Üdvözletem minden Csepel gyártmányokat életben tartó Kollégának!
Bár nem kifejezetten ide illő a kérdés, de hátha van valakinek ismerete.
Dutra Beta, és DET 20 targoncákhoz keresek elsősorban bármilyen leírást, korabeli képet. (Esetleg alkatrészt, vagy bármit is ami ezekhez kapcsolódik.)
Szeretnék talpra állítani ezekből 1-1 darabot.
A Csepel motor nagyjából ismert a számomra, inkább a szokványos traktor motortól eltérő részletek, és a targoncákra jellemző apróságok lennének az érdekesek.
(Két hiányos, ócskavasnak is csak sírva átvehető, kohószökevény gépről van szó. :))
az autógyár a fülkét készen vásárolta a lengyel Star-tól, kezdetben lengyel első, és oldal index lámpákkal (elöl hosszúkás, ívelt felfekvésű), amit később magyar gyártmányúak váltottak (elöl kerek)
Erről a teherautóról keresek fényképeket hátulról oldalról. Illetve ha valakinek van róla műszaki rajza, vagy bármilyen olyan dokumentációja ami egy modell elkészítéséhez használható azt is szívesen várom. Előre is köszönöm.
Szép napot kívánok mindenkinek! Segítséget szeretnék kérni. A Csepel 344D tehergépkocsi motorján mekkora az ékszíjtárcsa mely a kompresszort hajtja? Az áttételre lenne szükségem. Azt kellene tudnom hogy teljes gázon kb. mennyit fordul a kopmresszor tengelye. Előre is köszönöm a segítséget!
Budapest, 1966. június 20. Csákánnyal vágják és rakják a jégtömböket a Jégértékesítő Vállalat teherautójára a kőbányai jeges pincében dolgozó munkások. A nyár beköszöntével folyamatosan szállítják a vállalat gépkocsijai a tél óta tárolt mintegy 530 vagon jeget.Fotó: Fényes Tamás / MTI Nemzeti Fotótár