Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Papalac Creative Commons License 11 órája 0 0 73300

Elvileg H11 való bele, de én izzócsere előtt megnézném a duda alatti csatlakozót. Ott szokott érintkezési biba lenni.

Előzmény: never.jr (73299)
never.jr Creative Commons License 13 órája 0 0 73299

Uraim!

Milyen izzó (teljesítmény, foglalat) való a ködlámpába? A használati utasítás szerint vigyem szervizbe... 2002-es 1.4 16V k4j. Köszi a segítséget!

bucu71 Creative Commons License 2025.09.05 0 0 73298

Sziasztok!

 

Eladva!

Előzmény: bucu71 (73297)
bucu71 Creative Commons License 2025.09.03 0 0 73297

Sziasztok!

 

Eladó 15"GT-R Sports Dupla osztókörrel 4x100/4x114.3 alufelni + nyárigumi!4 db szép állapotú használt 6,5 Jx15"

 

4x100/4X114,3 ET 38 középfurat 73,1mm

 

60,1-57,1 ezek tehermentesitővel vannak,+ nyárigumi keveset futott

 

 

Kormoran Performance 185/55 R15 kb 7mm profil mélység.2018 48.heti ill. 2019-es gyártású gumik de csak 2020-

 

ban lettek vásárolva 24eft/db.most egy 2002-es Renault Clion volt nagyon jól nézett ki!Ha nem alkudsz akkor kapod a

 

spéci csavarokat is hozzá!

 

Külön is vihető a gumi szett ill. felni szett akkor 40e a gumi szett + a leszerelés,

 

80e a felni szett + a gumi leszerelés ha még rajta van!

 

Budapest XIX.ker.-ben lehet megnézni ill. megvenni!

 

Zsolt 06 harminc 990 egy 278

 

4728ITI Creative Commons License 2025.08.16 0 1 73296

A fiamnak sikerült kihúzni, neki erősebb a keze. Betette az újat, működik az óra.

Előzmény: Mutual Friend (73295)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.08.15 0 0 73295

nyáron fasza ezt csinalni mert valamennyire puha a 2 db ful. Én telen cseréltem kemény volt mint állat, le is törtem az egyiket de most is egy füllel működik 1000 éve es nem esett ki.

Előzmény: 4728ITI (73294)
4728ITI Creative Commons License 2025.08.15 0 0 73294

Köszönöm Neked, ezt én is észre vettem. Holnap újra megpróbálom. Remélem sikerül.

Előzmény: Papalac (73293)
Papalac Creative Commons License 2025.08.15 0 0 73293

Nincs semmi trükk. Lehet kicsit billegtetni és erősen ki kell húzni. Arra figyelni kell, hogy csak egyféleképpen lehet betenni, mert a bütykök nem szimmetrikusan vannak.

Előzmény: 4728ITI (73292)
4728ITI Creative Commons License 2025.08.15 0 0 73292

24 éves az autó, lehet hogy ezért nem akar kijönni? Van valami trükk, amivel ki lehet szedni? Segítségedet előre is köszönöm.

Előzmény: Papalac (73290)
4728ITI Creative Commons License 2025.08.12 0 0 73291

Köszönöm mindkettőtöknek. Ha megjön majd az új, így fogok eljárni.  

Előzmény: Papalac (73290)
Papalac Creative Commons License 2025.08.12 0 0 73290

 Ezek a karmok fogják. Billegtetni és felfelé kell kihúzni. Tekerni tilos, mert letörnek a bütykök és beesnek a sebváltóba.

Előzmény: 4728ITI (73288)
ÖregMackó Creative Commons License 2025.08.11 0 0 73289

Egyszerűen felfelé kell húzni, csavargatni nem kell, sőt nem is szabad. 

Előzmény: 4728ITI (73288)
4728ITI Creative Commons License 2025.08.11 0 0 73288

Sziasztok!

Cserélnem kell a km óra jeladót, tud valaki segíteni hogy hogyan kell kivenni az eredetit roncsolásmentesen? Sokat visszaolvastam, de nem találtam meg a megoldást. Köszönöm előre is a segítségeteket.

ÖregMackó Creative Commons License 2025.08.01 0 0 73287

Nekem ez olyankor fordul elő, ha nem várom meg az automata zárást, hanem kézzel a központi nyomógonbal zárom az ajtókat. Utána ha kiszálláshoz nyitom az ajtót, csak az az ajtó nyílik kilinccsel

Előzmény: csakovacshu (73279)
ÖregMackó Creative Commons License 2025.08.01 0 0 73286

Nekem sem búg fel a szervószivattyú, sőt a szervó csak mér járó motornál indul el. Ha feszítem a kormányt érezni, hogy csak akkor lesz könnyebb. Elektromos szivattyú persze.... 

Előzmény: adi mester (73271)
ZsOLiNhO Creative Commons License 2025.07.31 0 0 73285

Sziasztok! Tanácsot kérnék. Adott egy 2004 8v thalia. Hengerfejes volt, javittatva lett. Szerelő sikoltatta, szelep szár szimering nyomáspróba blabla. ( Akkor a tünet az volt, hogy csak fehér füst, hosszú állás után dadogott 1 percig a motor, majd egyszer nem indult, gyertya ki motor tekertet víz spriccolt ki.) Most a kiegyenlítő tartályban olaj jelent meg, de az olaj nem habos sehol. Blokk repedésre azért nem gyanakodnék, mivel a hengerfej és a blokk között körbe végéig olajos. Lehet hogy szar a tömítés amit bele rakott, vagy esetleg nem jól húzta le a hengerfejet szerintetek? Esetleg termosztát háznál össze tud folyni? Tartályt és a rendszert kimosatom egy ideig tiszta utána megint megjelenik az olaj... Megérné újra mással tömítést cseréltetni? Újkora óta nálunk van a kocsi 149000km van benne jelenleg. 

mzdude Creative Commons License 2025.07.30 0 0 73284

Elment már.

Előzmény: harty1 (73282)
pacomx Creative Commons License 2025.07.30 0 0 73283

Sziasztok!

 

Renault thalia 2004 1.4 benzines autónál érdekelne hogy hol találom a motor/váltó tartó gumibakokat. Egy megvan fent de a lentieket hol találom? És ha rossz állapotban van ki tudom magam is cserélni őket? Előre is köszönöm a válaszokat

harty1 Creative Commons License 2025.07.22 0 0 73282

Engem lehet érdekelne a tetőrúd, ha helyileg nem vagy nagyon messze. Kérlek dobj egy emailt, ha megvan még. 

Előzmény: mzdude (73265)
ivókút Creative Commons License 2025.07.22 0 0 73281

A másik lehetőség még, ha nem állsz meg teljesen a kocsival és úgy nyitod az ajtót akkor sem nyitja a többit.

Előzmény: csakovacshu (73279)
ivókút Creative Commons License 2025.07.22 0 0 73280

Igen, mert mint írtam, kulccsal egyszer nyitottad, vagy zártad azt az ajtót és utána a távirányító gombját nyomtad meg. Tehát még egyszer kell vagy úgy, amikor be vannak zárva, akkor kulccsal csak a vezető oldalit nyitod és utána nyomod meg a távirányító gombját, vagy nyitott állapotban zárod kulccsal és utána nyomsz rá gombbal. Máshogy nem tudom elmondani...

Előzmény: csakovacshu (73279)
csakovacshu Creative Commons License 2025.07.22 0 0 73279

Amikor elindulok a kocsi automatikusan lezárja  az ajtókat és amikor megállok , fogantyúcal kinyitom S vezető oldali ajtót, akkor nem mindig nyissa ki a többi ajtót.

Előzmény: ivókút (73278)
ivókút Creative Commons License 2025.07.21 0 0 73278

Na várjunk! A nyitást, te úgy érted, hogy meghúzod a belső kilincset és nyílik az ajtó? Eddig nyílott a többi, de most nem? Szerintem te is elszúrtad ott, hogy egyszer kulccsal nyitottad azt az egyet, de vissza már gombbal zártad. Így nem egyformán vannak a zárak. Egyszer nyisd, vagy zárd azt az ajtót kulccsal és utána nyomj rá a távra. Akkor szerintem menni fog... Én legalábbis jártam így.

Előzmény: csakovacshu (73277)
csakovacshu Creative Commons License 2025.07.21 0 0 73277

Akkor mi okozza, hogy valamiért csak a vezető oldali nyílik ki és a többi nem? Vezérlésben a relé gondolok, hogy nem ad át a kontaktus!

Előzmény: GOFE (73276)
GOFE Creative Commons License 2025.07.21 0 0 73276

Ez így igaz!

Előzmény: ivókút (73275)
ivókút Creative Commons License 2025.07.21 0 0 73275

Ez gyárilag ilyen! A zár motorok sima "slave" motorok, ezek nem tudják a többit vezérelni! Az összes motort egy központi vezérlő kezel. 

Előzmény: csakovacshu (73272)
Mutual Friend Creative Commons License 2025.07.20 0 0 73274

Ez szoftveresen állitható. 

Jól van beállitva?

Előzmény: csakovacshu (73272)
Tefii Creative Commons License 2025.07.20 0 0 73273

Az enyém soha nem nyitotta az összes ajtót,ha a kulccsal nyitottam ki a vezető oldali ajtót!

Előzmény: csakovacshu (73272)
csakovacshu Creative Commons License 2025.07.20 0 0 73272

Sziasztok,

Központi zár hibám van. 

Jelenség: Távirányító kulccsal minden ajtó nyit és zár. Belső utasoldali zárral szintén nyit és zár. A két első oldali ajtó nyitás érzékelő kapcsolót cseréltem. A vezető oldali vagy utas oldali ajtó kinyitásával tudtom szerint az összes ajtót ki kelle nyitnia. A vezető oldali ajtó kinyitásával az összes zár zárva marad. Ez jelenség az utóbbi időben többször előfordult. Relé(ha valahol van ilyen, elhasználódas miatt kontakt hiba) vagy a zár központi vezérlő rossz?

 

Valakinek volt ilyen jellegű gondja?

adi mester Creative Commons License 2025.07.19 0 0 73271

Sziasztok! 
Segítséget szeretnék kérni egy témában. Adott egy Renault Thalia 1.5 dci autóm, ami hidegben, esőben, de van hogy nyáron is, véletlenszerűen nem indul. 

Videók és utána olvasás után odáig eljutottam, hogy az autónak van egy olyan szériabetegsége, hogy izzítás után, ha nem búg fel a szervószivattyú, akkor nem is fog elindulni az autó 99%-ban. Ez nálam is a tapasztalat, ilyen esetekben mint ha nem lenne üzemanyag befecskendezés a hengerekbe és akármeddig indítózhatok, mozgathatom a kulcsot, semmi. Bikázás után vagy ha két akku van kötve az autóra akkor könnyebben beindul egy ilyen "szervószivattyú nem búg fel" eset után. 

Érdeklődni szeretnék, hogy van akinek volt ezzel tapasztalata? Találtatok megoldást a dologra? 

Izzítógyertyák, izzítórelé rendben. Adagoló és mágnesszelep működik. A porlasztókat két éve cserélte az előző tulaj. Camshaft position sensor csere még folyamatban, de nem hiszem, hogy ez okozza a dolgot. Befecskendezők légtelenítve, de nem is voltak levegősek.

Máshol új akkuval próbálkoztak de az sem oldotta meg a problémát, én még nem próbáltam, de jó akku van az autóban, nem mai, de 74Ah-s az akku benne. 

Ötletek? 

Köszönöm előre is! Sziasztok!


Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!