Keresek ötajtós 2006-2008 min. GLX CD AC-t megvételre. Foglalkozós nem érdekel, relatív kevés km-rel. Ha valakinél esetleg van eladó, kérem jelezze! Köszönöm!
NZ Swifthez neten egyelőre magyart én se találtam (nekünk még MZ van, így annyira nem érdekelt)...vagyis azt hiszem a Sumo Suzuki webshopból meg lehet rendelni a papír alapú magyar kezelési útmutatót hozzá potom 16000-ért. :D
Na látod: abban én sem vagyok biztos, hogy a 2011-től gyártott modellnél nem-e átkeresztelték már az alapot GL-re, mint a fiatalabb Suzukikon ("nekünk" a vasaló-Swiftnél még GC, GC AC, GLX CD, GLX CD AC, GS voltak a pontos megnevezések). Amit keresel ott az alap (akár GL akár GC a neve) fekete tükrös-kilincses, fordulatszámmérő és rádió nélküli típus (és a klíma is feláras volt). A GLX-en már fényezettek ezek, a klímája manuális, nem feltétlen volt ködlámpája (feláras extra), vagy tempomatja és hagyományos távirányítós kulcsos. A GS többek közt digitklímás, ülésfűtéses, kulcsnélküli rendszeres (az első kilincseken ott a kis fekete kockák :) ), összes ablaka elektromos, gyárilag 16-os sokküllős alufelnis. Plusz ezekre még rátesznek a "limitált kiadások", illetve a külföldről behozott példányok ahol esetleg más volt a szériatartozék. Szóval támpontnak mindez jó, de az a biztos amit a hirdetés képein (és majd élőben) beazonosítasz a fentiekből. :) Ja és 2011től mindben alapáras a 7 légzsák, ABS/EBD/ASR/ESP, szervokormány és elöl elektromos ablak. 2014-től lehet nappali menetfénye is a ködlámpák mellett a felszereltebbeknek. Kb ennyi. :)
Hirdetésekben meg 90%-ban baromságot írnak, találomra X-elnek valamit (és GS-nek hirdetnek GLX-et vagy fordítva, vagy alap GC-t...), szóval használt autónál a szemednek (képeknek, meg élőben) higyj, ne a leírásnak :/
GS a magasabb, a GLX-hez képest abban mindenképp van kulcsnélküli rendszer, automata fényszórókapcsolás, digitklíma, ülésfűtés, 4 elekteomos ablak (ha 5 ajtós), tempomat...illetve ha kérték bele akkor Bluetooth kihangosító, start-stop....stb...).
2006-os swifthez van 2 db baloldali tükörborításom az egyik vadonatúj fekete sosem volt autón a másik ezüst színű gyári, az alsó kerete sérült a tükörnek, de a külső burkolat nem na meg az alsó fekete sérült keretes elektromos tükör ami amúgy jól működik és van még egy gyári gázbowden hozzá. Ha valakit érdekelne ezek közül valami az jelezze.
Én elvesztettem a dísztárcsáim egy részét, a többit kidobtam. Igazából, nekem az autó közlekedésre kell, nem tudom, hogy ezek az egyszerű díszzárcsák már akkor számítottak-e a fogysztás csökkentésében, mint a mostaniak, de szerintem nem. Szóval, nincsenek dísztárcsáim, így akkor a szürke is jöhet.
Igen, kérdés mit nevezünk olcsónak...relatív. Én (kb 2 éve talán) kamilláztam ezen a tizenezres árakon egy nyomorult 14es vasfelniért (2021ben 16os új Fiat lemzfelniket vettem 10e alatt és nem pult alól...), egy komplett szett árán jó eséllyel veszel használt de szép alufelniket is, vagy az 52+posta/szett ártól már nincs annyira fájdalmasan messze 100 alatt egy új 14es aftermarket alufelni szett...vagy legalábbis "ha már költeni kell rá, legalább szebb is lesz" felkiáltással én így látom, persze nem vagyunk egy formák.
..szóval amikor kiderült a gumisnál, hogy az egyik téli lemezfelnink ütött (még nem rázott az addig rajta lévő súlyokkal), és szembesültem az árakkal akkor én B tervhez folyamodtam: mivel anyumék garázsában ott 4 levetett 14es lemezfelni kuka gumikkal az ő Swiftjükről (ők vettek 15ös alufelnit meg négyévszakos gumikat a GS Swiftre), így egyet "elcseréltem" velük majd (mivel úgyis gumicsere előtt voltunk) vettem párezerért matt fekete felnifestéket, csiszoltam-festettem mind a négyet, nem új, picit van ahol megfolyt de pár évig (a dísztárcsák alatt, télre) megint jó azóta
Ui.: a nyári kerekeket meg 2020ban kifogtam szerencsésen (kitartó kereséssel lehet ilyet is :) ) mert anno 55ért vettem 4db egy szezont használt (de kicsit karcos) Momo Darkokat 165/70 R14 felgumizva, tavalyi szezonig használtuk így gond nélkül (tavaly kapott új 185/60 r14 gumikat) :)
Nekem kék swiftem van, alapvetően voltak szürke dísztárcsák is gyárilag a fekete felniken. Ezen gondolkodom, hogy a szürke vagy a fekete nézne jobban ki rajta.
A lemezfelni nem drága de arra figyelj, hogy a linkben szereplő az ezüst színű.
Én 5 ezerért vettem új állapotút használtan. A tulaj már újkorában lecserélte alufelnire és félretette. Aztán egy év múlva gondot egyet és meghírdette. Így tudtam megvenni.
De sok Swift felnit lehet találni abszolút rozsdamentes állapotban ha kicsit keresgélsz.
Tiszta rozsda mind a 4 gyári lemezfelnim, amiket 2005-ben kaptam a kocsimhoz. Nyilván nekiállhatnék rozsdaleszedőzni, de rajta a gumi, és talán akkor már a gumi és a felni találkozását is kezelni kéne...
Viszont. Létezik, hogy 13.000 ft egy lemezfelni? Mert akkor nem éri meg szívni vele.
Olyanba szeretnék segítséget kérni, hogy adott egy 1000-es swift aminek minden előzmény nélkül osszecsúszott a kormányoszlopa és nem udom ilyenkor mit lehet tenni illetve mi okozhatta ezt a hibát. A válaszokat, és segítséget előre is köszönöm
Mi a cél vele? Tippként gyanítom, hogy azért mozdulnál ebbe az irányba, mert a fejegység szolgáltatásait szeretnéd bővíteni (és nem a vájt fülű hangminőség a prió, akár kevesebb tudás mellett). Szóval szeretnél Bluetooth kapcsolatot? Navit? Tolatókamerát? Stb.? Akkor a kínálat a lassú 1GB RAM-os kínai fejektől az akár márkás (Pioneer, Blaupunkt stb.) 2din AndroidAuto/CarPlay képes fejekig tart, durva szórással 50-200 ezer közti ligában. Plusz az esetleges "sallangok", mint beépítőkeret, kormányvezérlő jelfordító, tolatókamera stb. Nyilván minél feljebb mész annál kevésbé kompromisszumos a végeredmény. Az olcsóbb ársávban kicsit lassabb betöltési sebességre, gyérebb kihangosítás minőségre, gyengébb rádióvételre (ugyanígy: párezer Ftos tolatókameránál nem épp fullHD kameraképre) számíthatsz...de összességében/tudásában már ez is űrugrás egy sima CD-s nem kihangosítós gyári fejhez képest. Szóval valamit valamiért...tudni kének mik a fő elvárásaid/szempontjaid és nagyjából mi az elképzelés ár vonalon.
Azzal a kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy 2014-es Swiftbe szeretnék vásárolni 2 din-es méretspecifikus fejegységet, és megköszönném, ha valaki, akinek van infója tudna segíteni,hogy milyet, illetve ajánlani egy megbízható beszerelő műhelyt.
Elírtam, 2016-os a mienk illetve a vejeméké de egyidőben volt egy 2006-os is amit 3 éve adtunk el és újonnan vettünk, abban 246000 volt és a váltójának semmi baja sem volt mondjuk 50000-ként cseréltem az olajat.
A mienk 2006-os és gyakorlatilag csak áttétel különbség van meg a kmóra kihajtás illetve annak hiámya a régebbihez és jó pár más típussal szemben, cseredarabként vittük a miénket ami búgni kezdett és kaptunk először olyat ami 1 számmal különbözött a mienktől, de elvileg jó, nem volt jó mert a tempomat és a sebességkijelzés nem működött így visszavittük és kiderült, hogy valóban, az egy altóé volt így a miénk lett megcsinálva így akkor láttam bele és az 5. olyan amilyennek leírtam, amúgy simán felcserélhetőek, ha a mienk nem tempomatos amit az áttételkülönbség zavart meg észre sem vesszük.
Gyömrőn van egy váltófelújító akivel mi is csináltattuk, típushiba az összesnél az 5. és a nyelestengelycsapágy, az 5.-et kevésbé éri az olaj ezért ő is 2-3dl pluszt javasol, mivel láttam szétszedve tényleg jól láthatóan távol van a teknő résztől és magasabban ráadásul valamennyire elválasztva ami akadályozza az olajzást na meg a 40000-es cserét is javasolta. 2.2 kell bele és ehhez kedv szerint a plusz 2-3dl. Amúgy, hogy van benne ilyen kevés km? Bár láttam már ilyet csak ritkán.
Semmiképp ne töltsd nívószint fölé mert rosszabb lesz. A fogaskerekeknek pont annyi kenés kell amit a fogazat felhord. Ha ellepi az olaj akkor a szinkron sem lassul és recsegve fogsz váltani.
22700km van az egész autóban. De egyszer már leszakadt a váltóbowden végén lévő műanyag fanglli fej, (mindkét végén egyszerre). Mondjuk amikor nem vette a sebességet, nem voltam vele barátságos :-) Most már tudom, hogy vacak műanyag, és finomabban bánok vele. Szerelőm szerint nem a legjobb konstrukció. Ahogy Kgaboroo fórum társ írta, nem a legjobb mínőségű olajat tették bele gyárilag. Na meg a váltó fogaskerekei sem voltak összekoptatva, lehetnek benne fémrészecskék. Ha jól emlékszem 2,2L a töltőmennyísége az olajnak, vegyek 3litert? Olyat is olvastam, hogy javasolják nívószínt fölé tölteni, valami szuszogón keresztül.