Keresés

Részletes keresés

pert2 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22674

En inkabb eloszor zuglo.fele hosszabbitanek, a Bosnyak teren levo metroallomasnak mar lenne nemi.ertelme ott rengeteg atszallohely meg vegallomas van. Vagy tan tizenot eve jottek hozzank a metroalagutfelmerok, jol.le is fotoztak a lakasunk plafonjat hogy hany repedes van rajta, hogy felmerjek hog, a metroalagut milyen kart okoz, aztan megnyugtattak hogy az alagut az ut tuloldalan lezs tolunk tan huszbmeterre, de azota hulla csend.

Előzmény: altimus (22673)
altimus Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22673

pontosan igy van. kelenfoldrol meg mehetne tovabb gazdagretig.

 

erdemes lenne mindket iranyba az eredeti tervek szerinti meghosszabbitasnak.

Előzmény: pert2 (22671)
Fzolee Creative Commons License 2020.02.02 -1 0 22672

Tudtak, h. nem fog megfelelni a kb. 1972-es szabvanynak, kertek is alola felmentest... Az NKH nem adta meg, aztan polgarjenovaltas volt, akkor megkaptak...

Előzmény: altimus (22670)
pert2 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22671

Zulobol.meg rakoslalotarol erkezve akeleti el kb ot percbe telikamig az emberegyogol a neg,es metroba es vegul elindul a metro. Ennyi ido alatt ha fennmarad a gyorsbuszon mar az Embeebet hid tajan jar. A negyesmetro tehat kb sehonnan vezet valahova, twhat kb feleanbYi utasa van mint lebetne ha legalab. Elvezetnek a Bosnyak teriv.

Előzmény: altimus (22667)
altimus Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22670

a szabvany nem isteni kinyilatkoztatas, hanem emberek alkotta kovetelmenyrendszer. nyilvan idorol idore at kell nezni a szabvanyokat es indokolt esetben akar modositani is lehet azokat. nyilvan baromsag pl. egy menekuloajto megkovetelese ha nincs aki menekuljon rajta.

 

mondjuk ez az eset azert elkepeszto mert el nem tudom kepzelni, hogy egy sokmilliardos beszerzes ugy tortenjen, hogy alairom a megrendelest, majd par ev mulva jon az aru es kozben nincs ellenorzes, reszteljesites ... a gyartas soran pontosan kellett volna tudni, hogy a szerelvenyek nem fognak megfelelni a magyar szabvanynak. amugy az alstomnek allitolag atadtak a magyar szabvanyt es az alstom pontosan tudta, hogy az altala gyartott es leszallitott szerelvenyek nem felelnek meg annak.

Előzmény: Fzolee (22669)
Fzolee Creative Commons License 2020.02.02 -1 0 22669

Es utana sem feleltek meg a szabvanynak, Tartospista alatt megis percek alatt forgalomba alltak...

Előzmény: altimus (22668)
altimus Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22668

az eredetileg leszallitott alstom kocsik nem feleltek meg a magyar szabvanynak. a tipusengedely megszerzesevel volt a problema. hogy ez hogy fordulhat elo nem tudom, a gyartast es a terveket nyilvan ellenorizni kellett volna ...

 

pl. a magyar szabvany eloirja a vezetofulke elejen a menekuloajto megletet, ami ezeken a szerelvenyeken nem volt. (nyilvan nincs is ennek ertelme egy vezeto nelkuli metro eseten, de a magyar szabvany megis megkovetelte.) volt aztan valami komoly problema a fekrendszerrel is, ami nem felelt meg a magyar szabvanynak (mas orszagokban nem volt ez problema, ugyhogy nem tipushibarol van szo, hanem egyszeruen a magyar szabvanynak nem feleltek meg a kocsik.)

Előzmény: Rangun (22665)
altimus Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22667

ha meg az ember pecelrol megy kerepesre akkor egyatalan nem tud felszallni a 4-es metrora.

 

amugy a tavalyi utasszamlalas szerint egyre tobben hasznaljak az m4-et es ma mar a tervezett utasszamot hozza.

Előzmény: pert2 (22666)
pert2 Creative Commons License 2020.02.02 0 0 22666

A negyes mertonak van egy nagyon elkurt hibaja. Ha az embefia zuglobol vagy rakosborzasztorol akar utazni a moriczzsigara vagy a kelenfoldi palyaudvatra, akkor felszall egy gyorsbuszra, es a keletinel nem szall at a metrora pusztan azert, hogy ot perccel kesobb erjen celba. Ezert ez a metropcit doglott addig amig nem hosszabitjak meg legalabb a bosnyakterig.

Rangun Creative Commons License 2017.06.27 -1 1 22665

Az NKH is ennyit ér, anno a vadi új Alstom szerelvényeket hónapokig, évekig nem engedték forgalomba, a hibás orosz felújítottat meg azonnal bevetették, meg is lett az eredménye, ki kellett vonni őket.

Előzmény: Rangun (22664)
Rangun Creative Commons License 2017.06.27 -1 0 22664

http://hvg.hu/gazdasag/20170627_nem_egy_hiba_okozta_a_metrokaoszt_hibalistat_emleget_a_bkv_figyelo#rss

 

Kellett nekünk hitelből orosz metrót felújítani, mikor vehettünk volna uniós pénzből vadi új, modern, nyugati szerelvényeket is, csak hát valami okból nyalni kellett Mutyin elvtárs seggét.

Rangun Creative Commons License 2017.06.23 -1 0 22663
Rangun Creative Commons License 2017.05.11 -1 0 22662

Kevés az utas, mert félkész a vonal, így soha nem is lesz több, ha nem hosszabbítják meg.

Előzmény: Watchdog (22661)
Watchdog Creative Commons License 2017.05.10 -3 0 22661
Rangun Creative Commons License 2017.04.04 -1 0 22660

Tarlós emelte 450 milliárdra a metró költségét, Demszky még csak 300 milliárdnál tartott, és volt még 60 milliárd tartalék hozzá, szóval ott keresd a hiányzó pénzeket.

Előzmény: teelo (22659)
teelo Creative Commons License 2017.04.04 0 0 22659

Lényegtelen.

 

demszkijnek a rendelkezésre állt a pénz egy teljes vonalhoz.

A pénzt ellopták (olaf) és felesleges megállókra pazarolták. A maradékból építettek egy nevetséges csonka metrót. Ez demszkij műve, ne máson kérd számon.

Előzmény: Rangun (22657)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.04.02 0 0 22658

Te már akkor láttad a végét, csak számszerűsíteni nem tudtad a korrupciót!!!!! Megyó már tudta, sőt érzékelte is:DDDDD

Előzmény: Törölt nick (-)
Rangun Creative Commons License 2017.03.30 -1 1 22657

Az M4 kapcsán nehéz nem Orbánozni, hisz ő nem akarja tovább építeni a vonalat, politikai akarat nincs, pénz lenne, hisz stadionokra a sokszorosát költik, tök feleslegesen, mert egy is elég lett volna a válogatottnak, NB1 úgysem érdekel senkit sem, esetleg a Fradi stadionért nem kár, mert ott néha megközelítik a félházat.

Előzmény: Rangun (22656)
Rangun Creative Commons License 2017.03.30 -1 1 22656

200 milliárdba fog kerülni a várba költözés, és a vár felújítás.Demszky megcsinálta volna, ha marad polgármester, eleve az volt a terv, hogy az első 2 szakasz részben EU-s pénzekből épül, csak Orbán és csapata a második szakasz pénzét átcsoportosította másra.

Előzmény: teelo (22655)
teelo Creative Commons License 2017.03.30 0 0 22655

hol került 100-150 milliárdba a várba költöztetés ?!

 

deszkij miért nem csinálta meg maga ?

 

ezekre válaszol a hülye orbánozás helyett.

Előzmény: Rangun (22654)
Rangun Creative Commons License 2017.03.30 -1 0 22654

Tévedés, a hosszabbításra azért nincs pénz., mert nem akarják meghosszabbítani, a Orbán várba költöztetésére többet költenek, mint amibe kerülne a folytatás.A vonal féloldalas, a Pesti oldalon nincs utas, mert nincs legalább a Bosnyákig kiépítve a ,metró, így rá sem lehet terelni az utasokat.

Előzmény: teelo (22653)
teelo Creative Commons License 2017.03.30 0 1 22653

Mindkettő baj.

A túl sűrűn rakott méregdrága megállókban csak lézengenek az utasok (II JánosP). Herdálás.

 

A hosszabításra többek között azért nem jutott pénz, mert elqrták a a felesleges, alacsonyforgalmú belvárosi megállókra

Előzmény: Rangun (22652)
Rangun Creative Commons License 2017.03.29 -1 1 22652

Nem az a baj, hogy a belvárosban sok a megálló, meg az átszállási lehetőség, az M4-nél, hanem az, hogy a belvárosból nem vezették ki a metrót, csak az egyik irányba, és ott is csak félig. Mindkét irányba hosszabbítani kellene, Budán el is ágazhatna kétfelé, Pesten meg a Bosnyákig járhatna sűrűn, Újpalotáig meg ritkábban.

Előzmény: teelo (22650)
guilden stern Creative Commons License 2017.03.29 -1 1 22651

Már csak az a kérdés, hogy a közlekedés van az emberért vagy az emberek a közlekedés hatásosságáért?

Előzmény: balkan_kobra (22644)
teelo Creative Commons License 2017.03.29 0 1 22650

Fordítva. Az M4 elkúrt koncepcióját kell elkerülni a jövőben.

Mert a túl sok megálló miatt az M4 egy drága és lassú metró.

Előzmény: altimus (22647)
baculum Creative Commons License 2017.03.29 0 1 22649

Ha ez a vezetés lett volna 100+ éve, akkor mêg a mai napig jarnanak az omnibuszok az Andassy úton mivel egy kifizetőhely és fejőg3p az egész :-)))

Nyihaha:-))

 

Előzmény: altimus (22647)
teelo Creative Commons License 2017.03.29 0 0 22648

Hibás dogma.

 

Nézz utána a "kétszintű közlekedés" alapelvének.

Előzmény: balkan_kobra (22644)
altimus Creative Commons License 2017.03.29 0 0 22647

ugyanazt irod 3x. a metro megepitese utan a felszini jaratokat nyilvan meg kell szuntetni, a parhuzamossagokat felszamolni. maris lenne ertelme az m4 tervezett megalloinak.

Előzmény: teelo (22637)
balkan_kobra Creative Commons License 2017.03.29 0 0 22646

a Stefániához is kell egy megálló  a Puskás miatt!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Előzmény: teelo (22643)
balkan_kobra Creative Commons License 2017.03.29 0 0 22645

Legegyszerűbb, ha az újpalotai buszok némelyike tovább hajt a keletiig, hogy összeszedje az alacsony forgalmú megállók utasait. 

 

 

ez egy nem valami jó ötlet

Előzmény: teelo (22643)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!