Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

balabmw Creative Commons License 2024.01.02 0 0 43193

Olyat itt nem találsz.

Előzmény: Minden_Nick:Foglalt_ (43192)
Minden_Nick:Foglalt_ Creative Commons License 2024.01.02 0 0 43192

Sziasztok. Megbizható szerelőt vagy mühelyt keresek , BMW specifikust Tatabánya környékén. BMWE60 /2009 es tipus. 

zoltan1966 Creative Commons License 2024.01.01 0 0 43191

 

 

BMW 7189312 63127189312 ALC SMC II kodolás.

 

nekem is ez a problémám. tudsz valakit aki felkodolja?

 

köszönöm.

 

 

Előzmény: Peti2907 (43088)
MattX Creative Commons License 2023.12.30 0 0 43190

Sziasztok!

 

2 hónapja küzdők azzal a jelenséggel, hogy a napi első indításnál az autó jobbik esetben rángat egy rövid ideig vagy teljesen leáll és a következő hibák jelennek meg a board-on.

 

Increased emissions

DBC failure! Drive moderately

Drive Control system! Drive moderately

Start assintance inactive

 

Ilyenkor az autó teljesen megáll. Dobálja fel a hibákat lefullad. Kb. az 5-ik 6-ik indítás után pedig mintha mi sem történt volna megy az autó hiba nélkül. Borzasztó idegesîtő. Gyári diagra rakva hibák tömkelege jelenik meg kb. 30-40 hiba.

Cseréltünk generátort, akkumulátort, klónoztuk a motor vezérlőt, de eddig semmi nem segítet. A hiba fent maradt. Hol enyhébben jelentkezik, hol durvábban.

 

Van itt valaki aki találkozott már ilyen jelenséggel??

Vagy valaki aki tudna Diagban segíteni?

Neteleke61525d Creative Commons License 2023.12.27 0 0 43189

Szia!

A turbó elektronikája tönkrement, nem nyit rendesen.

Előzmény: Dávid Lovas (43160)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.25 0 0 43188

Még nem néztem de megnézem

köszönöm szépen a válaszokat!

Előzmény: Bxx7 (43187)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.21 0 0 43187

Az mpm modulod megnézted? Ha le van húzva vagy megdöglött, akkor ezeket a jelenségeket produkálja.

Előzmény: Bmwe60525dm (43184)
Minden_Nick:Foglalt_ Creative Commons License 2023.12.20 0 0 43186

Sziasztok.  Nem müködik a müszerfal,tudnátok segiten?nem volt idöm megnézni de remélem csak biztositék ment tönkre. Pöcre indul ( bár elég sokat àllt). Minden egyéb működik benn csak az oràk meg a kijelzö nem.

Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.19 0 0 43185

Bocsi mert rosszul irtam mert ez még MAF os ha jol irom.

Előzmény: Bmwe60525dm (43184)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.19 0 0 43184

Köszönöm szépen az eddig segitséget de szeretném  még azt 

megkérdezni h most meg a ccc modulom vagy nem tudom 

de a rádiom se megy meg a középsö kijelzöm is elsötétül 

és semmit nem tudok rajta irányitani.

Előzmény: Bxx7 (43183)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43183

Van erre alkalmas műszer, kütyü, amivel lehet nézni, bocsájt-e ki jelet a kulcs, illetve külön lehet vizsgálni, hogy kommunikál-e a diversity modullal. 

Előzmény: Bmwe60525dm (43182)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43182

Igen probàltam mind a 2 kulcsal

de a jelet azt hogy tudom megnézni h 

ad e ki Jelet.

Előzmény: Bxx7 (43181)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43181

Mindkét kulccsal ezt csinálja? A kulcsot ad ki jelet? Ha nézted és igen, akkor bizony az immo ugrott szét. 

 

Előzmény: Bmwe60525dm (43180)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43180

Semmit se csinál már probáltam .

Előzmény: Bxx7 (43178)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43179

Pont 2005-ben volt a váltás, kulcsosról gombos indításra. Ha kulcsos indítású, akkor első körben az ibs kábelt húznám szét, ha ez nem vezet eredményre, akkor az MPM-et is lehúznám. 

 

Előzmény: Bmwe60525dm (43177)
Bxx7 Creative Commons License 2023.12.18 0 0 43178

Ha a kocsi menetirány szerinti jobb oldala mellett állva a pótféklámpa mellett jobbra tartod a kulcsot közvetlen közelről nyomod a gombot, történik-e valami? 

Előzmény: Bmwe60525dm (43176)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.17 0 0 43177

Szia 

 

de most már azzal is küzdök tegnapota hogy valami 

lesziva az aksimat is

Előzmény: Bxx7 (43175)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.17 0 0 43176

Szia 2005ös 525d e60

Bxx7 Creative Commons License 2023.12.17 0 0 43175

Nagy segítség lenne, ha leírnád, E60 vagy 61-ről van szó, mert mindkettő teljesen másképp produkálja a hibát, illetve más a megoldása.

Előzmény: Bmwe60525dm (43174)
Bmwe60525dm Creative Commons License 2023.12.15 0 0 43174

Sziasztok

 

olyan problémával fordulok hozzátok hogy a központi záram nem jo

de most nem is az a baj hanem az hogy tegnap kicseréltem az aksit

és mivel a kocsit mindig kulcsal nyitom ki eddig kitudtam kapcsolni a 

riasztot De most aksi csere után már nem tudom kikapcsolni és ezért

mindig beriaszt amint kinyitom az ajtót, hogy hol 

keresem a hibát 

elöre is köszönöm a válaszokat!

Sa1ud11 Creative Commons License 2023.11.26 0 0 43173

Sziasztok!

 

Akkumulátor merüléssel küzdöm már jó ideje. Hiába alszik el az autó, van hogy mégis felébred, mintha az jelet kapna valahonnan. Nagyon sok minden lehet tudom, de segítséget szeretnék kérni a Terminál 15 és 30 (b,g,g_f) kiméréssel kapcsolatban, hogy hol érdemes elkezdeni egyáltalán.

 

Hibakódok a következők:

93CD - KGM: No LIN comm. with seat heating, driver 

93CE - KGM: No LIN comm. with seat heating, passenger

9C54 - IHKA: AUC sensor

9C6B - IHKA: Auxiliary-water pump

E714 - Message(battery voltage, 0x3BE( faulty, receiver IHKA, transmitter DMM-DDE  --> "Power supply" 11.5V <-- ezt írta be környezeti körülménynek

 

Az utolsó nem fennálló hiba, annál feszültség gondra tippelnék.

A LIN kommunikációnál lévő hiba jelentkezik is, hogy ki-be kapcsol az ülésfűtést visszajelző LED, egyébként fűt, de nem tudom folyamatosan vagy csak a ki-be kapcsolás miatt működik.

 

Amit láttam még, hogy új kábel lett behúzva az ülésekhez az SZM modultól és a kötegből a K-CAN kábelek (fekete-sárga).

KGM modulnál blankolva van a k-can, gondolom mértek rajta.

 

Hirtelen ennyi jutott eszembe, de remélem lesz kérdés esetleg válasz vele kapcsolatban és akkor tovább tudok menni és sikerül megoldani.

Állandó merülést sajnos nem tapasztaltam (sajnos, mert akkor tudnék haladni biztosíték ellenőrzéssel), amikor elalszik a kocsi a fogyasztás mindig 50mA alatt van.

 

Ha valaki személyesen tudna segíteni Fehérvár környékén nekem az is opció.

 

Bxx7 Creative Commons License 2023.11.24 0 0 43172

Gyenge akkumulátor az okozó. 

Előzmény: Auruma (43171)
Auruma Creative Commons License 2023.11.17 0 0 43171

Sziasztok,

BMW E60 FL változat. Az órát és a napi km számlálót kb 3 naponta újra be kell állítanom, mert elfelejti. A dátumot viszont nem.

Mi lehet az oka? Talán akku?

 

Köszi!

M1,5 Creative Commons License 2023.11.01 0 0 43170

Sziasztok! SMG-váltót ismeri valaki? E60-E63 szériákban...

Hallottam olyat, hogy amikor manuális állásban a kis fülekkel váltunk, akkor minden váltáskor el kell venni a gázt, különben hamar tönkremegy a kuplung. Nem tudom elhinni, hogy ez tényleg így lenne! Van valakinek tapasztalata vagy információja erről? Köszönöm.

Hondahornet Creative Commons License 2023.10.30 0 0 43169

Köszönöm!

Előzmény: Bxx7 (43166)
Bundás86 Creative Commons License 2023.10.30 0 0 43168

Sziasztok! E60-ban használ valaki DENSIONT? Egy apró technikai információra lenne szükségem!!!! Akinek van kérem írjon! ;-)

 

Rumcice Creative Commons License 2023.10.27 0 0 43167

Vagy nagy a kipufogó ellennyomás és el van dugulva a DPF a koromtól.

Előzmény: Bxx7 (43166)
Bxx7 Creative Commons License 2023.10.27 0 0 43166

Egy szenzor van belőle. Érdemes gyárit tenni bele. 

 

Előzmény: Hondahornet (43165)
Hondahornet Creative Commons License 2023.10.20 0 0 43165

Sziasztok!

 

2010-es 525d. Időnként kipufogó ellennyomás szenzort beírja hibának.

4D03 hibakód. Szenzor lett cserélve. Egy vagy több szenzor van?
Ha törlöm a hibát, amíg nem írja be újra addig szépen regenerál.

 

Köszi a segítséget!

Péter Kuslits Creative Commons License 2023.09.21 0 0 43164

Sziasztok,

 

egy kis segítséget szeretnék kérni hogy merre menjek tovább a keresésben.

Az autó : '06 E61, 30d D3, 170kW EURO4

A jelenség: Increased emissions hibaüzenet. INPA-val nézve : a valós légtömeg folyamatosan magasabb a kért légtömegnél. Indítás után az egr szelep nyit-zár néhányszor - ez látszik a változó MAF értéken is - majd bedobja a hibaüzenetet.

 

Egr szelep és szolenoid cserélve, vákumcsövek cserélve illetve ellenőrizve. MAF szenzor próbaképpen cserélve. A jelenség ugyan az.

 

A kérdésem az lenne hogy az EGR szelepet illetve szolenoidot kell adaptálni? Nem igazán találok róla semmit.

 

Köszönöm ha tudtok valami tanácsot vagy konkrét tippet adni.

 

Üdv

 

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!