Keresés

Részletes keresés

gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59954

2013-ban készült és itt van jobb minőségben.

 

https://www.youtube.com/watch?v=a2S2Cwcekaw

 

 

Előzmény: gumidani (59953)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59953

Az utolsó számát, pedig te is leolvashatod.

 

Előzmény: gumidani (59952)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59952

PKP Ol12

Előzmény: gumidani (59951)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59951

 PKP Ty3, vagy Ty43  (ex BR42, vagy utángyártása)

Előzmény: gumidani (59950)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59950

PKP Ol49

Előzmény: gumidani (59949)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59949

Ezt a kettőt meghagyom az okosabbaknak.

Előzmény: gumidani (59948)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59948

mindkettő PKP Tkt48

Előzmény: gumidani (59947)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59947

PKP Ol49

Előzmény: gumidani (59946)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59946

Erre a kettőre nincs tippem, de mindkettő lengyel.

Előzmény: gumidani (59945)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59945

ČSD 498 a cseh-e, vagy a tót-e, azt nem tudom.

Előzmény: wiesel (59943)
gumidani Creative Commons License 2015.08.17 0 0 59944

Az első szavak egyike: Uwaga! = Vigyázat! lengyelül. Jó eséllyel Wolsztyn a helyszín.

Előzmény: wiesel (59943)
wiesel Creative Commons License 2015.08.17 0 1 59943

Üdv a Fórumnak!

 

Az alábbi videót osztották meg velem nem régiben (remélem, sikerül itt is közzé tenni). Az lenne a kérdésem, hogy meg tudnátok-e írni, mely' társaságok milyen vasparipái láthatóak a felvételen? Az már egy bónusz, ha felvétel helyét, idejét is sikerülne megállapítani.... :-)

Szóval, a link:

https://www.facebook.com/JOSELETE1959/videos/vob.100001334356569/684024261652046/?type=2&theater

 

Válaszokat előre is köszönöm!

Üdv:

 

wiesel

 

Ui.: Szerintem, szerzői jogvitákba felesleges lenne belebonyolódnunk, hiszen a forrás ismert, s ha akarta volna, akkor levédte volna....

gumidani Creative Commons License 2015.08.15 0 1 59942

Nekem még egyszer sem sikerült bejutnom hozzá. Mindig volt valami kifogás. Személyesen odamenve nem beszélhetek az illetékessel, hívjam telefonon. Nem vették fel. Felvették, de most szabadságon van az illetékes, hívjam majd x-edike után. Végül eluntam a dolgot. Pedig maga a gyártörténeti gyűjtemény is érdekes lehet.

 

Előzmény: fantal (59940)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.08.15 0 0 59941

Nem, az épület mellett lesz a helye.

Előzmény: gumidani (59939)
fantal Creative Commons License 2015.08.15 0 1 59940

Erről a Gázműves mozdonyról csak poros képeket látni, nem hiszem el, hogy ennyire nem böki ki a szemüket, hogy már szürke a portól...

Előzmény: gumidani (59939)
gumidani Creative Commons License 2015.08.15 0 1 59939

Netán az épületbe kerül? Mert nem olyan nagy és ott a rozsda sem támadná annyira. Ld. Gázművek I.

Előzmény: Bárdos Imre (59934)
Ep128 Creative Commons License 2015.08.15 -1 0 59938

Bocsánat! A címből azt hittem, a 424 001 -ről van szó! SORRY!

(Az remélem, tényleg oda kerül... :-) )

Előzmény: division by zero (59931)
Ep128 Creative Commons License 2015.08.15 -1 0 59937

Miért nem a Füstibe kerül...? Ha valami, hát EZ aztán nagyon odavaló!

Előzmény: division by zero (59931)
7578 Creative Commons License 2015.08.14 0 1 59936

Szervusz!

 

Valamennyit azért szolgált nálatok, de nem sokat... '71 februárjában állomásították át Ceglédre, de nagyon hamar nyilvánvalóvá vált, hogy a vontatási feladatok ellátásában nem lesz rá szükség: az év novemberben is felterjesztették selejtezésre. Ezt követően 1972 februárjában erős víztartály folyással, tengelyágytok repedéssel leállították...

 

1972-ben a Budapest-Szolnok vasútvonal 125. évfordulója alkalmából (tekintettel a Dózsa György évfordulóra) Cegléd állomáson nagyszabású ünnepséget rendeztek, és ennek színesítésére a Múzeum és a Bp Igazgatóság közösen talapzatra állította a szépen felújított 275.118-ast...

 

Igaz, utóbb ebből lett is egy kis morgás, mert a kiállításról nem mindenki tudott felsőbb körökben: '72 végén megjelent a ceglédi fűtőházban a selejtezési bizottság...

Előzmény: Tastam (59935)
Tastam Creative Commons License 2015.08.14 0 0 59935

 Köszönöm. Ezek szerint csak az az igaz, hogy nem Cegléden szolgált.

Előzmény: Bárdos Imre (59930)
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.08.14 0 1 59934

Felújították teljesen az épületet, most csinálják a peront, a helyi önkormányzat egy vasúttörténeti kiállítást szeretne berendezni az épületben. Mindehhez biztonsági őr is lesz, meglátjuk, milyen sikerrel jár majd.

Előzmény: gumidani (59932)
fantal Creative Commons License 2015.08.14 0 0 59933

Láttam képeket, teljesen felújították az állomást. Valszeg ez is önkormányzati fenntartású lett. Tehát jobban vigyáznak majd rá, mint ott, ahol most rohad...

Előzmény: gumidani (59932)
gumidani Creative Commons License 2015.08.14 -1 0 59932

Ottani fémkereskedők nyerték meg a zártkörű pályázatot?

Még a Városligetben sem sikerült tisztességesen őrizni. Gyál-felsőn milyen esélyei lesznek?

Remélem, hogy tévedek.

Előzmény: division by zero (59931)
division by zero Creative Commons License 2015.08.14 0 0 59931
Bárdos Imre Creative Commons License 2015.08.13 0 0 59930

Biztos, hogy nem, 1969-ben Nyíregyházán szolgált.

Előzmény: Tastam (59929)
Tastam Creative Commons License 2015.08.13 0 0 59929

 Igaz az az infó, hogy a ceglédi állomáson kiállított 275,118 az egész életét a Dunántúlon töltötte?

rezgaras Creative Commons License 2015.08.13 0 0 59928

Megnéztem, a leszerelés ideje nincs bent a Villányi-cikkben. Szóval nem tudom, honnét jött az információ.

Előzmény: rezgaras (59927)
rezgaras Creative Commons License 2015.08.12 0 0 59927

Érdekes feltevés, bár nem nagyon hiszem. A hadijel-tábla a Monarchia megszűnésével elvesztette a jelentőségét, hiszen a legfontosabb szerepe az volt, hogy a sok - nem is egy nyelvet beszélő - vasúttársaság különféle mozdonyairól ránézésre meg lehessen állapítani a katonaság számára legfontosabb pálya- és vontatási paramétereket. Valahol a Villányi-cikkben talán benne is van, hogy mikor rendelték el a leszerelését, még valamikor az 1920-as évek elején.

Előzmény: Felek Ferenc (59926)
Felek Ferenc Creative Commons License 2015.08.11 0 0 59926

Lehet, a ,900-as mozdonyokon rajta maradt?

Előzmény: rezgaras (59923)
KVZOLI Creative Commons License 2015.08.11 0 0 59925

Köszi.Ez kár.Lehet,hogy apám volt beós gépe az egyik.

Előzmény: Tamasch (59924)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!