Bemutató: Audi Q3 és Audi RS Q3

Erősebb lett. És még?

Újfent elbukta, de nem adta fel a lóerő-csatát a Q3. Már az előző is sok volt, avagy nagyok presztizsharca a kispályán.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Lui 530d 17 órája Creative Commons License 35127

Én is sokat szívtam egy időben az akkus dologgal.De van egy tippem a számodra.A csomagtartóban található biztitartóban van egy fekete kockabiztosíték.A száma,6136-6901 469.Mikor az autót nem használod,ezt húzd ki.Ha az akku így is lemerűl,akkor 99% hogy az akku kuka.ha nem akkor ezt a biztit cseréld ki egy zsír újra.

Előzmény: GyulaVagyok (35126)
GyulaVagyok 29 órája Creative Commons License 35126

Nem szoktam csak hétvégente használni a kocsit, talán pont ezért is van ez a probléma. Most ház előtt állok, reggel megnézem indul e és leméregetem a dolgokat megint..

Előzmény: kisatila (35122)
szokes83 29 órája Creative Commons License 35125

nem, a dobba bemenő részen és a vákumcső csatlakozója között egy gumi gyűrű van ami tömít az elért/felkeményedett és ott szívott falsot.

Előzmény: VasY88 (35124)
VasY88 30 órája Creative Commons License 35124

Köszönöm a választ!

Abban tudnál segíteni, hogy merre találom pontosan? Megnézetném akkor én is. Vagy esetleg pontos alkatrész nevet tudnál mondani?

 

szokes83 : Ez a fent említett alkatrészből kijövő vákumcső maga lyukadt ki, vagy a csatlakozásnál, a rászorító  gyengült el?

Előzmény: *Krombi* (35116)
bigbenilaca 30 órája Creative Commons License 35123

Ötletek?! Azt olvastam ,hogy riaszto egysegbe levo akku szarakszik es elvileg cserelheto...?!  Nincs semmi hibajelenseg.

kisatila 1 napja Creative Commons License 35122

Szia! Nem értem miért vártál egy ismerősre? Nem volt egy szomszéd egy taxis a közelben.

Amikor kételkedtem az akksimban elmentem és nagyon készségesen megnézték!

http://olcsoakku.hu/

Előzmény: GyulaVagyok (35121)
GyulaVagyok 1 napja Creative Commons License 35121

Na jott egy barátom segíteni beindítani, de elsőre pöccre indult..

Kinyitva a kocsit, gyújtás nélkül 12.47

Gyújtással 12.22

Miközben önindítóztam 10.6ra esett le majd 14.5 volt (lampa legkondi nelkul)

Na most mitevo legyek? Vegyek egy akksitöltőt és egy éjszakát töltsem?

Amugy exide ea1000 100Ah akksi van benne.

 

Előzmény: Frigyes Mester (35120)
Frigyes Mester 2 napja Creative Commons License 35120

Szia!

 

Én itt vettem, neten rendeltem és elhoztam.

 

http://forex.hu/webshop/akkumulatorok/kapacitas-szerint/86-105ah/europai-l5/exide-agm-920-cikk

 

F.M.

Előzmény: GyulaVagyok (35115)
*Krombi* 2 napja Creative Commons License 35119

nem tudom, majd megnézem,hallgatom akkor én is.

kössz az infót ;)

Előzmény: szokes83 (35117)
GyulaVagyok 2 napja Creative Commons License 35118

Na már van bika kábelem :) Gondoltam jó jöhet máskor is, ha ott figyel a csomagtartóban.

 

Előzmény: GyulaVagyok (35115)
szokes83 2 napja Creative Commons License 35117

és nem lehet, hogy csak a vákumcső ment szét ami a "köcsögre" megy rá.... nekem pl ott eresztett hallható módon... leállítás után kiszállva és a bal első A oszlopnál hallgatózva szépen lehetett hallani amint ereszt!

Előzmény: *Krombi* (35116)
*Krombi* 2 napja Creative Commons License 35116

szia,

nekem is pont ez a problémám...

nálam nyáron kezdte, reggelre betonkemény fékpedál most már 5perc állás után is jelentkezik.

a fékrásegítő köcsögben valszeg elöregedett/kilyukadt a membrán és nem tartja meg a vákumot, sajnos csere.

decemberben csináltatom majd...

 

Előzmény: VasY88 (35104)
GyulaVagyok 2 napja Creative Commons License 35115

Hát ma reggel nem voltam elég ügyes, de holnap is futok egy kört. Nem egyszerű a szivargyújtóból méregetni :)

Párom elmegy a budai totalcaros boltba a 600A-es bika kábelért, aztán már csak egy nagy disel kéne, hogy biztosra kiderüljön mi a baj.

Steef jó messze van :) 

Neten érdemes venni akksit vagy tudtok valami jó boltot?

 

Előzmény: Frigyes Mester (35113)
lbalog01 3 napja Creative Commons License 35114

ha mindenáron nagy számot akarsz látni az aksin, akkor az indítóáramra figyelj ne az elméleti kapacitásra

még1x, ennek a kocsinak az aksi fajtája a szűk keresztmetszet (AGM) nem a márka........bár talán pont ezért AGM-et nem nagyon gyártanak túl gagyiba asszem.....

persze sima savas aksi is elviszi, de azt akár fele annyi idő alatt meg fogja zabálni...ott mondjuk jobban el kel a minőség

Előzmény: GyulaVagyok (35110)
Frigyes Mester 3 napja Creative Commons License 35113

Szia!

 

Én kb. 1 éve cseréltem a gyárit Exide 920 AGM-re, Steef programozta, azóta is tökéletes.

2006.11 530xd.

 

F.M.

Előzmény: GyulaVagyok (35110)
Gyuro84 3 napja Creative Commons License 35112

Én most cseréltem nem régen.

A lényeg, h ugyan olyan akksit tegyél bele, mint amilyen előtte volt eredetileg (feltanítva). Ha így teszel akkor csere után 2 percre gépre kell tenni a paripát és "leokézni".

Ha nem olyat teszel bele, mint előtte, akkor tudomásom szerint újra kell programozni/flashelni... De ezt nálam jobban tudják itt a szakik.

Amúgy nekem 95Ah-s volt benne, Bosch Silver4 és ugyan ilyenre cseréltem.

Előzmény: GyulaVagyok (35111)
GyulaVagyok 3 napja Creative Commons License 35111

Valamelyikőtök nem jár esetleg a 11. kerületben, akinek nagy diesel-e van? Nekem nem indul, és jó lenne ráindítani, hogy tudjam, hogy az akksi a rossz, vagy az önindító.

Amúgy ha akksit cserélek kell azzal valami mást is tenni, vagy csak simán kicserélem és minden működik tovább szépen?

 

GyulaVagyok 3 napja Creative Commons License 35110

A márka mindegy? Mennyire számít, hogy 90es vagy 100 105 110? Eléggé mennek fel az árak 5-10Ah-knál...

Exide AGM 920 90Ah 62ezer ugyanez 1050-ebn 106Ahval 72ezer.

Az europai L5 elég vagy méregetnem is kell, hogy befér e a helyére?

 

 

Előzmény: lbalog01 (35108)
samurai2 3 napja Creative Commons License 35109

Az nem rossz ha ennyiből megáll. :)

Előzmény: lbalog01 (35106)
lbalog01 3 napja Creative Commons License 35108

akksi boltban???

 

Szvsz nem a hol, hanem a mit a helyes kérdés: AGM akksi, min. 90Ah, mert különben a sok áramzabáló rendszer, meg a nemtudomiértnemmegyekalvómódba kocsi, kicsinálja a sima akut pikk-pakk...főleg télen.

Előzmény: GyulaVagyok (35107)
GyulaVagyok 3 napja Creative Commons License 35107

E60 530D-hez mindenképp kell a 110Ah-es akksi, vagy jó a kicsit gyengébb is? Ti hol vennétek akksit?

 

Ma este megpróbálom lemérni szivargyújtóból műszerrel. (Csinált már ilyet valaki? )

Ha jók az információim, akkor gyújtás nélkül 14 felettinek kéne lennie, ha ráteszem a gyújtást és mindent, amit lehet lekapcsolok (légkondi, lámpa) akkor 12,5 felettinek kéne lenni, ha 12,5 és 11,5 között van akkor le van merülve.
Önindítózásnál ha 10 alá esik akkor valszeg kuka, ha 9,5 alá akkor biztos, hogy kuka az akksi...
Egyetértetek?

 

Köszi,

Gyula

 

lbalog01 4 napja Creative Commons License 35106

egy vezérműlánc csere biztos nem fog ártani....

Előzmény: samurai2 (35105)
samurai2 4 napja Creative Commons License 35105

Sziasztok!

 

Tavasszal ha minden jól sikerül, szeretnék venni egy 2008 környéki E60-as Bmw-t. Mindenképp Touringot szeretnék. Valamivel talán többet lenne használva pályán, mint országúton vagy városban. Kicsit nagyobb motorral szeretném mint a 2 ezres, mit javasoltok érdemes a 30D-t vagy elég a 2.5-ös dízel? A két motor között mi lényeges különbség van, van esetleg valami típushibájuk az adott motoroknak? 

 

 

Köszönöm a segítséget!  

VasY88 4 napja Creative Commons License 35104

Üdv!

Egy pár napja vettem észre (nem tudom közre játszik-e, de mióta átcseréltem a nyári 19-es felnit, a téli 17-re), hogy a fék indítás előtt kőkemény. (2008 3.0d automata). 

Ha leállítás után nézem, akkor bőven lehet még pumpálni, és szépen keményedik fel. Azonban egy idő után (persze pumpálás nélkül) teljesen felkeményedik.

Fékolaj tavasszal, kb. 10 ezer km-re volt cserélve.

Más  problémát nem tapasztalok a fékkel, se nem erősebb, se nem gyengébb, ugyanúgy tökéletes, csak pár napja vettem észre ezt, hogy indítás előtt kőkemény.

Lehet ez valami hibának az előjele?

B.Slim 4 napja Creative Commons License 35103

233 és még törésmentes :D

Előzmény: G.Gambino (35077)
Adrian23 4 napja Creative Commons License 35102

Sziasztok ! Segítségeteket szeretném kérni . Jelenleg egy e 46 320d hajtok , de lassan lecserelem egy e 60-ra. Kiszemelt auto 2008- as evjarat 530i , joystick valtos 190 e km-el. Az autó németorszagbol lenne behozva vezetett szervizköny. Arra lennek kivancsi leginkább , hogy a joystick váltonál teszt vezetésen mire kell oda figyelni illetve ha esetleges hibái vannak hogy vehetem észre hidegen, üzemihőmérsékleten !? Valamint ha jól tudom 2008 as évjárattol probléma lehet még a lánchajtással ,ez igaz vagy csak tévhit ??  Előre is köszönöm a segitségeket !

szokes83 5 napja Creative Commons License 35101

Keresnék D1s xenon trafót, az újabbik fajtát amin 4 lefogató csavar van nem 3...

illetve esetleg kanyarkövető elektronikát... vagy esetleg komplett jobbos facelift előtti dynamik xenon lámpát

 

köszi

Gyuro84 5 napja Creative Commons License 35100

Hali!

 

Meg tudja mondani valaki, ilyen időben (ősszel/télen) mennyi idő alatt kellene elérnie az üzemi hőmérsékletet egy 35D illetve milyen terhelés mellett? Nem tudom, hogy a feltétel nem kedvező vagy a termosztátom nem jó...

 

Köszi!

szokes83 6 napja Creative Commons License 35099

kardánkereszt? vagy felfüggesztő esetleg?

Előzmény: garagge (35098)
garagge 6 napja Creative Commons License 35098

üdv!

 mi lehet az oka hogy a váltó kihajtásnál a kelleténél nagyobbat kottyan a gardán tengely? úgy hogy a a hardy tárcsa jó a difi is jó?