- és amilyen jó állapotba van város anyagi szempontból. Lehet nem ez volna legfontosabb dolog, hogy metró tovább járjon amikor TB nem lett? befizetve az dolgozok után.
"A 2030-ig tervezett budapesti villamosfejlesztések, illetve azok előkészítő, valamint tervezési munkálatai az Európai Unió társfinanszírozásával valósulhatnak meg."
Április óta van egésznap CAF a 69-esen, és egyelőre nem lesz növelve a CAF-ok száma. A 62-es családon sem fog megjelenni a közeljövőben.
Az áramátalakítót kellene teljesen cserélni, ahhoz hogy mehessen több CAF, illetve Zuglóval valamit kezdeni, hogy a laposok miatt ne legyen irrdatlan nagy rezsifutás.
Júliusban a Mexikói úton tartanak vágányzárat, és az áramellátás miatt lesz 3A villamos is.
Óránként van 1 menet, ami CAF, pár éve már egész nap (eleinte csak hétvége, majd hétköznap napközben a csúcsok között állt át egy darab jármű a 3-asról).
+1-et még elbírna szerintem, hogy legalább félóránkként jöjjön egy CAF a 69-en (a teljes opciós lehívás beharangozásában arról volt szó, hogy többek között a 69-en is növelik a CAF-ok számát az újabb járművek érkezésével, így látok rá esélyt. De a járművek többsége biztosan marad TW) Új járművek, bővülő hálózat, akadálymentes közlekedés – villamosfejlesztések Budapesten - BKK.hu --> "Az újonnan forgalomba álló szerelvényeknek köszönhetően a 2-es, a 23-as, a 24-es, az 51A, valamint a 62-es és a 62A vonalokon is megjelenhetnek az alacsony padlós villamosok. A megújuló járműállomány lehetőséget ad arra is, hogy a jelenleginél több modern szerelvény közlekedjen azokon a vonalakon, ahol már most is közlekednek a korszerű járművek, így többek között az 1-es, a 14-es, a 42-es, az 50-es és a 69-es villamosvonalakon is tovább bővülhet a kényelmes alacsony padlós villamosok száma."
Vitézy Dávid egy politikus. Hogy milyen végzetsége van, vagy éppen nincs, az teljesen mindegy, hiszen nem szakemberként, hanem politikusként tevékenykedik.
De a közlekedés 5 főterülete közül az egyikhez - kötöttpályás vasúti közlekedés*** - hozzászólhat mert abban ha nem is széles, de számottevő ismeretekkel rendelkezik.
*** = Értve itt a kötöttpályás vasúti közlekedésből a nagyvasúti és a városi vasúti rész területet.
Lehetne az üzemidő hosszabbítást jól is csinálni, csak ahhoz rendesen végre kellett volna hajtani, nem felébe-harmadába, a nappali-éjszakai átállást és a csatlakozásokat részben elszabotálgatva, részben elbénázva, ahogy a BKK tette. Tehát, amíg jár a metró, akkor az összes fontos nappali járatnak is közlekednie kell. (Fontos vonal az, amelynek vonalán, vagy vonalának jelentős részén éjszakai hálózati lefedettség van, vagy a belváros közvetlen elérését szolgáló további fontos gerincvonal.)
Ettől persze még az üzemidő hosszabbítás fontossága és hasznossága megkérdőjelezhető. De ha már lett, akkor rendesen kellett volna bevezetni.
Vitézy Dávid egy, budapesti szinten, vezető politikus. Nyilván nem fogja neked beismerni, hogy a nagy vívmánya, amivel dicsekszik, többet árt, mint használ.
Ó, ha tudnád... amikor még a BKK vezetője volt, nekem hivatalból kellett vele levelezzek, jó néhány ötletét cáfoltuk meg tételesen levezetve, adatokkal, hosszasan, hogy amit spórolásnak hisz, az nagyobb költséggel járna. Néhány ötletét végül elvetette, mert belátta, de a bosszú nem maradhatott el, biztos megjegyzett magának élből. Pedig semmi bántó szándék nem volt abban, hogy az üzemvitelhez nem ért. Nem kell mindenkinek mindenhez...
Akad. Azt néztem példádul a napokban, hogy az Örsről Keresztúr felé éjjel fél 1 után bekerült egy háromnegyed órás lyuk a menetrendbe, miközben üzemzáráskor egymást kergeti az utolsó nappali és az első éjszakai járat. Biztos vannak máshol is ilyen anomáliák. Bár a témának a buszközlekedés topicban a helye, itt nagyon OFF.