Töltsd le még ezt is, majd másold a kártya gyökerébe, induláshoz kell: http://rapidshare.com/files/378290537/maplaunch.ini.html
Ebben a bmpiconpath = igo.bmp; jelöli a kezdő háttér helyét. Tehetsz be saját képet, mondjuk mazda.bmp, akkor az igo.bmp-t átírod erre.
Így van egy magyar térképes igo-d, más nincs. Más országok térképeit .fbl formátumban keresővel tudsz leszedni. Content/Map mappába kell őket másolni.
Egyiket sem én töltöttem fel, barátom, a google segített megtalálni, mielőtt valaki rosszra gondolna:-)
Ha Dobaki hozzászólásait visszakeresed, az első datás linkek még élnek, ott van játék, számológép, meg háromféle navi is, azt is letöltheted. Nekem is fenn volt az is, de végül csak az igo8.3 maradt, mert a többit nem használtam.
Az előzőleg linkelt programocska már törölve lett datáról, melyik verziót kell feltenni (PDA vagy PNA), és mit módosítani benne. Továbbá érdekelne a minősége, milyen a hangzása (CX7-be szeretném betenni) A navi sebessége, valamint hogy vagytok vele megelégedve? Hirtelen ennyi. Köszönöm!
Szia dobaki: Caska ügybe szeretném felvenni veled a kapcsolatot, amennyiben lehetséges e-mailban, vagy telefonon (több kérdésem is lenne). kalmkukactonlineponthu. Előre is köszönöm!
Én benzinest szerettem volna. Már le volt egyeztetve a 2.5-ös GT ... de kiderült, hogy céges szabályozások miatt a TCO számít és mivel mostantól béreljük az autókat ezért a dízel havi díjban nem kerül többe... (havidíjban benne van minden szervíz, kopó alkatrész stb..) viszont az én futásteljesítményemnél a dízel havi 30e Ft spórolást jelent üzemanyagban... tehát így lett a 163LE dízel és most próbaképpen kombit választottam... már kicsit bánom(?), mert a 4 ajtós jobban vezethető...
Mind1 ... metál fehér lesz, fehér hátsó lámpákkal... sajnos vagy szerencsére (majd meglátjuk élőben) már a faceliftes változat.
Most már mindegy, mert egyrészt már úton van, másrészt meg mindenképp ezt választanám. (naggggyon tetszik) Valahogy majd csak megoldom azt a pótkereket. Igaz az elmúlt 10 évben nem volt defektem (mázlista vagyok?), de azért megnyugtató ha ott van.
Nálam nem volt nagy jelentősége az ajtók számának, ezért nem jártam külön utána. A totalcar népítéletben olvastam, hogy az új ötajtósba nem megy be a pótkerék (a Bose mélynyomóval szerelteknél - ellentétben az előző modellel), no meg nagyon jó áron találtam egy négyajtós TE Plus-t, így eldőlt a kérdés. Az előző nekem is Sport volt, nyilván sokkal praktikusabb, az ablaktörlőt is hiányolom, meg leginkább a füleket a csomagtartóban, de nem szeretnék már gigantikus tárgyakat hurcolászni. Azért kérdezz rá pontosan a kereskedőnél, lehet, hogy rémhír az egész. Ebben egyébként hátul a kalaptartóba rakták a mélysúgót.
A kombival is szemeztem, de az előző két hatosom is kombi volt. Vágytam egy kis változatosságra, na meg őrült jól néz ki az ötajtós kivitel. Persze a szedán is gyönyörű, csak nekem nagyon szűk a csomagtartó nyílása. Sehogy sem lenne jó. Szóval azt mondod, hogy egyedül a négyajtósba lehet belebütykölni egy pótkereket? Az ötajtósba egyáltalán nem lehet, vagy csak macerás?
Így már minden érthető:::))) Apámnak volt egy ilyen TLX szépsége kombiban. Új, Merkuros. Egy hónap múlva boldogan elcserélte egy "dolláros" Samarára, de az egy hónap alatt volt garanciális motor- és váltó csere, a többi szörnyűségről nem is beszélve. Szerencsétlenségemre én vittem el bejáratni Szegedre, az is egy rémálom volt. Bármit bekapcsoltam, valami más indult be, mint egy rossz filmben. A hűtőventilátor bezzeg sosem, pedig kellett volna. Kecskeméten beküldtem az utastérbe egy kapcsolót, onnantól legalább a víz nem akart felforrni. BRRR...
De most komolyan, az előző hatosaimban is volt mélynyomó a pótkerékben. Az újban olyan nagy lett a mélynyomó, hogy nem fér el a pótkerék, vagy csak takarékoskodnak mazdáék?
Segítségeteket szeretném kérni, autóvásárlás előtt állok. Eddig ezekre gondoltam, Honda CR-V, Mazda 6 kombi. Mivel elég sokat használnám kb évi 50e-60e km megbízható autót keresek. Alábbi kritériumok lennének: Benzines, kombi, automata váltós, tempómat és lehetőleg négy kerék meghajtás. Találtam is egy 2002-es Mazda 6 sport kombi GT AWD ami minden igényemnek megfelelne, sőt még többnek is. kb 150ekm van benne. Kérdéseim, érdemes-e ennyi kilométerrel venni kb 2 év múlva cserélném akkor kb 250ekm lenne benne, piacképes lenne még? Erről a típusról mi a véleményetek, milyen hibák jöhettek/jöhetnek ki? Megtekintés során mire kellene odafigyelni, megnézni, megnézetni?
Eddig Toyota Avensis-t használtam 4 év alatt 210ekm -t tettem bele, de hihetetlen jól működik még mindig, szinte semmi baja nem volt.
Mi az, hogy kerékjavító készlet??? Most nézem a felszereltségi listát, mivel még kb. három hétig mást még nem tudok nézegetni:( Azt látom, hogy a 2.5 GTA - ban nincs pótkerék!??? Hmmm... A helye legalább meg van? Tudok bele pótkereket tenni? Egyáltalán, mi ez az őrület, hogy nincs pótkerék? Ezek a kerekek már nem lehetnek defektesek?
Igen, régi autó volt, ha jól emlékszem, kúpgörgős csapággyal. Szét lehetett emelni, görgős kosarat ki lehetett venni, majd zsírzás után vissza. A zsír meg ha jól emlékszem, SLICK 50 családból jött, a neve pontosan nem jut eszembe. Az autó meg egy szép emlékű Dacia TLX volt.
A legtöbb kerékcsapágy szerintem zárt oldalú, vagyis nem igazán kenhető utólag. A hatosét még (szerencsére) nem néztem, de ezek szerint zsírozható? Vagy ez egy másik, régebbi autódon volt?
A két kerékcsapágyat egyszerre zsíroztam be teflonos zsírral - és a jelek szerint nem volt jó tipp - viszonylag rövid, pár ezer km-es futás után kakukkoltak be. Mintha kiszáradt volna a kenőanyag, olyan képet mutattak.
"Nehogy rossznéven vegyétek, de azért irigylem azokat a topictársakat, akik egy finoman szólva pontatlan hibaleírás alapján határozottan kijelentik, hogy ez vagy az nem lehet a hiba oka ...
Üdv: LyPapa
PS: egy korábbi autómnál pl. a két hatsó csapágy egyszerre ment el, de a hangok alapján elől, pont középről jött a búgó hang, mintha a differenciálmű rosszalkodna. Egy valóban profi szerelőnek is jó pár percet kellett autóznia, mire sikerült megállapítania a hiba okát. Kiéltem grafomániámat :)"
-Nem vesszük/veszem rossz néven, de ahhoz nem kell komoly szaktudás, hogy sem a csapágy, sem a "kivállasodott" (ez továbbra is nagyon tetszik) tárcsa nem tud ilyen hol előjövő, hol eltűnő hangokat produkálni.
Ettől függetlenül még irígyelhetsz :::)))
-Két kerékcsapágy viszonylag ritkán tojik be egyszerre, elhiszem, hogy ilyenkor megtévesztő lehet a hang. Normális esetben viszont a jellegzetes búgás (és az egyértelműen kinyomozható hely) az egyik legkönnyebben azonosítható meghibásodássá teszik.
Hasonló dologgal nekem is volt egy érdekes tapasztalatom. Indulás után, enyhe fékezésre (udvarból kiállás - pár méter gurulás, megállás) nyikorgó-csikorgó hang a jobb első kerék felől. Közel 60 000 km után állítólag a fékbetétek elkopása nem ritka, tehát kapásból a kopásjelzőre gondoltam. Be is szereztem az új fékbetéteket, és pár nap múlva az egyébként is esedékes éves szervizre bevittem az autót. Közben a nyikorgás megszűnt ... A fékbetétek vizsgálata azt mutatta, hogy kb. 75-80%-os mind az első, mind pedig a hátsó (!). A nyikorgás azóta sem jött elő, úgy gondolom, valami kvarcszemcse vagy egyéb szemét kerülhetett a tárcsa és a betét közé, de érdekes módon határozott karc vagy egyéb nyom nem volt a tárcsán látható. Nehogy rossznéven vegyétek, de azért irigylem azokat a topictársakat, akik egy finoman szólva pontatlan hibaleírás alapján határozottan kijelentik, hogy ez vagy az nem lehet a hiba oka ...
Üdv: LyPapa
PS: egy korábbi autómnál pl. a két hatsó csapágy egyszerre ment el, de a hangok alapján elől, pont középről jött a búgó hang, mintha a differenciálmű rosszalkodna. Egy valóban profi szerelőnek is jó pár percet kellett autóznia, mire sikerült megállapítania a hiba okát. Kiéltem grafomániámat :)
Vásárlás előtt kérdeztelek titeket, hogy lenne a legjobb biztosítást kötni. Már rájöttem :( Nem kötöttem meg azonnal a biztosítást, hanem csak 2 nappal később, mint ahogy vettem. Addig nem használtam csak állt a garázsban. Egy tavalyi törvény alapján a biztosító fedezetlenségi díjat számol fel minden nap után, amíg nincs megkötve a biztosítás. Az én esetemben 440 Ft/nap. Az a baj, hogy az alkuszcég sem tájékoztatott erről, csak a biztosító küldött egy csekket a hátralékomról. Én meg csak néztem ki a fejemből, hogy milyen összeget követel rajtam, amikor én a kiküldött csekket fizettem be a kiszámított összeggel. Gondolom az előző tulajdonosnak nem utalják vissza a hónap hátralévő napjaira vonatkozó összeget. Szegény biztosítók, 2 helyről is kapják a kötelezőt :)
Köszönöm a válaszokat, de a délelőtt folyamán okafogyott lett a kérdésem, mert a gépemet megvásárolták. Ugyan is hirdettem. Sajnálom, mert nagyon jó kis gép volt, de a párom egy automatásra vágyott, évi 50-60 ezer km vezet.
No meg természetesen nem is váll. A fékdugattyú pl. kicsit szorulhat. Ganyézás, porvédő visszahelyezés segíthet. Megemelve viszont 100%-ra megállapítható a zaj forrása. Akár a porvédő lemez is okozhatja.
Én próbáltam kb. 50 km-en az 1.8-as új hatost. Lehet azzal haladni, de nem úgy kell vezetni, mint a dízelt. Nekem nem volt gyenge. (200 lóerős autóim vannak az utóbbi években, mégis teljesen elégnek éreztem) Szerintem lehet vele dinamikusan közlekedni. És a fogyasztása kárpótol.
... Nem azért, semmi bajom a mostani dízelemmel mert rohadt jó, kicsit fogyaszt, de irigylem a benzinesek sima járását nagyon.