Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Governor of the Galaxy Creative Commons License 2024.02.14 0 0 137632

Sziasztok!

 

Foglalkozik még valami jó szakember adagolóval, esetleg? Nem feltétlenül kéne valami nagyon bitang, ami van az is jó, ha valaki rendbeteszi.

Lovetolive Creative Commons License 2024.01.30 0 0 137631

?

Generator2 Creative Commons License 2024.01.30 0 0 137630
  1. Sziasztok. Passat 1.9 AHU ködös,hol találom a motorszámot?  Évjárat 97 köszönöm.
409 Creative Commons License 2024.01.19 0 1 137629

 Ki kell venni a visszafolyócső szelepét a fedélből és egy adaptert betekerni, (a fedél és a szelep közé) amihez csatlakoztatni kell egy legalább 20bar méréshatárú nyomásmérőt. A nyomásnak a fordulattal arányosan kell változnia. Emlékeim szerint 6-15bar között.

 

Mivel neked csak nagy terhelésre jön elő a probléma, hosszú cső kell a nyomásmérőhöz, hogy menet közben lehessen mérni.

Előzmény: Dávid/77 (137628)
Dávid/77 Creative Commons License 2024.01.16 0 0 137628

Kérhetnék egy kis segítséget, hogy hogyan is történik a háznyomás mérés?

Előzmény: 409 (137626)
balabmw Creative Commons License 2024.01.11 0 0 137627

Mi az a -BefecskSzelep: 96%

 

Szerintem az előtöltés állító szelep kitöltési tényező.

Előzmény: 409 (137626)
409 Creative Commons License 2024.01.11 0 0 137626

Szerintem háznyomást kellene mérni. Ha magas fordulaton/magas terhelésen csökken, akkor nem kap elegendő üzemanyagot. Ha alacsony a háznyomás, nem tud előtöltést állítani.

 

Mi az a -BefecskSzelep: 96%-  ???

Előzmény: Dávid/77 (137624)
balabmw Creative Commons License 2024.01.11 0 0 137625

Így messziről csak a tippjeim maradnak,amiket korábban leírtam.

Előzmény: Dávid/77 (137624)
Dávid/77 Creative Commons License 2024.01.10 0 0 137624

Kipróbáltam több beállítást ,de nem változott semmi. 

Előzmény: balabmw (137623)
balabmw Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137623

Állítsd a piros és kék vonal közé.

Aztán csinálj egy ugyanilyen logolást.

Előzmény: Dávid/77 (137622)
Dávid/77 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137622

 

Változik mindig!

Alacsony tartományban szinte egyforma a kettő érték, csak terhelésnél változik.

Ezt egy tesztkörön élő adatban rögzítettem. 

Kevés lenne neki az üzemanyag?

Előzmény: balabmw (137621)
balabmw Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137621

Változik valamerre alapjárat padlógáz stb.. vagy állandóan 4 fok?

Előzmény: Dávid/77 (137620)
Dávid/77 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137620

Nemrég kapott egy felújított adagolót, de nem változott semmit. Kompletten kicseréltük az üzemanyag rendszert, és kapott egy II Golf szűrőt. A porlasztók kb 1 éve lettek felújítva.

A program megírása után kb 2 hét elteltével kezdődött ez a probléma.A programot újra megnézték és nem találtak benne hibát.

Előzmény: balabmw (137619)
balabmw Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137619

Pedig ez annyira nem rossz.

De azért én egy kicsivel a kék alá állítanám.

Valami más baj lesz. Adagoló hiba,vagy előtöltés állító vagy üzemanyag rendszer hiba.

Előzmény: Dávid/77 (137618)
Dávid/77 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137618

Jelen esetben ezen az értéken van az előtöltés.

Előzmény: balabmw (137617)
balabmw Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137617

Valószínű,hogy a statikus előtöltés rosszul van beállítva,ezért nem tudja az elvárt előtöltést hozni.

A közhiedelemmel ellentétben tdi motoron is be kell állítani az előtöltést pl. egy vezérlés csere vagy megbontás után.

Egy VCDS diagnosztikával kellene ezt első körben ellenőrizni.

 

Előzmény: Dávid/77 (137615)
balabmw Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137616

Egy VCDS kéne hozzá.

Előzmény: Dávid/77 (137615)
Dávid/77 Creative Commons License 2024.01.06 0 0 137615

Sziasztok!

Valaki tudna nekem segíteni, hogy az előírt és a mért adat között mitől lehet ekkora különbség?

1.9 tdi ALH +chip 

Padlógáznál rángat.

Köszönöm! 

Atti 76 Creative Commons License 2023.12.13 0 0 137614

Sziasztok ! 
Gtd2056 vagy

Gtb 2056 

turbót keresek 

köszönöm szépen .

arzachel Creative Commons License 2023.12.10 0 0 137613

Na ja akinek Krézi adagolója van az vidáman autózik.A többieknek meg régen széthullott a barkács adagolójuk...vagy soha nem is működött rendesen.

Előzmény: A6 fun (137610)
KertAceT Creative Commons License 2023.12.03 0 0 137612

Oké. :-)

1749va-ba 1756 belső működhet?

balabmw Creative Commons License 2023.11.29 0 0 137611

Tuningoljunk valamit!

Előzmény: A6 fun (137610)
A6 fun Creative Commons License 2023.11.29 0 0 137610

Nincs valami nagy pörgés... :-)

Papp Barnabás Creative Commons License 2023.08.07 0 1 137609

Nagyon szépen köszönöm a választ, igen, maradok a chiptuningnál, meg építeni nem szeretném, megvagyok vele ígyis elégedve. 

Forumokat pedig olvasgatom, mert érdekel a téma. 

Előzmény: KertAceT (137608)
KertAceT Creative Commons License 2023.08.07 0 1 137608

Helló.
Neked is és a többi hasonló cipőben járónak is azt ajánlom amit anno tizen évvel ezelőtt nekem is, hogy szépen kezd el olvasni a fórumot az elejétől és mire a végére jutsz mindenre tudni fogod a választ és még többet is.

Amúgy nem nagy előre lépés az AFN csúcs de pontosan nem tudom mi a különbség ha van egyáltalán. Ami biztos nagyobb a régi sor5 2.5tdi-nek az '502'-es csúcsa de létezik már ezer féle utángyártott. Ezekkel elég nyomatékosra lehetne megírni az autót szóval lehetséges hogy a kuplung sem bírná ez után plusz érdemes mellé felrakni minimum a 130 vagy a 150 lovas PD turbóját is és akkor már egész jól tud menni úgy hogy nem lesz füstokádó. Persze ehhez már érdemes kicsit jobb cooler stb. és innentől borul minden és soha nem lesz vége. :-)

Szerintem kezdésnek keress egy jó csiptunert és így ahogy van írasd meg és ha minden jó lesz egy kellemesen használható autód kb 120ló és közel 300Nm nyomatékkal.

Előzmény: Papp Barnabás (137607)
Papp Barnabás Creative Commons License 2023.08.07 0 0 137607

Sziasztok! Kezdő vagyok ebben a témában, és egy kis segítséget szeretnék kérni.

Vw Bora 1.9tdi alh 90lovas autóról van szó. 

Szeretnék egy chipet, és kaptam infót, hogy a 110lovas tdi-neki, a porlasztóit belerakom, akkor nagyobb változás érhető el.

Kérdésem az lenne: Elég csak vegyek Afn csúcsokat, vagy kompletten házzal vegyek?

Illetve, mennyire tartós lenne ez az egész, gondolok itt, hogy a gyári kuplung, kettostomegű bírná a terhelés.

Csak egy kis pluszt szeretnék, nem meg építeni. 

Átlett nézve az autó, turbó, adagoló, porlasztó, megfelelő, kuplung, kettőstömegű kb 25k km-van benne, vezérlésben szintúgy, fékek, mind a 4 újjak, ami rossz volt, cseréltük a motor térben.

Egr levan falazva, így vettem az autót. 

Aki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném, elnézést ha kicsit hozzáértetlenűl írtam. 

KertAceT Creative Commons License 2023.07.19 0 0 137606

Engedd el az ilyen hülyeségeket.

Előzmény: simonriley (137605)
simonriley Creative Commons License 2023.07.01 0 0 137605

sziasztok! 

nagyon kezdő vagyok ebben a témában, szóval légyszi ne kövezzetek meg a tájékozatlanságom miatt.

nézegettem seat leonokrol videókat, ugye 1.9 tdi arl és észrevettem, hogy ami popcorn-os (nem tudom pontosan ezt hogyan mondják) az nem "huhog", ami meg nem popcorn-os, csak nyitott rendszer van alatta, az meg huhog. ennek mi az oka? én nagyon élvezem a turbónak ezt a huhogás hangját, úgyhogy ha egyszer oda jutok, hogy veszek akár egy leont, akkor nyitott rendszernél szeretném ha huhogna. tudom, nagyon hülyegyerek vagyok ilyen szempontból, de nekem a tdi-kben ez a kedvenc részem

REMbraNT Creative Commons License 2023.02.05 0 0 137604

Hi, Ha még nem késő, őket tudom ajánlani: https://www.stchip.hu/#kapcsolat

Előzmény: surnew (137579)
balabmw Creative Commons License 2022.08.05 0 0 137603

Szervízre nem az autószerelőhöz viszik,hanem az utca elejére a Józsi fiához,mert neki van aknája meg unix kedvessége.

 

Előzmény: Bmrenault (137602)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!