Összehasonlító: Renault Twingo 90 - Suzuki Celerio 1.0 - Toyota Aygo 1.0

Lesz-e ebből Suzuki-verés?

Vajon kapsz ezen a szinten autót a családnak? Ha igen, van-e olyan, amelyik nemcsak szükségmegoldás, de szívesen haza is vinnéd? Nagy kérdések kis gúnyában.

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kisatila 12 órája Creative Commons License 35331

Nézd még meg az egyik sárvédő tartó nyúlvány belső felén.

Lámpa mögötti lemezen a motor felöl

Előzmény: micigabor (35324)
gab200gab200 14 órája Creative Commons License 35330

sajnos ez már nem az az autó,ahol diagnosztika nélkül el lehet indulni a hibakeresésben.Javaslom,vegyél egy alap INPA kábelt,ha  nem akarsz minden problémával szakszervízbe menni...

Előzmény: Lipi001 (35329)
Lipi001 15 órája Creative Commons License 35329

Sziasztok!

 

Egy bmw e61-em van!Az a problémám vele hogy egyszer mikor elrugom neki akkor megindul máskor pedig max 3000-ig pörög el és nem megy!

Turbo elektronika bevizsgálva az jo légtömegmérő szintén partikerfilter ki lett cserélve!

Amikor jol működik akkor jo nagyon ha nem akkor mint egy szívó dizel!

Olyan mintha nem olyan lenne mindig a turbo töltés nxomás vagy ilyesmi!

Nem tudom bmi vákum cső esetleg vagy vmi nxomásérzékelő vkinek vmi tipp?

Az a baj németországba lakom és igy elég nehéz!

Ha vki tud vmi hadznosat mondani kérem segitsen mert nagyon idegesítő ez a dolog!

bogenavi2 25 órája Creative Commons License 35328

Köszi az infót, megnyugtattál.

Utána járok. Egyébként salgótarjáni vagyok, de Budapestre gyakran járok, így budapesti szaki kerestetik ...

Előzmény: dynaudio (35325)
gab200gab200 26 órája Creative Commons License 35327

a tegnapi nap gatyába lett rázva az állófűtésem,a keringető szivattyú volt beállva,mint a hal szeme :) Csere után nem indult,se távirányítóról,se menüből,valamint diagnosztikával sem kelt életre.Előhoztak valami ősrégi webasto-s programot,még képcsöves monitorral szerelt,xp-s számítógéppel.A kályha lábaira csipeszekkel kapcsolódott :D Megmutatta,hogy jó rég óta áll a kályha,összesen 120 órát működött 2005 óta.Kényszerindítással,csodálatosan életre kelt,egy szem füst,vagy köhintés nélkül.Kellett neki egy óra,mire felismerte a távirányítót,most minden tökéletes.

Volt jópár autóm állófűtéssel,de ilyen finommal,mint ami a BMW-nek van fejlesztve nem találkoztam még.30 fokról 85 fokra 8 perc alatt küldte fel,a kerékdobhoz kell tartani a füledet,hogy megállapítsd,jár-e.

dynaudio 26 órája Creative Commons License 35326

A forgalmidban😀

Előzmény: micigabor (35324)
dynaudio 26 órája Creative Commons License 35325

Detto ezeket írta/csinálta nekem jó pár évvel ezelőtt és valóban generátor fesszabályzó volt.

Vagy veszel 40e körül egy fiatal" bontott generátort vagy a sajátodat felujjíttatod kicsit kevesebbért akár.

(én az előbbit léptem meg,így még mindíg itt porosodik a hibás)

Előzmény: bogenavi2 (35322)
micigabor 1 napja Creative Commons License 35324

De mégis hol az a táblácska amin fel van tüntetve?

Előzmény: szokes83 (35318)
szokes83 1 napja Creative Commons License 35323

hát az attól is függ merre laksz?!

Előzmény: bogenavi2 (35322)
bogenavi2 1 napja Creative Commons License 35322

Az a baj hogy az autó "újraindítás után" nem mindíg produkálja ... hibakódban nem marad bent. 

Ötlet hogy kihez vigyem?

 

 

Előzmény: szokes83 (35321)
szokes83 1 napja Creative Commons License 35321

ez több minden lehet...

 

ha a váltó is produkál tényleges hibákat akkor akár váltó is...

 

de pl generátoron a fesz szabályzó is csinál ilyet, általában túlfesz "tüskék" miatt a váltó biztonsági módba kapcsol, ilyenkor olyan mintha mondjuk 3.-ban ragadna, érdekessége hogy gyújtás le és vissza minden elmúlik és hibátlan (ha ilyenkor is furán vált akkor az nem túl jó)

 

de ehhez diag kell mindenképpen!

Előzmény: bogenavi2 (35319)
iKereskedo 1 napja Creative Commons License 35320

:) szerinted?

 

szakember bontas vagy muszeres diag utan fog arat mondani. 

Előzmény: bogenavi2 (35319)
bogenavi2 1 napja Creative Commons License 35319

Sziasztok!

 

Meg kellett változtatnom a nickem de ismét én vagyok.

Ma kétszer is megkaptam a "kedvenc" hibaüzenetem, még jó, hogy nem előzés közben jött a krach.

Aztán autó út szélén leállít, újra bootol és megyünk tovább...

 

"Transmission faulty

 

Drive moderately. Possible to continue journey. Reduced acceleration. Have checked by nearest BMW Service."

 

Akkor ez sebváltó felújítás?

 

SZAKEMBEREK! Tanácsot, ötletet, kb. költséget várok ....

 

Köszi

 

Csaba

 

 

 

 

Előzmény: Maxiszer (35285)
szokes83 1 napja Creative Commons License 35318

ide írd be az alvázszám utolsó 7 betűjét és megtudsz sokmindent az autódról, még a festék kódját is

http://www.bmwarchive.org/vin/bmw-vin-decoder.html

 

Előzmény: micigabor (35317)
micigabor 1 napja Creative Commons License 35317

Amin a keréknyomás is rajt an?

Előzmény: kisatila (35316)
kisatila 2 napja Creative Commons License 35316

bal Bé oszlopon. Ha nem találod melyik azokon, küld el a matrica képét a fényeződnek

Előzmény: micigabor (35313)
kisatila 2 napja Creative Commons License 35315

http://www.realoem.com/bmw/select.do

 

bal felsőbe írd be az utolsó 7számjegyed és kiköpi a gép a te kocsidat

Előzmény: bandita751 (35312)
gab200gab200 2 napja Creative Commons License 35314

megrendeltem gyáriban,nem drága

Előzmény: bandita751 (35312)
micigabor 2 napja Creative Commons License 35313

Sziasztok egy sürgős és fontos kérdésem lenne: bmw e60~ nál hol találom meg a pontos színkódot? Kerestem már mindenhol.  és hogy mit kell keresnem ? 

bandita751 2 napja Creative Commons License 35312

Szia! Honnan sikerült a turbócső tömítéseket beszerezni? Hol lehet rákeresni ? Miként?

üdv

Előzmény: gab200gab200 (35249)
gab200gab200 2 napja Creative Commons License 35311

Sziasztok!

 

Keresgéltem egy csomót,de igazából nem találtam ,hogy miért a kék fagyállót kell tenni a hűtőrendszerbe(e60,525d,177le).

Miért nem jó a rózsaszín,ami nitrit és foszfátmentes,valamint aluhűtőhöz való?Mekkora a feltöltési mennyiség?

MIK530d 3 napja Creative Commons License 35310

Sziasztok!

 

Segítségeteket szeretném kérni! 2003-as e60 530d-m van, most érett meg a motortartó bakok cseréje. Vettem két gyárit, biztos ami biztos. Kíváncsiságból a bak vákuumcsövét szájjal megszívtam és a jobb oldalinál szabadon áramlott a levegő ki-be. A bal oldalinál rendben van, ott éreztem a membrán mozgását, nem jött fals levegő. Elméletileg ennek zárt rendszernek kell lennie, különben nem alakul ki a rendszervákuum, ha mellészív. Létezik hogy az új bak gyári hibás? Vagy ha beépítem a helyére megkapja a motorterhelést akkor záródik benne valami? Egyszerűen nem tudom. 

 

Segítségeteket előre is köszönöm!

AMSOIL 309040000 3 napja Creative Commons License 35309

OEM D4S xenon trafó , csak a denso gyárt ilyet lexus, toyota, honda stb autókhoz ,

 

ez csak az infó miatt :)

 

AMSOIL 309040000 3 napja Creative Commons License 35308

D2S -l volt szó :)  D1S 6000K -ban is van Jó minőség mint ami a képen van de

 

az emelt K szám miatt biztos hogy nem adhat nagyobb fényerőt , a technológia miatt !

ha xenonból nagyobb fényerőt akar valaki akkor D4S rendszert kell kiépíteni , az kb. 500 lumennel ad nagyobb fényerőt , USA-ban japán autókban van ilyen de lehet hogy ott a BMW is D4S higanymentes rendszerrel megy , a D2S D4S "izzó" sajnos nem kompatibilis

 

Előzmény: szokes83 (35306)
ogrelala 3 napja Creative Commons License 35307

Szia!

 

Bocs, eddig nem tudtam ránézni a fórumra, a hibakód amit tiltásnál produkál: 1272 Ladedrucksteller, ekkor a fordulat: 4192 1/min, töltőnyomás: 2333,53mbar.

Törlés után minden rendben, kiforgatom - megint letilt.

Előzmény: lbalog01 (35051)
szokes83 3 napja Creative Commons License 35306

Xenonból szerintem szép és nagy fényerőt biztosít az osram cool blue intense kódnevű... nem borzasztóan kék, de nem i ssárgás/fehér... illetve kicst több fényt is ad!

 

https://www.vilagitas.eu/OSRAM_XENARC_66144_CBI_D1S_COOL_BLUE_XENON

aszem van d2s-ben is

csocso/e60 3 napja Creative Commons License 35305

Köszi!

 

Előzmény: AMSOIL 309040000 (35302)
csocso/e60 3 napja Creative Commons License 35304

Reggel ki szettem a lámpákat, h milyen van bent,bal oldal philips, jobb oldal osram, de nem tudom h hány kás. De be is szoptam vele,össze raktam megyek vele,fel  kapcsolom a lámpát és villogott  a kapcsoló mellet a zöld led. aztán nézegetem  a lámpát kicsit vibrál,megint szét szedem ki veszem rakok bele egy használ másikat ,összerakom és nem villog a led, akkor igy jelzi h kezdbeszarni az izzó! csak azért irtam le h ti is tudjátok ha ilyet csinál.

Előzmény: a.hangok.a.fejemben (35303)
a.hangok.a.fejemben 3 napja Creative Commons License 35303

Lehet hogy szép jéghideg, de hogy sz*rt sem fogsz látni a 8000k-val éjszaka az 1000%!!!! Én a 6000k-t is ejteném, szép szép a jéghideg fény, de használat szempontjából necces. Youtube tele van összehasonlító videókkal!

Előzmény: csocso/e60 (35301)
AMSOIL 309040000 3 napja Creative Commons License 35302

minél magasabb a kelvin szám annál kevesebb a lumen , a szem  a 4300K körüli fénynél lát a legjobban , eltérni lehet csak esőben semmit nem lehet vele látni , száraz időben az autópályán a fehér csíkok erősebbnek látszódnak de más előnye nincs , ha megnézed este a szembejövőket egyből lehet látni már a ledes audi és bmw kocsikat azok is magasabb k értékűek kb 5000K de annál magasabbat hivatalosan nem is lehet,

Előzmény: csocso/e60 (35301)