Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

sakac Creative Commons License 2009.11.06 0 0 23302
De az érdekes az volt hogy 120 felett a rázás elmúlt...
Előzmény: sanyooo (23301)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.06 0 0 23301
Az enyém is! :)
Előzmény: sakac (23299)
RetteNETes Lalyos Creative Commons License 2009.11.06 0 0 23300
Azért lehet ez, mert a wagonrfanclub.hu -n - hála neked - fenn van az egész egyben, s ott viszont töltögetik lefele szorgalmasan... :-)
WagonR+ szervízkönyv a WRFC-n...
Előzmény: kkn (23298)
sakac Creative Commons License 2009.11.06 0 0 23299
Nálam is volt ilyen...
Sokáig nálam nem bukott ki a hiba de nézesd meg az első telókat.Én úgy jártam hogy a bal eslő hajlamos volt beragadni tök véletlenül derült ki.
Előzmény: Gumimaci47 (23297)
kkn Creative Commons License 2009.11.06 0 0 23298

A Data.hu-n egykor fent volt az összes szervízkönyvem Suzukihoz. De 60 nap nem töltés után automatikusan törlődnek. Így járt már a régi Swift fele, meg a teljes új Swift, SX4.

 

A Wagon két része még fent van, de az első szeptember 09-én volt utoljára letöltve, így pár nap múlva törlődik. Ha szeretnétek még egy darabig elérhetőnek tudni, akkor, akinek még nincsenek meg, letölthetné ( vagy, akinek megvan ). A második felének még van egy hónapja hátra.

 

Wagon R+ szervízkönyv

 

http://data.hu/get/76676/WagonR_1.zip.html

 

http://data.hu/get/76685/WagonR_2.zip.html

 

Azt azért nem értem, hogy valaki miért csak az egyiket tölti le, amikor a linkből nem tudni, melyikben van benne az övé.

Gumimaci47 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23297
Tisztelt fórumozók! Mondjátok meg, hogy miért kezd el 115-120 km/h-nál az autó eleje rázni? Futóműbeállítás vagy lengéscsillapító gondja van?
sanyooo Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23296
Billeeeeeggggg????????????? A Wagon nem billeg!!! Volt egy NYSA-m, régi mentőautó, na az billegett! A Wagon nem! :))) A Wagon pattog! :)))))))))
Előzmény: MONSTER #93 (23295)
MONSTER #93 Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23295
Sziasztok,

Nekem is egy 4 személyes Wagon R+-om van, és nagyon zavar a billegése. Nem tudtok valami jó megoldást, vagy valami futóműgurut aki tud ezen állítani? Esetleg valami tuning megoldást a lengéscsillapítóra??? Előre is köszi!
t.lantos Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23294

No de tudod, hogy a lengescsillapitoval milyen frankon lehet verni az asszonyt? :)
Es meg vissza is pattan :)))

Vidd el, meg megdermed itt nekem az ajto elott :)

Előzmény: sanyooo (23293)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23293
Értem a célzást és jó is lenne, de a föníciaiak közbeszóltak! :( Igazán nem szívesen csinálok s@gget a számból, de most nincs mani rá! :( Ha kell valaki másnak, add el neki, igazán nem pénz érte, amit kérsz! Az elsők közül is csak az egyiket cseréltettem ki, pedig párba kéne! :( Most meg olajra, téli gumira költök! :( Mindig csak a gond-a gond, na jó, néha megverem a Zasszonyt, az megnyugtat kissé! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Előzmény: t.lantos (23292)
t.lantos Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23292

Javaslom a hatso lengescsillapitok cserejet :)))))

 

Előzmény: sanyooo (23291)
sanyooo Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23291
Az a vicc, hogy bárkinek mondtam, mindenki úgy reagált, hogy ilyen nincs! Egy suzuki motor nem eszi az olajat! Csak az enyém? :(
És ha így marad, mi baj lehet belőle? Rendszeresen töltök bele olajat. Katalizátor tönkremegy? Vagy mi?
Előzmény: PaBiBá (23290)
PaBiBá Creative Commons License 2009.11.05 0 0 23290
100.000 km után bármikor beesik ez a gond minden Wagonnál a szerelőhaverom szerint. Az enyémben már 150 felett van, bőven zabálja ha taposom neki, de diszkrét, kímélő használattal nem vészes. Indulásnál szép adag füstöt pöffent ki, ami majdnem megszűnik ha kicsit forgatja az ember a motort. Viszont ha alapjáraton megy, akkor az első gázadásra megint okádja, a mértéke csak attól függ, mennyi ideig ketyegett előtte.
Ez legtöbbször a szelepszár szimering megkeményedése miatt következik be, mikor a gumi elveszti a rugalmasságát és szökik mellette az égéstér felé a motorolaj. Lehet kísérletezni csak a szimeringek cserélésével felülről, de ha beesik véletlen a szelep és nem tudja visszanyomni az ember a dugóval, lehet leszedni a hengerfejet, ami onnan minimum 50-70 pénz gépmunkával, tömítésgarnitúrával. De akkor már legalább megvan a hengerfej felújítása is ...
Én hasonló állapotban zöldkártyáztattam, nem volt megmalmozva és átment a kocsi, igaz az alapjárati értékekkel kicsit tréningezett a srác, hogy megfelelőek legyenek. Egyedül arra kellett figyelnie mikor kérte a nyomtatást, mert hosszas alapjárat után kicsit necces volt :)))
Előzmény: Dzsonszii (23280)
Sárga villám Creative Commons License 2009.11.04 0 0 23289
Köszönöm a gyors választ!
Úgy néz ki a dolog hogy kapok mindent hozzá, ha mégsem akkor jelentkezem!
Addig is üdv!
Előzmény: t.lantos (23288)
t.lantos Creative Commons License 2009.11.04 0 0 23288

Kabelkotegeket es gyari kapcsolot tudok adi hozza olcson (szinet tekintve a regebbi, vilagosszurke, bar van gyari karpitsfestekem, amivel at lehet festeni sotetszurkere)

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=91795685&t=9020478

 

Előzmény: t.lantos (23287)
t.lantos Creative Commons License 2009.11.04 0 0 23287

Eleg sima ugy.

Regi szerkezet ki, motoros be, kabel behuz, kapcsolo berak, es mar megy is.

Előzmény: Sárga villám (23286)
Sárga villám Creative Commons License 2009.11.04 0 0 23286
Sziasztok!

Érdeklődni szeretnék, hogy mi a menete egy elektromos ablakemelő beszerelésének egy alap suzukiba? Lehetséges-e?

Előre is köszönöm!
Dzsonszii Creative Commons License 2009.11.02 0 0 23284
Nem minddel értek egyet, de azért elgondolkodtató, hogy egyetlen Wagont sem látok köztük. http://www.bama.hu/baranya/kozelet/parkolni-nehez-elrettento-peldak-pecsrol-255280
Verwolf Creative Commons License 2009.11.01 0 0 23283
Ez az olajfogyás nekem is van. Bár nem látom, hogy kék lenne az a füst, de indulásnál van rendesen. És amíg benem melegszik a motor addig gázadáskor olyan mintha darálna.(csakis akkor, szóval hiába pörög 4000-en, ha a gázt nem nyomom). Olyan mint a szerencsekerég... Csak picit gyorsabb az a kattogó daráló hang.
Csöni Creative Commons License 2009.10.30 0 0 23282

Üdv mindenkinek!

Hátha érdekel valakit...

Kínálok egy idényt fennlévő,keveset használt

4 db 155/70 R13 TRAYAL téligumit(autótípus váltás miatt)

5000ft/db áron.

Érdeklődés kizárólag telefonon:06/20 209 9556

sanyooo Creative Commons License 2009.10.30 0 0 23281
Az enyémben 100.000 Km van, a gyűrűcsere szerelő szerint több mint 100.000 FT lenne! :(
Másik szerelő szerint megoldja a szelepsztár szimmering csere, de árat nem mondott! :( Most öntöttem bele egy doboz hidrotőke-tisztítót, ez talán segít, ha a beragadt lehúzógyűrűk okozzák, és pótoltam egy liter olajat. Majd meglátjuk!
Előzmény: Dzsonszii (23280)
Dzsonszii Creative Commons License 2009.10.30 0 0 23280

Köszi, hogy Te legalább bevallod hogy eszi az olajat, nem hagysz magamra a problémámmal. Zöldkártya ilyenkor szokott sikerülni?

Régi Ladások szerint lehet szelepszár tömítést cserélni a vezérmű szétszedése nélkül is, valamilyen rugókipeckelő-összeszorító-kitámasztó segítségével. Nos ennek a szervízleírásában még a hengerfejet is leveszik, és a dugattyú felől ütik ki a szimeringet. Hatalmas szívás volt még csak a vezérműszíj cseréje is, akkor mekkora lehet a hengerfejet leszedni, no meg mekkora lehet a költsége?

Indítás? első pöccre!

Előzmény: sanyooo (23279)
sanyooo Creative Commons License 2009.10.30 0 0 23279
Szia!
Az enyém 2002-es, 76 lovas, és eszi az olajat! :( Mindenki mást mond, de két irányú az elmélet: szelepszár-szimmering hiba, vagy bekokszosodott lehúzó-gyűrűk! Reggelente, hidegben úgy indul, mint a trabantok, szép, kék olajfelhő hátul. :(((
Előzmény: Dzsonszii (23271)
ratio Creative Commons License 2009.10.30 0 0 23278
Nem is értem, miért nem ott keresed :)
Előzmény: james01 (23275)
ratio Creative Commons License 2009.10.30 0 0 23277
A honlapon (link) van (buherator / WR+ kezelési kézikönyv v2003. júli) dvju formában, de ott van az ingyenes olvasó is (egyéb hasznos), amit nem kell telepíteni.
Előzmény: james01 (23275)
tir38 Creative Commons License 2009.10.29 0 0 23276

Sziasztok!

 

Tóth Imre vagyok autókárpitozással foglalkozom, VAN MEGOLDÁS dudagomb javításra!

KÁRPITOZÁS A-Zig  Bp     KÁRPITOS
Autó, bútor ,Hajó ,motorülés,Quad, kárpitozás, bőrrel is .Gyári ülésfűtés beszerelés,tetőkárpit javítás,kormánybőrözés igény szerint.Nagy bőr és szövet választék, ingyenes szaktanácsadás, bőrbútorok szakszerű javítása,bőrülés kisebb, nagyobb szakadás, kopás, karcolódás, felületi sérülések javítása festése, restaurálása gyári technológiával.

 AIR BAG dudagomb javítása  ASTRA G  SUZUKI Wagon+R  CORSA C kárpitozása.

  Elérhetőség, bővebb információ: 06309218349 www.karpitszerviz.hu www.autokarpitozas.hu

james01 Creative Commons License 2009.10.28 0 0 23275

Sziasztok,

tudjátok, hogy hol lehetne kapni WR+ 1,3 VVT-hez hozzáadott használati kézikönyvet?

Amit ugye az új kocsikhoz adtak anno. Szeretném, ha lenne nekem, az autóhoz nem volt.

Köszi és üdv. James

ugyörgy Creative Commons License 2009.10.26 0 0 23274
nincs neki, megrendelésre tudna hozatni (újabban nem tart készletet)
Előzmény: Verwolf (23273)
Verwolf Creative Commons License 2009.10.26 0 0 23273
Nem áll módomban, most tatára menni, de megkérdezhetnéd, hogy Fulda Kristall Montero gumi-ja van-e wagonra és ha igen mennyiért.
:)
ugyörgy Creative Commons License 2009.10.25 0 0 23272
Profil gumiszervíz Tata, Jázmin u. 38/a.
Ha kell tudok mobil számot küldeni .
44 éve ismerem az illetőt :) :)
Előzmény: Verwolf (23269)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!