Szia!!-nálam ugyanez volt,de egy relé közbeiktatásával elmúlt a probléma!!Sürgősen és mielőbb csináltasd meg aut.vill.szerelővel,mert sokba fog kerülni a komplett kapcsoló cseréje.9,5-10 amper folyik át a kapcsolón,amit a benne levő műanyag kütyü nem bír és elég!!/fehér füst kiséretében,!!/
Az ablakemelő kapcsolójának világítása már engem is kiakasztott. A négyből egy világított....aztán egy alkalommal kiszereltem, hogy szétszedem. De elég nehezen akart szétjönni, egy picit feszegettem, de féltem, hogy eltöröm. Feladtam és visszaszereltem. Aztán csodák csodája--most világít mind a négy..valami apró kontakt hiba lehetett. Viszont a ködlámpa kapcsolóm állandóan bekapcsolt állapotban van, akkor kapcsol ki, ha folyamatosan nyomom a kormányoszlop felé, így inkább kivettem a biztosítékot. Szétszedni nem merem, pedig valaki írta, hogy már csinált ilyet, állítólag meg lehet javítani házilag. Van valakinek tapasztalata? Köszi, szép napot mindenkinek!
Nagyon köszönöm a kedves segítőkészségeteket!Holnap reggel 8-ra viszem Lellére a fiat szervízbe-vállalták a szervízelést.Később megírom a tapasztalataimat és mit mennyiért csináltak,valamint-miképpen voltam megelégedve.
Szervize válogatja, hogy dolgoznak-e hozott anyagból. Szerintem a maszek szervízek nagyrésze bevállalja.
Hűtőfolyadék: Azt gondolom, hogy ebből a szempontból 12 egy tucat, nem hiszem, hogy különleges lenne ez a motor. Ne felejtsd el, hogy ez gyakorlatilag egy merci blokk, 220CDI-kben, de nagyon sok Sprinterben is ez van. Valamirevaló szerelő látott már ilyet. Fékolajról hasonló a véleményem.
Legfeljebb guglizz rá, hogy milyen mennyiség kell.
Balatonfüred? Itt van egy megbízható contactom! ha érdekel, anyagilag is korrekt. nem erőltetem, de motorolajat tudok hozni neked! Add meg légyszi, hogy milyen motor van a PTben és megírom a belevaló olajat és az árát is!
Castrol olajat szeretnék bele töltetni,lehetőleg az előírt minőséget.Úgy szeretném,hogy megrendelném e cuccokat egy autósboltban és vinném a szervízbe.Fékolaj csere is esedékes lenne.hűtőfolyadék is lassan öt éves-ezt is előírja a kiskönyv.Ezekhez észrevétel??
Én ezt úgy szoktam megoldani, hogy reggel elviszem az autót a szervízbe, és mondom, hogy délután jövök érte. A szűrőket meg, olajat beszerzi a szerelő. Annyi a lényeg, hogy megbízható legyen annyira, hogy ne valami lónyálat töltsön bele rendes olaj helyett.
köszönöm mindenkinek a segítséget.Olajszűrő,gázolajszűrő,pollenszűrő,légszűrő ezeket sima autósbolt megtudja rendelni??-utángyártott vagy eredeti kell bele?Első szervízelésem lesz ezért lenne jó tudni.Te már több mint 100ezer km-t mentél vele-ezért kérdezem.
Most jövök a szervízből, mert autóvillamossági apró-cseprő sz@rügyek voltak vele, mint a duda, a műszerfal világítás, ablakemelő világítás, meg persze a rohadék beton virágtartó miatt összetört tolatólámpa.
Amíg a villanyszerelők egerésztek az autóban, addig a másik szerelő (aki először látott PT-t alulról) simán megcsinálta az olaj+ szűrőcserét, légszűrőt, pollenszűrőt, gázolajszűrőt cserélt, alulról átmnézte a kocsit,1 óra alatt, és 5.500 Ft-ot kért érte.
Elektromos részről már nem ilyen sima ügy volt, a duda reléje ugyan működött, de be volt égve, viszont érintkező tisztítás után működik. Azzal együtt, úgyérzem a Chrysler elektromos tervezőire ráférne némi továbbképzés, vagy legalább egy pár számtanóra, ahol elmagyaráznám nekik, hogyan kell kiszámolni az átfolyó áramot, hogy ne égjen be a ködlámpa kapcsoló meg a duda reléje.
A műszerfal szétszedéssel a srác már majdnem tökönszúrta magát, telefonos segítséget kellett kérnem a celldömölki bontós Tamástól, aki tök rendesen segített is, viszont szinte az egész elejét szét kellett bombázni ahhoz, hogy 5 db picsányi izzót cseréljünk a műszerfalon.
Az ablakemelő világítással nem boldogultunk, a négyes blokkból a két felső nem műxik, a szerelő sem nagyon mert hozzányúlni, és a Tamás is azt javasolta, hogy amíg a kapcsolónak nincs baja, addig a világítás miatt ne szedjük szét. Állítólag valami gombostűfejnyi, nyákra forrasztott ledek vannak mögötte, és nem javítható.
klimát egy helyi szervizben kitisztitották a nyáron,kemény 5 ezer jó magyar forintért. az emil frey kb. 60 ezret számit fel a szervizelésért ha nincs semmi komoly gond.
Egy sima olajcsere, szűrőcserék + klímatisztítás? Ezt bármelyik szervízben megcsinálják rutinból. Olyan helyre vidd, akiben megbízol, de különleges szaktudás ehhez nem kell.
Tavaly gyártattam a gyári pt szövet szőnyegről méretpontos darabokat, van még 2 pár eladó, a többi már elment, illetve igényeket szeretném felkérni, mert más színekben is lehet készíteni. Van benne pt cruiser felirat, meg minden, az ára nem gáz...
korábban leírtam részletesen, és tettem fel képeket is... Akit érdekel jelezze
Szerinted a szervíz elvégzését egy átlag szervízben is el tudják végezni,vagy speciális-pl. merci stb.. szervízbe vigyem!??!Nem f@szarágóságból kérdezem,de felesleges pénzeket nem szeretnék kifizetni.
Itt egy lehetőség, innét indulva. Az olajok specifikációit pedig itt tudod megnézni. Ha másra nem jó, akkor legalább a mennyiségre és a minőségre ad támpontot.
most lenne az első szervízem a diesel Pt-men,de nem tudom biztosan milyen és mennyi olajat tegyek bele,olajszűrőt hol tudnám beszerezni,ugyanez vonatkozik a légszűrőre is.Klíma tisztítását szerinted rá lehet bízni bármelyik klímásra, aki ilyennel foglalkozik?Kicsit sokallom a kb. hetvenezer ft-ot amit a pappas ajánlott..Segítséget előre is köszönöm.
azert ovatosan, mert ugyan 91-et irnak bele, de az megfelel az eu 95-nek. alapvetoen ket mas oktan meresi rendszerben mernek (MON es AKI), ahol a mi 98-asunk az ottani 95-os kb. szinten 2.4 aut amugy, ezert kerdezem meddig toltad neki? en a nemet autopalyan 190-ig mertem csak, de meg volt benne tartalek
Nekem a 2.0-es 141 pacija is kevés. Legalábbis volt ahol kevés volt. A héten jártam az M3-on. A linkelt helyen Mogyoród mellett az emelkedőn Gödöllő felé 120-ról nem akart gyorsulni 5.-ben. Igaz, a motor nem forgott háromezret. Lehet, hogy vissza kellett volna váltanom? Majd legközelebb kipróbálom. Viszont a fogyasztás a városi cirkálás után láthatóan visszaesett. :)
Nekem is 1.6 van erősen gondolkozok a chiptuningon. 130 le-t tudnak belőle állítólag csinálni. Ha lejár a gari v.szinüleg megcsináltatom. Az egyik chiptuningos honlapon a referenciák között van egy pt-s aki megcsináltatta és nagyon dicséri. Ha igaz...
Az antenna be van tolva. Tudniillik folytatásos. :( A kép direkt készült így egy mobillal. Megtetszett, ahogy a lila neonok visszatükröződtek a fényezésen.
Ezek szerint nem lesz Pt minitali a hétvégén. Kár, hogy nincs több szabadidőd. :(
Szőnyeggel én is gondban vagyok. A régi autóimból megmaradt garnitúrákat gyömöszöltem bele. Nem pontos, viszont a pereme miatt a hólé nem a szőnyegen gyűlik.