Azért lehet ez, mert a wagonrfanclub.hu -n - hála neked - fenn van az egész egyben, s ott viszont töltögetik lefele szorgalmasan... :-) WagonR+ szervízkönyv a WRFC-n...
Nálam is volt ilyen... Sokáig nálam nem bukott ki a hiba de nézesd meg az első telókat.Én úgy jártam hogy a bal eslő hajlamos volt beragadni tök véletlenül derült ki.
A Data.hu-n egykor fent volt az összes szervízkönyvem Suzukihoz. De 60 nap nem töltés után automatikusan törlődnek. Így járt már a régi Swift fele, meg a teljes új Swift, SX4.
A Wagon két része még fent van, de az első szeptember 09-én volt utoljára letöltve, így pár nap múlva törlődik. Ha szeretnétek még egy darabig elérhetőnek tudni, akkor, akinek még nincsenek meg, letölthetné ( vagy, akinek megvan ). A második felének még van egy hónapja hátra.
Nekem is egy 4 személyes Wagon R+-om van, és nagyon zavar a billegése. Nem tudtok valami jó megoldást, vagy valami futóműgurut aki tud ezen állítani? Esetleg valami tuning megoldást a lengéscsillapítóra??? Előre is köszi!
Értem a célzást és jó is lenne, de a föníciaiak közbeszóltak! :( Igazán nem szívesen csinálok s@gget a számból, de most nincs mani rá! :( Ha kell valaki másnak, add el neki, igazán nem pénz érte, amit kérsz! Az elsők közül is csak az egyiket cseréltettem ki, pedig párba kéne! :( Most meg olajra, téli gumira költök! :( Mindig csak a gond-a gond, na jó, néha megverem a Zasszonyt, az megnyugtat kissé! :))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))
Az a vicc, hogy bárkinek mondtam, mindenki úgy reagált, hogy ilyen nincs! Egy suzuki motor nem eszi az olajat! Csak az enyém? :( És ha így marad, mi baj lehet belőle? Rendszeresen töltök bele olajat. Katalizátor tönkremegy? Vagy mi?
100.000 km után bármikor beesik ez a gond minden Wagonnál a szerelőhaverom szerint. Az enyémben már 150 felett van, bőven zabálja ha taposom neki, de diszkrét, kímélő használattal nem vészes. Indulásnál szép adag füstöt pöffent ki, ami majdnem megszűnik ha kicsit forgatja az ember a motort. Viszont ha alapjáraton megy, akkor az első gázadásra megint okádja, a mértéke csak attól függ, mennyi ideig ketyegett előtte. Ez legtöbbször a szelepszár szimering megkeményedése miatt következik be, mikor a gumi elveszti a rugalmasságát és szökik mellette az égéstér felé a motorolaj. Lehet kísérletezni csak a szimeringek cserélésével felülről, de ha beesik véletlen a szelep és nem tudja visszanyomni az ember a dugóval, lehet leszedni a hengerfejet, ami onnan minimum 50-70 pénz gépmunkával, tömítésgarnitúrával. De akkor már legalább megvan a hengerfej felújítása is ... Én hasonló állapotban zöldkártyáztattam, nem volt megmalmozva és átment a kocsi, igaz az alapjárati értékekkel kicsit tréningezett a srác, hogy megfelelőek legyenek. Egyedül arra kellett figyelnie mikor kérte a nyomtatást, mert hosszas alapjárat után kicsit necces volt :)))
Kabelkotegeket es gyari kapcsolot tudok adi hozza olcson (szinet tekintve a regebbi, vilagosszurke, bar van gyari karpitsfestekem, amivel at lehet festeni sotetszurkere)
Ez az olajfogyás nekem is van. Bár nem látom, hogy kék lenne az a füst, de indulásnál van rendesen. És amíg benem melegszik a motor addig gázadáskor olyan mintha darálna.(csakis akkor, szóval hiába pörög 4000-en, ha a gázt nem nyomom). Olyan mint a szerencsekerég... Csak picit gyorsabb az a kattogó daráló hang.
Az enyémben 100.000 Km van, a gyűrűcsere szerelő szerint több mint 100.000 FT lenne! :( Másik szerelő szerint megoldja a szelepsztár szimmering csere, de árat nem mondott! :( Most öntöttem bele egy doboz hidrotőke-tisztítót, ez talán segít, ha a beragadt lehúzógyűrűk okozzák, és pótoltam egy liter olajat. Majd meglátjuk!
Köszi, hogy Te legalább bevallod hogy eszi az olajat, nem hagysz magamra a problémámmal. Zöldkártya ilyenkor szokott sikerülni?
Régi Ladások szerint lehet szelepszár tömítést cserélni a vezérmű szétszedése nélkül is, valamilyen rugókipeckelő-összeszorító-kitámasztó segítségével. Nos ennek a szervízleírásában még a hengerfejet is leveszik, és a dugattyú felől ütik ki a szimeringet. Hatalmas szívás volt még csak a vezérműszíj cseréje is, akkor mekkora lehet a hengerfejet leszedni, no meg mekkora lehet a költsége?
Szia! Az enyém 2002-es, 76 lovas, és eszi az olajat! :( Mindenki mást mond, de két irányú az elmélet: szelepszár-szimmering hiba, vagy bekokszosodott lehúzó-gyűrűk! Reggelente, hidegben úgy indul, mint a trabantok, szép, kék olajfelhő hátul. :(((
A honlapon (link) van (buherator / WR+ kezelési kézikönyv v2003. júli) dvju formában, de ott van az ingyenes olvasó is (egyéb hasznos), amit nem kell telepíteni.