Köszönöm az infót.
Tegnap cseréltem olajat, centrifugában gyenge 2mm lerakódás volt.
Nyomás jó volt 3 körül fordulaton, alapjáraton 2 felett picivel melegen.
Viszont a palást tömítőgyűrűje el volt szakadva egy helyen. Ott tud szökni a nyomás.
Ruszkikat olvastam és fordítgattam az irományokat és egyik másik a centrifugára a többi a papír szűrőre esküszik. Pár vélemény pedig azt írta le, hogy a gyár azért hagyta el a centrifugálist, mert a modern félszintetikus és szintetikus motorolajaknan sok a tisztító adalék, amik lebegtetik a szennyeződéseket és beleviszik a papírszűrőbe a korom és egyéb részecskéket. Ezek kicsapódnak a centrifuga falára és onnantól marad az alapolaj magában. Tribológus nem vagyok, úgyhogy akár lehet benne valami, de lehet baromság is.
Annyi biztos, a legjobb a kettő kombinációja lenne, mint pl. Ifa, Scania, Renault dci teherautó motorokon.
Csak szűrőbetétes megoldás pl. Euro5 Volvo teherautó motorok, megfelelő olaj és csereintervallum mellett közel milliós km futás után is szép tiszta a forgattyús ház, nincs a korom lerakódva sehova.
15W40 Turbó dieselt használok, hidegen az olaj nyomás 4 bar, melegen 3, alapjáraton hidegen 3, melegen 2,5 1800 környékén hideg 4, melegen 3. Centrifugással tele volt a tököm, nem dolgozott mindig, ahogy kellett volna, kompletten lecseréltem egy újra anno, az sem vált be nekem.
Milyen viszkozitású olajat használsz, mennyi volt a centrifugálissal és mennyi lett, a patronos új házzal a nyomás? (hideg-meleg olaj, alapjárat és fordulat)
Esetleg be kellett állítani az újat, vagy gyárilag be van?
Szèp napot nemrég hozzàm került egy Mtz 50 es,Meleg olajnyomàs kb 2.8 bar hidegen 1 bar olajcsere előtt van elvileg 50 üo van az olajban.A centrifugál szűrőt szèt shedtem nem volt benne semmi a szűrőhàz aljàn az O gyürű ki volt kemènyedve a kitörve belőle 1 darab azt cserèltem az olajnyomàs àllitó csavar ""az alsó a szűrőhàzon""meg sem mozdul se ki se be""a csavarhúzó kèpes lenne bele törni""S a helyzet mèg mindig vàltozatlan!Minden èrtelmes tanàcsot meghalgatok.Tovàbbi szèp napot.
Nekem eddig sem volt állat, csak kutya, macska, meg most van 2 futókacsa. Vízmű alkalmazott vagyok, nemsoká 25 éve, a föld "csak " kiegészítés. Szálas takarmány termesztésre vagyok berendezkedve, de már ez is csak idén. Visszadom a bérelt földeket, marad a saját 2,5Ha, elég lesz.
Csak arra tudok gondolni, hogy a régi fúvóka kopott lehetett, azért szórt többet. A csepegés gátlóra nincs ötletem, amikkel én dolgoztam azokban nem volt (10 éve nem permeteztem).
Permetező fúvókákkal kínlódok. 4-es piros, regieket cseréltem, megette őket a nap.
Újak szintén 4-es piros és kevesebbet fúj ki. Mintha szűkebbek lennének.
Régivel 3 báron kifújt 235 litert az újjal csak 205 litert.
Csepegés gátló gumikat is cseréltem, ugyanúgy csepegnek.
Sziasztok. Segítségeteket szeretném kérni. Mtz 820.2 traktoromnak mikor bekapcsollom az elejét és dolgozok vele razkódik az egész traktor! Szerintetek mi lehet a gond?
Aki újitott már fel 80as Mtz vízszivattyút (a régebbi fajta) az kérem segitsen.
Megvettem hozzá a csapágyakat,tengelyt és a tömszelencét,de nem tudok rájönni hogy az milyen módon tömit.Aki otthon van ebben és tud segiteni az kérem irjon emailba tel számot.
A 820-as MTZ-hez való Hitachi típusúnak nevezett áttételes önindítót ismeritek, meg szabad venni? Szívem szerint cseh Magnetont vennék rá, de az 50.000 feletti árcédula nem fér most bele.
Nyáron a munkába belefulladás közben elfelejtettem, de íme, végül 1221.7-re esett a választás, ő az. :) 5,6 méter szélességet dombon fölfelé is gondolkodás nélkül kaszálja.
Az alábbi könyvet keresném fizikai vagy digitális formában, természetesen nem ingyen! Ha esetleg valakinél lappang sokat segítene nekem vele, esetleg akár egy digitalizálás erejéig kölcsön adhatná.
Az alábbi könyvet keresném fizikai vagy digitális formában, természetesen nem ingyen! Ha esetleg valakinél lappang sokat segítene nekem vele, esetleg akár egy digitalizálás erejéig kölcsön adhatná.