Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

hupisom1 Creative Commons License 2018.10.05 0 0 567

szia ha átküldöd a ecu fájlt ,ránézek nálam mi a helyzet . hupisom1@gmail.com

Előzmény: Thomas8607 (563)
autochip Creative Commons License 2018.08.02 0 0 566

A troll (internet) jelentése: A troll az internetes szlengben olyan személy megnevezése, aki provokatív, ingerlő módon, tárgyhoz nem tartozó üzenetekkel bombáz egy online közösséget (például internetes fórum, chat, blog, levelezőlista), vagy személyes hitbeli meggyőződését ellentmondást nem tűrő, pökhendi erőszakossággal sulykolja, azzal a konkrét szándékkal, hogy más felhasználókból heves reakciókat provokáljon ki, vagy más módon zavarja, lehetetlenítse el a témába vágó eszmecserét.

 

Forrás Wikipédia: https://hu.wikipedia.org/wiki/Troll_(internet)

Barracuda- Creative Commons License 2018.07.15 0 0 565

Valószínű azért van ,mert feltört program, ezért minden típusnál más lehetőségeket hoz. Az eredeti ECM-nél nem lenne ez a probléma,de majd a mesterek megmondják,akik nem érnek rá válaszolni !!!

Előzmény: Thomas8607 (563)
Barracuda- Creative Commons License 2018.07.15 0 0 564

ohh te szerencsétlen.....látszik a szövegedbe h már rég elküldenél a pi...hába,csak te ilyet a nagy mester nem tehet!!!-Süketeléssel jössz,megy az önreklámod ezerrel,egy hozzászólásban 3 linkelés a webedre!! Időd erre van csak mi??--nem kérdeztem??-hát apám minek?-olvasom a többi emberke kérdését amire semmi válasz! -csak a linkelések a saját weboldalatokra!!

Fél életed ráment?-röhögnöm kell, 1 éves tanfolyam azt annyi!

Előzmény: autochip (558)
Thomas8607 Creative Commons License 2018.06.09 0 0 563

Sziasztok!

 

Ford Mondeo Mk-ból töltöttem le a tartalmat Kess programmal. ECM Titaniumban hogyhogy csak befecskendezési térkép és nyomaték határoló térképet látok?

Turbó nyomás és egyéb is elő hozható?

 

Ezekről esetleg hol találok leírásokat? Nem tunningolni szeretnék egyenlőre, csak hogy mi miért van, ennek szeretnék utána nézni.

 

Néztem több másik file-t is, volt amiben volt turbo térkép is.

Az enyém Delphi vezérlő, nem igazán találok semmit róla, hogy melyik címen mi található.

Bosch-ról viszont. nagyon sok anyag van a neten

 

Köszönöm!

autochip Creative Commons License 2018.03.23 0 0 562

https://autochip.hu

 

AMTS 2018 Galéria kattintás a képre

 

autochip Creative Commons License 2018.03.23 0 0 561

AMTS 2018 Nemzetközi Autó & Tuning Kiállítás, Fesztivál és Show most és még 2 napig tart!
A kiállított autókról már most több mint 400 fotó itt megtekinthető:
https://www.flickr.com/photos/chiptuning/albums/72157664985476837


2008-ig visszamenőleg megnézheted az AMTS Tuning Show-n (korábban Carstyling Tuning Show) készült több ezer fényképet itt:
https://www.flickr.com/photos/chiptuning/sets

 

 

Chiptuner_kft Creative Commons License 2018.02.27 0 0 560

hello, support kukac chip-tuner.hu-ra küldheted.

Előzmény: senator23 (559)
senator23 Creative Commons License 2018.02.26 0 0 559

Üdv adj email címet és elküldöm neked a 2db file eredetit meg a tuningoltat  hátha értesz hozzá én nem értek csak azt tudom nem megy semmivel jobban a kocsi.

Előzmény: Chiptuner_kft (557)
autochip Creative Commons License 2018.02.24 0 0 558

Kedves Barracuda!

 

Bár többször is  elolvastam a mai napig egyetlen darab hozzászólásodat ebben a fórumban, de most is értetlenül állok a kirohanásod előtt.

 

1. Az 538. számú hozzászólásom végén - Chiptuning forum - amire választ írtál, ez olvasható:
"Akiket komolyan érdekel a téma, ezen a telefonszámon tudunk egyeztetni: +36 70 333 8844
https://autochip.hu/ "

2. Az, hogy elfoglalt vagyok valóban igaz, 2 évtized a szakmában nem kevés idő.

3. Szeretem amit csinálok, ráadásul "némileg" még értek is hozzá, az ügyfeleim azért járnak hozzám folyamatosan az újabban megvásárolt modellekkel is, mert hosszú távon is meg voltak elégedve a korábbi munkáimmal, és tetszett nekik a chiptuning program amit írtam az autójukra. Ezek tények, függetlenül attól, hogy valaki irigykedik erre vagy sem. Minden autóra egyedi programot írok az ügyfelem kéréseinek figyelembevételével. 

4. A tudást nem adják ingyen, sok időt kell rászánni, sok energiát, és nem kevés tőkét, mert ha igazán jól akarod csinálni azt amivel foglalkozol, folyamatosan kell tanulnod és fejlesztened. Én a fél életemet rááldoztam erre, és örülök hogy ez így történt. Bárki utánam csinálhatja, akár te is...

5. Nem kértél segítséget senkitől semmiben itt a fórumon, így számomra értelmezhetetlen az a mondat tőled , hogy itt senki sem segít.

6. Beszéltem a gyerekeimmel és egyikőjük sem írt itt, tehát egészen biztos, hogy nem vagyok az apád, ezért megkérlek hogy mellőzd ezt a megszólítást!

7. Fórumozásra sajnos tényleg nincs már időm, de ha valakinek kérdése van chiptuning témakörrel kapcsolatban, és nem találta meg a választ a korábbi hozzászólások között, továbbra is szívesen segítek, mint eddig minden esetben. Tel: +36 70 333 8844

8. Korábbi hozzászólásaim linkje ebben a fórumban:
http://forum.index.hu/Article/showResultList?o=4&aq_text=&aq_cre=&user_id=986903&topic_id=&forum_id=0&aq_ext=0&t=9001858

 

9. Chiptuning részletes leírás: https://autochip.hu/chiptuning/

 

10. Chiptuning és tuningbox szakmailag alátámasztott összehasonlítása itt olvasható:
https://autochip.hu/chiptuning-vs-tuningbox/

 

 

 

 

Előzmény: Barracuda- (553)
Chiptuner_kft Creative Commons License 2018.02.23 0 0 557

Hello, ha gondolod összehasonlítom neked ha elküldöd, de szerintem a demo WinOls-szal is össze tudod hasonlítani őket!

Előzmény: senator23 (552)
senator23 Creative Commons License 2018.02.20 0 0 556

Üdv de obd keresztül csinálták. ecd15 vezérlő. Most   ki olvasom a másik 2 db kocsiból és össze hasonlítom a 3 dik kocsi eredetijével.

Keresem a raly2000 programot    vettem pár programot az ebay on de nem igazán működnek  win7 64 biten.

 

Előzmény: pacsepa (554)
pacsepa Creative Commons License 2018.02.17 0 0 555

Nekem mondjuk pozitív tapasztalatom van ezzel a céggel, a mostani egyik autómban ő csinálta a buherát (1,6 HDi) és semmi gond vele, megy mint a golyó.

Legutóbb kellett a turbót javítani és elvittem egy specialistához. Szerencsére nem volt nagy baja (szolenoid hiba). Amikor megcsinálta, ment vele próbakört és rögtön azzal kezdte, hogy ez a kocsi fel van húzva, mert nem szabadna ennyire mennie!

 

Vitatkoznék azzal, hogy drága. Ez relatív dolog. Van olcsóbb, nem egy és nem kettő.

Csakhogy ezek csak programot cserélnek, mégpedig az előre megírt programokat amikhez rendszerint semmi közük, tisztelet a kivételnek! De van ennél rosszabb is, akik különféle két ellenállás, egy LED és egy potméter tartalmú boxokat tesznek be, adnak el olcsón... Olcsón?

 

Hogy itt megy, vagy ment a reklám, vagy önreklám? Lehet!

Idetévedtél és első hozzászólásnak elég meredek a hőbörgés a részedről. Talán valami frusztráció lehet a háttérben?

javaslom ha nem tetszik valami, akkor ne olvasd! Nekem bevált ez a megoldás!

Előzmény: Barracuda- (553)
pacsepa Creative Commons License 2018.02.17 0 0 554

Anno nekem volt hasonló, még 2001-ben egy 2000 cm3-es HDI motorral. 90 LE-ből szerettem volna 110-et kihozatni és a nyomatékot 210 Nm-ről 240-re felvitetni.

 

Az ATC csinálta, akik akkor is, vagy már a szakma elitje voltak. Árban, felszereltségben és tudásban is.

Ugye ezeket az autókat még nem OBD-n keresztül lehet tuningolni, mert beégetett program van (ha jól tudom). Kivették a motorvezérlőt és abból kiforrasztották a gyári vezérlőcsipet, helyére beforrasztottak egy foglalatot, amibe a saját csipjüket rakták, az általuk írt programmal.

A műveletet mérőpados méréssel kezdték, a kocsi valamivel kevesebbet tudott, mint a gyári értékek. Szereltek, motorvezélő chip-et írtak és cseréltek. Ezután újra mértek.

Hát vakarták a fejüket, mi a tök lehet, mert a nyomaték lényegében nem változott. Egymás után megismételték még kétszer, ezután feladták, minimális javulást tudtak kicsikarni.

A kocsi talán fél éves volt, vastagon garanciális.

Javaslatukra visszavittem a márkaszervizbe, mert valami szervi bajra gyanakodtak, mondván hogy valami miatt valamelyik paramétert nem érzékeli a kocsi, behelyettesíti és egyfajta vészüzemmódban megy a kocsi. Kicsit problémás volt körülírni a problémát, mert hát nekik mérőpadjuk nincs és a garanciális autó esetében rossz ómen lett volna a sikertelen tuningra hivatkozni! :-)

A márkaszervizben végül is megtalálták a hibát, már nem emlékszem 17 évvel ezelőtt mi volt ez, talán EGR szelep hiba, vagy légtömegmérő, esetleg valami légszelep?

Utána megtáltosodott az autó, hiszen a tuning benne volt, csak akkor érvényesült. Nem tudom lett-e benne 110 LE, de határozottan erősebb lett.

 

Szóval lehet, hogy Nálad is hasonló probléma lehet.

Előzmény: senator23 (552)
Barracuda- Creative Commons License 2018.02.17 0 0 553

Te nem elfoglalt vagy apám,hanem egy pénzéhes igaz magyar!

Hihetetlen h ez a forum az önfényezésről,reklámozásról stb stb szól! -itt senki nem segít senkin,főleg aki ugye ért hozzá az sem,csak magát reklámozza,majd 10ezrekért átírom neked fél óra alatt kispajtás,utána meg hi hu de sok gond volt vele,,de csak sikerült ,bla bla duma!

 

Ajánlom mindenkinek az orosz angol fórumokat,ott nem erről szól a fórum!!!A szarrágóságról,!!!

Mellesleg aki itt kérdezget az úgysem fog hozzád elmenni MESTER urak,mert inkább lemond akkor róla, a ti valódi ügyfeleitek ,akik lapátolják otthon a pénzt,azok meg azt se tudják hogy van ilyen fórum!

Előzmény: autochip (538)
senator23 Creative Commons License 2018.02.13 0 0 552

Üdv tudja valaki mercedes w168 a170cdi 2004 95 loerő   mért nem lehet meg tuningolni?

egy 20 éve csináló mester össz tette a kezét és nem tudta megcsinálni? Mi lehet az oka rá tölti a mosított szofvert és semmi a kocsi ugyazt tudja nem változik

 hiába méri a padon. a filét eltudom küldeni elemzésre.

Előzmény: szebarbi (545)
senator23 Creative Commons License 2018.02.10 0 0 551

EcmSpy
Race2000
ECM titanium

keresem amivel tudnám módosítani az ecu tartalmat  tulajdonképen csak hasonlítani szeretném öket.

senator23 Creative Commons License 2018.02.10 0 0 550

A ecu tartalom is itt van ide adta a mester azt mondta ugyanaz eredeti mint a másik 2 merciben. tud valaki segíteni?

Előzmény: senator23 (549)
senator23 Creative Commons License 2018.02.10 0 0 549

Üdv   érdeklődnék  3db tejesen azonos mercedes w168 a170cdi95loerős  automata vittem tuningra 2db tökéletes lett hozta a plusz 25 lóerőt de az egyik semmi mintha nem is tette volna rá új szoftvert a mester érthetetlenül nem tudott rá magyarázatot adni a 3 dik kocsit mért nem tudja megcsinálni pedig 10éve van a szakmában több százat csinált. Kérem aki ért hozzá mi lehet a gond ?

Kérem segítsen valaki köszönöm.

Előzmény: autochip (548)
Armogur Creative Commons License 2018.01.31 0 0 547

Kis terhelésnél is csúszik a kuplung, vagy csak ha lepadlózod a kocsit mondjuk 5-ikben, akkor csúszik meg?

Előzmény: RobertoNagy (544)
PufiFuxi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 546

Jó drága! :)

Régi TDI már 125 000 Ft-ért megírják. Máshol fele-harmada.

Előzmény: szebarbi (545)
szebarbi Creative Commons License 2018.01.10 0 0 545

Ismeritek az upsolute chiptuningot? Ha nem látogassatok el a  www upsolute hu honlapra. Nagyon jó!!!

 

"A professzionális chiptuning esetében (optimalizálás) a motorvezérlő szoftverét optimalizáljuk mindegy egyes autóra. Az eredmény nagyobb teljesítmény és kisebb üzemanyag fogyasztás." És már nem kell kimenni Bécsbe, Debrecenben is van! :)

RobertoNagy Creative Commons License 2018.01.02 0 0 544

Sziasztok!Olyan kérdésem lenne,hogy rosszúl megírt chip miatt csúszhat az autó kuplungja?Teljesen új Sachs szett került bele,kettőstömegű is és így is csúszik...Ja és az adagolón is állítottak valamit...Vagy a kuplung cserénél rontott el valamit a szerelő?Állítása szerint mindent jól rakott össze...Az alany egy Audi,1.9TDI,AFN.Elöre is köszönöm.Üdv

Armogur Creative Commons License 2017.12.11 0 0 543

Köszi szépen az információkat, így már tisztább a kép, hogyan történik ott a hangolás folyamata. Az én járgányaim már kivárják a tavaszt a tuninggal...

Előzmény: Szanki (539)
ecotuning Creative Commons License 2017.12.11 0 0 542

Eladóvá vált!

Német gyártmányú teljesítménymérő pad szoftver eladó! Használható bármely öreg teljesítménymérőpad felújításához.BOSCH  LPS 002, BOSCH LPS 96 / Bosch LPS 97 / Bosch LPS 98, MAHA LPS 2000 Maha LPS 13 ,SUN, Sun Ram XII, Sun Ram 12, Sun Ram XI, Sun LPS 2000, Sun Ram ,Road-a-Matic padokhoz speciális szoftver.  Super Flow    Maha    Hofmann     Clayton   Vane    Mustang     Dynojet felújításhoz.
Bármilyen Inercia teljesítménymérő padokhoz, azaz, ha van két görgőd megfelelő lend tömeggel (akár saját készítés is), akkor már használhatotd is! Nagyon pontos, reprudukálható mérések! Fékezett padokhoz szükséges a nyomaték mérő megléte.(A féket nem vezérli, az külön modul).
Teljesítmény mérése:
⦁    Telejesítmény a kerekeken
⦁    Hajtáslánc veszteség mérése
⦁    Teljesítmény a főtengelyen kw-ban és Le-ben (PS)
⦁    Nyomaték a főtengelyen
⦁    Teljesítmény felvétele a sebesség, vagy a fordulatszám függvényében
⦁    SAE, EEC, DIN választható korrekciók
9 csatornás adatgyűjtő, olajnyomás, kipufogógáz hőmérséklet, beépített nyomás mérő kipufogógáz, turbó stb., víz és egyéb hőmérséklet, AFR, de bármilyen 1-10V között működő adat feldolgozható vele. A mérés közben azonnal megjeleníti az értékeket.
Összes tartozékával, PC  a telepített szoftverrel.
Bővebb információk a Dyno szoftverről: http://www.tat-rd.com/
Használat közben itt tudod megnézni (a régebbi videóknál a 2WD paddal) : https://www.youtube.com/user/autoecotuning/videos?shelf_id=3&sort=p&view=0
Ha kérdésed van, írj!

1.000.000Ft+Áfa

golybli Creative Commons License 2017.10.24 0 0 541

Sziasztok.

 

Nemrég rendeltem kínai tuning cuccokoat...kess v2 master. és hozzá tartozó ecm titaniumot..van egy felesleges vezérlőm amin szeretnék gyakorolni.bosch edc 15..

 

kess-el liovastam belőle a fájlt majd fel akartam tölteni az ecm be de nem talál drivert..van egy csel amiről nem tudok? Checksum correct..van egy mappám amiben több ezer fájl van többszáz kocsihoz és ott is néhányat beolvas az ecm néhányat nem..

 

tud esetleg valaki segíteni?

 

üdv

Szanki Creative Commons License 2017.10.15 0 0 540

84400 km van a kocsiban!

Előzmény: Szanki (539)
Szanki Creative Commons License 2017.10.15 0 0 539

10.hó 11-én vittem a Fiat Bravo 1,4 tjet autómat a szekszárdi Rigotech csapathoz. A folyamat a következő: érkezés után megnézték a kocsit. Kiolvasták számítógéppel az éppen aktuális motorvezérlést, esetleges benne lévő hibakódokat. Az adatokat arhiválták. Megbeszéltük mit szeretnék  vátoztatni a kocsi tulajdonságaiban, milyen a vezetési stílusom. Voltak kérdéseim a kocsin lévő régebbi átalakítássokkal kapcsolatban. Megbeszéltük azok maradhatnak, nem befolyásolják az új beállításokat.

Utána elmondták  a beavatkozás folyamatát, írásban rögzítettük az elállási időt (2 hét) ez idő alatt kipróbálom a beállításokat, ha nem tetszik, kívánságra visszaállítják az általuk arhivált eredeti állapotot és visszafizetik  a letétbe helyezett összeget. (15e ft levonásával, ami a munkadíj)-- Vállalnak 2 év garanciát ami alatt, ha átírják vagy műszaki okok miatt eltünne a módosítás visszaírják a módosított beállítást. Ha csatlakozással, nem kiszereléssel végezhető a programozás akkor ingyen. 

Utána próbaútra mentünk, a csatlakoztatott számítógéppel rögzítették az útt során az adatokat, motor ford. turbina nyomás, előgyujtás vezérlés stb. Az  út során síma út, lejtő, emelkedő is volt. A próbaúton Az emelkedőn felhajtás esetén az aljátó 4. sebességi fokozattal 5000 forddulattal mentünk. Mire visszaértünk a program módosítását elkészítette a programozó. Véleményezték a kocsi állapotát a próbaút tapasztalatai alapján, majd rátöltötték a módosított programot.

Újabb 20-30 km próbaútra mentünk, adatrögzatéssel,  az emelkedőnél a turbónyomás méréséhez ugyanolyan sebességfokozatban , ugyanolyan fordulattal mentünk. A rögzített diagramm 0.7 bár-ról 1bárra emelkedett az első próbaúthoz képest. A hosszú útszakaszokon teszteltük 4.és 5. sebességi fokozatban 1200 fordulatról kigyorsítani. Az eredmény meggyőző, azonnal érzékeli a gázadást, dinamikusan , egyenletesen, megtorpanás nélkül kigyorsít, előzésnél nagyobb biztonságot éreztem! Lakott területen, élesebb kanyarokban nem szükséges annyit visszakapcsolni. 

Visszaérve összehasonlítottuk a két úton rögzített diagrammok változásait. Elmondtál a látott változások hatásait. 

Teljesítmény mérőpadjul még nincs, de független mérst csináltathatok, ha ez engem jobban meggyőz a munkájuk színvunaláról. Nekem nem a KW, vagy nyomaték emelkedés száma fontos, 60 évesen már nem menőzni akarok vele :)

Amit vártam, egy dinamikusabb, jobb vezetési élményt nyújtó autóban  megkaptam 2.5 óra alatt! A fogyaztás változását 2.-3. tankolás alatt akarom pontosítani. Az első tankolás már látom, hogy nem lesz benne, mert most még élvezem a gyorsulás élményét, most még nehezebb a lábam ;)

 

 

Előzmény: Armogur (495)
autochip Creative Commons License 2017.09.29 0 0 538

Tisztelt tuning után érdeklődők!

 

Ezúton szeretném jelezni, hogy sajnos vagy nem sajnos (ez pusztán nézőpont kérdése) fórumozásra már nem jut időm mert folyamatosan dolgozok (19 éve a szakmában) és a munkámban a  minőség mellett a hatékonyságot is fontos szempontnak tartom.

 

 

Így nincs időm olyan felvetésekre válaszolni (sokadszorra) hogy ki mit hallott, kinek mit mondtak, és ki mit olvasott olyan forrásokból ahol nincs megfelelő szakmai tapasztalat a háttérben.

 

 

Akiket komolyan érdekel a téma, ezen a telefonszámon tudunk egyeztetni: +36 70 333 8844

 

https://autochip.hu/

 

 

 

 

Vén Halász Creative Commons License 2017.09.25 0 0 537

Nekem 1.2 tsi motorom van DSG váltóval VW Polo. Akartam chip tuningot 105 Le-ről 130 Le-re, de lebeszéltek, hogy a DSűG váltó nem fogja bírni. csak kézi váltós estén javasolták.

 

Mi erről  a véleményed?

Előzmény: autochip (524)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!