Olyan emberkét keresek, aki jártas a Debian-ban (én csak kezdő szinten vagyok) és segítene egy felmerült probléma megoldásában. A legjobb az lenne, ha privátban tudnám keresni. Skype, email, satöbbi és nem szétoffolni itt a topicot. Hálózati hozzáértés is szükséges a feladathoz, melynek keretein belül a soros porton lévő eszközt kellene "összebridzselni" a helyi álózattal és a hálózat többi gépével. Az életképes megoldásért akár fizetek is.
Telepitettem egy debian szervert vmware playerre, és aza gondom, hogy egy idő után leveszti a kapcsolatot a debian.org-al és semmi nem müködik a letöltések sem meg az apt-get update sem, mind sikertelen kapcsolat. Még kezdő vagyok . Ha tud valaki segíteni nagyon megköszönném!
Jo reggelt! Tudna valaki linkelni egy olyan iptables/tuzfal beallitast amit egy kezdo is meg tud csinalni? Eddig csak olyat talaltam, ami szamomra meg nem teljesen ertheto.
Telepitettem a laptopomra egy debian-t. Van a gépemben egy tp-link wn823n wifi adapter. Mitől lehet az, hogy közvetlen a router mellől megy rajta a net. Pár méterre már nem. Viszont be csatlakozva be van.
A file -t belinkelném vagy elküldeném emailben, vagy skype -on "P-P" (skype címem: "szasa555"), máshova nem tudom most feltölteni, nem tudok kapásból ilyen helyet ahova el lehetne küldeni most. Tudom, hogy van sok, régen használtam is, de most nem tudok egyet sem.
Ez egy két két file-ból áll (ZIP-el: 3.3 kByte): egy python 2.7 alatt futó .py és egy .gif file.
Ez egy installálható debian paracs. ez a fenti példa egy 800 Hz.-es 5 sec-es hang előállítása a PC-speaker-en. A PC-n működik, a laptopon nem, mert nincs beépített speaker, a hangkártya pedig nem emulálja.