nem csak hallottam, meg olvastam, hanem használom, enyém, sok sok km van már benne. kicsit jobban látom a saját tapasztalataimból, mint aki csak hébe hóba egy két szarba belefut. Irrevaláns megadni egy kvázi fullos Unixos vagy Bárdis listaárat, amiből sok éhenkórász szerelő kanyi vasat sem ad vissza a jóhiszemű vevőnek. Nekem ezért van vidéki családi műhellyel rendelkező szerelőm, mert nem akar átbaszni az általad felvázolt lehúzós árakkal. Sok hülye nepperűző meg mittudomén miféle oldalakon is így riogatják milliós szervizszámlákkal a nagyobb autót venni akaró lúzereket.

 

Azt nyugodtan írd le mennyi kedvezmény van az általad lerajzolt árakból, és úgy mi mibe fáj. Az a hetvenezres vízpumpa (rákerestem, ennyi a netes listaára) ami nekem még a gyári, az megáll 45.000ft-ból amint egy tisztességes szerelőt vagy jó kapcsolatot talál az ember.

 

A hatórás munkadíj is egy szerviz meg szerviz közti eltéréssel lehet feleannyi pénz, ha nem dől be valaki az első márkaszervizbe. Nem értek a szereléshez kicsit sem, de annyit láttam, hogy oldalt valami deknit szedtek le, ahol a vezérlés fut, nem volt fél nap a csere. 

 

Olajfogyasztás.

Tudod mit írtál le alább? 1l/1000km háromszorosa, vagyis azt állítod, ezek a motorok 15.000km (nem vágom mikor jelzi pontosan a cserét, de kb. ennyi) alatt elfogyasztanak akár 45!!!!! liter olajat? Innentől ha nem gond, komolytalannak kell vegyem az általad leírtakat. A nívó minimum és maximum közt van nálam kb. 5-7 deci, maxra felöntve, olajcserére minimum felett kicsivel, igen, azt elfogyasztja kb. 15.000km alatt.... 2008-as, 160le, 1.8tsi, több mint 400.000km

Előzmény: 409 (52748)
imi290 Creative Commons License 2017.05.19 0 0 52749

Üdv ! Elég drágák ezek a nemesacél díszek,ha azok egyáltalán.Én vettem ebayről több fajta króm dísz csíkot,körbe ragasztottam vele az autót.Nekem ugye nem volt gyárilag rajta azért tettem rá.Ütközők ajtók,még a csomagtartó ajtó alsó részére is ragasztottam,igaz oda vastagabbat,hogy kitűnjön.Úgy mint az új autókon van.

Felragasztás előtt,letisztítod a felületet,ennyi a trükk.

Amit te szeretnél,ott a szélei íveltek,ha jól látom,formára le lehet reszelni és kész.Igaz nem lesz mestermunka,de aki nem tudja,nem veszi észre.

 

http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R40&_trksid=p2050601.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.Xchrome+strip.TRS0&_nkw=chrome+strip&_sacat=0

Előzmény: PartManus (52742)
409 Creative Commons License 2017.05.18 0 1 52748

Annál már csak az hülyébb, aki tagadja, hogy van ilyen. Ennél a motornál pláne nem (volt) ritka.

 

Biztosan a gyár is tök hülye volt és ok nélkül módosította a dugattyúgyűrűket és a dugattyúkat 2009-ben a sok olajfogyasztós panasz miatt. Majd amikor ez sem jött be, 2011-ben a teljes dugattyút átalakították, megint másik gyűrűket kapott, de ehhez már hajtókarokat is cserélni kellett. Garanciában minden panaszosnak ki is cserélték ezeket a márkaszervizek. Garancia után is, ha a motor bontatlan volt és végig márkaszervizbe hordta a tulaj. És nem 1l/1000km-ről, hanem ennek akár a 2.5-3-szorosáról van szó.

A 2011-utániaknál ez megszűnt. És azért akad még néhány "apróság" azzal a motorral. Ami mindegyiken megdöglik, az a vízpumpa müa háza, ez mindjárt utángyártottban is 70eft+ a nem egyszerű cseréje. A nem tudom hányadik módosítású (8-ig számoltam) kartergáz elvezető. Az a lánccsere 80eft-ért másnak valószínűleg nem fog összejönni, miután csak a munkaideje 6óra.......

Előzmény: Törölt nick (52747)
Törölt nick Creative Commons License 2017.05.17 0 0 52747

Olajfogyasztás, aki azt mondja, l/1000, az szimplán hülye. Én olajcserénél mindig nívón maxra töltöm (illetve a szerelő) aztán cserére ez szépen lemegy minimum fölé. Vagyis fogyaszt valamennyit, de jelzem, nullkilométeres kora óta így van. Utántölteni sose kellett!

 

A láncfeszítő fárad el, én 180-nál cseréltettem lánccal együtt, most semmi baja. Azt hallottam a szervizben, hogy az utólagosan gyártott feszítők amire nekem is kicserélték, jobban bírják. És tényleg. Erre a hibára első indításkor rá lehet jönni, olyan mintha 1-2 másodpercre felpörögne a motor, aztán elhalkul. Ez nem azt jelenti, hogy nem szabad megvenni, hanem azt, h cserélni kell a feszítőt a lánccal. Nekem a komplett művelet megvolt anyaggal 80.000-ből, szóval nem nagy dolog. A Honda azért jóval kisebb, teljesítményben is, fogyasztásban pedig a Skoda 1.8tsi agyonveri. Én vidékre járok vele, 7 alatt eszik. 130-nál viszont már 10 körül, ez is igaz. Szerintem ez egy nagyon jó motor. 

Előzmény: paler (52746)
paler Creative Commons License 2017.05.17 0 0 52746

Köszi a választ. Csak azért kérdezzem, mert olvastam róla ezt-azt pl. 1l olajd/1000km-ként, vagy a vezérműlánc időellőti kinyúlása. Belülről nagyon tetszik a SuperB, csak ez a motor körüli mizéria aggaszt egy kicsit. A másik versenyző pedig a Honda Accord 2l szívóbenzinese lenne, de az meg ugyebár belülről nem annyira tágas és elegáns mint a Superb, de viszont külsőre sportosabb és a szívó benzines motorjai nagyon megbízhatóak.  

Előzmény: Törölt nick (52741)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!