Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

pampers felicia Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4931
sziasztok, egy kis szakértelemre lenne szükségem. haverommal aki autószerelö motort ujitottunk, fötengelyt cserétünk vagyis a csiszoltat tettük vissza és kivettük az egész motort. csak ahogy szétszedte a motort nemnézte meg a lennkerék helyzetét. nagy kérdésem lenne hogy hogy és miszerint lehetne ezt beállitani. 1.3 mpi-s feldáról van szó 1999-böl. hol kell lennie annak a kis bütyöknek/vagy holpont/, és hogy kell álnia a fötengelynek. a segitséget nagyon megköszönném!!!!
tomi 01 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4930
nekem is ugyan ez a problémám
Előzmény: drtuka (4920)
DEM992 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4929
Skoda Felicia Jön a jó idő :-)
DEM992 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4928
Féktárcsák nem ütnek?
Előzmény: drtuka (4920)
Fischi Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4927
Milyen légterelők ezek? És hogy néznek ki?? Kép???
Előzmény: kocoska007 (4924)
nnlaca Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4926
Szia!

Az említett helyen van négy darab csavar, azt hiszem 10-es kulcs fogja.
Azokat húzd meg de csakis érzéssel mert meg ne szakadjon a menet.

Ha meghúztad akkor valószínű, hogy az olajfolyás meg fog szüni én is ezt csináltam és nem folyik már semmi.
Előzmény: kocoska007 (4925)
kocoska007 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4925
Sziasztok!


Gyújtótrafó alatt és az olajszűrő fölött áll az olaj...
Szerintetek???
Nem hiszem, hogy ez gyári állapot.
Áprilisban vettem, akkor persze csilli-villi volt a motor, de ma...
3000 km-t tettem bele és amikor ablakmosót töltöttem akkor vettem észre.

Örülök...


Üdv.
kocoska007 Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4924
Sziasztok!

Vettem Szatuna légterelőt.
2 elsőt akartam, kaptam 2 hátsót is... Nekem nincs rá szükségem, amennyiben valaki igényt tart rá jelezzen...
azt azért még elmondanám róla, hogy ugyan fóliázott volt (leszedtem) van rajta 1-2 karc. egyenlőre nincs u profil rögzíteni, a jövő héten várom postán!
ha valakit érdekel sörért vihető :)

ja annyi, hogy nagyon postázni nem szeretnék...

Budapest-Százhalombatta.
Esetleg Dunakeszi.

Ja most a hétvégén Pilisen (Monor után) vagyok, holnap megyek hazafelé! :)


Üdv.
drtuka Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4923
hello,

van 1-2 Felicia cuccom elfekvőben.
-2db műszerfal(1 órás+1 MPI ford.mérős)
-első+hátsó tuning spoiler(autostyl)
-kormánymű(nem szervós, apró hibával, egy csapágyat kellene cserélni benne)
-4db lemezfelni gumistól(13-as)
-kp. injektorosba JR sport szűrőbetét+vmennyi olaj

Ha érdekel vkit a szalatnai1kukacfreemailponthu-ra írhat és megbeszéljük a továbbiakat.

Tudom nem hirdetési portál, de inkább nektek adnám oda mint egy bontónak+ lehet hogy vkinek van olyan dolog ami megnekem kellene cserébe.

További szép napot,
Adam Jay Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4922
Nos lekocogtam egy 100 Ohm-os ellenállással és javaslat szerint a termosztátházban lévő hőszenzor fekete-barna vezetékei közé beiktattam. Gyújtás és rögtön ki is tért középállásig a vízhőfok mérő mutatója.Gomba csere.
Adam Jay Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4921
Köszi az értékes infót, keresek itthon egy potmétert, ha szakadt a gomba akkor kipróbálom a potis ellenőrzést.
Előzmény: piba gls (4918)
drtuka Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4920
hello,

segítség kellene.
A hibajelenség a következő:
90-110 között a kormányom eléggé remeg és néha ezt érezni lehet a pedálokon is.

Gyanakodtam a kerékre, de téli és nyári felnivel is csinálja+minden cserekor centirozva vannak.
Alunál tehermentesítő van.
Gólyalábak, tornycsapágyak és szilent újak.

Mi lehet a hiba oka?

Ha vkinek van ötlete ne tartsa vissza.

Előre is köszönöm,

piba gls Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4919
Ennek a táblázatnak a segítségével ki tudod méregetni a hőgombát.

Hőgomba (pin 1-3)

0*C --> 5-6,5 kOhm
5*C --> 4-5 kOhm
10*C -> 3,25-4,5 kOhm
15*C -> 2,75-3,5 kOhm
20*C -> 2,25-3 kOhm
25*C -> 2-2,5 kOhm
30*C -> 1,5-2 kOhm
35*C -> 1,25-1,75 kOhm
40*C -> 0,9-1,25 kOhm
45*C -> 0,8-1,1 kOhm

50*C -> 700-950 Ohm
55*C -> 600-800 Ohm
60*C -> 525-675 Ohm
65*C -> 450-575 Ohm
70*C -> 400-500 Ohm
75*C -> 325-425 Ohm
80*C -> 275-375 Ohm
85*C -> 250-325 Ohm
90*C -> 200-300 Ohm
95*C -> 175-250 Ohm
100*C > 150-225 Ohm

(Pin 2-4)

0*C --> 2,13-2,77kohm
20*C-> 0,92-1,16kohm
60*C-> 225-265ohm
90*C-> 96-108ohm.
Előzmény: Adam Jay (4917)
piba gls Creative Commons License 2009.05.09 0 0 4918
Szia!

Azt a bizonyos négyes csatit a termosztát házban találod a hőgomba tetején. Mérd ki műszerrel a barna és a fekete szálat a hőgombán. Vagy azt is megteheted, hogy rákötsz egy potmétert erre a két szálra a csatlakozón, ráadod a gyújtást és ha tekergeted a potit, akkor a hőfok óra mutatójának fel le kell mennie.
Előzmény: Adam Jay (4917)
Adam Jay Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4917
Köszönöm! Akkor esélyes hogy megszakadt a hőfüggő ellenállat a gombában. Negyes csatit mintha a hengerfejnél láttam volna, hűtőben 2 pólusú rémlik. Holnap szemrevételezem, de most alvás- Holnap fojt köv. :)
Előzmény: bgombas (4916)
bgombas Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4916
Picit nézegettem ezt a hőgomba dolgot, ha jól látom, a hőfohtól függ az ellenállás érték, minél melegebb, annál kevesebb, +20 foknál 0,922-1,158 kOhm, +60 foknál 225-265 Ohm, +90 foknál 96-108 Ohm, a helyében már nem vagyok biztos, mert elég gagyi pdf rajzom van csak, és abból nem derül ki, hogy lenn vagy fenn van-e, de az biztos, hogy a vízrendszerben és négyes csatlakozó. :)

A kormány nekem is jár néha, de csak most a nyári gumival, a télivel semmi se volt, szóval lehet, hogy a gumi hozza ki.
Előzmény: Adam Jay (4915)
Adam Jay Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4915
Köszönöm a gyors választ! Csatlakozók rendben, nem is a szerelés után jött elő a műszer hiba hanem igy nyertem... fékek nekem is morognak kicsit illetve a pedálon érzek némi pöcörgést...na nem rugdal a pedál...juteszembe még egy észrevétel... főleg 30-50 km/h sebességnél kicsit jár a kormány a kezemben, kb 2 milimétert mozdul oda vissza. Hangja nincs a futóműnek amúgy. Más: örömmel olvasom hoyg szlovákiai márkatársak is jelen vannak, járok Dunaszerdahelyre rendszeresen, gyanítom ottani skoda alkatrész lelőhelyen is meg fogok fordulni :)
Előzmény: bgombas (4914)
bgombas Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4914
Nem vagyok nagy szakértő a témában, de úgy tudom, hogy a hűtőnél van a hőgomba, alul, az kapcsolja a ventillátort és adja a jelet a műszerfalnak is, egy másik szálról, szóval valami dupla szerkezet, aminek egymástól függetlenül tönkremehet az egyik vagy másik fele, olyankor van, hogy mér, de nem indít ventillátort, vagy fordítva.

Ha most cseréltél műszerfal izzókat, akkor gondolom kihúztad a három lapos csatlakozót hátulról, mindegyik rendesen a helyén van?

A bal szélső szerintem a hőmérős, a középső talán a fordulatszámmérő és a visszajelzők, a jobb oldali nálam a jobb szélét vezérli ha jól láttam, mert attól tért magához a quartzóra.

Esetleg lehet még probléma a biztosítéktábla körül, jobb oldalon az utas lába felett a táblán, nekem elég volt egy félig kimozdult csatlakozó, hogy ne menjen a világítás, csak a helyzetjelző.

Első fékkel mi a gond? Nekem már egy éve morognak a fékbetétek, de tökéletesen fognak.
Előzmény: Adam Jay (4913)
Adam Jay Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4913
Nos...voltam autózni elso 60 közös kilométerün megvolt. Hegyre fel,, hegyről le, város, araszolás, minden.  Motor erővel elegedett vagyok, kicsi kuplung állítás után kuplung rengdben, váltás jó.műszerfal vílágítás, visszajelzők csere után jók. Vízhőfok mérőm nem műkodik, pihen a mutató alapállásban. Ehhez kapcsolódó kérdés: mit ellenőrizzek és hogyan? hengerfejen lévő gombából kapja a jelet? Első fékeket gyanusnak találom, ellenőrzésük a holnapi project része.
daVeFR Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4912
Úgy emlékszem, írtam, hogy a mocis defekttel kútba dőlt ez a projekt. Ha nem voltam egyértelmű, akkor bocs!
Egyhamar sajnos nincs esélyem rá... :(
Előzmény: ZödFelicsita (4899)
ZödFelicsita Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4911

nekem fél év alatt a második 88C zégeres termos van benne, az első sajnos felakadt, nem zárt le többé, résnyire nyitva maradt.

 

Oka a túlmelegedés, a városi araszolgatás egyszerűen megfőzi ...

 

A lengyel supertechnológia sem hibátlan...

Előzmény: vaughan (4906)
stemplis Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4910

Az enyém is 97-es és kb. 80C-nál nyit a termosztát. A vízhőfok menetközben általában 88-90C között van, és 93C körül kapcsol a ventillátor.

Szóval én a 80-ast javasolnám.

Előzmény: vaughan (4906)
Fischi Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4909
Természetesen ez is egy okos, és vérprofi hsz. volt!!! :PPP
Előzmény: Fischi (4908)
Fischi Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4908
Nyiss tojásfőzdét! :))))
Sztem a 88 C'- re voksolnék:)))
Előzmény: vaughan (4906)
Fischi Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4907
Nálunk csak OKOS dolgokat olvashatsz!!:PP
És nem dobáljuk kővel a repülőt sem!!!! :))))))))))))))))
Előzmény: arthur877 (4905)
vaughan Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4906
Hell!

tudom, hogy volt már róla szó, de nem tudom visszakeresni a hozzászólásokat a témában...
tehát forralja a vizet a felicia (1997 LXI) még a gyári termosztát van benne. vettem zégergyűrűs termosztátot és találtam itthon kettő patront. az egyik 88C a másik 80C fokos. mennyi a gyári érték? melyiket érdemes belerakni?

köszönöm!
arthur877 Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4905
Üdv közöttünk, és Gratula a választáshoz!
Sok okos, és hülye dolgot is fogsz tőlünk hallani... :-))
(azért az okos van túlsúlyban!)
Előzmény: Adam Jay (4904)
Adam Jay Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4904

Üdv!

 

Mától csatlakozom a Felícia klubhoz :) Vettem egy 1,3 LXi gépet ,1998 végi darab, 100000 km van benne apróbb dolgoktól eltekintve, eddig pozitív a tapasztalatom. Most cseréltem  a műszerfalban izzókat, kicsit allítani kellett a kuplungon mert fent fogott. Napokban megejtem az olaj és szűrő cseréket, szelephézag állítást. Addig is olvasom szorgalmasan ezt a topikot mert eddig is sok hasznos dolgot olvastam, tanultam.

 

Adam

nnlaca Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4903
Szia!
Semmi esetre sem csinálnék külsőre korábbi kiadásút a kocsimból.

Azért érdeklődők mert lehet, hogy tudnék venni egy használt Pick Up-ot
amin se műszaki se semmi csak alkatrésznek megvenni. esetleg eladni ha valakit érdekelne ez-az alkatrész.
Előzmény: arthur877 (4900)
arthur877 Creative Commons License 2009.05.08 0 0 4902
A szappan is jó, csak macerásabb...
Előzmény: Epeter01 (4901)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!