Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

ebédfuti Creative Commons License 2010.02.17 0 0 17920
asszem 60 ekm/4év-nél van előírva az első gyertyacsere, nem tudom utána mennyire sűrűsödik, de magánvéleményem szerint a szűrőt és a gyertyát is érdemes lehet 40-60 ekm körül cserélni.... amugy a fordetis-en szerintem le vannak írva a konkrét intervallumok.

Az akksira azt mondják, 4 év után minden nap ajándék... szerencse dolga. van amelyik elmegy 6-8 évet is, van amelyik kinyúlik 2 év után.
1.lépés akkuvit (benzinkúton is filléres dolog) ha lehet utántölteni.
+ savszintmérés, szintén a kúton és egy kiadós töltés töltővel.
Előzmény: Ben_Synthetic (17919)
Ben_Synthetic Creative Commons License 2010.02.17 0 0 17919
Köszi, mondjuk hétközben minden nap megyek vele kb napi 30 km-t, kb 3 hetente meg hétvégén 800km-t, akkor fel kéne töltődnie. Nem tudom hány évet bír egy aksi, másfél éve vettem használtan a kocsit, azóta az akksiba csak víz volt töltve, ki tudja hány éves.

Más:

Nem tudjátok véletlenül hány km-ként kell benzinszűrőt és gyertyákat cserélni? (MK6)

thx
Előzmény: Fordapuka (17918)
Fordapuka Creative Commons License 2010.02.17 0 0 17918

Jó eséllyel az akksi akarja megadni magát. Ha tudod, vidd el egy hosszabb körre, hogy töltődjön a generátorról.

 

Álláskor állítólag napi 1%-ot is veszít a töltésből az akksi, és 70% körül már akadozhat az indítás. Főleg hidegben, csonttá fagyott kocsiban. (mondjuk forrást nem tudnék megnevezni, valahol olvastam - tessék ezt kritikával kezelni.)

Előzmény: Ben_Synthetic (17915)
ágo Creative Commons License 2010.02.16 0 0 17917

Szia,

 

köszönöm a választ.

Nincs túl nagy forgalom errefelé...

 

A hibáról már máshol is olvastam, de ez csak megerősít a gyanuban:(

Igen, nemrégen vettem, most nem tudom nélkülözni még egy-két hétig, azután nagyszerviz, sztem ott sem fognak mást momdani a jelenségre.

 

Különben magánszemélytől vettem, leellenőrizhető szervizmúlttal, megóvott állapotban - bár a városi használat nyomait viseli.

Emellett átvizsgált autó, így túl sok más baja nincsen és nem is lesz(kopp, kopp, kopp):)) - emiatt úgy gondolom, nem fogok reklamálni.

 

Ha valaki tud esetleg válaszolni a korábbi két kérdésemre iszom szavait:))

 

Üdv

 

 

Előzmény: Santos20 (17913)
toan Creative Commons License 2010.02.15 0 0 17916
ööö, nagyon régen vezettem, családi ereklye, nem lesz eladva sosem.
Magnón (2002 asszem) megadta magát a világítás, megy bele a 2006, innen jött az egész projekt.
villanyablak, ford.szám, etc.
Olyan Ghia lesz a C-ből, hogy hajaj:)
Ben_Synthetic Creative Commons License 2010.02.15 0 0 17915
Sziasztok!

A hétvégén 2 napig nem használtam az autót, kinnt állt a hidegben, és ma reggel alig akart beindulni :( Villogott minden, a műszerfal mintha leresetelte volna magát. Nagy nehezen beindult utána minden rendben, megállás után is pöccre indult. Mi lehet ez? Haldoklik az akksi?

thx
nagy ivó Creative Commons License 2010.02.11 0 0 17914
Segítség kellene, Építettem egy escort kabrióba egy EFI turbó motrot, 1,6 alapjárat jó, pöccre indul, de fordulaton erőtlen.
Map senzor jó, motorvezérlő jó de az autó nem.
Kapcsolási rajz, mérési értékekkel segítene
Tudtok segíteni ebben?
Santos20 Creative Commons License 2010.02.11 0 0 17913
A hidegen ütemesen sziszegő hang ami a motor fordulattal arányosan változik a porlasztó alatti réz O gyűrű átégése miatt van, kifúj. Típushiba.. :( Sokszor érezni ilyenkor az utastérben kipufogógázt.
Nézesd meg egy szerelővel, vagy nézd meg Te ha neki mersz fogni. Ha leveszed a légszűrőházat alatta láthatod a porlasztókat. Látni fogod ha valamelyik kifúj. (elég ronda koszt csinál)
Mielőbb nézd/nézesd meg illetve ha ez a hiba javíttasd is meg mert ha sokáig húzod a hengerfej is károsodhat.
A kis réz O gyűrű 600Ft körül van 1 db, de kell magasnyomású csövet is cserélni kb 4000/db és persze a munkadíj. Ez ugye változó de elég rendes pénzeket elkérnek érte pl.: Cromax 30.000 Ft körül és ez csak 1db (van 4 bár általában csak 1 szokott kifújni)

Ha jól értem nemrég vetted. Ha kereskedéstől vidd vissza neki és javítsák meg az ő költségükre!
Előzmény: ágo (17910)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.10 0 0 17912
Miert olyan fontos az bele? Csak kivancsiskodom, nem kotekszem :) volt nekem is regi fiestam fordulatszammero nelkul, de nem ereztem hianyat.
Előzmény: toan (17911)
toan Creative Commons License 2010.02.10 0 0 17911
Sziasztok,

abban szeretném kérni a segítségeteket, mk3-as fiestába, 1.3i, fordulatszám mérős műszercsoportot be lehet-e, illetve mennyire bonyolult beszerelni utólag.
Sajnos csak C szint, gyárilag nem is volt benne.
ágo Creative Commons License 2010.02.10 0 0 17910

Sziasztok,

 

nemrég szereztem be egy 2003. tdci Fiestát.

Meg vagyok vele elégedve, bár az első teletank után 6-6,2 jött ki, amit egyx kicsit sokallok (kb. 2/3 ótópálya 4 személlyel 140-145km/h, és 1/3 be nem melegedős rövidtáv)

 

A másik észrevételem, hogy hidegen hallani a motortérből valami "sziszegő", vagy legalábbis erre hasonlító hangot, aminek a frekije a fordulatszámmal együtt növekszik/csökken - a teljesítmény nem megy el, semmilyen más jelenség nem kíséri, és ahogy az ótó bemelegszik, a hang megszűnik... 

Ez mi lehet, és előfordult-e már másnál is??

 

Még valami: az első két ablak elektromos, de nem automata.

Egy céges ótót hajtottam egy darabig, bár az már a bubilámpás volt, annak automatán tekerte az ablakokat.

Elvileg csak a kapcsoló cseréjével megoldható lenne az "átalakítás", vagy nem?

 

Köszi a segítséget előre is,

Üdv Mindenkinek,

 

Ágo

Törölt nick Creative Commons License 2010.02.09 0 0 17909
Huu, azert az kellemetlen :(
Előzmény: bagyur (17908)
bagyur Creative Commons License 2010.02.09 0 0 17908
Hát nekem pont az ellenkezője. Azt mondja, hogy van benne de valójában kifogyott. Képzelheted hányszor próbáltam indítani mikor nem tudtam mi a baj mert beindult, alapjáraton ketyegett gázadásra leállt. Ha nem adtam gázt akkor kb. 30 mp haldoklás után így is leállt. Míg vártam a szerelőt felötlött bennem a benzinhiány de aznap este csak bevontattuk a műhelybe majd másnap reggel öntöttünk bele naftát és hopp "megjavult" kivéve a szintmérőt. :-(  
Előzmény: Törölt nick (17907)
Törölt nick Creative Commons License 2010.02.08 0 0 17907
Nekem tan ket eve csinalt olyat hogy eltunt az osszes csik, holott meg boven volt benne benzin. Aztan gyujtas le es vissza es jo lett. Ezt tan 2-3 alkalommal csinalta es azota se... szinten 1.3as benzines 2004-es.
Előzmény: bagyur (17906)
bagyur Creative Commons License 2010.02.08 0 0 17906

Hali!

Nem tudom, hogy volt-e valakinek korábban problémája az üzemanyag szintjelzőjével? Nekem 2004-es 1,3-as benzines fiestám van szóval a digitális "négyzetes" szintjelző. Onnan vettem észre, hogy gáz van mert egy ideje nem került bele benzin és a két vékonx csík látszott (rövid utakon nem túl gyakran használom mostanság) mintha nem fogyott volna a benzin. Ez nem volt igaz mivel megállt alattam a gép. Töltöttem bele 10 litert, megjelentek a vastagabb négyzetek de ahogy használtam a kocsit és fogyott a benzin arányosan el is tűntek de a 2 vékony megmatadt majd újra megállt.(ekkor már nem estem pánikba volt tartalék a kocsiban+ tölcsér)

A szerelő szerint a szintjelző a ludas mert arányaiban jól működik csak az "úszó" (vagy mi) legalsó helyzetében is azt jelzi, h van benne 10l holott csak 2-3 l van benne, sárga lámpának így esélye sincs kigyulladni. Szerinte cserélni kellene az egészet ami egybe van építve a benzin szivattyúval ami elég konkrét pénz több mint 50 ropi.

Kérdésem az lenne szokjam meg a rendszert és spóroljak vagy van más (olcsóbb de jó)megoldás is? 

[nexus] Creative Commons License 2010.02.02 0 0 17905
Én a Cromax -nál vettem (igaz fehér színűt) de emlékeim szerint úgy max. ezer forint körül volt az egy pár. Gondolom a kadmium sárga sincs más áron.
Előzmény: Ban-dee (17903)
ebédfuti Creative Commons License 2010.02.01 0 0 17904
www.cromax.hu

sok mindent tartanak, hátha van olyan is.
Előzmény: Ban-dee (17903)
Ban-dee Creative Commons License 2010.02.01 0 0 17903
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy nekem fiestáról kellene oldalsó sárga indexbúra (mindkettő)! Pontos évjáratot nem tudok de a 2005-2006-os fiestákon már ilyen volt:) Köszönöm! Ide írj ha van és eladod: leglera@hotmail.com (Szombathely)
Tarjáni Creative Commons License 2010.01.30 0 0 17902

"2 rágás" után egyáltalán nem túlzás.
Nem is néz ki rosszul.

Előzmény: ebédfuti (17901)
ebédfuti Creative Commons License 2010.01.30 0 0 17901
Előzmény: ebédfuti (17900)
ebédfuti Creative Commons License 2010.01.30 0 0 17900
Azt hiszem, 2 nyestrágás után talán sikerült "nyestállóvá" barkásolnom a fifit.
Nem valami dekoratív megoldás, de reményeim szerint beválik.
Az új gyújtókábelek árnyékoló fémharisnyával vannak betekerve, a vezeték részen egy egyszerű fördőszobai zuhanygégecső van, a pipákon pedig golyónyomott alumínium lemez burkolat.+ egy ultrahangos nyestriasztó!
Lehet hogy kicsit paranoidnak tűnik, de szerintem aki már járt így, nem tartja eltúlzottnak.
Santos20 Creative Commons License 2010.01.26 0 0 17899
Az adatlapomra kattintva tudod megnézni, de már küldöm az emailt... :)
Előzmény: andrás7503 (17898)
andrás7503 Creative Commons License 2010.01.26 0 0 17898
Próbáltam az email címed megkeresni itt, de nem sikerült.
Sajna.
De megadom az enyém és oda tudsz küldeni képet.
email: andraskarman@freemail.hu
köszi
Előzmény: Santos20 (17897)
Santos20 Creative Commons License 2010.01.25 0 0 17897
Hmm.. Nem sikerült a kép. Mind1 majd emailben..
Előzmény: Santos20 (17896)
Santos20 Creative Commons License 2010.01.25 0 0 17896
Az ékszíj cseréhez: jobb első kerék le, jobb lámpa ki, alsó műanyag ékszíjborítás le, feszítőgörgőnek ellentartani és ékszíjat kicserélni..

Vez.szíj cseréhez kell vezérlés illetve lendkerék rögzítő szerszám. Bár igazából mindegyik helyettesíthető megfelelő házi praktikákkal.

Több képet is küldhetek, keress meg emailben és megbeszéljük.
Előzmény: andrás7503 (17895)
andrás7503 Creative Commons License 2010.01.24 0 0 17895
Sziasztok!
Tud valaki nekem küldeni Ford Fiesta 1.4 TDCI motorról olyan fényképet, vagy motorrajzot ahol látszik a motor ékszíjrendszere. Azért kellene, mert ha jobb idő lesz, le akarom cserélni a vezérműszíjat és a generátorszíjat. Jó lenne látni előtt, hogy néz ki, mert eléggé be van zsúfolva.
Előre is köszönöm.
Nesty Creative Commons License 2010.01.22 0 0 17894
Koszonom a tippet, mukodik a led. Ezen a heten mar lattam inditaskor izzitani is :)
Előzmény: andrás7503 (17890)
Tarjáni Creative Commons License 2010.01.21 0 0 17893
Sztem ezen felül a generátoroknak sokkal nagyobb terhelést is kell kiállniuk mint régebben.
Az a sok elektromos vacak, amikkel teletömik a modern kocsikat mind-mind áramot kívánnak .... az azért megbosszulja magát.
(Soha nem fogom megérteni miért nem volt jó az ablaktekerő pl.)
Előzmény: Fordapuka (17891)
andrás7503 Creative Commons License 2010.01.21 0 0 17892
Sajnos ez így igaz, nekem is 1.4 TDCI Fiestám van és nagyon alul vannak tervezve, és spórolnak a beépített anyagokon, ami ezek gyengeségét okozza.
Egyre több minden műanyag.
Nekem most az volt a baja a kocsimnak, hogy kidörzsölte az üzemanyag vezetéket a levegőszűrő. Természetesen az összes üzemanyagvezeték nagyon silány vékony és idővel elöregedő.
A céges kocsink megy egy új Ford Focus, de az sem különb sajna a beépített anyagok minőségét tekintve.
Előzmény: Fordapuka (17891)
Fordapuka Creative Commons License 2010.01.21 0 0 17891

Újra jár a kocsi. Most épp 12000 Ft-om bánta.

 

Az autovillamossági szerelő azt mondta, hogy csak nézett nagyokat, hogy milyen kevés anyag van ebben a generátorban. Valami gyűrűt kellett csinálnia hozzá (tudja a bánat micsodát, mondta a nevét, de azzal a lendülettel el is felejtettem), ami eredetiben nagyon gyenge volt.

 

Azt mondja, hogy 1-2 éve egyre több ilyen munkája van, jellemzően egyre fiatalabb autókon. Alul van tervezve, ki van könnyítve minden - ismerjük, valamiből a szervizeknek is élnie kell. Viszont állítólag azokat a kocsikat ezzel a bajjal nem hozták vissza. Hát, majd meglátjuk. Remélem hogy nem azért nem látta újra őket, mert azok inkább más szerelőt kerestek...

 

Szerinte az sem tesz jót, hogy koszolódó helyen van a generátor - ami amúgy is gyenge, annak még kevésbé tesz jót a por, a sár. Hát ennyi.

 

Majd elfedem a hűtőrács jobb oldalát, ne verjen be az eső - vagy nem tudom...

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!