Egy ruhadarabot csak akkor vehetsz meg, ha rögtön abban mész haza (nem vehetem meg ezt a gyönyörű fehér nadrágot, mert éppen menstruálok és szivárgok:D)
Eddig csak az ismerőseinkről tudtuk, mivel mossák a ruhájukat (Perwoll Black Magic), viszont a repülőtéri rózsaszín pulcsis szőke cicán egy idegen férfi is látja.
Tessék mondani, a T-internetes szupermenes reklámban miért kell almát lopni a pozitív főhősnek?
Felkészítik a fiatalokat, mihez van joga az embernek (kis értéket lopni nem lopás), vagy csak elkölcsileg NULLA volt a kreatív, aki kif*sta az agyából a reklám ötletét???
KÖNYÖRGÖM, valaki mondja már meg az idióta reklámkészítőknek, hogy a kedvelt, magas C-vitamin tartalmú rostos italok neve NEM 'hóhes C' (fonetikusan), hanem 'hóesz C', miután a németben az egyedülálló h nyújtó h és nem ejtendő, az s meg sz-nek ejtendő.
A férfi vonzereje az illatától függ. De miért állnánk meg itt? Akár a nők, akár a próbababák fújják be magukat Axe-szal, ellenállhatatlanná válnak a nők számára. De nem a szagláson keresztül fejti ki a hatását, különben nem érhetné el a szegény lány, aki a barátja arcszeszét használja, hogy egy csoport nő a busz másik végéből is sóváran bámulja.
Ha repülőgépre szálltok, praktikus a kézipoggyászba betenni egy flakon Perwollt. Bár a gépre nem viheted magaddal, de ha nálad van, tök kedves veled a földi személyzet.
Az egyik reklámban mindenki kidobja az ablakon a vezetékes telefonját, mert az új mobil megjelenése után nincs szükség ilyen elavult dologra. Egy szerencsétlen pasi csörgést hall a telefonkupac felől, turkálni kezd benne, míg végül kiderül, hogy az arra járó nőt keresik, természetesen a mobilján.
A másikban a vakrandis reklám mellett az egyik barátnő is meghívja a másikat egy meghitt beszélgetésre, természetesen vezetékes telefonon, mert az igazán fontos beszélgetésekhez még mindig az kell.
Korábban, amikor a nátha elillant, az ember emlékezete is törlődött. Amióta a Coldrex van, azóta ez nem fordulhat elő, a szernek köszönhetően a náthátlan ember náthafelismerő képességgel rendelkezik.