Közben az is felmerült bennem kérdésként, hogy rendel-e valaki a Paddock-ból... Ha sikerül kiderítenem, hogy milyen színezésű volt a rugany, kihez tudnék fordulni.
Cserélnék rugót a szekéren, (gyári magasság és komfort), de a nyavajás színkódokkal meggyűlt a bajom. Tudja valaki, hogy melyik szín mit jelent? Köszi.
Sziasztok! Van egy Land Rover Freelander 2.0 td4-em 2006-os évjárat és az automata váltó (TGD500540) vészüzembe kapcsol. Kit ajánlotok szerelőt aki ért hozzá és nincs elszállva. Köszi előre is!
Most vetted? Akkor ne akard tudni. Az ilyesmivel a vétel előtt kell tisztában lenni. Ha rám hallgatsz, nem kérdezel semmit egészen addig, amíg nem lesz oldani való problémád. Sokkal nyugodtabb lesz az életed, mintha minden pillanatban azon aggódnál, hogy mi történhet majd, esetleg.
A találkozó a szokott helyen, ld. térkép. Ez az M3 autópálya északi oldalán van, Gödöllőtől Pest felé pár km-re, ott kb., ahol a két Lukoil benzinkút van az autópályán. Az autópályáról a kutaknál NEM lehet lejönni, vagy Gödöllőnél, vagy a mogyoródi lehajtónál lehet lejönni, és az autópálya mellett az északi oldalon fut egy kis út, ami Szadára vezet, azon kell jönni. A piros X a találkahely, az egy újonnan épült aszfaltút, ami valami gázcsőállomáshoz vezet be, ennek az útnak az elején tudunk felsorakozni. Most már egy-két telek körbe van kerítve, tehát ahol van hely, ott, de tuti meg fogjuk egymást találni. A hely megközelítése a kék nyilak mentén lehetséges, továbbhaladás irányunk a zöld nyíl lesz. Találkozó időpontja: 2024/11/16, azaz november 16. szombat, de. 09:30 óra GPS: 47.60726975999279, 19.291940306957816
Mivel kis késések szoktak lenni, 10:00 körül fogunk tudni elindulni. Aki sokat késik, ne aggódjon, hanem csörögjön rám.
Benzinkutat nem érintünk az út során, tehát tankoljatok előtte (pl. Szada ipari park, 2 km innen Szada felé). Mindenki készüljön egész napra étellel, szendviccsel, innivalóval egyéni igényei alapján. Aki éjszakára is marad, az meleg cuccot, enni-innivalót, alvós felszerelést hozzon, nem szállodában leszünk, hanem szabad ég alatt! Az esti sütős/főzős program önellátó, mindenki azt eszi, amit hoz/főz, és mindenki dobjon be egy pár hasáb fát a kocsiba, hogy legyen száraz fa a tűzre. Vasárnap reggel (ha megérjük :) ébredezés, reggeli (igény szerint, önellátó alapon), majd irány haza. Tányér, pohár, evőeszköz, fejlámpa, szék legyen! Továbbá: bakancs/túracipő, megfelelő réteges öltözet, esőkabát, meleg ruha, sapka. Alváshoz sátor, derékalj, hálózsák, takarók, párna, sapka, polifoam/szivacs, stb.
PMR rádiót mindenki hozzon.
Biztos, hogy kihagytam 1-2 dolgot, majd még írom, illetve akinek kérdése van, keressen. Kutyát, gyereket, asszonyt is lehet hozni! Mint tudjátok, az ott alvás nem kötelező, sőt, útközben is be lehet csatlakozni, illetve ki lehet válni.
Tehát még egyszer: FAGYHALÁL túra november 16-án szombaton !
Nagyon köszönöm az infót! Tartályt cseréltem és az úszó volt a hibás.Az érzékelő jó,de az úszó valószínű megszívja magát és ezért marad lent,ezzel pedig alacsony szintet jelez.A másik hibát még keresem, mert tényleg egyre sűrűbben korlátozza a teljesítményt,ráadásul már dobott egy hibát is, most azt próbálom kiolvastatni.
Vásároltam egy 2011-es 2.2- és Dízel autót. Azt hiszem 4D4 S pontos tipusjele. Az autó 2014 - be Németországbol lett behozva, azóta egy tulajdonosa volt.
Kaptam hozzá, vagy két kiló papírt. Könyvek, szerviz füzet, egyebek. Sajnos minden németül van.
Két kérdésem lenne.
Egyrészt, lehet e valahogy magyarositani a menüt?
Másrészt elérhető e valahol digitális formában a kezelési könyve, természetesen magyarul?
Ahogy LRROV2 írta, 2 különböző ok lehet. A hűtőfolyadék alacsony szint nálam is megjelent 3.6-osban. A szintjelző úszója egy idő után megszívja magát hűtőfolyadékkal, és rossz szintet jelez. Tartály csere megoldotta a dolgot. A tiltásnak más lehet az oka, Land Roverre szakosodott szervíz ajánlott.
A hűtőközeg szint hibajelzését ( ha egyébként minden rendben van, és nem benézted rosszul, mert legfölül mindig van víz a tartályban ) okozhatja a rossz szintjelző. A motor időnkénti tiltását viszont semmiképpen ez nem okozza Ott más gond lesz. Erősen ajánlott egy gyari kiolvasóval elvégzett hibakeresés, mert a kocsi nem fog magától megjavulni, sőt, a jelenség csak gyakoribb lesz. Általában a motor levegőellátó rendszerének vagy valamelyik turbónak a hibája okozhat hasonló jelenséget. De volt már példa arra is, hogy maga a szelepfedél/szívőcső együttes repedt el, és az okozta a rendellenességet. Szóval, ne itt keress megoldást, vidd olyan műhelybe, ahol rendszeresen megfordulnak az ilyen motorizáltságú autók. Kizárólag Landrover-re szakosodott műhelyekre gondoltam.....