Keresés

Részletes keresés

tejesember21 Creative Commons License 2023.01.09 0 5 3007

Mennyivel jobb lenne a húgyos helyett a "korszerű" bhv, de addig, amíg a hidasi állomásfőnök példát statuálva cipő levétel nélkül rakja fel a lábát a vonaton az ülésre, addig mit várnánk az utazóközönségtől, megbecsülnék a viszonylag "korszerű" kocsikat?

Előzmény: 431365 (3006)
431365 Creative Commons License 2022.12.29 0 6 3006

Csak hogy legyen végre valami mozgás itt is:

 

Az a bizonyos hatkocsis amikor a második szerelvény "korszerű":

tejesember21 Creative Commons License 2022.09.25 0 1 3005

Okt. 1-2 Bo és Bko búcsúztató. Szombaton 5345 ha minden jól megy 1001 vagy 1006-os szilivel fog menni.

bodrostomi Creative Commons License 2022.05.31 0 2 3004

Tavaszi reggel: https://flic.kr/p/2np36NZ

abauj Creative Commons License 2022.04.12 0 0 3003

Hetek óta dolgozik egy Dácia Tállyán, ilyen sok lett ott a munka, vagy a bánya gépével van gond? 

tejesember21 Creative Commons License 2022.04.09 0 1 3002

Hali!

 

5342, 5332, 5344, 5334, 5326, 5346, 5348. számú vonatokon láthatod a szlovák gépeket.

Előzmény: SD45T-2 (3001)
SD45T-2 Creative Commons License 2022.04.08 0 0 3001

Sziasztok!

 

Érdeklődnék, lehet-e tudni, hogy forda szerint mely személyvonatok vannak kiadva ZSSK 362-es mozdonnyal? Köszönöm!

431365 Creative Commons License 2022.02.20 0 10 3000

Borsod megyei volános fórumba került ki ez az írás, trizs 77 kolléga által, úgy gondolom jelenjen meg itt is. 

 

 

Bortnyákné Fürjész Ildikó több mint 30 éves gyakorlattal rendelkező forgalmi szolgálattevő Hidasnémeti állomáson. Szakmai tapasztalata jelentős mértékben elősegíti az utasításszerű és balesetmentes munkavégzést. Február 10-én egy 2000 tonnás, mozdonyvezető nélküli tehervonat Szlovákia területéről Hidasnémeti állomás irányába elszabadult, és csak a kolléganő lélekjelenlétének köszönhető, hogy a vasúti járművekben, a pályában anyagi kár nem keletkezett, és nem történt személyi sérülés sem.

A megfutamodott tehervonat átlépte az államhatárt, és 21:32-kor Hidasnémeti állomás "C" jelű Megállj állású bejárati jelzőjét is meghaladta, majd a 7. számú váltót felvágta. Hidasnémeti állomáson mintegy 40 km/h sebességgel átgurult.  A rendelkező forgalmi szolgálattevő Ildikó a megfutamodott vonatot szabad vágányúton át a 98. számú mellékvonal felé terelte. Döntésének helyességét igazolta, hogy a vonat Zsujta megállóhely felé az emelkedő pályarészen megállt.

A rendelkező forgalmi szolgálattevő ezen esemény bekövetkezésére nem tudott felkészülni. Higgadtságának és helyzetfelismerésének köszönhetően olyan döntést hozott, amely az elképzelhető legjobb kimenetelűnek bizonyult. Amennyiben bármilyen módon Hidasnémeti állomás területén megpróbálta volna megállítani a megfutamodott tehervonatot, az beláthatatlan személyi sérüléseket és anyagi károkat okozhatott volna. A helyzet komolyságának felismerésétől a még lehetséges beavatkozásig csak pár másodperc állt a rendelkezésére. Haladéktalanul jelentette az eseményt a területi főüzemirányító felé, annak érdekében, hogy amennyiben a vonat az emelkedő pályarészen átgurulna, lehetőség legyen felkészülni Abaújszántó vagy Tállya állomáson történő kisiklatására. A célja az volt, hogy megakadályozza a közel 2000 tonnás tehervonat Szerencs állomásig történő eljutását, és ezáltal történő kikerülését a 80. sz. fővonalra.

Ildikó hősies helytállását dr. Homolya Róbert elnök-vezérigazgató kitüntetéssel ismerte el. 

 

A megyében dolgozó közlekedési alkalmazottak, legyenek azok buszvezetők, vagy vasúti jegyvizsgálók méltán lehetnek büszkék a hölgy higgadt tettére, mint közös munkatársuk kiemelkedő helytállására.

abauj Creative Commons License 2021.11.17 0 0 2999

Abaújszántón ismét rakodnak? Jelenleg is ott van egy Szergej, és pár napja is volt fent egy.  

abauj Creative Commons License 2021.10.11 0 1 2998

Köszönöm szépen! A szívemnek kedves az a környék. Szuper fotók! 

Előzmény: 431365 (2997)
431365 Creative Commons License 2021.10.11 0 8 2997

Jelen, a 90-esen nem volt megállás, Ongán és Halmajon kereszteztünk majd Hidasban volt az első leszállós megállás a körbejárás alatt.

 

A kishidasin mivel szabad a pálya több nyílt vonali megállással haladt a vonat, számszerint 12 megállás volt. A szervezés profi volt, itt is hatalmas köszönet a főszervező úrnak és a többieknek, a vasútnak és mindenkinek aki lehetővé tehette ezt a menetet.

 

Hidasnémetiben indulás előtt a kishidasira:

 

Első fotómegállás Hidasnémeti után nyílt pályán:

 

 

Zsújta környékén:

 

gönci mini tökföld: 

 

 

Majd a nagy verzió Kamazzal:

 

 

Majd elértünk a boldogkői várhoz:

 

 

És végül Rátka vasút útcájában volt a záró megállás, innen már egy szerencsi szolgálati megállást követően megállás nélkül mentünk Miskolcig. 

 

Előzmény: abauj (2995)
Dincsike78 Creative Commons License 2021.10.11 0 0 2996

Az elgondolás nem rossz dolog lehetne 160-as pálya meg két vágány de ahoz a 80 -is 160 kellene lenni Miskólcig!

 

Előzmény: tejesember21 (2992)
abauj Creative Commons License 2021.10.10 0 1 2995

Tegnap volt egy különvonat a térségben. Esetleg valaki csinált képet? 

tejesember21 Creative Commons License 2021.08.25 0 0 2994

Nem kell azt beszántani, megoldja a természet! A hozzáértő szakemberek kezeinek köszönhetően a novaj-hidas szakaszon  folyamatosan kimossa a töltést az víz.

Előzmény: Lovrin (2993)
Lovrin Creative Commons License 2021.08.25 0 5 2993

 Aláírásunkkal vállaljuk, hogy azon dolgozunk, hogy a két megye székhelye közötti vasúti pálya és vasúti közlekedés fejlesztése megtörténjen, valamint a Miskolc–Kassa közötti vasúti személy- és áruszállítás aránya ütemesebben növekedjen, jelentősen csökkentve ezzel a közúti személy- és áruforgalmat és a környezetszennyezést.”

 

Kezdhetik az M30-as beszántásával. Vagy azt már mégse?

Előzmény: tejesember21 (2992)
tejesember21 Creative Commons License 2021.08.20 -1 0 2992
tejesember21 Creative Commons License 2021.07.22 0 6 2991

A Gyöngyszem futópróbája:

tejesember21 Creative Commons License 2021.07.22 0 1 2990

Sőt! Havonta 1x minimum a 90-esen is tiszteletét teszi szergej Hidasba!

Előzmény: abauj (2989)
abauj Creative Commons License 2021.07.13 0 0 2989

Előbb néztem az EMIG-en, hogy 3 Szergej is Tállyán van. Nem tudom mennyire gyakori ez, de mindenesetre örülök neki, hogy ott még élénk a teherforgalom. :) 

M41 2165 Creative Commons License 2020.12.17 0 1 2988

Vegyesek az "érzelmek".... Sajnos Onga,Aszaló,Csobád és Méra és Hernádszurdok elég sok járatot veszített,bár Méra és Herndászurdok kivételével nagyon jó buszos eljutási lehetőségek vannak Miskolcra és vissza...

Előzmény: ptrk92 (2987)
ptrk92 Creative Commons License 2020.12.15 0 0 2987

Sziasztok,

 

A vonal mentén élők hogy fogadták az új menetrendet? Mennyire elégedettek a 2 óránkénti Hernáddal?

 

abauj Creative Commons License 2020.12.02 0 0 2986

Még augusztusban jártam a szántói állomáson, és szomorúan láttam, hogy az első vágány részben ki van zárva, virít rajta a vörös tárcsa. Most az emig szerint fent van egy csörgő. Ennek ellenére még van néha fa feladás? Vagy mi járatban Szántón a 41-es? 

Train Train Creative Commons License 2020.11.05 0 1 2985

Szerintem nem a végleges. Vagy esetleg a Covid2019 miatt csak 2 vonatpár jár, majd ki engem jobban izgat Budapest Sátoraljaújhely közötti közlekedés. Remélem, betartják az ígéretüket a 2 óránkénti közvetlen eljutást.

Előzmény: matyi918 (2984)
matyi918 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 2984

Előzmény: matyi918 (2983)
matyi918 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 2983

A kép:

Előzmény: matyi918 (2982)
matyi918 Creative Commons License 2020.11.05 0 0 2982

Breaking news:

 

A korábbi 2 órás ütem helyett, most csak 2 közvetlen kassai vonatot mutat a DB útvonaltervezője:

 

M41 2175 Creative Commons License 2020.10.20 -1 0 2981

Jah és emlékezz vissza az ITF indulására de azelőttre is ebben a topicban úgy mint az ózdiban is rengeteg fotótéma volt.

Azt írod tévedtél? Miért is kinem?

Emberek vagyunk mindenki hibázik.

Hm 14 év 14 éve indult el az ütemes menetrend eleinte válaszolva neked te is emlékszel nagy változások nem igazán voltak decemberben alapjában véve eddig az űjhelyi kisváltoztatással azt leszámítva hogy a gyorsok sebesek majd bokorugrók lettek még az eredeti koncepcióvan okt 25-ig

Az ózdin kétszer nagy változtatás volt v talán 3 szor itt a hidasin egy nagy változtatás volt 16-ban ugye amint tudjuk a 98 felső szakasza katasztrófa lett az elmúlt évekbenpedig az induláskor többvonat volt és egy év után ideális Hidasnémeti csatlakozásokkal az alsó szakasz máig nem változott csak a szerelvényekben lévő kocsik száma csökkent a 87 vonal katasztrófa ha teljesen egészében nézzük. A Tiszaújvárosit bedöntötték Rudabánya nincs már. Nemz személyek gyorsok eltűntek maradt 2 ic.

A Tiszai tároló kong az ürességtől szinte.

Rengeteg minden történt

Előzmény: Abymot (2980)
Abymot Creative Commons License 2020.10.20 0 5 2980

OFF

Én 2006 óta vagyok a fórumon, hozzászólásaim száma a 19-nek szinte pontosan a 100-szorosa. Bizonyára gyakran tévedtem, vagy nem láttam minden összefüggést, ezenkívül időnként fontosnak tartottam olyan dolgokat, amelyek nem is voltak annyira jelentősek.

Mégis néhány elképzelésem, javaslatom ma is látható a menetrendben.

A menetrendtervezettel kapcsolatban mindig kellett találgatni is, mivel kevés az információ.

A fórum tényleg megváltozott, régebben lehetett érdemi válaszokat is kapni a területet jobban ismerőktől, lehetett érdemi vitát is folytatni, eközben akár tévedni is, lehetett elképzeléseket egyeztetni, és ennek során persze tanulni is - ma ez már csak kivételesen fordul elő.

ON

Előzmény: alex_86 (2978)
M41 2175 Creative Commons License 2020.10.19 -1 0 2979

Hm 2005 körül

 

Milyen furcsa vissza gondolva mint ha most lett volna azóta eltelt 15 év rengeteg mindent átéltünk a vasútnál meg a borsodi vonalak mentén de! Azóta relative az országban isminden rosszabb lett

 

Más erre és a többi Kelet Moi vonalmentén 14 éve hogy vártuk az ITF indulását

Jól indult de a kezdeti jó irány hamar 2 éven belül rossz irányba fordult

Előzmény: alex_86 (2978)
alex_86 Creative Commons License 2020.10.19 -4 2 2978

OFF

alex_86 innentől nem szól hozzá a dolgokhoz, nyomjátok csak tovább a sulinetes színvonalat a nagyobbnál nagyobb marhaságokkal.

Majd a 19 hozzászólásos legények megmondják a tutit, szerintem még járni sem tudtak, amikor én elkezdtem itt fórumozni úgy 2005 körül... a színvonal az akkorihoz képest sajnos szinte nulla.

ON

Előzmény: Abymot (2976)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!