Keresés

Részletes keresés

Farmerlegend Creative Commons License 45 perce 0 1 64553

Másik topik szerint 38 busz nem jár. Atyaisten. Mit csinálnak ezek a buszokkal? Ebből a fele CNG, midi és bérelt.

Magyarul az egyik felét érteném mert ócskavas, roncstelepre való 20 éves hulladékok, na de a még ki nem fizetett CNG-k és a vadi új midik, na meg a bérelt buszok...

Megmagyarázhatatlan mi van itt... 

 

Amúgy a 280-as miért is nem jár ha ennyire nincs busz? Nem tudna elvinni egy rövidebb fordát?

Farmerlegend Creative Commons License 1,5 órája 0 0 64552

Szóló 20A, szóló 34, persze utaslemaradással. Délután már a 36 is kimaradt, gondolom elküldték 35-be...

Eközben olyan jók a midik, hogy az AU2-őn ma szóló dolgozott, legalábbis én egyszer azt láttam a Futó utcán.

Bánat az összes midi. Valamit kezdhetnének a gyártóval mert használhatatlan az összes olyan hulladékok... 

 

Nem hiszek a mesékben, de Toca sűrítést ígért. Elhiszem ha nem megy minden egyik napról a másikra, de minden elvesztegett perc egy szög a már telivert MVK koporsójába... Látható, a választások után is ugyan olyan szar a közlekedés hála a buszhiány és sofőrhiánynak. Ezek szerint Demeter azóta se tudta tartani az ígéretét, ennek akkor így már 1 éve. 

Komoly. Bele se merek gondolni mi lenne ha Toca több pénzt adna ebbe a feneketlen, következmények nélküli kútba...

jbaal Creative Commons License 3 órája 0 0 64551

Vicces ez a debreceni főváros dolog is, mikor a pofázáson meg az idióta építmények felhúzásán túl egyébként ott is magasról telibesz*rják a város üzemeltetését, ott is ugyanúgy hatalmas gondok vannak a DKV-val és minden egyéb közszolgáltatással.

Ezek a tanyasi paraszt politikusok úgy képzelik, hogy ha felhúzunk pár műanyag gyárat meg raktárcsarnokot, illetve undorító megfizethetetlen fehér színű lakógettóparkokat, akkor kész is van a "főváros", és azzal be lehet pótolni évszázadok organikus fejődését, a kultúrát, a kiművelt, tanult pogári társadalom kialakulását és egyebeket.

Előzmény: rednalhgih (64549)
Racilaci Creative Commons License 6 órája 0 1 64550

Ácsi-ácsi,nem úgy működik az hogy hatalomváltás után pár héttel már látni az eredményt.

 

Hát, a holding vezetését a vasárnap délután (!) összehívott, hétfő reggel 7-kor (!) kezdődő rendkívüli ülésén le is cserélték. Mondjuk nem mindenkit, mert nyilván van, aki jól végezte a dolgát. Épp mondjuk ő esetleg akkor el is énekelhetné, hogy mi volt a baj a régi társasággal.

 

Verespolgármesterúr közben megkapta a CÖF tiszteleti díját. Ennyit arról, hogy milyen elkötelezett volt ő az elmúlt években.

Előzmény: rednalhgih (64549)
rednalhgih Creative Commons License 7 órája -1 1 64549

Már hiányzott a "35ös menetrendtől eltérően közlekedik" szöveg kijelzőkről :)

Olyan "régen" láthatta a közönség hogy tegnap nosztalgiázhatott minden avasi.

 

Ja igen G járat.Tegnap 21G hátsó kijelzőn sztk-nál :)

Veszprémi 075 elől tábla szélvédő mögött,hátul 21G újgyőri főtér.

Talán riw-871 hátsó kijelzője kakukk (pontosan nem tudtam kivenni de mintha 871 lenne)

 

Ácsi-ácsi,nem úgy működik az hogy hatalomváltás után pár héttel már látni az eredményt.Az elmúlt évtizedekben megfordultam pár lakossági fórumon.Ebből az jött le hogy hónapokig tart az átadás-átvétel folyamata.Most úgy néz ki hogy december közepe/vége lesz az a pont amikor szembesülnek a teljes valósággal ,minden részletre kiterjedően.

Ha nem történik semmi annak több oka lehet:

-fogalmuk sincs mi történik körülöttük

-fingjuk sincs mit csináljanak

-nincsepéééz

-nincs köztük olyan figura aki értene ahhoz amit csinál

-átverik,megvezetik,hülyének nézik őket

-aknamunka esetleg

-várnak a központ utasításaira

-nem ismerik a részleteket ezért nem is mernek lépni semmit

-leszarják az egészet

-(ezek tetszőleges kombinációja)

 

Lézerjani világosan elmondta amit eddig is tudott mindenki:debrecen tartalékfőváros.

Miskolc (úgy tűnik megint) arra a sz......ágra került amit megszokott.

 

Kolléga mondja hogy avasi postánál kampányoltak kijelzővel (BE megállóhoz) és sályira is.Azóta síri csend mindenről.Gondolom most esik le a burokban létező újdonsült képviselőknek mekkora fostengert kaptak a nyakukba.Lehetne szórni avason is a százmilliókat mindenre.

Előzmény: Farmerlegend (64545)
Racilaci Creative Commons License 8 órája 0 2 64548

várható, hogy Halottak Napja környékén újra sűrűbben fog közlekedni a 6-os busz

 

 

Hogyne, ha a dugó miatt az egyik nem ér vissza időben, akkor a másikkal együtt sűrűbben fog közlekedni. Vagy nem, de csak akkor nem, ha a másik kimarad vagy szintén késik.

Előzmény: NickUser (64547)
NickUser Creative Commons License 9 órája -1 2 64547

Ebben az évben végre várható, hogy Halottak Napja környékén újra sűrűbben fog közlekedni a 6-os busz, amikor nem a hétköznapi menetrend van érvényben? Vagy inkább megint hétköznap intézzem el a sírok meglátogatását?

aleex18 Creative Commons License 10 órája 0 4 64546

Mondjuk ehhez hozzájön az is, hogy már az NKH szemét is szúrja az MVK járműveinek az állapota...

Előzmény: Farmerlegend (64545)
Farmerlegend Creative Commons License 10 órája -2 3 64545

Meg számtalan szólózás meg ami nem kerül be az alkalmazásba... Plusz a sok G-s járat. Brutális ami itt megint (még mindig) van.

Avas is teli szólóval. Nagyon gáz már ez így. Hova tud még ez süllyedni? Csak azt nem értem miért nem történt már bármi!!!

 

Közben a Villanynál a térkőre festettek zebrát. Amivel nincs gond mert ott sose volt festve, a kő színe volt más. Viszont ez arra enged következtetni, soha az életbe nem lesz felújítva a környék...

Előzmény: aleex18 (64544)
aleex18 Creative Commons License 10 órája 0 3 64544

Ma reggel (2024.10.18.) kimaradó járatok:
14 - Repülőtér/Bosch: 07:05; Hejőpark: 07:40
20A - Búza tér: 06:05, 06:35, 07:03; Miskolctapolca: 06:42, 07:12, 07:35
35 - Avas kilátó: 06:12, 06:52, 07:37, 07:47; Centrum: 06:27, 07:09
36 - Repülőtér/BOSCH: 07:33

Rago17 Creative Commons License 19 órája 0 4 64543

Nem kell. Ott a bükkszentkereszti busz. Igaz, hogy a bükkszentkeresztiek így alig férnek fel a buszra, meg Lillafüredig állniuk kell, a Búza tér felé pedig Lillafüreden megtelik a busz, de nem számít, az már a Volán meg a Bükkben élők baja.

Előzmény: NickUser (64527)
Rago17 Creative Commons License 19 órája 0 3 64542

Legközelebb szerintem egy matchboxot küldjetek, inkább egy matchbox jöjjön, minthogy semmi ;)

 

 

Előzmény: Eládi (64526)
rednalhgih Creative Commons License 2 napja -1 1 64541

Ha így áll a helyzet akkor van rá mesterterv fiókba...vagy most finomítják....:)

Biztos tisztában van a rádiós valós helyzettel ha sűrítést akar jelen állás szerint.

Vagy mégsem?

Le fog esni neki is egy idő után mit jelent a több évtizedes szakmai tapasztalat.Ha még eddig nem jött át neki.

Bizonyára azt is tudja hogy buszok tekintetében határokat feszegetnek.

A helyében először is átvilágítanám a céget cakk-pakk,talán felfedeznének elcsordogáló milliókat,felesleges pozíciókat,egyebeket.

Mert amíg egy ilyen szervezetbe öntik a pénzt (ha öntik majd egyáltalán) addig várhatják az eredményeket.

 

Előzmény: Farmerlegend (64536)
Racilaci Creative Commons License 2 napja 0 3 64540

Ebben a topikban is van 4-5 olyan nick, akit meg tudnék nevezni arra, hogy legalább a legégetőbb baromságokat kapálja ki a rendszerből a cég.

Előzmény: rednalhgih (64539)
rednalhgih Creative Commons License 2 napja 0 1 64539

Nem szondira hanem városházára gondoltam.De elég lenne valami holdingos egy szál emberke aki tudja mi a helyzet vagyis érdekli az a pár tízezer utas további utaztatása.

Mert ha ezután is mindent be fognak mesélni rádióséknak akkor további érdekességek várhatók.

Előzőleg badány lett volna hasonló figura de ugye megvoltak a korlátai,afféle "összekötő" a telep és közgyűlés között.Hát na.....pont nem alkalmas rá de ez jutott.Nem sejtem a mostani bandából ki az aki alkalmas lenne.

Előzmény: Racilaci (64535)
Farmerlegend Creative Commons License 2 napja -1 3 64538

Lehetne persze. Ideig óráig meg pláne. Csak aztán ahhoz se lenne se busz se sofőr... Szokásos.

Előzmény: Racilaci (64537)
Racilaci Creative Commons License 2 napja 0 2 64537

Lehetne sűríteni ennyiből is. 

Előzmény: Farmerlegend (64536)
Farmerlegend Creative Commons License 2 napja -1 4 64536

Toca akar sűríteni. Azt hogy miből kivel majd megoldja akinek ez a dolga. Azt érdemes látni, hogy a jelenlegi vezetés nem képes ezt a menetrendet sem tartani úgy, hogy az ki van fizetve. Tehát ha Toca adna is pénzt, ugyanúgy nem változna semmi. 

Érthetetlen miért nem történt még mindig semmi.

Előzmény: rednalhgih (64534)
Racilaci Creative Commons License 2 napja 0 2 64535

Nem tudom ki lesz az a figura városházán aki képben van mvk hálózat tekintetében.

 

Demeter, Borsos és az évtizedes szakmai tapasztalattal rendelkező kollégák.

Előzmény: rednalhgih (64534)
rednalhgih Creative Commons License 2 napja -2 2 64534

Már megint sűríteni szeretnél :)

Tegnap körjáratot.Ma melyik vonalat kell tszj-nek sűríteni? 

Nyertél a lottón vagy folyamatosan kaszinózol?

 

Bocs a "kötekedésért" de mintha nem is itt autóznál ezeken a szőlőutakon és nem itt élnél a balkáni posványba.

Egy kis OFF témát szükséges érintenem ha nem probléma.

Központi költségvetés le van gatyásodva.Azt is tudjuk hogy akinek nincs kocsija az annyit is ér.Fővárosi tömegközlekedés semmi a szemükben nemhogy a miskolci.Erős a gyanú hogy a kelleténél többet nem adnak.Ha adnak.Magyarán túléléshez pont elég lesz.

Rossz nyelvek azt mondják hogy már 2026-os bukásra készülnek (leamortizált költségvetés mellett) így a szar eltakarítását másokra hagyják.Kedvenc projekteket is jegelnek.Ebben a játékban a miskolci tömegközlekedés egy széljegyzet.

Kell nekik már az iparűzési adó extra része is.Nem tudni idén vagy jövőre milyen adókat találnak ki amivel szívatják a városokat.

 

Ezt mind be kell kalkulálni téeszjózsinak és bandájának.Nem fog itt semmiféle sűrítést elrendelni(jelen állás szerint).Fogalmam sincs mennyire lehet tisztában a valós helyzettel,de már kezében a kulcs így ráláthat mindenre amire akar.Vereséknél is váltáskor dőltek ki szekrényből a meglepik.

Nem tudom ki lesz az a figura városházán aki képben van mvk hálózat tekintetében.Szokás szerint senki úgy sejtem.

Szóval hiányzik az egyenletből az a személy aki tudja mi zajlik körülötte,hiányzik a szándék,hiányzik a pénz (nem kevés),valamint ehhez párosul egyfajta "lenéző" mentalitás.Örüjjé proli hogy óránként jön a buszod,ezt kapod,ennyit érdemelsz.

Minden elismerésem a cég azon dolgozóinak akik életben tartják naponta ezt az egészet.Könyebb dolguk nem lesz a jelek szerint.

Veres is fogalmatlan volt de ezektől se várok olyan megoldásokat amire azt írhatnánk csak így tovább.

Valamit lépni fognak mert a helyzet hosszútávon tarthatatlan,de nem bízom benne hogy pusztán szakmai szempontok alapján teszik meg.

 

 

 

Előzmény: Farmerlegend (64529)
Racilaci Creative Commons License 2 napja -1 4 64533

Mindannyian ismerjük az MVK napi működését. Világos, hogy most itt épp egy járat ment, mondjuk az épp az egyik legforgalmasabb időszakban, a legforgalmasabb tengely felén a Búzán át az egyik legforgalmasabb városrészbe. És az is világos, hogy nem ez volt se az első, se az utolsó ilyen eset (a belátható időn belül). 

 

Persze, jobb, mint ha kimarad. Ha meg csak egy marad ki, az jobb, mint ha kettő; ha kettő marad ki, az jobb, mint ha egész délután nem megy semmi. Mindig van lejjebb, ezt is tudjuk jól. 

Előzmény: Eládi (64532)
Eládi Creative Commons License 2 napja -3 0 64532

Nyugodj meg, szerintem max 3-4 járatot teljesít csuklós a 8-ason. Ha nagyon szeretnéd még ki is keresem neked.

Itt pedig egy járatról beszélünk amin midi ment. Ha egész délután midi ment volna jogos, de továbbra is azt gondolom hogy inkább midi, mint kimaradt járat.

Előzmény: Racilaci (64528)
Racilaci Creative Commons License 2 napja -1 4 64531

Volt itt nekünk egy olvtársunk, aki az év elején naponta írogatta a járatkimaradásokat. Nem kellene felelevenítenünk ezt a szép hagyományt?

Racilaci Creative Commons License 2 napja 0 3 64530

Ma kora reggel láttam rajta egy Neoplant... :)

 

 

Akkor megnyugodtam.

Előzmény: Farmerlegend (64529)
Farmerlegend Creative Commons License 2 napja -1 5 64529

Ma kora reggel láttam rajta egy Neoplant... :)

Közben megint sorra maradnak ki a 35-ösök, de jutott kimaradás a 14, 20A-ra is. Nyilván a 21G, 35G már nem mondom, mindennapos.

Sajnálom a buszvezetőket meg a diszpécserszolgálatot, hogy ilyen körülmények között kell mindennap teljesíteni, komolytalan bérért. Se busz se ember. Az ha midi megy 3-ason már érdes mindegy... 

A legnagyobb baj pedig ez a brutálisan ritka menetrend. Mi lenne ha Toca tényleg komoly sűrítést rendelne el? Ezt a ritka menetrendet sem képesek tartani. Csodálom nem kapott még agybajt aki ebben részt vesz nap mint nap... Vagy csak nem tudunk róla.

 

Előzmény: Racilaci (64528)
Racilaci Creative Commons License 2 napja -1 5 64528

Remélem, azért a 8-asra jutott csuklós.

Előzmény: Eládi (64526)
NickUser Creative Commons License 2 napja -3 0 64527

Mikor lesz végre normális közlekedés Lillafüredre!? Vagy a *következő* városvezetés tán fog foglalkozni ezzel a problémával!?

Eládi Creative Commons License 2 napja -7 0 64526

Annyira megőrült mindenki attól hogy Matuka tiszteletét tette Szirmán, hogy csoda a Boon nem hozta le. Ha hétfőn kedden szerdán azon a járaton szintén Matuka lenne akkor jogos az ekézés, de így nem érzem jogosnak. Igen, csuklós busznak kellett volna mennie, de most szóló sem jutott. Járműhiba miatt ment midi. Plusz még volt egy villamosbalhé is, oda is ment a szervezkedés.

Még mindig jobb ha Matuka megy minthogy kimarad a járat.

diamond way Creative Commons License 2 napja -3 0 64525

Mielőtt megszüntették a 29 -es Digéphez való betérést ott sokan szálltak le mert nekik közelebb vol Bulgarföld a Diósgyőrieknek stb!

Előzmény: rednalhgih (64521)
Isubusz Creative Commons License 2 napja 0 2 64524

Mai nap röviden összefoglalva: 2 fordát kellett pótolni (54/4 és 35/9)

T/12 ma csuklós (1665) volt, ami kezdett 54/4 fordán majd felment az Avasra a saját fordájára, de mivel időben nem ért fel így egy szóló ment 34-est a csuklós pedig 35-öst. Az utolsó kört megosztva teljesítette 2 szóló busz, reptérről indulót egy Búza téri (3/3), Majláthról induló járatot egy Főtéri kocsi (29/2).

Délután 35/9 fordán a 31-es járatot 9/1 szóló kocsija vitte, a 35-ös járatokat pedig csuklósok (1664, 1666) teljesítették vagy kimaradt. Az 54-es KR forda második részét 1632 (3/6 BE) teljesítette és ahelyett ment MIDI (2303) Szirmára.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!