Egy ideje már nézegetem az Accordokat (8. gen) és tervezem jövőre egy 2.2-es dízel beszerzését. Elég nagy ártartományban találtam modelleket 2 milliótól egészen 3-4 millióig. Nem sok típushibát találtam eddig, és tőletek szeretném kérdezni, hogy tapasztalatok alapján mire érdemes figyelni egy ilyen autó vásárlásakor?
Azt tudom, hogy ha valami elromlik, akkor igen zsebbenyúlós tud lenni, amivel nincs is problémám, mert egy szerelemautó lenne. (vezettem már és elsőre beleszerettem)
Milyen típushibái lehetnek? 2009-es modellet találok sokat, egyébként 3 millió lenne a felső keret. Mindenképp kombi és ingázás miatt dízelest szeretnék.
Accord 97-es 2.0 benzin CE8 131 LE automata váltóson hol lehet a pollenszűrő???
Gyanítom, hogy az autón soha eddig nem volt pollenszűrő cserélve. Az előző gazdája kasznilakatos, és ért is az autókhoz, szétszedte már a műszerfal alatt az autót, de nem találta a szűrőt. Rejtély.
8 gen-ről lerepülő szélvédő díszlécet milyen anyaggal szokták visszaragasztani? Gondolom nem valami ipari betontagasztó kéne, hogy le is lehessen szedni roncsolás nélkül, ha szükség van rá.
Elvittem egy szerelőhöz aki elektronikában jártas igazából csak ez a profilja. Kiolvasta azt mondta, hogy gázpedál szenzor. Ezután a következőt tanácsolta, menjek vele majd 2 nap múlva vigyem vissza megnézi még egyszer. Így is volt megint kidobta a hibát. Majd vissza mentem megint ugyanaz a hibákód, kitörölte. Megrendeltem az eredeti gázpedál szenzort, és azóta nem csinálja 😄😄. Helyette lett más kormány balra teker ütközésig és recseg a jobb első kerék. Féltengely, vagy mi?
2004 2,4es tourer, elöszőr kétszer volt a motor lámpa és a VSA meg mellé a ! jeles háromszög, motor.
Megvolt ugyan úgy az erőtlenség, de csak amíg világított a VSA..., motor leállít, indítás után csak a motor lámpa világított... de vissza jött az erő.
Szerelő, megnéz, sokat nem tudott mondani csak hogy vigyem olyan szerelőhőz aki ismeri a Honda elektronikát... adott hozzá két telefonszámot (ez még folyamatban)
A szerelő után (ö törölte a hibákat és próbáltza kiolvasni csak a VSA hoz tartozó hibát, ami nem sikerült...) folyamatosan világít a ! háromszög, és kis idő után világítani kezd a VSA is. a háromszög azóta világít, a VSA leállítás után nem, csak kicsit később gyullad ki.
Sajnos nekem is hasonlo a problemam volt egy 2012 es 2,0 benzines accorddal. Mar 254000 km van az autoban és mint utobb kiderult az elozo tulaj alkatresznek adta el a bontoba . En persze hiba mentesen vettem meg. Hasonlo hibat produkalt nekem is check systeme, vsa es tsa hiba is holott vonohorog nics is az auton. Utobb kiderult motorhiba eseten a vsa is jon melle automatikusan. hiba megjelenesekor egyenletlet jaras majd motor leallas., ujra inditas utan hibakod megmaradt de mar megy rendesen. hibakod olvasas a P0302 hibat hozta, ami 2 es henger eges kimaradas. megvolt a 4 iridium gyertya csere és a 4 trafo csere is. Hiba meg mindig jelen van
Viszont kiderult hogy fogy a hutoviz is, de lathatoan nem kifele folyik el , mert nyoma nincs. gyertyak kiszerelese utan hideg motornal lathato volt hogy a 2 es hengerben csillog a dugattyu teteje. Egy gyors "covid " teszt uztan ( hurkapalca es vatta) izlelesre bizony nmagyon jellemzoen edes ize volt a lerakodaasnak a dugattyu tetejen.
jaro motornal erezheto is a hutovizcsovek felkemenyedese, viszonht ilyenkor nem eszi a vizet, gondolom a kompresszio meg megvan annyira hogy jaro motornal ne jusson viz be az egesterbe csak allonal.
Jovo heten kerul megbontasra a motor és majd akkor derul ki hogy cska tomites vagy pedig repedes az ok.
Szerinte ha neked is hasonlo a hibakod, akkor eloszor cserelgesd meg a gyertyakat es trafokat, es ha meg mindig az adott hengerhez dobja a hibat, akkor lehet tovabb nezelodni
Egy 2007 es CL 7 Accord 2.0 benzines szeretett kocsim eddig hibamentes volt, szóval a következő problémával állok szemben. Menet közben, a check engine lámpa felvillant és VSA is, a motor erőtlen lett gáz adásra alíg húzott, félreálltam azonnal motort leállítottam. Újraindítás után újra húz a motor a VSA eltűnt de a check engine lámpa még mindig jelez. Otthon levettem az aksi sarkait a check engine lámpa eltűnt megy úgy ahogy eddig majd 50 km után ugyanez.... Stb. Mindig 100-ast tankolok most 95 e10 es raktam ezelőtt bele rossz pisztoly vettem le. Mi lehet a probléma?
Szia. Mi most vettünk egy ilyen fejegységet, mert a gyári teljesen tönkrement. Esetleg tudod még, hogy azt hol kell beállítani, hogy a klíma vezérlés látszódjon a kijelzőn? Mert nem nagyon találom sehol a beállítást. Plusz nem tudom, hogy a gyári beállításoknál hol kell kiválasztani az autó típusát. Ez egy 2006-os 2.0-ás benzines Accord. Köszi előre is.
Honda Accord 7 gen autóba vásároltam egy kínai LEHX Pro fejegységet és gondom van a klimával -fűtéssel a monitoron megjelennek a kezelő gombok de nem működnek nem értem, találkozott már valaki ilyen problémával? Segítségeteket előre is köszönöm István
segitsegre lenne szuksegem 8generacios accordomba akksit csereltem es elment a radio viszont az auto konyvet nem talalom ahol az aktivalo kod bennevan esetleg valakinek vm megoldasa markaszervizen kivul?
honda accord tourer 2.4 type s (2004) hátsó ködlámpa nem világít...
Amiket eddig megnéztem biztosíték ok, izzó ok, hátul szétszedtem a kárpitot lemértem a test vezetéket ez oké, megéztem a hajlásnál (ahol a vezeték a kaszniból atmegy a hátsó ajtóba) nem e tört meg, nem találtam törést,.. a kapcsoló kapcsól, legalább is hallatszik a relé kapcsolása, és ki is jelez a műszerfalon.
Van esetleg valakinek elektomos rajza a erröl a típusról?
Bármilyen ötlet, hol lehet gond, vagy mit nézzek meg még esetleg..
Az alany egy 2009-es 8-as Accord lenne, aminek egyik napról a másikra behalt a gyújtáskapcsolója.
Először el kezdett szorulni a kulcs a ki és bedugásnál, viszton az indítás simán ment.
Aztán vettem direkt zárba való grafitos port, picit beszórtam vele és most ott tart a dolog, hogy belemegy a kulcs de nem tudom elfordítani. A grafit tuti, hogy jó, ajtózárnál tökéletesen megoldotta a szorulás problémáját. Más oda nem való olajos, zsíros cuccot nem fújnék bele, az csak rontana a helyzeten.
Logikusan belegondolva valamelyik lamella akadhatott fenn a zárban, ami miatt nem engedi elfordulni a kulcsot.
Valaki találkozott már hasonló problémával? Cserés lesz a gyújtáskapcsoló?
Még jó, hogy a garázsban adta meg magát, nem valahol Kenyában...
Tehát a fekete dobozka, amit le kell szerelni a fém egységről.Gyárilag leszakított fejű csavarral van fixre szerelve, azt kell lefúrni. A dobozka 20-30 dolcsi kb, esetleg a komplett egység ahogy a hirdetésben áll.
A szigorúan nem szakmai, nem hozzáértő véleményem: alapesetben nincs ott semmi, ami tönkre menne, max ha folyamatosan víz alatt áll, vagy megsérül a háza a jeladónak. Szerintem amúgy por kerül bele.
Elvileg nem javítható, nem szétszerelhető, hiba esetén csere a gyártó szándéka szerint.A gyári új cirka 300 euro talán, után-gyártott kínai a tizede.Ezek nem tudom, mennyire jó holmik.
Sokat nem tudsz vele kezdeni.A jeladó házán van egy rész, 3 fej nélküli csavar fogja, ezeket ha lefúrod, akkor szétjön, de sokkal okosabb nem leszel tőle, ha nem vagy szaki. Kicsit kifújod levegővel amit látsz, új csavarral összerakod, visszaszereled, ha jó,jó.
Mikor szétszereled, lesz benne egy spirálrugó, annak van egy valamekkora előfeszítése, ezt lehet összerakni rosszul. Abból veszed észre, hogy indítás után elkezd felpörögni a motor magától. Leállítod, újra kiszerel az egész. Ha jól rémlik, 90(180?) fokos elforgatással mennek össze az illeszkedő részek, ezzel állítod a rugó előfeszítést. Kicsit játszol vele, elforgatva összerakod, beépíted újra.
Youtube-on találsz videókat, TPS, Honda Throttle Position Sensor szavakra keresve.
Hiba, hogy letilt az autó. VSA hibát jelez, majd utána a motor hibakód jelenik meg. Félre álltam, autó leállít, majd 1 perc múlva újra ment. Ez kb 500 km alatt háromszor csinálta meg.
Egy szétszerelést, óvatos sűrített levegővel tisztítást megér, némi szerencsével csak por került oda, ahová nem kellene. Összeszerelésnél figyelni kell, lehet rosszul is csinálni.
Aki ilyen tanácsot ad, az szerintem nem tekinthető szakembernek. Ha mindenki javaslatát mindenki elfogadná, lehet, hogy a Föld is visszafelé forogna! A témákban nem mindenki hozzáértő, aki javaslatokat ad. A zárt égéstérbe üzemanyag- levgő keveréken kívül mást nem ajánlott bejuttatni. És ha a brigó nem folyik le? Kimártogatjuk hurkapálcikára tekert vattával? Ha ez lenne a megfelelő módszer, a javítási kézikönyvek tartalmaznák, sőt az erre szakosodott iskolákban is tanítanák. Tudtommal ez nem így van. (Annak idején én sem tanultam ezt)
Javaslom csattogj át a szerelős topicba, van ott pár öreg róka szerelő a törzstagok között, kérd ki a véleményüket a témában...a többit leírtam már, nem fogom még egyszer.
Már bocsáss meg, de ennél a brigéciolos dugattyúgyűrű mosás módszernél nagyobb sületlenséget mostanában nem halottam. A hengerbe töltött brigéciol, vagy más mosófolyadék még órák alatt sem tud lefolyni a százados illesztések miatt, másrészt az olajkokszot sem oldja, sőt azt a gyantás trutyit sem dörzsölés nélkül, ami miatt a gyűrűk le szoktak ragadni. De még ha fel is oldaná valami, ahhoz, hogy kimosódjon a hézagokból, és le is folyjon, nagyon kis rések vannak az olajlehúzó gyűrűn és a dugattyún. Arról nem is beszélve, hogy semmilyen szennyeződésnek nem szabad maradni a résekben. Kompressziómérést és veszteségmérést mindenképpen kell végezni, a további műveletek motor megbontás nélkül nem kivitelezhetőek. Ha valaki jártas motorszerelésben (pl. egy műhely) ilyent el sem vállal. Aki már látott közelről dugattyút, az tudja, hogy ez nem egy apró művelet. Dugattyúk kiszezerelése után hengerfurat mérés, a többi munka annak függvénye, hogy itt milyen értékek vannak. Már ha valóban itt megy el az olaj.