Sziasztok segítséget szeretnék kérni kinai 2dines fejegységet szeretnék bekötni kormány távvezérlöre.hangositás fel -le meg némitas funkció elég lenne. Alany Renault Laguna 2 ph1 köszi a segitséget.
Noname 2DIN fejegység lett Mitsu Lancerbe beszerelve .,autótipus adapterkábelszettel---minden létező funkció müködik , kivéve a tolatókamera funkciót---rendszámkeretbe épitett kamaraszettel lesz beépitve--a kamera önmagában kifogástalanul müködik!!AV bemeneten normális jó képet ad a kamera! Végleges rendszámtáblára való felszerelés elött kiakartuk probálni plussz--minusszal megtáplálva a kamerát., de semmi kép sincs!!!! Tolatópoziciót imitálva nem vált át-- semmi se változik.Sajnos egy szál bekötési rajz nincs a fejegységhez., de még valami felhasználható gyártási szám sincs esetleg utánaguglizni. Beállitások közt van olyan opció ,hogy a tolatójel levétele direkt tolatólámpára való rákötéssel történik-e., vagy a CAN Bus modul olvassa ki a tolatás jelet..., próbáltuk mindkét beállitást., és egy gyári resetet is .., de semmi változás-továbbra sincs kép!!!
Minden segitséget köszönünk!!
A kameránál lévő rövid piros tápkábelra is adtunk +12V-t a biztonság kedvéért
Sziasztok! Van egy 1-es Renault Thalia-m és cserélném benne a hangszórókat mert már elporladtak. :) Kaptam karira egy PioneerMVH-S120UI és ehhez elölre is, hátra is HertzDCX 130.3-at néztem (szerelési mélység pont jó + hogy sülyesztett a magassugárzó). Nem szeretnék semmi extrát, hangszórók ki- hangszórók be. Rockot, metált hallgatok de néha muszáj asszony végett mai slágert is... :D Jó ez így vagy nézzek esetleg Pioneer-t?
Miután a régi eredeti rádió (Blaupunkt) volt, szerintem CAN-BUS rendszerű lehet. Ha jól tudom az Opelből lett ez is átvéve. Amit kaptam a kínai fejegységhez az a csatlakozó nem megy rá a kocsi CAN-BUS-os csatlakozójára, mert az két soros csati nekem meg három soros csatlakozó van benne. A felső csatlakozóból meg csak három vezeték ami be van kötve eredetileg.
Gondoltam egy próbát megérne:veszek egy ISO alzat-dugó hosszabító kábelt, akkor amit kaptam a kocsi ISO aljzatára rá lehetne kötni,másik felét a kínai csatlakozó páros kapott kábelére.
Megnéztem a kocsi gyári kijelzőjén valóban az óra megy, állítólag a valóságtól néhány percet el tud térni, de ez nem zavarna..
Az már más kérdés, hogy a kínai fejegység órája a gyújtás levételkor egy idő után elfelejti a beállított időt. Hiába a kézi átállítás. Marad a NET szinkronizálás.
Még az is szóba jöhet, hogy egy másik lengő ISO aljzatot valahova kivezetek, régi rádiót rácsatlakozom ideiglenesen, Max. tápot, CAN-BUS kábeleket,addig a kínai nem lenne bekapcsolva, és a Blaupunkton beállítanám az időt, majd lecsatlakoztatnám.. ezen csak gondolkoztam..
Szerintem felejtsd el ezt a problematikát, vagyis jobban mondva, ezzel már együt kell élni ha kicserélted.
Ez egy opel rádió amit vettél, de méretileg jó az ignisbe is a közös alapok miatt (WagonR,Agila, Ignis...) Elvileg 2 fajta kábel is járt hozzá, egy régi ISO és egy Quadlock CAN-BUS adapterrel (kis dobozka a kötegen). Na az opel azon keresztül kommunikál, és az alapján tudja a gyári kijelzőn is kiírni pl a rádió állomást az androidos rádióval is. 100 %-ban nem vagyok biztos, de szerintem tuti nem CAN-es a Suzuki (a rádió része biztos nem). Így nem is tudnád mihez kötni, és nem is tudsz mit, még ha lenne is egy Suzuki CAN adaptered, nem lenne jó az Ignishez.
Az új androidban lehet az órát GPS vagy hálózat alapján beállítani, akkor saját magát szinkronizálja, így elvileg ez fog pontosan járni. Vagy átállítod manuális módra és kézzel át tudod állítani az órát a kocsi órájához igazítva ha ez zavar (= nem lesz pontos). Vagy ha máshogy nem tudod beállítani már az autó óráját, akkor éjfélkor leveszed az akksi sarut :D (vagy délben, ha csak 12 óráig számol és nem 24-ig.) Múltkor tanácsolták a Speedzone-ban ezt a nagyszerű ötletet a hasonlóan járt tulajoknak.
Most jelenleg a belső gyári kijelzőn az óra láthattó, a kinti hőmérséklet,a pillanatnyi fogyasztás.
Az órát ugyebár eddig a rádión keresztül állítottam be. A csere után a fejegység órája kicsit eltér a gyári kijelző órájától.
Viszont a rádión megjelenő adóállomás neve a kocsi kijelzőjén nem látszik.
Igaz csak az ISO csatlakozó van bekötve.
Gyárilag az autóban ez az aljzat van benne. Bal oldali.
Valami ehhez hasonló csatlakozó van a fejegységen.
Kérdésem: a kínai fejegység csatlakozójából az Opel csatlakozójára kellene mennie valamelyik kábelnek, hogy a benti kijelzőn megjelenjen a rádióállomás neve?
Van valakinek ötlete, hogy meg lehet-e oldani valahogyan?
Bár jobban belegondolva, ha az antenna is utólagos, akkor a fantomtápot kb felesleges volt megvenned, mert az a gyári antenna-utólagos rádió kombó miatt kell. A gyári rádió ad ki áramellátást az antenna erősítőnek, az utólagos rádió meg nem. Pont ezt oldod meg a fantomtáppal. Egy próbát tehetsz, de inkább az az antenna lesz egy kalap sz*r, főleg ha valami kínai vacak. Jól néz ki, csak arra nem jó aminek használnád.
Üdv! Ha még mindig adott a probléma és jól értettem meg, akkor valószínűleg nem jó fantomtápot vettél. A Kenwoodba din csatlakozó van (nekem is pont ugyan ilyenem van) és ha az antenna is cserélve lett, tuti az is olyan. Te meg vettél egy iso-din csatlakozós fantomtápot (már ha tényleg azt vetted amit küldtél).
Üdv. Adott egy Seat Ibiza mk3 amiben a gyári rádiót és a tetőantennát is lecserélte az előző tulaj egy cápauszony antennára. Mivel így a helyi rádión kívül nem fog semmit vásároltam hozzá egy Volkswagen csoportos fantomtápot. A problémám az, hogy nem lehet bedugni az antenna csatiját a fantomtápba mert annak az antenna csatlakozójánál kisebb a lyukmérete. Létezik ehhez átalakító vagy valami? Google ma nem a barátom, semmit sem dobott fel. Egy Kenwood KMM-BT304 autórádió van a kocsiban nem a gyári. A fantomtáp pedig ő: https://autohifioutlet.hu/q-1500-03 Köszönök minden segítséget.
bár nem autohifi, de nem leltem nagyon releváns topikot.
Adott egy kínai (nemröhög) autós hőmérő. 1db AAA elemről (most nimh akkuról 1.2v) megy, de szeretném megcsinálni, hogy egy 12v ágat az akkuról (1din-es valami fej), vagy a fejegységről 12v-t vételezzek, hogy mikor az autó megy, akkor onnan kapjon 1.5v-t (mintha sima elem lenne, mert egy feszültségszabályzót gondoltam 1.5v-ra beszabályozni 12v-ról. ), és csak akkor szívja az akkut, mikor áll. nem mintha nagy macera lenne 2 havonta kb 1x tölteni cserélni, de ha már úgyis van fesszabályzóm.... :D
Mi a véleményetek? ráaggassam a fejegység 12v- bemenőjére, és az amúgy is kap 12v mikor gyujtás alatt van az autó...?
Elvileg igen, de lehetnek kivételek. Az eredeti készülék feltehetően RENRDW 100-10 vagy 330-10 volt.
A hasonló évjáratú Renault autókban általában az alábbi bekötésű készülékek voltak. Remélhetőleg nyújtanak valami segítséget a probléma magoldását illetően?
Az eredeti rádiót kibarmolták belőle és egy gagyi van Ben, úgy, hogy elvágták az eredeti kábelt és szigszalaggal összekötözgették.ocsmány munka. Kérdés veszek eredeti megane rádiót akkor a hozzá való csatlakozókat szint aszinnel összekötve működni fog?
Vagy esetleg egy kapcsolási rajzzal ha tudnátok segíteni.
Ha valaki volt annyira fogykos, hogy levágta az (amúgy simán összedugható)opel gyári iso dugóját, és a pana kábelről az iso aljzatot, csak azért, hogy összekötözhesse a kábeleket, akkor akkor nincs szerencséd- vissza kell kötni egy utólagosan kapható iso csatit a pana helyett.
Van egy 99 F Astrám amelyben a meglevő Panasonic cq_rdp003n magnómat lecserélném egy Bluetooth-os JAD-520 magnóra amelynek sima a bemeneti csatlakozója. Olyan átalakítót találtam ami simárol alakit a Panasonic-osra de nekem pont az ellentettje kellene. Létezik ilyen, és mi a hivatalos neve?
Van egy 3 pár RCA-s fejegység, ezt írja a csatlakozókra:
1. Rear output (STD) or middle range output (NW) 2. Front output (STD) or high range output (NW) 3. Subwoofer output
Illetve van egy 4 csatornás erősítő ami hajt egy első komponens szet-et illetve egy mélnyomót. A mélynyomón viszont ugye csak 2 pár RCA bemenet van front és rear.
Hogyan kell jól bekötni a fejegységet?
A fejegység front kimenete az erősítő front bemenetre és a rear kimenet a rear bemenetre és a subwoofer output kimarad?
Esetleg a rear helyett a subwoofer kimenet az erősítő rear kimenetére, mivel mélnyomót hajt?
Szia.Nem. Simán RCA csatikról megy. Nem csak a mélynyomóról veszi le a mélyhangot,hanem az összes többi hangszóróról. Csak a nyomó megy erősítőről a többi fejegységről.
Sziasztok.KENWOOD DPX-M3200BT fejegységet be lehet állítani,hogy nagyobb hangerőn ne vegyen vissza a mélyhangból?20-as hangerő felett csak a közép és magas tartományban erősődik a hang.A mélynyomó is szépen erősödik,majd 20-tól feljebb semmi.Pioneer rádióval nem tapasztaltam ezt