A tavalyi 3%os THMes akciónál csak olyan 6 ezerrel nagyobb törlesztővel akarták odaadni az autót, mint a 3%-os THMmel lett volna. Illetve kedvesen persze hitelen kívül kiszámláztak egy 35 ezres szőnyegkészletet, amit lehetett kifizetni kp-ban. Harmadrészt nézd meg az extrákat, hogy miket ajánlanak: jómagam kaptam 400000 ft "ajándékot", ami a következőket tartalmazta: -gyárihibás tolatóradar, csipog folyamatosan náluk 80000FT, egyébként kb 15000 -nem beszerelt és nem beaktivált smses lopásgátló 150000, egyébként jóindulattal 30000, majd kérdésre sem tudta elamgyarázni a telefonos csaj, hogy hogyan működik, vigyem vissza jásztarkónbaszlakra, hagyjam ott és majd megnézik. Vonatozzak haza? -téligumi szett, náluk 100000es ajándék, szerintük FRISTONE, igazából Firestone téligumi, darabja igazából max 12000 Ft Több egyelőre nem jut eszembe, de amit ők raktak bele a kcosiba, vagy bármi közük is volt hozzá az egy rakás szar volt. Ja igen! Annyira cigányok, hogy egy normális rendszámtáblatartót nem képesek felrakni az autóra, 2 csavart nem képesek normálisan becsavarni, azt is cserélhettem.
Bármit is veszel náluk kétszer nézd meg, hogy mit akarnak veled kifizettetni, illetve ha megkapod, próbáld ki másik kétszer, hogy működik-e.
Nem vagyok konkurencia, nem vagyok rosszindulatú, de nekem a Honda Fedoron kívül bármelyik másik hondaszalon tökéletesen bevált(Ercsi, Éles)
volt már szó a fedkomp hatótávkijelzéséről. tegnap sikerült újabb tapasztalatokat szereznem vele kapcsolatban. Kolozsváron tankoltam, 10 litert, volt még valamennyi a tankban, 240 km hatótávot jósolt. Nagyváradig (Kolozsvár, Nagyvárad kb 140 km) egész jól működött, maradt 105 km hatótáv. innét kezdve viszont 50 km alatt lement a hatótáv nullára. szépen autóztam Debrecen felé, Hosszúpályinál már egy ideje 0 km-t mutatott. ott találtam egy MOL benzinkutat, ahol a 43 literes tankba sikerült 34 litert tankolnom. finoman szólva nem megbízható a becslése a rendszernek.
De amit az utcáról bárki láthat, az nem titok. Szerintem sokan átestek a ló túloldalára az adatvédelemmel meg a személyiségi jogokkal. Engem halálra idegesít pl. a TV-ben, amikor nyilvános helyen közlekedők arcát, autók rendszámát, márkajelzését kitakargatják.
Inkább örülj neki... Már az utcára sem kell kimenni, hogy feltérképezzék, merre és milyen autók vannak. A következő az lesz, hogy a nappaliba is benézhetnek?
Ha elindulsz, akkor már nincs gond, a kulcsban lévő elektronikáról van ugyanis szó. Motorvezérlőt, command board gyártást várhatóan még sokáig nem a franciák fogják gyártani a japánoknak.
Tom, én nem gyorsulási adatokra vagyok kíváncsi, hanem sík úton szélcsendben oda-vissza úton a rugalmasságra negyedikben, vagy ötödikben. Ezt én is kimértem, mikor beszereltem a légbeömlőmet. Ha megadnád a tiédet, akkor a sajátjával összehasonlítva bárki eldönthetné, hogy kell-e neki 1-2 mp javulás 50000-ért.
A chip tuning szerelése úgy történik, hogy az egész motorvezérlőt kiszerelik. Pollenszűrő melletti doboz.
Ebből a dobozból kiveszik a chipet, majd adatkiolvasás és módosítás után visszaforrasztják. Látható, hogy nem lehet ki, be kapcsolgatni.
Gyorsulásos mérést próbáltam már korábban, de szinte reménytelen. Olyan sok befolyásoló tényező van a normál közúti közlekedésnél, hogy nem egyértelműek az eredmények.
Kiskunlacházán egy gyorsulásos versenyen szívesen összehasonlítanám a Jazz-emet egy másikkal.
Sok helyen van lehetőség arra, hogy kipróbálás után, ha nem tetszik a eredmény visszarakják az eredeti beállítást.
Egyre inkább hajlok a chiptuning felé. Ideiglenesen ki lehet iktatni? Ha igen, tedd már meg, légy oly kedves az én és a többi hezitáló társunk kedvéért, hogy megméred a rugalmasságot ki- ill. bekapcsolt chippel mondjuk 5-ben 80-120-ig! Ha kiiktathatatlan, akkor meg csak úgy. Ha nem nagy kérés, nagyon kíváncsian várom az eredményt!
Kérdezz meg egy rendőrjárőrt, hogyan "kímélik" a mechanikát! Ott aztán tényleg az "ugrunk a gépre, hadd menjen" stílus uralkodik. Mínusz 20 fok, padlógáz. Ilyen használat mellett is kibírnak az autók minimum százezer kilométert.