bocs,de nem lehet kapni. elsőnek is az lehet,hogy a benzint állja (bár azt sem), de az etanolt nem. kb 5 perc alatt elpusztul az anyag,ki lett próbálva.....
a következő probléma a vastagsága, a szövet betétes 1,5mm-nél kezdődik és ráadásnak nem bírja az üzemanyagot sem.
Szép napot mindenkinek! Van egy VIHR motorom, úgy tudom harmincegynéhány lovas. Örökségből maradt rám. Csak annyit tudok róla hogy több éve nem volt használva, de úgy rakták le hogy működőképes volt. Megvan a tankja is és állványon van. Van hozzá egy eredeti gumicsónak is, azon használták, annak az eladásán még nem gondolkodtam. Ha valakit érdekel a motor akkor a +36703906384-es telefonszámon keressen vagy itt írjon!
van,de elő kell túrnom,ami kis idő lesz. most az ár utáni takarítás van,meg visszapakolás stb.
milyen hajón van a motor,hol használod,terhelés stb. de ha nem számít a kb összehangolása az egész cuccnak a lehető legjobb eredmény elérése szempontjából,akkor mindegy is,hogy melyik méret van rajta.
ez elérhetőségeimet a nevemre kattintva megtalálod.
Újabb kéréssel jövök. Momentán még nyugati, de a Néphadseregnél rendszeresített ősrégi Johnson 40HP -hoz keresek csigát. Hátha valakinek az elfekvő készleteiben van. Egy nagyon leharcolt 10,5x13 van rajta, de nem bánnék egy kicsit gyorsabbat se. Köszönettel,
Erre a képre hivatkoztam (forrás: Hans Donat: Motorcsónak és vitorlás hajó külmotorok 41.oldal). Eszerint már mindenfelé körbement a hűtővíz, amikor a segédkipufogóhoz érkezik.
Termosztátot kiszedtem, ott nem akadhat meg a folyás.
"Nézegettem szakirodalmat is, a rajzokon az látszik, hogy a segédkipuff a vízkör végefelé van, "
Na, ilyen rajzokat nem találok én. Nekem a 4-e Yami csak melegen ad ellenőrző vizet, pedig az összes Ytube-os videon jön hidegen is. Nem tudom, hol kéne megnézni.
Asszem a Forelle is csak a hengerfej utáni vizet mutatja az ellenőrzőn, a többi megy a kipuffba.
Szerintem egyébként a legjobb, ha le van véve a csizma, akkor a függőlges tengelyt megforgatod akkus fűróval, fog látszani, hogy a szivattyú dolgozik-e. És ha igen akkor a motorban kell valami dugulást keresni.
Nem lehet, hogy valami fürkészdarázs betapasztotta a kifolyó caövet? Meddig ment bele a drót?
Nekem a permetező csövét dugította be de úgy, hogy nagy nyomással sem jött ki, csak piszkálva.
a hengerfej oldalát fogd,ne a lendkereket, az a forgás keltette légáramlás miatt hűlhet és nem is melegszik annyira a működés közben.
az impeller és a ház + alátét lemez + a házban lévő szimering és vagy gáz tömítés ellenőrzésére gondoltam. kb látszik rajtuk a kopás szakadás repedés. a csak impeller csere ritkán szokott javulást hozni. ha már lent a csizma, rá is tudsz próbálni a vízrendszerre,megnyomatod alulról valamivel. esetleg szétbontás előtt próbálhatsz egy átmosást is,ha ezen a motoron van külső betáplálási lehetőség.
Annyit hozzátennék, hogy a hajó és a rajta lévő motor nyílt terepen áll, süti a nap, ha megfogom a lendkereket, gyakorlatilag megsüti a kezemet. Azután, ha járattam a motort, leállítás után nyugodtan rá lehet tenyerelni a lendkerékre, max. kellemesen meleg. Ebből következtettem, hogy hűtés azért van. Megjegyzem volt olyan motorom (jó régi) ahol nem is volt külön ellenőrzőfurat, csak a segédkipufogó, ott lehetett látni, hogy jön ki víz, tehát van hűtés. Nézegettem szakirodalmat is, a rajzokon az látszik, hogy a segédkipuff a vízkör végefelé van, tehát a hűtővíz már megjárta a hengert és hengerfejet.
Visszatérve a javaslatodhoz: ugye az impeller cseréjére céloztál? Találtam a tartalék alkatrészeim között egy nem új, de igen jó állapotú impellert, valszeg kicserélem.