Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Quattroman Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72873
az, membrán elszáll benne és nem javítható, cseredarab nem kapható.......
már három rossz karbit begyűjtött a kishaver, mindnek ez a baja:(
Előzmény: skorpio3 (72872)
skorpio3 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72872
Az a hétvezetékes kütyü a vákumdob? Ő a fő gyanusitott?
Előzmény: Quattroman (72871)
Quattroman Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72871
nagy copás lesz.......
Pierburg 1 rakás xar és nem kapsz hozzá alkatrészt. mi is vadászunk egy ideje ilyen porlasztóra, de mindegyiken döglött az alapjárat szabályzó vákuumdob:((((
Előzmény: skorpio3 (72870)
skorpio3 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72870
Üdv a Szakiknak!
Golf II PN motorkóddal, Pierburg 2EE elektronikus karburátorral, a lambdás változat, állandó 1000-1200 az alapjárati fordulat. Holnap vár rám ez a komoly feladat, de nem ismerem ezt a rendszert! Hol kezdjem a felderitést ? Valaki küzdött már ilyennel?
Quattroman Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72869
szétszedted az olajpumpát kitisztítani mielőtt összeraktad a köszörült tengellyel?
a motor jobb oldalán van az olajpumpa regulátorszelepe, egy 22-es fejű záródugó, vagy egy hőmérőpatron van belecsavarva, kiveszed, alatta egy rugó nyomja a dugattyúját dugót kicsalogatod és letisztítva visszateszed,
vigyázz nem mindegy merre áll a zárt vége a dugattyúnak!
Előzmény: Indiana82 (72860)
János. Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72868

Szia Skorpió3!

Köszönöm a válaszod.

Megemlítem, hogy az 1.4-es Almera GX P11-es gépjármüvet 2000-ben vettem újonan. Soha nem volt vele semmi probléma csak egy idő óta motorféknél kettesben

leesik az alapjárat ha kinyomom a kuplungot néha le is áll eszt melegben gyakrabban teszi. Szervíz szerint mol benzint nem szereti az autó. Most tankoltam Schelnél 98-as benzint az autó érezhetően jobb majd megírom a változást. 

                                Szia!

Előzmény: skorpio3 (72863)
C20NE Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72867
Ugyanezt tárgyalták itt is.... érdemes végigolvasni.
Előzmény: wastegate (72864)
kolcsar Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72866

Agyisten:)))

Oda még jönnek az Ukránok meg az Oroszok??:)))

Régen itt a Gyáli piacon is voltak és jó cucak is voltak:))
Előzmény: vwopel (72859)
wastegate Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72865
m,,
Előzmény: darius77 (72862)
wastegate Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72864

Szevasztok ...

 

Seat Toledo SR 1.6  (AKL motor) 2001

Ha beindítom a motort gázpedál érintés nélkül alapjárat Ok. egyenletes.

Gázadást követően 1000-1200 között liftezik állandoóan.

 

Fojtó tisztítva levett állapotban + illesztve 2x3x.

Fals levegőt nem találok ami bekavarna pedig gyanús mert sok a műanyag.

MAP tiszta.

MAF rendeltetésszerűen müxik.

 

Mondjatok még légyszíves ötletet ami miatt nem jó ill. állandóan szabályoz az üresjárat.

 

Köszi

 

w

 


                Cím 01: Motor
                 Alkatrész VAG szám: 06A 906 019 BR
  Vezérelt alkatrész és/vagy verzió: 1.6l 2V/R4 SIMOS HS3319
                       Szoftver kód: 00031
                         Műhelyszám: WSC 00046
2 hibakódot talált:

00515 - Hall-jeladó - G40                    Hall szenzor cserélve az már OK!
        03-00 - Nincs jel
00533 - Alapjárat szabályozás
        19-00 - Alsó határérték

Készenlét: N/E

 

 

skorpio3 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72863
Szia János!
A hozzászólásban egy kérdezőnek próbáltam segiteni, nem az általam javitott kocsiról volt szó. Végül is a hiba nem derült ki, a kérdező már nem irta meg a javitást, ill. hogy mi volt a valós ok. A Te autódnak valószinüleg elpiszkolódott fojtószelep, akadó EGR szelep,lehet a problémája első körben. Tehát ezeket kell elsősorban tisztítani, ellenőrizni. Ezután lehet továbblépni, de biztos hogy a Többi fórumozó Szaki is tud adni tanácsot, ha a pontos körülményeket leirod.
Szia!
darius77 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72862
kedves hozzá értök!legyetek szívesek segiteni,még pedig abban hogy van egy fiat ducato 2.5td és vezér mü szijjat cserélnék rajt de a vezérlést nem tudom pontosan be állitani mivelt meg volt a rajzom amit régeben CAM ARO küldöt de össze omlott a rendszerem és vele együtt  RAJZ IS.az adagolon nem találom a stift helyét ahová be kellene dognom,lehet hogy én vaok bal fék!!segitsetek légy szíves!!!küldjétek el a rajzot. KÖSZÖNÖM ELÖRE IS.!!!!!
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72861
"ui : azt" hittem" a saját készletedet mutattad :-)"

Egy svéd oldalról? :o)
Előzmény: vwopel (72859)
Indiana82 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72860

Sziasztok szakik!

 

Megint hatalmas problémám van. Hajtókar csapágy hangja volt a kocsinak, szétszedtük, és szar volt a csapágy. Főtengely ki, köszörű (1.lépcső), gyűrűcsere, hajtókarcsapágy csere (KS Sputter) nyugvócsere (KS). 10w40 Olaj a bejáratásra. Első indtás után 5bar olajnyomás hidegen, melegen is jó volt de nem emléxem pontosan mennyi volt.

 

kb 500km bejáratás után egy lámpánál azt vettem észre hogy hangos a motor. Szelephangja volt. Néztem az olajnyomást, hát 2Bar. és fordulaton sem emelkedett sokat. Másnap reggel csak 4 bár volt hidegen! Szintén jártam a várost amég egy lámpánál előjött az a sípoló hang, amit a legjobban utálok, és felvillant az olajlámpa!

 

Azonnal olajcsere, szűrőcsere (megint) Nem oldódott meg! Most leszedtük a karterdeklit, és kivettük a nyugvókat, hozzáfértünk mindegyikhez. Mindegyik hibátlan! A hajtókar csapágyakat nem vettük ki mert semmi hangja sincs terhelésen sem... Beleöntöttem 1 doboz olajsűrítőt, amivel 2 napig jobb volt a helyzet, de az olajnyomás folyamatosan csökken!

 

Mit tegyek szerintetek? A motort szétszedni nem akarom megint mert szerintem más lesz a bibi! Az olajszivattyú tud ilyen hibát produkálni? Nem akarok potyára költeni 100000et egy (kis)motorgenerál után!

 

1993' Audi 100/S4 2.2 turbo quattro

AAN motorkód

 

Köszönöm!

vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72859
a nyiregyi kgst-n 5-6E mágneses talp karral1ütt szok lenni, a többi +oldás csak fantázia kérdése ,bármi elkészíthető ,vaterán is ki lehet fogni olcsón bármit csak akkor folyamatosan figyelni kell


ui : azt" hittem" a saját készletedet mutattad :-)
Előzmény: Paco155 (72858)
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72858
Nem annyira vészes az áruk, nekem 2048SB-10-esem van egy huszasból megvolt. Csak talpat már nem venni akarok hozzá hanem készíteni, és gondolkodom a hosszú karral fixen falra rögzítetten is az asztalnál, vagy egy jó nehéz talpason. De pl a féktárcsa ütéséhez valahogy a futóműre kellene rögzíteni ahhoz egyik megoldás sem jó.... Ezért kérdeztem ki mit és hogyan.....
Előzmény: vwopel (72857)
vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72857
nem semmi ;) ezekhez már én is szeretnék 1 rögzítőt:-)
Előzmény: Paco155 (72855)
vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72856
Az adagolóról volt szó azért mutattam az adagolós cuccot :-)
a többihez + amiket írtál ,ki mit használ,és mikor melyik a célszerű
a hüvelyhez + nem kell rögzíteni csak 1 szárral tartani-forgatni-le-fel mozgatni
bocs ha félre érthető voltam de tudod a nőnap teljesen elvette az eszemet;)
Előzmény: Paco155 (72854)
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72855
Ja,és nálam az indikátor óra még mindig ezeket jelenti:

www.mitutoyo.se/sitespecific/mitutoyo_v2/files/NewDialIndicator_0022new.pdf :D

A több az csak kiegészítő.
Előzmény: vwopel (72853)
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72854
Egészen biztosan nem tudom, hogyan kell adagolót állítani, de nem is érdekel, :P a kérdésem önmagában az indikátor óra rögzítésére vonatkozott, bármilyens esetre.
Akár féktárcsa ütésének mérésére, hüvely kopásra, veztengely bülyök emelésére, hengerfej vagy blokk síkjának pontos mérésére, kardán ütésének mérésére, stb.... (Hüvely ovalitás kicsivel bonyolultabb, ott nem statikus rögzítésű az óra, központosítani kell a forgatáshoz)
Előzmény: vwopel (72853)
vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72853
""Ebből én indikátor órának csak a felső kerek bizbaszt nevezem, a többi a rögzítő és beállító szerkezet.""
- Te sztem nem tudod ,h az adagolót ,h kell állítani ;)
- az első kérdésedre vissza térve: adagoló satikus beállítása?
esetleg féktárcsa ütésének mérése? vagy hüvely kopás mérése? felső holtpont ,esetleg himba? stb-stb
a VE adagolók hátulján van 1 csavar amit kiveszel,oda becsavarod a" bizbaszt"
abban van 1 tüske ami majd mozgatja az indikátor órádat amit előtte beteszel a "bizbaszba"....
Előzmény: Paco155 (72852)
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72852
Ebből én indikátor órának csak a felső kerek bizbaszt nevezem, a többi a rögzítő és beállító szerkezet.

Az világos hogy van egy csuklós szerkezet a pontos helyre állításhoz, (úgy mint bizonyos asztali lámpáknak,csak ez rögzíthető), a kérdés az az volt, hogy ezt a szerkezetet hogyan teszitek stabillá. Ahogy elnézem ennek a készletnek csak a BOSCH rotodízelhez van rögzítési pontja és nem valószínű, hogy minden típusú méréshez mindenki vesz egy külön rögzítőkészletet. Sógoromnak egy kb 2 kilós vaslap a "talp", azt leteszi a megfelelő helyre, beállítja az óra alappontját és mehet a mérés. Láttam már olyat is, hogy a talp egy marha erős mágnes, de az mondjuk nem tapad az alu hengerfejen ha vezérműtengelyt akarok mérni. Ugyanígy el bírok képzelni olyan készletet is ami a hengerfej vagy blokk egyik csavarjához rögzít. Esetleg ezek kombinációja talpcserélgetéssel.

A kérdésem arra vonatkozott, hogy kinek melyik megoldás jött be?
Előzmény: vwopel (72851)
vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72851
Előzmény: Paco155 (72850)
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72850
Ha már indikátor óránál tartunk. Ti mivel szoktátok rögzíteni fix állásban? Mágneses talp? Csavarozható? Vagy egyszerűen egy kétkilós talp?
Előzmény: 409 (72842)
Mendoza Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72849

köszi, akkor klímás.

amúgy +10 fok körül próbáltam.

Előzmény: Paco155 (72847)
attila029 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72848
köszi! Megfogadom.
Előzmény: vwopel (72846)
Paco155 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72847
A klímához: Első körben méresd meg, hogy van-e benne egyáltalán gáz, vagy elszökött. Ugyanis a kompresszor egy bizonyos nyomásérték alatt nem kapcsol be. Illetve az is kérdéses, hogy milyen külső hőmérsékletnél próbáltad, mert olyat is láttam már, hogy mínusz külső fok esetén szintén nem kapcsol.

Ergo: go to klímás.
Előzmény: Mendoza (72841)
vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72846
Szia!
1 jó tanács : ne bonyolítsd túl :-)
-azt gondolta- azt hitte- engem ezektől ráz a hideg
Előzmény: attila029 (72845)
attila029 Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72845
Igen a motor felépítése egyszerű de a 4 hengeresnél ugye két féle gyújtási sorrend van az 1342 meg 1243, és mivel korábban benzines autója volt most meg dízel nyilván azt gondolta, hogy dízeleknél az utóbbi sorrend van érvényben.
Előzmény: 409 (72843)
vwopel Creative Commons License 2010.03.08 0 0 72844

"" de csak leírom. Nem fogsz tudni segíteni neki, ""

-vagy mégis? ;)

-a remény...........?

Előzmény: 409 (72842)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!