Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
Törölt nick 2010.01.31 Creative Commons License 6869

Szia savallo!Nem tudom,hogy te erezted-e,hogy jobb lett az autod mikor keszen lett a valtod.Most tenyleg nagyon jo osszhangban dolgozik a motor es az automatavalto es sokkal pontasabb a vezetesnel.

 Az 1-2-3-at tenyleg kisse erzem de ez attol van mivel egy jatko valto es soha nem fog ugy valtani mint a ZF.Persze azert mert gyorsabb,ezt eszrevettem a passat-nal,hogy abban nincs akkora dinamika gyorsulasnal.A kis A3-at jol viszi a 130le-vel.:)

 Mivel ez a look-up szelep nem volt jo es neha nyitott neha nem azt eszrevettem korabban,hogy valami nem stimmel.

 Mentem Svajcba es volt,hogy egyszer 140-nel porgott 3000-et es valamikor 140-nel 2,7-2,8 korul.

 Nem vettem en eszre semmit,hogy nagy a baj de fura volt a szitu.Miutan keszen lett a valto a masnap reggeli tesztvezetesen mondta a szerelo,hogy nincs look-up es szelepet kell cserelni vagy a turbina ment tonkre de annak kicsi az eselye.

 Szelephiba volt es egybol 6,8-ra ment le a fogyasztas de ugy,hogy a napokban kisse sportosabban vezettem.:)

 Most 140-nel forog kb 2,7-2,8 korul.Mondjuk nagyreszben Agip blue dieselt tankolok mert azzal jobban megy.

 Sajnos a Magyar gazaolaj az arahoz kepest nagyon szar.A legjobb az Angol gazolaj a tapasztalaim szerint.

 

Előzmény: saválló (6866)
Törölt nick 2010.01.31 Creative Commons License 6868
Bocsi napoli008 ,DAYCO-nak akartam cimezni a kerdest.Vegul is kivancsi vagyok most de ez miatt nem lesz lelkiismeretfurdalasom.:)
Előzmény: dayco (6851)
Törölt nick 2010.01.31 Creative Commons License 6867

Atkuldhetned a linket,hogy ott tenyleg mennyi a hatrameneti dugattyu.Persze ha tenyleg annyi lenne mit irtal akkor sem zavarna mert megerdemli a szerelo,hogy keressen rajta mivel tenyleg szuper lett az autom.

 Ha meg gond lenne a jovoben akkor 1 ev garancia van ra.Korrektul le van benne minden irva,hogy mi lett vele csinalva.

 

Előzmény: napoli008 (6852)
saválló 2010.01.31 Creative Commons License 6866
Elég korrektnek tűnik az ár,nem beszélve a vállalt 1 éves garanciáról az elvégzett munka,és a cserélt alkatrészek leírásáról.

Az automata váltójavítás mindig is zsákbamacska lesz sosem lehet tudni előre melyik lesz a jobb szerelő,és melyiknek az ajánlott javítási összege lesz "olcsóbb" ill. reálisabb.

Most már a tiéd is megjavult,és ahogy olvasom elégedett is vagy vele,ez számít.
Előzmény: Törölt nick (6850)
Törölt nick 2010.01.31 Creative Commons License 6865

Jaja elirtam.:)Vegul is a lenyeg,hogy 4 az soha nem megy tonkre a szerelo szerint.A tobbi 5 igen  de nem tudom melyikek.

 Addig nem ment el a beszelgetes.

Előzmény: gallo (6863)
gallo 2010.01.31 Creative Commons License 6864
"Sajnos ezekre a fórumokra csak a tudatlanság a jellemző. "

Ezen kijelentéseddel saját magad próbáltad eme állítást igazolni. Ettől még persze nem így van.
Előzmény: doktor48 (6853)
gallo 2010.01.31 Creative Commons License 6863
"hogy ebbe a valtoba a 9 szelepbol 4 darab soha az eletbe nem fog kimenni.
A tobbi 6-nal van hibalehetoseg de nem minden esetben."

9-4=6 :))

Előzmény: Törölt nick (6858)
409 2010.01.31 Creative Commons License 6862

Hol írta, hogy mennyi volt a dugattyú????
Előzmény: dayco (6851)
409 2010.01.31 Creative Commons License 6861

"Sajnos ezekre a fórumokra csak a tudatlanság a jellemző."

Ha mindenki értene mindenhez és mindent tudna, az ilyen fórumok létre sem jöttek volna.
Rendkívüli bölcsességről tettél tanúbizonyságot ezzel a magas lóról leszólok a póroknak stílusú beköszönéssel. :-/
Előzmény: doktor48 (6853)
Törölt nick 2010.01.29 Creative Commons License 6860

Szia!Lehet ha ezt az oldalt hamarabb olvasom akkor sokkal tobbet tanulok mert az egy het alatt tobb infot kaptam mint az 1,5 eves automatazas utan.

 Az alkatreszeladas a legnagyobb uzlet es persze,hogy ki akarjak csereltetni az osszes szelepet mivel az nekik profit.

 Nem akarom agyon dicserni a szerelot ahol az audim volt de az auto elvitelekor es az elhozalatakor normalisan nem tudtunk beszelni mert alandoan hivtak valtokkal kapcsolatban.

 Bizalmatlan ember vagyok ebben az orszagban de a 3 nap alatt par auto megfordult ott a 3-10milliosig.

 Ha azt mondja nekem,hogy a 9 szelepbol 4 soha nem fog kimenni akkor en mit agyaljak rajta.

 Persze van ahol ezt nem fogjak nekem elarulni.A komputerem pl 4-es szelephibat mutatott de a szelepek mind be lettek merve es nem az volt  baj hanem sokkal komolyabb.

 Az kecskemeti Audiba 24000 huf a szelep ujan.Masik ket Budapest kornyeki valtoszervizben mar 30000-et mondtak.Vicc.DRAGABB MINT AZ AUDIBA?!!!!

 A valtoalkatresz.hu oldalon lett volna 120korul  lett volna a garnitura ara.

 ELMONDOM NEKED,HOGY A MINDSZENTI VALTOSZERVIZBEN 10000HUF MUNKADILYBA KERUL AZ 1 SZELEP CSERELYE!

 HA A 4-ES SZELEP LETT VOLNA BAJ AKKOR PONTOSAN 34000HUF.

 

 

Előzmény: doktor48 (6853)
Törölt nick 2010.01.29 Creative Commons License 6859

Jol mondtad,az en 1,9 pdtdi jatko valtom japan.Az en Audimat 148000km-el vettem kulfoldrol szervizkonyvel,luxemburgi volt az auto.

Azota 60e-et raktam bele es most jott elo a valtohiba de a szerelo elmondasa szerint mar jelentkezhet 100e vagy 180e km utan is de lehet elmegy a valto akar 300e km-t is.

 Az automatavalto nagyon jo es ugyanugy hibasodik mint a manualis es itt is fugg,hogy mikent hasznaljak.

 Szerintem sokan csak is azert felnek tole mert a javitasa horibilis osszeg ezert inkabb manualis valtos autot valasztanak.

 Nekem az A3-ban a 130le motorral a jetko valtoval mi most lett keszen ,nagyon jol megy es nem is kell tobb loero.

Előzmény: Donibcsi (6857)
Törölt nick 2010.01.29 Creative Commons License 6858

Szia!Sajnos en nem ertek az arakhoz de azt tudom,hogy lett cserelve hatrameneti dugattyu,aceltarcsa,lalellasor,O-D lamella,tomitesek meg meg nem tudom milyen aprosagok.

 Nem tudom,hogy ehhez a valthoz mennyi mashol de ha azt irod akkor biztos ugy van.

 Ha meg meg is vettem volna feleert a dolgokat egy normalis szereleo azt sem tudja mi hova valo,nemhogy osszerakni.

 Az ember ilyen esetben ki van szolgaltatva de az teny,hogy az auto nagyon jo lett es eddig nem is vettem eszre,hogy mem volt look up ezert zabalt a dog 7,5 litert atlagban.

 O vette eszre es kicserelte a szelepet,most az atlagfogyasztas 6,6-ra jon ki.

Lehet elnezted a dugattyu arat.Azt mondta,hogy a ZF valtohoz olcsobbak az alkatreszek mint ehhez ami az enyemben van.

 A valtoalkatresz.hu oldalon ott van szerviz is es az is komolynak tunik de pl ott az egesz szoleonid szelepgarniturat ki akartak csereltetni.

 A Szolnoki Robert azt mondta,hogy ebbe a valtoba a 9 szelepbol 4 darab soha az eletbe nem fog kimenni.

A tobbi 6-nal van hibalehetoseg de nem minden esetben.

 

 

Előzmény: dayco (6851)
Donibcsi 2010.01.29 Creative Commons License 6857
Nem érdemes összehasonlítani a két autó váltóját. Az egyik egy Jatco japán a másik egy 5hp19 zf váltó.
Elég sokat látok elhanyagolt szar autókat, nyilván innen a sok szemét az utakon.
Enyém alatt is 5hp19 van 4kerékre, 230000km-el, és kifogástalan. Az a 130le elenyésző, hisz az enyém majdnem a duplája, nem beszélve az 1.9PD 285nm-e az én 460nm-hez képest is igen kevés.

Úgy gondolom, mások részéről ez amolyan megnyugtatom magam duma, hogy "az automataváltó szar"
Előzmény: bossery (6835)
doktor48 2010.01.29 Creative Commons License 6856
Igazad volt az utolsó mondatom keményre sikerült egy kicsit. akinek nem inge ne vegye magára. A véleményemet leírom még akkor is ha neked nem tetszik , ez a fórum azért van vagy nem? Mindenki beszélhet és írhat amit csak akar .
Előzmény: napoli008 (6855)
napoli008 2010.01.29 Creative Commons License 6855
Az utolsó mondatodra csak annyit reagálnék, hogy ezzel a 2 hozzászólásoddal nagy szakértő lehetsz.
Én személy szerint nagyon sokat profitáltam ezekből a fórumokból. Nem anyagilag hanem emberileg és kapcsolat szempontjából.
Nem is szeretném folytatni ezt a "beszélgetést" és ha ez a véleményed nem is nagyon kell idelátogatnod.
Előzmény: doktor48 (6853)
doktor48 2010.01.29 Creative Commons License 6854
Gyuszi75 .-nek címeztem Bocs!
Előzmény: doktor48 (6853)
doktor48 2010.01.29 Creative Commons License 6853
Kedves savallo !
Minden váltós tudja , hogy a Jf506e váltóban a 9 szelepből 1-et kicserélni rizikó, mert lehet 1 nap vagy 1 év és jön a következő szelep. Sokan beleestek már a te hibádba hogy 25000.- ért kicserélünk egy szelepet és gó. De nagyon rosszul esik az ilyeneknek amikor vissza kell menni a mesterhez -ahol milliós autók állnak az udvaron-és újból kifizetni egy másik elromlott szelepet és a munkadíjat az időről nem is beszélve.
Sok váltóst ismerek jómagam is , de nem biztos hogy mindenkinek sikerül egy hibát elsőre elhárítani-attól az még nem rossz szerelő. Azt nem kell majd ajánlani aki a garancia időn belül nem vállalja a hiba elhárítását.
Mindenkinek azt ajánlom , hogy telefonáljon bátran körbe a váltó javítók között és mindenki azzal javíttat akivel csak akar. Sajnos ezekre a fórumokra csak a tudatlanság a jellemző.
napoli008 2010.01.29 Creative Commons License 6852
Miért veszed el a jókedvét? Hagyd had örüljön. Amúgy meg ritkán hallani ilyen korrekt szerelőről.
Előzmény: dayco (6851)
dayco 2010.01.29 Creative Commons License 6851

 

   Szia gyuszi75!

 Örülök,hogy jó váltód csak a dugattyú ára kicsit sok. Váltóalkatrész.hun ugyanez 22000ft. Nekem is javították ugyanezt a hibát 115000ft-ért ausztriában.

Előzmény: Törölt nick (6850)
Törölt nick 2010.01.28 Creative Commons License 6850

Ma vettem at az autom Audi 1,9 130le pdtdi triptonic valto javitason volt es mondhatom,hogy orom vele utozni es a valto gyonyoruen dolgozik,mintha az autot kicsereltek volna.

 Par pozitiv info utan Mindszentre vittem Szolnoki Robert-hez javitatni es mondhatom,hogy ez a valto szerintem neki csak rutinmunka volt meg ahogy az ottani autoapkot neztem nem ilyen kis kategoriak alltak ott javitasra varva.

 176000forint volt-ba kerult  alkatreszekkel egyutt,olajal feltoltve,hozza jott egy look-up hibahoz egy kis alkatresz ami 21000 volt es pontosan annyit fizettem amennyit nekem az elejen osszeirt munkadijal.

 A valtora egy ev teljes koru garancia van amirol kaptam egy formanyomtatvanyt az auto adatairol es a teljes javitasi es alkterszcserekrol.

 

 

csaba123 2010.01.28 Creative Commons License 6849
Szia repaatesz!
Sikerült valamit csinálni azzal a váltóval?
Nekem ma mutatták meg a megpurcant Laguna 1-em AD4-es automata váltójának belsejét.
Abban is volt olyan kupac rugó meg törött ez az. Meg persze az egy csomó kopó alkatrész elkopott. Meg az elektromágneses szelepsor sem működött jól. Nálam mondjuk a véglehajtás jó volt.
Kaptam is ajánlatot, ami több, mint duplája, mint Sandi22 bajtársnak.
Csaba
Előzmény: repaatesz (6735)
Törölt nick 2010.01.27 Creative Commons License 6848

Termesztesen en is akkor kezdtem informalodni a szervizekrol amikor elkezdotott a hiba.

 Eloszor egy nagy valtoszerviz.Ott mar az osszes szelepet ki akartak dobni.:)Utan a kecskemeti brill Audit kerdeztem,hogy tudnak-e valakit de ok csak cserebe adnak valtot es az egy szelep ara brutto 24000huf

 Felhivtam egy budapesti szervizt es elmondtam ujra a hibat es ott mar a szelepre 30e-et mondtak meg a a javitasra sem egyszeru arat ajanlott igy latatlanba.

 Videki letemre megmondom oszinten a pesti szervizeket el kell felejteni.Ott sokmindent aranyarban mernek.

Utana 3-4 ismerosom ajanlotta ahova vittem es kereken megmondta,hogy ha csak szelepcsere van akkor 24e az ara (mint az Audinal) es a csere 10000e huf.

 Sajnos a probauton bebizonyitotta,hogy a 4-es nagyon megcsuszik es az 5-is ahogy triptonicban erosebb gazt adott neki.Az a fura,hogy normalis menetben jol dolgozott.Fogalmam sincs,hogy ezzel meddig mehettem volna el.

 Dugattyurepedes.:(Az autora egy ev garanciat vallalnak a km-tol korlatlanul.

 Termeszetesen megosztom majd a velemnyet ha keszen lesz mivel en is szivesen jarok automataval mint azok akik ezt az oldalt nzegetik meg tapasztalatokat szereznek.

 

 

Előzmény: saválló (6846)
Törölt nick 2010.01.27 Creative Commons License 6847

Koszi szepen!Igen akkor azert de teljesen mindegy Audi automata ide-oda a Pasat valtoja a TT-hez kepest sokkal finomabban valt.

 Termesztesen nalam mas a nyomatek meg jobban is megy az auto mivel kissebb.

Előzmény: 409 (6845)
saválló 2010.01.27 Creative Commons License 6846
Sok helyen foglakoznak automata váltó javítással ezekszerint ez jó üzlet mert mindenhol tele vannak az udvarok,műhelyek javításra váró autókkal,és általában ezek nem az olcsó kategóriába tartoznak.

Az,hogy milyen (drága)autók állnak egy adott szervízben azért az még nem határozza meg a munkájuk minőségét mert nem törvényszerű ha drágát vállalnak akkor jó a minőség is,itt az én példám hiába álltak javításra várva az udvaron,műhelyben az enyémnél jóval drágább autók mégsem sikerült elsőre tökéletesre megcsinálniuk.

Azóta én is utánanézegettem itt,és máshol is váltószervízek után 1-2 olyat találtam amit igazán dícsérnek,ajánlanak,ahová Te vitted azt pl. az én szerelőmnek nem ajánlották.
Neki azt ajánlotta vki ahová végülis elvitte javíttatni a váltót,aztán ez sem igazán jött be,tehát hogyan legyen okos az ember?Az egyik dícséri ugyanazt a szervízt a másik pedig nem.

Előzmény: Törölt nick (6844)
409 2010.01.27 Creative Commons License 6845

"Azert kerdeztem az 1-2-3-at mert nem ugrik az enyem de azert sokkal jobban erzem a valtast mint pl egy ugyanolyan evjaratu Passat pdtdi auton."

A két autóban, annak ellenére, hogy a nevük azonos, a váltóknak semmi köze egymáshoz.
Az A3-ban keresztben van, a Passatban meg hosszában, egészen más felépítésű váltók.
Előzmény: Törölt nick (6844)
Törölt nick 2010.01.26 Creative Commons License 6844

Ugy tudom,hogy az orszagban 2-4 hely van ahol tenyleg komolyabban foglalkoznak valtokkal es mashova nem erdemes igazabol vinni.

Ahova vittem Mindszentre,Szolnoki Robert-hez nincs weblapjuk de abszolut csak automata valtos autokkal foglalkozik.

 Persze mindenki ketelkedik eloszor abban akit nem ismer de ott tenyleg a 4-10millios vasak sorakoztak valtohibakkal.Sajnos az ember ebben az esetben ki van szolgaltatva es masok altal kapott informaciokbol viszi az autot ilyen hibaval szerelohoz.Vegul is 2001-es az auto de az tuti,hogy full elektronika mert mindent a komputer felul visszajelez.

 Azert kerdeztem az 1-2-3-at mert nem ugrik az enyem de azert sokkal jobban erzem a valtast mint pl egy ugyanolyan evjaratu Passat pdtdi auton.

 Eloszor egy hajdusamsoni szervizt hivtam es elmeseltem a hibat.Segitokeszek valtak de nekem kb 260km.Persze elsore azt mondtak,hogy szolonid szelep es csereltessem ki az egesz garniturat 130e huf.Pedig csak a 4-es szelepnel jelzett vissza hibat.

 Persze megemlitette,hogy nem biztos mivel lehet komolyabb es le kell szedni a valtot de akkor a komplett general 350e huf.

 Egyebkent beleneznek egy ilyen valtoba es kivancsi vagyok,hogy mi a franc kerul ennyibe benne.

 Nalam a 4-5-nel a munkadij szerintem korrekt mivel 25000e huf.

 Viszont nem tudom elkepzelni meg,hogy a 4- sebesseghez nem kell leszedni valtot.:):)

 Eggig ha jol lattam alul van az olajleereszto meg nekem keresztbe van a valto es elol a dekni, ahol a szelepek,felette a valtoolajbeonto lyuk de mas lyukat en meg nem lattam rajta.:)

 Akkor nem volt egyszeru az eseted.Hallod.Azert egy valtojavito aki ra van allva az ilyen melokra nem artana 100% munkat vegezni.Van jo lesz vagy nem.Hihetetlen.Azert ezek kemeny penzek.Nekem igen.

 Lehet sporolni akartak az alkatreszeken.

 

 

Előzmény: saválló (6843)
saválló 2010.01.26 Creative Commons License 6843
Maga a váltószervíz 297k-ért vállalta a teljes felújítást mivel e témában ezidáig nem voltam járatos,és ugye ami elromlik azt meg kell csináltatni ezért rábólintottam az ajánlatukra.
A fővárosban csinálták egy váltószervízben,ha előre tudom mi vár rám biztosan nem velük csináltattam volna meg mivel közel egy hónapos össz. javítási idő,és harmadszori nekifutásra sikerült nekik tökéletesre megcsinálni,legalábbis én úgy érzem olyan,mint (sőt)előtte volt.
Megcsinálták előszörre arra adtak ugye 6 hónap garanciát,visszakerült a váltó a helyére 1-ből 2-be akkorát rúgott,mint egy elefánt ezért ment vissza hozzájuk a váltó autóstul mivel nem lett tökéletes nekem pedig xar nem kell,másodszorra sem sikerült ezért harmadik alkalommal is visszakerült hozzájuk,ha valamit kiküszöböltek mindig valami új jött elő,de végülis sikerült nekik úgy rendbetenni,hogy már én is elégedett voltam a váltóval.
Szerintem nem lehetett nagy üzlet nekik,mégha ennyit is kértek érte elsőre,mivel még 2x hetekig barkácsoltak rajta pedig ez egy váltószervíz ahol jóval drágább autók is megfordultak,mint pl. az enyém.Ettől függetlenül én nem fogom senkinek sem ajánlani mivel elsőre nem sikerült nekik javítás ezért pedig nem jár dícséret sem ajánlás másnak.

Nem értem mire gondolsz az 1-2-3-as váltással az enyém előtte,és most is finoman vált nincs rángatás,rántás hanem finoman vált fel,és vissza bármelyikből bármelyik fokozatba.
Előzmény: Törölt nick (6842)
Törölt nick 2010.01.26 Creative Commons License 6842

Akkor errol ennyit.Pedig mondta a szerelo,hogy az 1-2-3-al nem szokott baj lenni es tokeletesen dolgoznak.

 Most kifizetek erte majdnem 176e forintot de nem tudhatom,hogy a jovoben a tobbi sebesseggel nem-e lesz baj.

 Lehet kompletten le kellett volna venni es 350e-ert komplett ujat csinalni belole.Mennyibe kerult a tied?Hol csinaltattad ha megkerdezhetem?

 A tt valtodnal is azert erzed az 1-2-3-as valtast?A 4-5 az mar finomabb.Ultem egy passatba 2002 es az sokkal finomabban valtott minden sebessegben.Azt mondja a szerelo azert mert az ZF es mas technologia mint ez az ugy mondott jefko valto.

Előzmény: saválló (6841)
saválló 2010.01.26 Creative Commons License 6841
Városi használatnál mivel sokkal többet dolgozik a váltó,mint mondjuk hosszú távon használva pl. autópályán,értelemszerűen hamarabb tönkre mehet,de ez sem törvényszerű mivel vannak példák,és ellenpéldák is.

Amit írtál azt az enyém többszörösen túlteljesítette,így most már van vmi fogalmam,hogy kb. mennyit bír(hat)nak ki ezek az amúgy nagyon kiválóan működő váltók.
Ja,nekem állítólag a 3-as sebességgel volt a gond,legalábbis ott kezdődött ami abban nyilvánult meg,hogy 3-4-be váltáskor nagyot rántott az autón,aztán később volt tiltás,vészprogramra állás padlógáz szinte 0 gyorsulás,és stb.

Amúgy ez az első automatám 5éve használom eddig csak happy voltam aztán jött a javítás karácsony előttől kezdődően:(
Előzmény: Törölt nick (6839)
Törölt nick 2010.01.26 Creative Commons License 6840

Jo dolog ez,hogy az ember tudja mire szamithat es milyen tipusokba szerelik.Sajnos nekem ezek felol nincs infom,hogy a 2001 A3 PDTDI TT valtok meg milyen autokba rakjak.

 Annyit tudok,hogy sharan,golf4,randrover de az,hogy mikortol es meddig,hol gyartjak ezt a valtot sajos nem tudom.

 Aki Pesten lakik azoknak kincs az automata mert ott valtogatni az kesz idegmunka.:)

Előzmény: bossery (6838)