Közkívánatra, valamint az újoncok és a forróbb fejű őstagok okulására az alábbi szösszenetet kéretik elolvasni mindazoknak, akik először járnak itt és azoknak, akik csevegni kezdenek friss topiklakóinkkal:
Azt olvastad, hogy az RTL csinálja a sorit? Ő egy német tv társaság, piaci alapon működik. A Fidesszel szemben is, csak az ő híradójukat nézem, az állami helyett..
Mindegy. Magyarorszagon oroklunk egy hazat meg egy lakast. Majd visszamegyunk oda nyugdijasnak. Vagy eladjuk oket es veszunk beloluk valami spanyoloknal. Itt meg fizetjuk addig az albereletet. Amig dolgozunk, tudjuk fizetni. Gyerek nincs, ugyhogy ilyen szempontbol nem erdekel ingatlan szerzes.
ot eve csoron koltoztem ki londonbol.. de azota..letudnam tenni a 10%-ot... ( de meg a duplajat is.. ha nem lennek a csaladi mobilitas szponzora.. ) szvsz nalatok valami tenyleg nem franko..
Lehet hogy anno a hülye kéziváltó-kuplung miatt nem jött be neki és aztán rögzült a rossz emlék. Én így 600+ ezer km kéziváltós autóban levezetett km után se szeretem a kéziváltót... Dugóban araszoláskor, mikor méröldenként kb. 150x-200x használom a kuplungot kifejezetten utálom... Egy egyszerű munkába menés is 400-500 kuplungolás. Autót akarok vezetni, nem lábizom gépen edzeni...
Amúgy meg nem értem hogy Európában miért volt egészen pár évvel ezelőttig ez a kéziváltó mánia. USA, Kanada, Ausztrália 99,9% automata. Kína, Japán 95-98% automata. Európa, pár évvel ezelőttig, 20% körüli automata, 2000 körül meg kevesebb mint 10%. Van valami mazochizmus az európaiakban... Mert hogy Indiában "csak" 25% körüli az automata autók aránya, az érthető, mert szegények. Na de Európa...
Nem a havi 180 pénz a gond. Hanem hogy asszony nem akar vezetni. Egyáltalán. Fél tőle. Eddig nem sikerült rábeszélnem, pedig rágom a fülét 4-5 hónapja...
Nem működne nálunk. Egyrészt 19 év múlva nyugdíjas leszek, szóval nincs már 25-30-35 évem fizetgetni. Másrészt 5%-unk sincs. Harmadrészt 4,5x-5,5x salary nem igazaán elég tekintve, hogy egy átlag ház 9x salary-m manapság (ha régi, mert ha új, akkor 15x).
Ez a vasúti info fogadta reggel feleségemet... Minden szóba jöhető vonat törölve, úgyhogy én viszem ma munkába.
Kb. 50%-ban ezekkel a vonatokkal probléma van, törlik őket vezető hiány, egyéb személyzet hiány, műszaki ok, pálya felsővezeték probléma, öngyilkos, stb. okból, vagy pótló autóbuszok helyettesítik (amikből nincs elég és biciklit nem lehet rájuk felvinni), vagy legalább is jócskán késnek. Azért 50% teljesítmény... Nem érzik hogy ez k****ra gáz? Egyszerűen nem lehet munkába járást vonattla megoldani, mert ha csak vonatra támaszkodik az ember akkor 1/3-1/2 időben elkésik vagy oda se jut... Így szomszséd városba még istenes, mert 18-20 perc alatt oda tudom vinni, vagy van Uber 18-20 pénz környékén, de mondjuk ha valaki Peterboroughba vagy Londonba járna be vonattal, az megszívta rednesen...
ne aggódj annyit a GDPvel, persze nem tökéletes, de mégis jól mutatja egy gazdaság erejét.
Írország azért érdekes, mert sok amerikai cég odajegyezte be európai központját, így a eu bevételük Írországba csapódik. Persze ez sok jólfizetett munkahelyet is jelent ott, de tény, hogy a falusi báránytartónak nem jelent sokat...
voltunk nem messze a Energylandiában, az egy csoda, tiszta, hightech, nagyon jól van megcsinálva (tudom-tudom a felcsúti stadion szebb, meg a sok lombkoronastány)