Üdv! Akkor van gond ha a légszürőházból csöpög a cuc a földre.Ha szétszedet és maga a légszürő betét kicsit taknyos vagy a ház belülről taknyos az nem gond.Akkor van gond ha a zárt házbol folyik az olaj illetve a benya. Üdv
Üdv! Az olaj folyást a légszürőbe a motor kopotsága okoza.A henger és a hengerfej hibája.Az olajnyomás gondod az olaj fáradsága vagy az olajszürő nem cseréje okozhatja,De lehet hibás a pumpa is vagy pedig a csapágyak kopotsága is.Ezeket csak szét szerelésel lehet megnézni.Elég sulyos hibák vannak a motorodban és drága lesz a javitása is. Üdv
Sziasztok egy általános kérdés! Nektek is kinyomja az olajat a légszűrőházba? Mi lehet a probléma? Leonardó 150- es. Illetve mi okozhatja az alapjárati olajnyomás problémát??? ugyan ez a tipus!
Üdv! Én legutoljára 20 vettem amiben 5e km volt és tip top volt.De az szerencse volt,de lehet találni.50 körül szoktak menni ami még jó is,de ezek a blokok mindig lutrik csak is olyat szabad venni amit elötte ki lehet probálni vagy ha nem jó akkor vissza is veszik.De akkor is nagy szivás össze majd szétszerelni állandoan. Üdv
Először is Boldog új évet kívánok mindenkinek! Lenne egy olyan kérdésem, hogy a 150-es leonárdó vázába be lehet-e rakni a 250-es motorját??? Válaszotokat előre is köszönöm!
Meg közben egy kérdés : Miért írják azt mindenhol hogy a telószimering helyes mérete (Fork Oil Seals 35mm x 47mm x 7.5mm) amikor az beleesik a helyére és nem szorul bele . A helyes méret 35mm x 48 mm x 7.5 mm vagy 10 mm
Teljesítmény tekintetében türelmes vagyok. A gyári matricákon is rajta van hogy 500Km-ig ne várd a full perfomancét, ha jól emlékszem az erőátvitel bekopása miatt, szóval nyugi van.
Nekem szokatlan, hogy fix gázállásnál felbőg - gyorsul + lejjeb esik a fordulat. Olyan mintha automata váltós lenne, nem fokozatmentes.
Az bíztató, hogy egyre erőssebb és a gyorsulása már egész korrekt kezd lenni.
Ami még fura, hogy sztem az óra egy jó 10-15Km/h-t siet, pedig ugye a kerék is nagyobb. De ez legyen a legnagyobb baj :)
Szép esztétikai / megkímélt motorikus állapotú Aprilia Leonardo 125 vagy 150 vennék Honda Dio AF27 robogóm beszámításával. Akit esetleg ez az értékkülönbözetes csere érdekel, kérem jelezze, esetleg küldjön képeket motorjáról, hogy a részleteket meg tudjuk beszélni. Mailom publius. Köszi: Ádám
Üdv! Igen ilyenkor normális h a viz kicsit össze vissza megy.Meg h lassan melegszik fel.Azért azt is számist bele hátul nagyobb kerék nyomaték vesztést eredményez.De lehet egy kicsit majd még piszkálni kell a karbi beállitáson.Egyszer majd elnézel erre akor rákukkantok ismét.Ez nagy generál után természetednek mondható h igy viselkedik.Szerintem átereszt egy kicsit a termosztátod. Üdv
Jelentem megvan a 200Km, minden ok. Egyre erősebbnek érződik, de még nem olyan, mint amilyennek kéne lennie.
Ebben a hidegben normális hogy csak lassabb tempónál vagy nagyobb terhelésnél képes elérni a középállást a hőfokmérő és egy lazább lejtőnél visszahűl picit, vagy tényleg átereszt picit a termosztátom?
A 130/80 gumit meg ajánlom mindenkinek, tök jó tőle a moci.