Van nekem egy opel astra caravan 1996 os kiadásu Benzines 1.6-os 71 lóerös autóm. Kb 2 hónapja kivillan a motor elektronika jelző sárga lámpa a műszer falon. De csak utközben.De ha leveszem a gyujtást,tehát leálittom a motort,de még gurul az autó,várok 2-3 mp-et és elindittom,akor egy darabig megen jó. Ha világitt a sárga akkor az alapjárat le esik 1000 fordulat alá.Mostanság meg már meg is áll az autó.Hát a fogyasztást meg ne is mondjam:kb 9-12 liter.Sokan mondták hogy az üzemanyag.Elmentem a Mólkutra és teletankoltam.Ugyan az. Valaki ha tudna segitsen hogy mi a bajja,mert kezdem unni.Eltankolom a gatyámat.
Megoldódott nálad a gond? Mert ugyanilyen autóm van és ugyanez a hiba most jött ki nekem is.Cseréltem gyújtótrafót és gyertyákat én is de nem segített. Tudnál tanácsot adni?
Sziasztok. Lenne egy óriási gondom. Van nekem egy h astram és 2004-es évjáratú diezel és elment a töltése viszont a töltésjelző nem jelezte vissza, csak onnan vettem észre hogy elhalványodott a világítás és amikor leállítottam utána nem indult. Ezután kiderült "állítólag" a generátor romlott el. Vettem bele egy bontottat amit kipróbáltunk padon és működött. A szerelőm beszerelte a kocsiba és még sincs töltésem. Mi lehet ilyenkor a probléma? Ha esetleg valaki találkozott ilyennel kérlek írj mert megállt a tudományunk. előre is köszi
hali nekem van G astra és van problémám !!!!!!!!!! elvitem hgy müszer kiolvasásra de nem talált hibakodott!! közbe meg van problémám miközben utazol akármelyik sebeségben ha megtartod a fordulatot elkezd rángatni de ha odalépsz akor harap és megy segtség mi lehet a gond!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mi az a trafósor? A computer alatt az automatika vizsgálatát érted? Mert az most volt meg, minden OK, kivéve a lamdát, arra mondták, hogy vacak. A mai nappal különben ki lesz cserélve, gyárit kellett venni, 13.800 Ft. Majd beszámolok, tanulságul másoknak:-)
A gyertyákat nem túl régen nézték, egyikkel sincs baj. Autószerelőhöz már vittem kifejezetten azzal, hogy sokat fogyaszt, amit lehet, mindent megnéztek rajta, minden OK.
Még egy kérdés: szerintetek az normális, hogy a hűtőfolyadék egy év alatt teljesen elfogy - eltűnik a semmibe? Tavaly ilyenkor volt telitöltve, most néztem meg újra 3 hete ( a szerelők nem tudom, hogy mit láthattak a szervizen), teljesen üres volt. Azóta figyelem, de nem fogy. Egyelőre.
10 éves Opel Astrám van. Városban 10 liter a fogyasztása, mindenki azt mondja, hogy sok. Télen nem is merem használni, mert akkor sokkal több. Országúton jó, 5,8 és 6 között. Most nézték meg a lambdaszondáját, magasabb az értéke a kelleténél, de még határ alatti (nem jelez ki semmit a műszerfal). A szerelők, akik megnézték, azt mondták, vagy ettől sok a fogyasztása, vagy nem. Tehát rám van byzva. Van valakinek tapasztalata ebben a témában? Előre is kösz a segítségért.
Üdv. Mindenkinek! Van egy 97-es évjáratú Astra F confort felszereltségű kombim 1,7 TDS Isuzumotoros. Vélhetően az esőnek köszönhetően jelentkezett egy problémám és ebben szeretném a segítségeteket kérni. Pár nappja azt vettem észre egy szakadóesős reggelen, hogy a fordulatszámmérőm eggyik pillanatról a másikra 2000-ről leesett kb 500-ra, de csak a mutató - a motor rendesen működött.Ez egy pár perc múlva rendbejött és a valódi értéket mutatta.Egésszen máig, mert most teljesen nullára állt és onnan ki sem mozdul.A töltés lámpa megfelelően működik - legalábbis nem világít, hogy nincs töltés. Ami egy kicsit érdekessé teszi a dolgot az az, hogy ezzel párhuzamossan olyan jelenségek is vannak, hogy ha bekapcsolom a világítást akkor a vízhőfok mérő sem mér pontos értéket kb 80 fokot,holott üzemmelegnek kellene lenni és az is mert a fűtésen úgy érzem, hogy elég meleg a víz, de az üzemanyagszint jelző is a negyed és a fél állás között mozog, attól függően, hogy a világítás felvan-e kapcsolva vagy sem. Kicsit az az érzésem, hogy az ablaktörlő sem olyan gyorsan mozog mint kellene. A fentiek egy kicsit lehet, hogy nem függnek össze, de arra gondolok, hogy egyszerre a fordszám mérő , a víz termosztát és az üz.anyagszint mérő csak nem mehet tönkre. Vagy mégis? Mi a véleményetek, lehet, hogy zárlatos valami? Esetleg az akku? Vagy a generátor halt be? Várom válazotok, mert ez a munkaeszközöm és fontos lenne. Gábor
Sziasztok az én problémám lehet hogy egyedi opel astra g isuzu 1.7 diesel van kb egy éve vásároltam 2002-es kiadás azóta mióta megvettem a narancs sárga kis villás kulcs menet közben kivillan és az a menet tulajdonsága negatív irányba megváltozik "olyan hangja van a motornak mint a régi ford transitoknak, voltam vele szervizben lap-topos vizsgálaton kiolvasták a hiba kódját és a hiba a főtengely helyzet jeladó relé na ezt már kétszer cseréltem 25000 Ft/ db de az autó még mindig ugyanazt csinálja ebben kérném a segítségetek!! Üdv Péter
Kicsit régen írtad már ezt a hozzászólást, de hátha aktuális még a dolog. Ugyanez volt nálam is a probléma, hideg motorral semmi baj, 30km után üzemmeleg motorral idônként leállt ha kitettem üresbe, sebességet váltottam, vagy motorfékeztem, egyszóval ha nem nyomtam a gázt. Sárga lámpa nem világított, a szervíz nem tudott mit kezdeni vele.
A megoldást az EGR szelep lezárása jelentette, amit házilag meg lehet csinálni, a neten is találsz róla leírásokat. Nekem bevált, azóta 8.000km-t mentem az autóval probléma mentesen. Persze cserélni is lehet az EGR szelepet, de ahhoz kicsit drágának találtam, hogy átlag 3 évente tönkremenjen. 6 éves az autóm, és 2 éves korában már volt benne EGR szelep csere, akkor még szerencsére garanciálisan.
BODZSOOC 14NZ: Nekemis ijenhibámvolt,jol zsebenyulos.200000 Ft ba került nekem ezelöt 3 -éve.Hasznátat nevegyél bele nemérdemes .ÉN a használtat vetem 5 --honapig használtan.De beviszed a szervizbe 5000 Ft -ért kiolvasák a kodot és megmondják hogy mi a hibája. ÜDV SOK SIKERT !
Sziasztok Szerintetek, mi lehet a hiba oka? F-es Astra kombinál 110-120km/h között folyamatosan erősen ráz a kormány. Csak ebben a sebesség tartományban. Használtan vettem, kb. 150e Km lehet benne (az óra nem ezt mutatjaJ Futómű állítás, gumicentírozás nem segített a dolgon. Köszönöm előre is a segítséget!
sziasztok. van egy opel astra c14nz-m.valaki tud-e segiteni abba,hogy idönként rángat, minha kihagyna a gyujtás.elöfordult már vele olyan is menet közben minha leálitottam volna a motort közbe motor fékkel gurult az autó és 10-20másodperc múlva indult el az autó,deminha azt is tapasztaltam volna vele mikor vissza engedem a gázt és mégegyszer megnyomom akkor ujra jó.már kicseréltem az alapjárai motort az inyektoron ami kivül van gyorsitó vezérlőt is, de a diagnózis még mindig nem szünt meg.ha valaki tud rá valami orvosságot akkor segitsen.köszi:)
sziasztok. van egy garnitura eladó 13' -as acél felni nyári gumival. Gyári opel acél felni, astrán voltak, a gumik kábé 40%-ak. A gumi valószinu csere, ha csak valaki nem akar még egy kicsit vandálkodni velük. Az ár 15000 Ft. (kompletten a 4 darab felni+gumi) érd: delonge1@gmail.com
Ingadozó alapjárat: Nekem egy 1.4-es c14nz astram van. Kb 1 éve találgatom mi lehet az ingadozó alapjárat oka. Úgy volt, hogy először alapjárati motort cseréltem, mert szegényke eléggé szorult. A hiba úgyahogy megszünt. Majd 1 hét múlva ismét kezdte, felszökik az alapjárat majd csak 3-4mp múlva áll be. Ez a jobbik eset! Volt hogy 10 perc után állt helyre. Sok fórum olvasgatás után kaptam egy tippet, hogy a hiba oka lehet a motor hőfok jeladó is. Nem nagy összeg kb.4-5 ezer forint annyit megér. És tessék a hiba megszünt. Már 2 hete tünetmentes a kicsikém és a fogyasztásom is helyreállt.
help, help, help!!!! Sziasztok!Vettem egy Opel Astrat, 1,7 TDI, 2003, ami meglepett, hogy 100 km után olaj van a hűtővíztartályban. Kihangsúlyozom, hogy, amikor megvettem a tartály belülről tiszta volt, szép átlátszó, ma már olajos. Egyesek szerint egy szimering, mások szerint valami olajhűtőnél a baj, nektek mi a véleményetek? Víz az olajban nincs, csak olaj a vízben!!! Mennyibe kerül ez most nekem? Előre köszönöm.
2004 1.4 G astrám van 44000km-el. 2 hónapja főleg hidegen rángatni kezdett, lefulladt, "sárga" lámpa villogott, folyamatosan égett szinte napi szinten. A hibakódot letárolta, gyújtás hibát jelzett. ( 1-es 4-es hengerre). A trafósort kicseréltettem, 1 hétig nem jeletkezett a hiba, majd megint ugyanez, ugyanazokra a hengerekre. Garanciában cserélték a trafósort, ezzel 3 hétig semmi probléma nem volt, majd ma megint ugyanaz. (most csak az 1-es hengerre). Elég tanácstalan vagyok, meg a szerelő is... Tudna valaki tanácsot adni? Természetesen gyertyát is cseréltem.