Keresés

Részletes keresés

TotalCar címlap TotalCar fórumok
B.Slim Creative Commons License 15 perce 0 0 36434

Sziasztok!

 

Van egy kis gond. A kocsi E60 2003-as 520i, 235000 km.

 

A történet a következő. Pár hete jöttem be Dunakesziről Pestre és alapjáraton elkezdett egyenetlenül járni a motor, de csak ha kuplung fel volt engedve és valami zörgő hang is volt. Mentem egyből a szerelőhöz, ahol az lett a konklúzió, hogy akkor kicseréljük a kettőstömegű lendkereket,mert valószínű az a hiba forrása. Kicserélték, beleraktuk az újat (LUK) másnapra ugyanolyan volt. OK, valószínű rossz a kettőstömegű... vettem egy másikat, amit szintén tegnap bele raktak és utána ugyanúgy ráz a motor. Innentől kezdve valszínű nem a kettőstömegű a hibás.

Megnézték a gyertyákat,amik elvileg jók, cserélgették a trafókat,de arra se változott semmi, illetve hoztak hozzá valamilyen jeladót,amit kipróbáltak,de azzal se változott a dolog. Nem ír ki semmilyen hibaüzenetet sajnos. Ma reggel be se akart indulni,csak tolással és már nem csak alapjáraton de magasabb fordulatszámon is ugrál a fordulatszám.

Hiba üzenet még mindig nem jelnent meg. Van valaki,aki már találkozott ilyennel, vagy van ötlet,hogy mi csinálhat még ilyet?

 

Most a következő programpont az,hogy szétszedik a teljes motort,mert azt mondják,h lehet nem zár rendesen a szelep és hengerfejessel meg kell nézetni. 

 

Ha van valakinek valami előre is köszi!

plaszy Creative Commons License 15 órája 0 0 36433

Sziasztok!

 

Van valakinek eladó iPod kábele (Y kábel - USB+Jack --›30tűs dock csati)?

61122338491 vagy 61120440812 vagy 61120431424

 

Plaszy

Szab_1 Creative Commons License 18 órája 0 0 36432

Sziasztok.

 

Az ablakvezető oszlopoknál jelentkező hólyagosodás mennyire típus hiba az E60/ 61 -nél, és hogy lehet javítani. Olyan mintha rozsda lenne.

bigbenilaca Creative Commons License 1 napja 0 0 36431

bigbeni@rally.hu ide irj es visszairok

Előzmény: Benett 530 (36429)
ooomm Creative Commons License 1 napja 0 0 36430

Üdv! Kis segítség kellene hátha valaki okosabb mint én :) ! 2005 e61 525d manuál hibatárolóban fojtószelep hibát ír ! Valaki esetleg megmondaná pontosan mi(mik) a szerepe ennek a szelepnek azt tudom hogy dpf regeneráláshoz köze van és a leállításhoz is hogy ne rántson a motor de ezen kívül még mit befolyásol vagy szabályoz és mi nem működik ha hibás (regeneráláson kívül) Köszi!

Benett 530 Creative Commons License 1 napja 0 0 36429

Letudnád írni a folyamatot? Kellett plusz csatlakozó vagy átalakító? Kábel? köszönöm a segítséget!

Előzmény: bigbenilaca (36428)
bigbenilaca Creative Commons License 1 napja 0 0 36428

De kellett ...:)

Előzmény: Benett 530 (36427)
Benett 530 Creative Commons License 1 napja 0 0 36427

magadnak csináltad? Nem kellet tanítani Neked? 

Előzmény: bigbenilaca (36425)
kisatila Creative Commons License 1 napja 0 0 36426

Pro-tech et használtam párszor de azt mondták annyira nem jó adagoltatni a kocsit.

Berakattam a haveromék által kitalált cuccot ami nem engedi többé tömíteni alacsony fordulaton sem a DPF-et és jobban is megy-hamarabban pörög fel

 De túl skeptikusak vagytok ezirányban..

 

Üdv!

bigbenilaca Creative Commons License 1 napja 0 0 36425

Masziek is biztos tudjak en nem voltam meg veluk kapcsolatban, akit tudok ajanlani Dani budaors raktar u.

+3620-9461955

Neha sokat kell csorgetni ...:)

 

Meg isntudod varni max egy ora.  

 

En mondjuk magamnak csinaltam :)

Előzmény: Benett 530 (36417)
kisatila Creative Commons License 1 napja 0 0 36424

https://www.google.hu/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=1&ved=0CB8QFjAA&url=http%3A%2F%2Fwww.m5board.com%2Fvbulletin%2Fattachments%2Fe60-m5-e61-m5-touring-discussion%2F51732d1194819633-more-questions-about-tail-lights-e60_lci_retrofit.pdf&ei=cVhjVYOFF8SrsAHtpYGgAw&usg=AFQjCNE3NVNu81NiORWacBHIcwlg63vxEg&sig2=cfyCfJrYpxcg2GSajBrGYQ&bvm=bv.93990622,d.bGQ

 

 

Ez a bekötés

Előzmény: Benett 530 (36422)
Andras520d Creative Commons License 1 napja 0 0 36423

Ez eredeti.

Előzmény: Benett 530 (36422)
Benett 530 Creative Commons License 1 napja 0 0 36422

Itt a másik is!

Benett 530 Creative Commons License 1 napja 0 0 36421

Nem tudom eldönteni mellékelék 2 képet

Előzmény: Andras520d (36420)
Andras520d Creative Commons License 1 napja 0 0 36420

A lámpáid gyáriak vagy utángyártott? Mert ha utángyártott akkor lehet, hogy az LCI előttibe való, csak ledes, akkor meg csak programozni kell.

Előzmény: Benett 530 (36417)
iolaus1980 Creative Commons License 1 napja 0 0 36419

Mennyit kóstál egy vezérműlánc-csere?

iolaus1980 Creative Commons License 1 napja 0 0 36418

Köszi a választ!

Üdv!

Előzmény: Andras520d (36415)
Benett 530 Creative Commons License 1 napja 0 0 36417

És erre a feltanításra és plusz kábelezésre, ki a legalkalmasabb?

Előzmény: bigbenilaca (36416)
bigbenilaca Creative Commons License 1 napja 0 0 36416

Nem kell light modul csere csak fel kell tanitani ,mert valoszinu csak betetek . Kell egy atalakito kabelszett az a csatit alakitja at kiosztasban is megfelelore es egy egy szal oldalankent elore a light modulba + programozas

Előzmény: Andras520d (36414)
Andras520d Creative Commons License 1 napja 0 0 36415

Szerintem vezérműlánc, vagy főtengely ékszíjtárcsa.

Előzmény: iolaus1980 (36411)
Andras520d Creative Commons License 1 napja 0 0 36414

Igen ez a legegyszerűbb megoldás. Nyilván a legjobb az Light modul csere, de az kicsit drágább.

Előzmény: Benett 530 (36408)
dynaudio Creative Commons License 1 napja 0 0 36413

Hoppá,,én mindkettőt kb 30l-hez öntöttem.

 

 

egy alap futómű/kormányos e60-nak mitől lehet igen nehéz a kormány forgatása?

Előzmény: Andras520d (36412)
Andras520d Creative Commons License 1 napja 0 0 36412

Én egy teli tankhoz öntöttem, nekem kétszer egymás után meg kellett csinálni, de azóta nincs vele gond, ez kb két éve volt. 

Előzmény: dynaudio (36409)
iolaus1980 Creative Commons License 2 napja 0 0 36411

Üdv! Megnéztem egy 535d-t (272le, 170e km-es), és azt tapasztaltam, hogy alapjárati fordulaton, valami kerregő hangot hallat, ha a fordulatszámot kb. 750 ford./perc-re vagy e fölé emelem, akkor a hang megszűnik. Volt már X3 3.0sd-m, de ilyet nem észleltem.

koontar Creative Commons License 2 napja 0 0 36410

Vidd el inkább Maszihoz vagy Steeefhez és szakszerűen orvosolják a problémádat. Ne kisérletezgess szerintem. Mindkettő elérhetőségét megtalálod itt a fórumon. 

Előzmény: Benett 530 (36408)
dynaudio Creative Commons License 2 napja 0 0 36409

Az 1 doboz protec dpf tisztítót mennyi üzemanyaghoz öntöd?

(nem 100% biztos/bizonyított,de már 2dpf-es autómba is mintha elkezdte volna megnővelni a motorolajat ez az adalék)

simán elképzelhető ,ugyanis ha jól tudom 2-300c fokkal korábban regenerál tőle így meg ugye rendese besűrűsödnek azok

 

Előzmény: Andras520d (36402)
Benett 530 Creative Commons License 2 napja 0 0 36408

Ennyi lenne a megoldás? Egy egyszerű ellenállással megoldható? Felvetem a szerelőmnek, bár ez neki is eszébe juthatott volna, ha ez tényleg megoldja. Köszi a választ!

Andras520d Creative Commons License 2 napja 0 0 36407

Még annyi hogy két termosztát van. Nekem az EGR termosztát volt nagyon elkopva.

Előzmény: Cybertibi (36406)
Cybertibi Creative Commons License 2 napja 0 0 36406

Értem ! Nagyon köszi a szakszerü velemenyt... Akkor megyek a szerelomhoz es diagoljuk az autot Es megnezetem a termosztatatot es a szurot is!

halas koszonet!

 

Andras520d Creative Commons License 2 napja 0 0 36405

Ha rossz a termosztát nem éri el a hűtővíz az üzemi hőfokot, ami előfeltétele annak, hogy a kocsi regenerálja a részecskeszűrőt, ha nem regenerál akkor eltömődik, és nagy lesz a kipufugó nyomás a motor és a részecskeszűrő között, ezt érzékeli a motorvezérlő és vissza veszi a gázt. Kis terhelésnél 1.esben, 2.esben általában nem érzed 3.tól felfelé nem forog ki, nekem a végén már 100 nál többel nem is ment a kocsi.

Előzmény: Cybertibi (36404)