Ki kell venni a visszafolyócső szelepét a fedélből és egy adaptert betekerni, (a fedél és a szelep közé) amihez csatlakoztatni kell egy legalább 20bar méréshatárú nyomásmérőt. A nyomásnak a fordulattal arányosan kell változnia. Emlékeim szerint 6-15bar között.
Mivel neked csak nagy terhelésre jön elő a probléma, hosszú cső kell a nyomásmérőhöz, hogy menet közben lehessen mérni.
Szerintem háznyomást kellene mérni. Ha magas fordulaton/magas terhelésen csökken, akkor nem kap elegendő üzemanyagot. Ha alacsony a háznyomás, nem tud előtöltést állítani.
Nemrég kapott egy felújított adagolót, de nem változott semmit. Kompletten kicseréltük az üzemanyag rendszert, és kapott egy II Golf szűrőt. A porlasztók kb 1 éve lettek felújítva.
A program megírása után kb 2 hét elteltével kezdődött ez a probléma.A programot újra megnézték és nem találtak benne hibát.
Helló. Neked is és a többi hasonló cipőben járónak is azt ajánlom amit anno tizen évvel ezelőtt nekem is, hogy szépen kezd el olvasni a fórumot az elejétől és mire a végére jutsz mindenre tudni fogod a választ és még többet is.
Amúgy nem nagy előre lépés az AFN csúcs de pontosan nem tudom mi a különbség ha van egyáltalán. Ami biztos nagyobb a régi sor5 2.5tdi-nek az '502'-es csúcsa de létezik már ezer féle utángyártott. Ezekkel elég nyomatékosra lehetne megírni az autót szóval lehetséges hogy a kuplung sem bírná ez után plusz érdemes mellé felrakni minimum a 130 vagy a 150 lovas PD turbóját is és akkor már egész jól tud menni úgy hogy nem lesz füstokádó. Persze ehhez már érdemes kicsit jobb cooler stb. és innentől borul minden és soha nem lesz vége. :-)
Szerintem kezdésnek keress egy jó csiptunert és így ahogy van írasd meg és ha minden jó lesz egy kellemesen használható autód kb 120ló és közel 300Nm nyomatékkal.
Sziasztok! Kezdő vagyok ebben a témában, és egy kis segítséget szeretnék kérni.
Vw Bora 1.9tdi alh 90lovas autóról van szó.
Szeretnék egy chipet, és kaptam infót, hogy a 110lovas tdi-neki, a porlasztóit belerakom, akkor nagyobb változás érhető el.
Kérdésem az lenne: Elég csak vegyek Afn csúcsokat, vagy kompletten házzal vegyek?
Illetve, mennyire tartós lenne ez az egész, gondolok itt, hogy a gyári kuplung, kettostomegű bírná a terhelés.
Csak egy kis pluszt szeretnék, nem meg építeni.
Átlett nézve az autó, turbó, adagoló, porlasztó, megfelelő, kuplung, kettőstömegű kb 25k km-van benne, vezérlésben szintúgy, fékek, mind a 4 újjak, ami rossz volt, cseréltük a motor térben.
Egr levan falazva, így vettem az autót.
Aki tudna ebben segíteni, azt nagyon megköszönném, elnézést ha kicsit hozzáértetlenűl írtam.
nagyon kezdő vagyok ebben a témában, szóval légyszi ne kövezzetek meg a tájékozatlanságom miatt.
nézegettem seat leonokrol videókat, ugye 1.9 tdi arl és észrevettem, hogy ami popcorn-os (nem tudom pontosan ezt hogyan mondják) az nem "huhog", ami meg nem popcorn-os, csak nyitott rendszer van alatta, az meg huhog. ennek mi az oka? én nagyon élvezem a turbónak ezt a huhogás hangját, úgyhogy ha egyszer oda jutok, hogy veszek akár egy leont, akkor nyitott rendszernél szeretném ha huhogna. tudom, nagyon hülyegyerek vagyok ilyen szempontból, de nekem a tdi-kben ez a kedvenc részem