Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
BTO11 2009.06.02 22:32:36 © 9465

utminőség jeladó??????

nincs szerencsém meghazuttolni téged mert szerviz DVD-m van, és nem rég bészart a DVD irom, és igy most 1 cd iro van beépitve a gépbe.

de..   iesmit nem láttam az elektronikai leirásba.pedig magyarul is "beszél "a DVD.

Előzmény: 4791 pB (9464)
4791 pB 2009.06.01 19:21:19 © 9464
Hát igen... Ezek szerint a Daewoo 1.2 "útminőség jeladójának" nevezett szerkezet még nem boldogította a tulajdonosokat. Pedig két kis koreai híján egy impulzusjeladót építettek be a bal első kerékagy közelébe (AH-s illesztéssel, bármiféle állítási lehetőség nélkül), mely a jármű mozgásáról és egyben sebességéről lenne hivatott tájékoztatni a "fedélzeti elektronikát". Más gyártók ezt legtöbbször a kilométeróra kihajtás környékén helyezik el, ugyanis védettebb hely. Szóval nem feltétlenül az ABS jeladót lopták ki a jobb oldalról a megfelelő féltengellyel együtt, ha a bal elejében találsz egy ilyen fekete madzag végén lévő, fekete műanyagba burkolt "valamit"....
Előzmény: zsolt160matizos (9451)
dzsimi111 2009.06.01 07:27:45 © 9463
Hali

A vasam(1,2) elérte a 95e és kapott olajat és meglepődve olvastuk a kezelési útmutatóba szelepet kell állítani (ellenőrizni).mióta megvan nemvolt halványulva ezért 1 db szelephézag volt ok.sokkal csendesebb lett a moci és jobban is húzz.a fogyijára leszek kíváncsi mert az elmúlt fél évben 6.2l/100km volt az igénye. a blokk belseje erősen dzsuvás ami elszomorító 95e nél.
Dkalos 2009.05.31 22:12:20 © 9462

Hello fusimisi!

 

Köszi az infót!

Előzmény: fusimisi (9461)
fusimisi 2009.05.31 20:06:04 © 9461
Szia Dkalos!

Nézd meg a 7610,és 7616 számú írásokat az alapjárati motor tisztításáról.
Ha nagyon rossz az allapjárati motor, ajánlom a Lanosét. A Polimpex cégnél neten lehet rendelni még gyertyakábelt, féktárcsát, bár ez nem 100%-os a kalosra, de én is ilyet tettem annó rá.

Sajnos az alapjárat ingadozását okozhatja hogy az alapjárati motor forgórészének egyik kommutátor szeletéről levált a tekercsvég, vagy rossz az érintkezése és innen nehezen mozdul el a motor. De lehet olyan probléma is, hogy valamilyen gumicső, vagy csatlakozás a folytószelep után meggyengült, és falsot szív a motor. Érdemes átnézni minden csőcsatlakozást. És nem is beszélve a további érzékelőkről.

Ki kell szedni az alapjárati motort, kimosni, kipucolni, és visszaszerelni. De a visszaszerelés előtt egy baltás resetet kell csinálni hogy az elektronika elfelejtse az előzményeket.

Hál istennek nekem a Kalosommal ilyen bajok nem voltak, csak a lámpám gyulladt ki sokszor, valószínű azért mert a katalizátor gyengült. Ez Kalos betegség. Az ismerőseim közül még kettőnek csinálta ugyanezt.

Üdv: fusimisi
Előzmény: Dkalos (9454)
BTO11 2009.05.31 13:38:05 © 9460

az alapjárati ingadozásrol valahol szo volt daewoo forumba  monda a gumisomnál az 1-k srác ,valami ütközöt raknak be az alapjárati motyihoz,rg-6 koax külsejéböl oan 4-5 mm husszu kis csövit.és akkor 1 ideig jo mig el nem kopik a müanyag.neki a nexián segitett ez a kis trükk.

 

na tegnap végre a kezeim közt volt a vasam igy hama megcsinátam az oil cserét,de sajna nem 10ekm után ha nem 15ekm is lett. GM oil volt és lett is ujfent betöltve 10w-40-s.nem is volt oaaaaan trutyis.ja és 41ekm van benne már mivel még mindig-megint-kölcsönbe van a lányomnál.talán a jövöhéten kész lesz a corsája,már a gkszerelönél van a futomüves  kezelésen,a lakatos és a fujo mester mán "kész vagyon" vele.

 

amugy  kopp kopp az enyémnek még semmi baja igy 6 évesen gyári aksival,és sima átmenéssel a müxakin.

 

amugy a müxakira kaptam 1 levelet a tatabányai chevytöl mivel náluk vettem tavaly,hogy mehetek müxakira oda durván 18 pézé.

mivel nálunk az opellal 1 cég és az opelnál van a müxaki átmentem oda,mivel ott nagyobb az ismeretségem a céges vasak miatt.ott elöször átnézik mintha vizsgázna,azt szolnak ha van gond és javitanak majd müxakizzák a vasat ezé a pézé +a javitás ha kellett.tehát állapot felmérik is.

 

nesze neked válság :a szolgáltatásba raknak 1 kis +-t is,hogy ne veszitsenek kuncsaftot.

wector81 2009.05.30 22:12:44 © 9459

Az a baj, hogy ez sem mindig segít. Konkrétan az enyém már-már patika tisztaságú, mégis skálázik, ha éppen úgy tartja kedve. Csereérett a szentem, de pont letojom, skálázzon, ha ahhoz van kedve.

 

Én amúgy annyit csináltam - tuninghoz szólva - hogy a légszűrőt kicseréltem direkt sportszűrőre, alucső bekötéssel, természetesen külön kartel-szűrővel, meg kapott "sport" gyertyákat. Igazából annyi változás történt, hogy kicsit mélyebbről kezd húzni, jobban reagál kisebb gázadásokra is, 3000 környékén igen jó hangja van és lecsökkent a fogyim 8 literről 6,5-re (ugyan azon az úton mérve persze - főleg pálya/kisebb forgalmú utak - , ugyan olyan vezetési stílussal).

 

 

Előzmény: Árpi76 (9455)
101Gyula 2009.05.30 22:01:44 © 9458

Sziasztok!

Nekem is van egyKalos 1.4 em és már 3-hónapja szórakoztatt az alapjárati hiba.

Szervízben nem tudnak mit mondani csak széttárják kezüket és az mondják ijet még nem láttak. Az alapjárat magátol meg emelkedik majd vissza áll a normálra aztánvan, hogyfélórát is magas az alapjárat 2-2,5 ezer. Hiba kód lista üres a szervíz már töbször megnézte tehetettlen. Alapjáratimitort már cseréltem de semmi hatása a jelenség ugyan az. Szivó torok pillangószelepet kitisztították. Semmi nem változott.

Ha valaki tudna tippet adnimegköszönném mert a szervíz impotens ez ügyben. Már nincsenek a Józsibácsok akik értenének igazábol az autókhoz.

 

Aveo men 2009.05.30 21:41:51 © 9457
Ja meg a motor teljesítményét nemlehet valahogy megpiszkálni?
Előzmény: Aveo men (9456)
Aveo men 2009.05.30 21:41:14 © 9456
Haly itt van valaki aki tuningolja daewoo-ját vagy chevrolet-jét? Nekem egy 2008 as aveo-m van és azt tunolom van vmi ötletetek h mivel lehetne csinosítani?!
Árpi76 2009.05.30 11:43:42 © 9455
Alapjárati motor puceva... A légszűrő után találod a gumicsőbe téve. Valahol megtalálod, hogyan kell kipucolni.
Előzmény: Dkalos (9454)
Dkalos 2009.05.29 22:45:19 © 9454

Sziasztok!

 

Lenne egy kis problémám egy 2002-es Daewoo Kalosról lenne szó.

Használtan lett vásárolva kb egy fél éve 52.000km-rel most 54.000km kb.Előjött egy olyan hiba, hogy gondol egyett az autó és felpörög a motor áló helyzetben 2000-es fordulatra vagy kicsit alacsonyabbra néha kicsit magasabbra.Szálszakadása nincs az meg lett nézve és ki lett cserélve valami kis elektromos alkatrész az el volt kormosodva ,de még mindig csinálja.A szervíz anyagi gondok miatt kilőve úgy, hogy ha valakinek van valami ötlete azt előre is köszönöm!

Az kimaradt,hogy a vásárlás után minden ki lett cserélve(olaj,szűrű,fékpofa stb.)

BTO11 2009.05.29 21:27:57 © 9453
netán a tankmérőt????
Előzmény: BTO11 (9452)
BTO11 2009.05.29 21:25:49 © 9452
na és meik jeladót baxod át vagy csekkolod le igy???
D:)))
Előzmény: 4791 pB (9445)
zsolt160matizos 2009.05.29 17:51:07 © 9451
Tényleg nem vicc! Tök kamu duma! Ha nem akarsz konkrétumot írni, akkor ne hablatyolj! Ilyen értelmetlenséggel tömik a politikusok is a nép fejét!
Előzmény: 4791 pB (9449)
zsolt160matizos 2009.05.29 17:48:27 © 9450
Egyszerűen lefalazod és kész! (persze tisztítás után) Nem megy át rajta a kipufogó gáz, nem megy tönkre!
Veszel egy fémlemezt, akkorára vágod mint az EGR szelep csatlakozási pontja, tömítést alá és kész! Lehúzni a csatlakozót nem szabad, mert ettől is lesz hibakód, nem érzékeli a szelepet!
Előzmény: Joe_Purple (9443)
4791 pB 2009.05.29 13:49:48 © 9449
Nem vicc, de egy bizonyos jeladó (aki ismeri az autót az tudhatja) hibás működésére utal, mellyel a gyári utasítások sem sokat tudnak kezdeni, hiszen ha leellenőrzöd a jeladót, hibátlannak fogod találni, és ráadásul az is az esetek többségében. A hiba oka pedig egy egyszerű, már általános iskolában is megismert, alapvető elektromos törvényszerűség megsértéséből adódik, melyre más gyártók már 20 éve kitalálták a megoldást.
Előzmény: tux (9446)
fusimisi 2009.05.29 10:38:04 © 9448
Megpróbálom ide bemásolni az EGR hibakódokat a gyári kézikönyvből


P0401

Exhaust Gas Recirculation Insufficient Flow

Cnl

No
P0402

Exhaust Gas Recirculation Excessive Flow

E

Yes
P0404

Exhaust Gas Recirculation Open Valve Position Error

E

Yes
P0405

Exhaust Gas Recirculation Pintle Position Low Voltage

E

Yes
P0406

Exhaust Gas Recirculation Pintle Position High Voltage

E

Yes


Úgy látszik sikerült.

Régebben volt egy lap, amit még annó TELEVID autóstárs osztott meg velünk. Most nem találtam meg, mert nem töltődött be, de én nagyok sok dolgot lementettem.

Ez a www.chevy.mrmax.dp.ua/EN/GMDE_TIS_START.html lap volt.

További szép napot!
fusimisi 2009.05.29 09:32:29 © 9447
Szia!

Én mint volt Kalosos azt ajánlom, hogy egyenlőre semmit se vegyél a kocsihoz.
A lámpát egy negyedórás akkusaru levétellel ki tudod törölni. Természetesen a rádió biztonsági kódját tudni kell. Ez a GPS autóstárs szerinti baltás reset. De jó, bevált, mert én vagy 8-10 szer végigjátszottam mert a katalizátorom gyenge volt.

A másik gond, az EGR szelep. Azt kellene tudni pontosan, hogy mi a konkrét hibakód.
Ugyanis több hibakódot is kiírhat az EGR szelepre. Lehet hogy kosz akadt a zárófelületre és nem zár rendesen. Ha petróleumban kiáztatod, vagy nitróhígítóban a zárófelületet, finoman megcsiszolgatod, akkor biztos jó lesz. Ajánlott a csatlakozóját WD 40-nel befújni a jobb kontakt miatt.

Üdv fusimisi
Előzmény: Joe_Purple (9443)
tux 2009.05.29 00:20:17 © 9446
Ez valami vicc? Piros zokni nem kell hozzá?
Előzmény: 4791 pB (9445)
4791 pB 2009.05.27 21:09:32 © 9445
Szia!

Mielőtt beleugranál egy nagyobb költségbe, csak próbaképp, csináld meg az alábbiakat (csak ha tényleg nem tapasztalsz "hibás" működésre utaló jeleket az autón):
Állj meg a autóval egy enyhén emelkedős helyen, majd állítsd le a motort (gyújtást is vedd le). Ezután engedd óvatosan hátrafelé gurulni az autót, majd közben add rá a gyújtást és indítsd be. Amíg be nem indult, ne fékezd le, hagyjad gurulni hátrafele. Ha ezek után elaludt az addig állandóan világító check kontroll lámpa, akkor dobj egy mailt, privátban elmondom a további ellenőrizendőket és teendőket.
Ha 3-szori ilyen próbálkozásra sem alszik el a lámpa, akkor sajnos nem feltétlenül tudok segíteni.

Sok sikert!
Előzmény: Joe_Purple (9443)
dzsimi111 2009.05.27 17:25:58 © 9444
ERG szelepel kapcsolatba nézz körbe asztrásoknál.az opelnál is márkahiba.álltalában kiszedik a rendszerböl a cucott eé átb..szák a számítógépet.
Joe_Purple 2009.05.27 15:12:07 © 9443
Sziasztok!

Ismét zavarkolódnék a fórumban a kérdéseimmel. Utolérte a mi Kalosunkat is az EGR szelep probléma. Kb. 1 hónapja kezdett világítani a sárga lámpa. A szervízben mondták, hogy EGR szelep, majd kiütötték a hibakódot. Mondták, ha újra előjön, akkor csere. Ezután él levettem és nagyjából megpucoltam féktisztítóval. De sajnos vagy nem voltam alapos vagy tényleg vége, újra előjött a hiba a hétvégén. Tudtok vmi olcsó beszerzési helyet a szelepre? A közeli autósbolt 42 ezret mondott rá, a szervíz egy 50-est. Vagy várjak még a cserével? A hibakódot lehet, vhogy a csere után házilag törölni. Esetleg kiolvasni házilag, mint a régi opelemnél?

Bocs a kérdésekért.
Köszi,
Joe_Purple

Ui. a járgány 1,2-es, 2004-es évjáratú, kb. 37000 km. Én egy kicsit korainak tartom az EGR pusztulását. :((

öreg szikla 2009.05.27 13:03:10 © 9442

Sziasztok!

 

NIncs 1 hónapja,hogy velem is ez történt:-(((

 

2004. juniusi az 1.4-es Kalos-om

 

Semmi meglepő nincs benne....... mondta a szerviz ja és 42000 van csak benne

Előzmény: Gmrj (9438)
nord 2009.05.27 07:46:52 Creative Commons License 9441
(Most jut eszembe... előtte '99-es évjáratú B-Corsám volt, annál négy és fél évesen kellett dobot cserélni... remélem, nem egy polcról dolgozik a Corsa és a Kalos-építő csapat. :))
Előzmény: nord (9440)
nord 2009.05.27 07:44:30 Creative Commons License 9440
Remélem, ez nem általános... nekem most múlt öt éves a kocsi (89e km), nem lenne jó, ha nyaralás közben kakukkolna be. :)
Előzmény: Gmrj (9439)
Gmrj 2009.05.27 07:04:23 © 9439

ja és kalos 4 ajtós 1,4 s azt mondták hogy ez ennyit bír

 

Üdv mindenkinek

Gmrj 2009.05.27 07:02:56 © 9438

Helló 5 év 50000km és a hátsó dob a kipu csőnél kijukadt :)

Kipu gyorsszervíz 2 perc körbe varták 1000 huf barátilag :)

BTO11 2009.05.22 21:49:01 © 9437
google- optikai tuning jelszóval.esetleg az aveo jelszo is mehet mellé.
Előzmény: Aveo men (9436)
Aveo men 2009.05.20 19:17:15 © 9436
csomagtérajtó a régi lejönne vagyis a gyári kis fétreg toldat és a helyére kéne valami szép kis spoiler!
mert ez például nem elégítené ki a vágyaimat!
http://www.chevrolet.hu/tartozekok-es-szolgaltatasok/tartozekok-es-szolgaltatasok-tartozekok-kulso-accessory-96806104.html
szép de mégse tetszik annyira valami vadab kéne

Előzmény: dzsimi111 (9434)