Bemutató: Audi TT - 2014.

Versenypályán azér' elmegy

Az első TT szárny alakú sziluettje túl jól sikerült, úgyhogy most csak a műszerfal lett szárny alakú. Az autót tovább könnyítették, de vajon tényleg tüzes-e az új Audi TT?

Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
kisatila két órája Creative Commons License 34616

Nem csak a "?"..

Előzmény: oliverbatai (34615)
oliverbatai 13 órája Creative Commons License 34615

?

Ez elmaradt az elso mondat vegerol.

Előzmény: oliverbatai (34614)
oliverbatai 13 órája Creative Commons License 34614

Alkalom adtan lathatunk rola egy kepet....

kivancsi lennek,hogy mutat az auton. 

Koszi

Előzmény: 3.d (34613)
3.d 21 órája Creative Commons License 34613

Csak olyan elvetemülteknek ajánlom, mind én magam is.Fogyasztás nem változik, de a "gumi peressége",  nagyobb odafigyelést igényel vezetés közben. Még -1cm-rel alacsonyabb a gumimagasság, ezért a kátyúk nagyobb esélyel kicsíphetik. A 19-es  felni sportfutóművel már elég veserázó, de a mazoistáknak mindent lehet(magyar utakra érvényes megállapítás). Nekem a 20-as normál futóművel légrugóval konfortosabb, mint az M-es 19-el.A fogyasztást inkább a gumiszélesség befolyásolja, a "legmagasabb perméret ami felrakható" 235/35/20 felni.20/8,5coll.

Előzmény: oliverbatai (34608)
EEE60 23 órája Creative Commons License 34612

Szerintem nem veszed észre, ha van is deciben mérhető. Inkább anyagi és komfort csökkenésed lesz. : ) 

Előzmény: oliverbatai (34608)
EEE60 24 órája Creative Commons License 34611

EURO4 lesz.

Előzmény: 123Astra (34610)
123Astra 24 órája Creative Commons License 34610

sziasztok!

Egy 2009/11. havi 525dről lenne szó.  Vásárláson gondolkozom.

Megvan a VIN vége: CZ94306. Azt kéne megállapítani hogy EUR 4 vagy EUR5 besorolású?

+ Mennyibe kerülne egy gyári szélvédő hozzá mert repedt, így nem menne át első magyar műszakin, ugye?

Tudna valaki segíteni nekem? köszi szépen! lali

 

Pavika78 1 napja Creative Commons License 34609

A komfort bejutás extrával szerelt modellek esetében elemes a távirányító, a többiben akkumulátoros.

Előzmény: oliverbatai (34608)
oliverbatai 1 napja Creative Commons License 34608

Hat en azt hittem,hogy ezek a kulcsok is akksisak,mint a regebbiek.

Igy akkor az elemcseret holnap megprobalom.

koszi

 

kb. Mennyi tobblet uzemanyag fogyasztas van egy 19es vagy20"os kerekkel?

van valakinek ilyesmirol infoja?

Előzmény: EEE60 (34607)
EEE60 1 napja Creative Commons License 34607
Előzmény: oliverbatai (34605)
EEE60 1 napja Creative Commons License 34606

Elemcserét próbáltad már?

Előzmény: oliverbatai (34605)
oliverbatai 1 napja Creative Commons License 34605

Miert lehet az,hogy nyitni-zarni nem lehet a kulccsal, viszont inditani igen?

valakinek otlete?

kb.2-3ora autozas utan sem reagalt.

bocsi az ekezetek hianyaert. 

Udv

3.d 1 napja Creative Commons License 34604

Egyszerüsítve, ha "elindulsz tempomattal" akkor a fogyasztásmérőd  dinamikusan visszaesik az 5L-es skálára(60Km/ó-rás beállítással, egyenes úton). No ezt kell leutánoznod.Több olyan helyzet van, mikor kisebb gázpedállenyomással is ugyan olyan sebességgel tudna menni az autó.Mondjuk inkább magasabb sebességfokozatokra jellemző, de a kigyorsításoknál is van jelentősége, a fogyasztás szempontjából.

Előzmény: oliverbatai (34601)
jlaci74 2 napja Creative Commons License 34603

Én is köszönöm,  akkor nálam is ez a helyzet...

 

Előzmény: maszibmw (34596)
bmw520dd 2 napja Creative Commons License 34602

Köszönöm!

Előzmény: ardo (34550)
oliverbatai 2 napja Creative Commons License 34601

"Sokat számít az is, ha összeszoksz az autóval, így a "rossz gázpedálállással" történő üzemidő is csökken."

 

 

 ki tudnád fejteni,hogy milyen ez a rossz pedállás?

köszi

olivér

 

Előzmény: 3.d (34546)
lbalog01 2 napja Creative Commons License 34600

Csak mert így megtarthatnám a beépített telót is: most arra van átirányítva a sajátom és ha fogadtam rajta egy átirányított hívást, simán tudok a sajátomról másik hívást kezdeményezni /ez fontos mivel a kaput telefonhívással nyitom, és sokszor állok 10-20 percet a kapuban mire le tudom tenni a telefonomat.. :) /. A densionos téma erre lenne tuti megoldás...

még1x thnx

Előzmény: lbalog01 (34599)
lbalog01 2 napja Creative Commons License 34599

Köszönöm a konkrét és végre számomra is érthető magyarázatot!

Nem is beszélve, hogy a forrása egy igen autentikus de sajnos már elég ritkán postoló fórumtárs.

 

Szerintem sokunknak megnyugtató és hasznos infó volt: nem a kocsi a szar, csak a gyár szívat minket ezzel a prof telefonnal.

 

Ha jól saccolom akkor egy használt MULFII+programozással... és kb. 100ezerért már van is kihangosított telóm?

 

Kérdésem az, hogy a TCU-s (S638A opciós) kocsiba beépíthető-e a Dension Gateway 500-as széria? Elméletileg ez az optikai csatolós cucc való az E60-ba, de ez a TCU-s történet /illetve, hogy nekem nincs tár a kesztyűtartóban / ide nem zavarhat be?

 

köszönöm

L

Előzmény: maszibmw (34596)
bogusz 2 napja Creative Commons License 34598

Üdv. Tudok adni de csak MULF II HIGH van. 60 pénz, beszerelési garival.

Előzmény: dorog.zultan (34597)
dorog.zultan 2 napja Creative Commons License 34597

Sziasztok!

 

Vásárolnék használt, de hibátlan MULF II telefon modult.
e-mail publikus

 

üdv
dz

maszibmw 2 napja Creative Commons License 34596

TCU-s kocsinál ( SA638 ) nem lehet párosítani külső mobilt, kizárólag a gyári kézibeszélő tanítható hozzá.

SA644 vagy SA633 opciójú kocsiknál lehet külső mobilt párosítani.

Nálad a megoldás az, hogy kicseréled a TCU-t MULF ( de inkább MULF II-re ), majd átprogramoztatod a kocsit.

 

ÜDV. Maszi

a.hangok.a.fejemben 2 napja Creative Commons License 34595

Ez a fickó cserélte a modult olyanra, ami LCI-ben van.

 

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=728638

 

Még nem ismerem amúgy a típust, de az elég bosszantó lehet amúgy 2014 ben, hogy egy nagymama telefonon keresztül tudnál csak kihangosítva beszélni egy 2004es 5-ös BMWben. És nem tudod csatlakoztatni bluetoothon az aktuális telódat.

atiTDI 2 napja Creative Commons License 34594

Most ne keverjük ide, az offical utility, tehát mentő-rendőr-tűzoltó E60-akat, mert azokon 535d fék van. Ilyen autók azért mondhatjuk úgy, hogy elég ritkák itthon.:)

(de abszolút igazad van!:)  )

Előzmény: nashauto (34570)
lbalog01 2 napja Creative Commons License 34593

bocs a képek:

TCU

 

 

ez meg a nemtudommi:

ez van ráírva:

B512407 /gondolom a VIN/

Pairing IO

E60 ECE

Előzmény: lbalog01 (34592)
lbalog01 2 napja Creative Commons License 34592

Köszi az infot! Ez a TCU vs ULF vs MULF I-II téma kicsit sok nekem......

pár linket betolok ide amiket néztem, de sajnos még mindig nem tiszta a kép: http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=782413

http://forum.e46fanatics.com/showthread.php?t=705424

 

TCU fajták: http://www.ashleygriffin.ca/temp/e38/2013-06-22-BMW-TCUandULF-PartNumbers.pdf

 

Most akkor ha nekem TCU van a kocsiban, amihez BMW ASSIST van rendelve a felszereltség alapján ezt gondolom:

 

S605A TELEMATIK VORBEREITUNG Telematics preparation
S607A TELESERVICE VORBEREITUNG Preparation, Teleservice
S609A NAVIGATIONSSYSTEM PROFESSIONAL Navigation system Professional
S610A HEAD-UP DISPLAY Head-up display
S612A BMW ASSIST BMW Assist
S620A SPRACHEINGABESYSTEM Voice control
S638A AUTOTELEFON PROFESSIONAL Car telephone Professional
S698A AREA-CODE 2 Area-Code 2 for DVD

 

akkor normális hogy a bluetooth nem is kapcsolódhat csak a saját kézi ketyeréjéhez???

vagy WTF???

Akkor meg mi a szent szar az a MULF?

 

Bedobok pár képet, hogy mi az úristen modul van ebben a kocsiban:

Azon már fel sem akadok, hogy a TCU-n 2005.09-van a kocsi meg ugye 2004-es lenne..vagy esetleg ez lenne a fő gond? Valaki valamikor kicserélte az eredetit egy másikra és azért szarakodik? De akkor meg a handsettel sem menne a bt kapcsolat, vagy nem?

 

ez lenne a TCU:


 

 

ez meg a nemtommi:

 

 

 

ez van a nemtommire írva:

 

 

 

szóval, ha valaki világosságot gyújtana a fejemben ezzel kapcsolatosan azt megköszönném!!

thnx

a.hangok.a.fejemben 2 napja Creative Commons License 34591

Kicsit utána olvasgattam ennek a problémának és a következőt találtam egy külföldi fórumon:

 

"2005/2006 körülig voltak ezek a motorola (bmw) telefonok beépítve külön autós sim porttal. Ez a beépített telefon csupán bluetooth-on keresztül komunikál a csomagtartóban lévő tényleges telefonnal, ami egy aluminium doboz, úgy hívják hogy TCU, a SIM kártya olvasó is ehhez a TCU egységhez van hozzákötve.

 

Ha a saját telódat szeretnéd használni és a kocsi hangszóróit ezt a TCU egységet egy ULF (M-ULF) egységre kell cserélni."

 

Hogy ezek az egységek hogyan müködnek, arról fogalmam sincs, csak egy fórumról fordítottam át. Viszont sok 2004 körüli E60as problémája a tiétek is.

Előzmény: lbalog01 (34580)
lbalog01 3 napja Creative Commons License 34590

Ja-ja, kicsit bosszantó jelenség, neked van működő "aux-in"ed?

Előzmény: jlaci74 (34585)
lbalog01 3 napja Creative Commons License 34589

Srácok, akiknek műxik a bt: nálatok is van beépített car telefon? Amibe külön simkártya megy és spec bmw /ami amúgy motorola/ kagyló van hozzá?  Azzal nálam is kifogástalan minden.

Előzmény: Mewo (34584)
G.Gambino 3 napja Creative Commons License 34588

Először is indítsd újra és addig ne ijedj meg amíg nem állandósul a jelenség (értsd. folyamatosan hibát jelez). Az E60 első évjáratú modelljei hajlamosak arra, hogy mindenféle hülyeséget jelezzen a fedélzeti computer. Ezen az segít, ha frissítteted egy szakemberrel (mondjuk maszibmw-vel) az autó szoftverét.

Ha más hibát is jelez, menet közben egyszerre többet egymás után, akkor generátor felújítás kell.

Előzmény: BmW30 (34586)
EEE60 3 napja Creative Commons License 34587

Ezer oka lehet. Gépre rádugva, megmondja pontosan. 

Előzmény: BmW30 (34586)