Üdv egy olyan kérdésem lenne, van egy bashan 250 vízhűtéses quadom, sajna a blokk kuka de van a helyére egy 250/559-es Jawa blokkom (2ütem) meg van egy Honda xl 600r blokk melyiket érdemesebb belerakni? Személy szerint én a Jawa-n gondolkodtam de annak pont az ellenkező oldalon van a kihajtása és átkéne szabnom a vázat, a hondánál meg attól tartok hogy a blokk túl erős a vázhoz.
Udv mindenkinek eladnam 50ccm ,yamaha 3kj mot kod.gyari, jol megy variator es szij ujszeru.hatramenet is van.eves biztositas is van en igy hasznalom B .kat jogsival veszvillogo duda feklampa minden tokeletesen mukodik.felnott meretu.ar:200e csere nem.
Romania ennyivel elmaradottabb mint mo, mert ott nem kell a kis rendszamhoz europai jovahagyoss baromsag. Fizess biztositast, legyen rendszamod es menj a picaba. Regisztralva vagy. Pont.
A quadok 95%-t nem lehet rendszámoztatni. Ugyan is nem rendelkeznek semmilyen EK jóváhagyással.
Igazolni kell Az EK jóváhagyást -A jármű gyártója által kiadott idegen nyelvű megfelelőségi tanúsítvány(EC CERTIFICATE OF CONFORMITY rövidítve: COC) -a jármű hazai importőre által kiadott magyar nyelvű megfelelőségi nyilatkozat.
-stb.
Vannak már kínaiak is amik vizsgáztathatók.
Az hogy egy quad forgalmiba beírnak-e záradékot , nincs jelentősége, mert ezek már benne vannak a törvényben is. 5/1990 köhém rendelet.
A zöld rendszám már nem járható út a quadok esetében. Sőt affelé megy a dolog ,a zöld rendszámot a könnyű megszerezhetősége miatt , annyira megszigorították hogy már szinte semmire sem lehet kihozni. Szerintem meg is fogják szüntetni.
Ezzel amúgy sem lehetett volna kényed kedvére a közúton szaladgálni.
Állítólag azért a szigor , mert győzikét 160-al bemérték az autópályán , a sima 25 km/h kicsiny túllépése miatt.
Nekem volt zöldrendszám a quadon , de amikor lejárt nem lehetett meghosszabítani.
Azok sem tudták már elintézni akik éveken át foglalkoztak ezekkel.
az a lényeg hogy lehet rá rendszámot csináltatni mivel ez volt a kérdés :) én csak motorral foglalkoztam eddig de gondolom ugynaazok kellenek ha volt forgalomba helyezve valamikor meg ha ne mvolt akkor is ... a többit elmondják
az már más dolog hogy van e értelme bár kihangsulyozom én nem látom értelmét akár pár km utszakasz miatt sem ....
olyat amit a motorokon is vannak milyet szerinted ? a zsírujj kinai quadokra forgalomba helyezve adják el :) Magyarországon :) T3 kategoria a forgalmiba
csak mivel a egy quadra felesleges rendszám mert ott használod ahol nem kell ha uton szeretnék menni akkor beleülök a kocsiba és nem fázok meg leszek saras meg koszos ezért szinte senki nem vizsgáztatja le öket ...
amit megveszel van alvázszáma meg motorszáma is bemész a közlekedési felügyelethez és ott megmondják mi a modja visszakeresik körözik e vagy bármi más a gépet és ha midnen okés akkor kapod rá a fekete rendszámot valoszinu elötte irnod kell egy adásvételit magadnak hogy valakitöl vetted ....
lassujármü nem lehet esetleg a zöldrendszámot nézném meg mert erdészeti kiközelitö vagy a fene tudja milyen kategoriába beleférne és akkor még müszakira sem kell vinni cska egy gépkönyvet kell csatolni nekik meg a biztositás de elötte hivatalos helyen érdeklödd mert utánna bebukod
Egy dolog aggaszt csupán, h 99%-ukon nincs rendszám. Ugyan vidéken lakom, de míg földúthoz érek, az is jó pár km közutat jelent... Sem kockáztatni, sem menekülni nincs kedvem.
Milyen módja lehet annak, h rendszámot kapjon egy ilyen quad? Akár lassújárműként, akár motorként van mód levizsgáztatni egy használat példányt?
A 2 tükör, 4 index, km óra nyilván alap, azt megoldanám.
Hali! Nem sikerült az önindító, de már nem is foglalkozom vele begurulok vele azt oké. :D De most, hogy elindult olyat csinál ráhúzom a gázt elengedem és megál, amúgy alapjárat meg van! Meg azt is csinálja hogy ráhúzom és meg akar fulladni. Szerintetek? Ki lett pucolva a karbi!
akkor érintkezéses baja lesz .... az akksinál is meg kell nézni utánna mész végig és eljutsz az önindito reléig ...na az lesz a hunyó kis kerek valami vagy kilazult rajta a vezeték de lehet hogy rossz ....de mivel hirtelen lett baja igy lehet csak valami kontakt hiba
Szeggyétek le a boritást és hátha meglátjátok a hibát az is lehet hogy kábel törés ha szorulna akkor meg a motor nem indulna be vagy csunya hangja lenne ... ha a fogaskerék engedte el akkor azt meg meglátjátok ha lekapjátok...
Köszi szépen. A karbit kipucoltuk az már oké ,de az önindító még mindig nem szuperál. Ismerősöm hozott egy nagyobb teljesítményű akksit hátha az a baj de így se lett jó. Ő szerinte olyan mintha szorulna valami ,mert az ővét tekeri rendesen!
a karburátor tul folyik az uszó benne felakadt vagy kosz ment bele szét kell szedni és kitszititani beállitani az uszot ..... az inditásnál hogy lemerül pl töltötekercs hiba amikor jár nem tölti vissza az akksit ezért sokszori inditásnál már nincs kraft benne .....