Keresés

Részletes keresés
Így működik

Bővebben az új keresőről

TotalCar címlap TotalCar fórumok
molnarnorbert 2009.05.04 Creative Commons License 38201
Ha az Eolys elfogy, annak saját hibaüzenete van, korábban valaki írta innen (úgy rémlik valami "... diesel additive").

Az meg, hogy régen más volt az üzeneted, abból eredhet, hogy az "Antipollution fault" ugye angol, amit meg írtál, az német. Tehát a fedkomp valószínűleg nyelvet váltott, talán az akksi lehúzásakor.

Szoktál kapni "Unblock diesel filter" üzeneteket?

mert ha nem, akkor a FAPnak semmi baja.
más cifraság lesz.

pl. légtömegmérő. esetleg valamelyik lambda szonda.
vagy a turbónyomás szabályzó szelep, bár az általában nem ad üzenetet, csak nem megy a gép.
(persze bármi egyéb is lehet :( )

de ha valamiért egyszer letiltott az "agy", akkor annak a hibakódjának benne kell legyen, tehát a szervizben látniuk kell, miért volt.
Az mondjuk más kérdés, hogy ez alapján be tudják-e határolni a hibás alkatrészt.
Druu 2009.05.04 Creative Commons License 38200
Van benne FAP, de az eolys kb. 1 hónapja lett újratöltve.. akkor is ezt csinálta, 3000nél letiltott és hiába mentem vele nagyobb sebességgel huzamosabb ideig, nem égett ki.. ezután konstatáltuk hogy ez az égést segitő cucc kifogyott belőle.. újratöltés és utána a hiba megszűnt. Csak az a problémám hogy múltkor nem ezt a hibajelzést irta ki, hanem "Antipollution Fault"-ot.
Sas-307 2009.05.03 Creative Commons License 38199
THX :-)
Előzmény: Jena307 (38190)
Smíró 2009.05.03 Creative Commons License 38198
HiZsoltx:-)

Lehet, általában tényleg ritkán találok olyan cikket, ami tetszik. Mintha 100 milliós saját kocsiból ülnének be tesztelni, szinte mindent fikáznak.

Előbb az Origot olvastam, aztán a TC-t. Újságokban is mindent elolvasok a Peuról. A Tc pont azokat húzta le - motor, fogyi, váltó -, amit a többi kiemelt azzal, hogy végre jó. A TC meg franciáról jót nem nagyon ír... Ez bosszant, mert az SW-t tartom olyan jónak, mint a kategória társakat, sőt... Persze ez szigorúan a magánvéleményem.

A 3008 jó kis szabadidő autó szerintem a sokállású hajtással, szuper módon nyíló hátsó traktussal. Mint írtam a hátsó sor nem tetszik a középső ülés miatt, de ha lenne annyi pénzem, egy 7 személyest bevállalnék belőle talán jobban is, mint a nagyobb tesót (4007). Kíváncsi lennék, az életben hogy néz ki. Nekem a felvarrott is bejött, bár ha visszaemléxem, azzal a véleményemmel sem tolongtak sokan mögöttem:-))
Előzmény: Zsoltx (38196)
ádibébi 2009.05.03 Creative Commons License 38197
Hát igen, jó lenne tudni, hogy van-e Fap a tiedben, ha van, hogyan használod az autót, sok-e a rövid táv benne, mert ha van FAP-od és sok a rövid táv, akkor könnyen elképzelhető, hogy a FAP adalék Eolys elfogyott belőle, ami nagyon gáz, mert így a FAP szétég vagy eldugul, már nem tudom, szóval tönkremegy, ráadásul a verda nem megy nélküle, a csere meg nagyon húzós, ha meg nincs fap, de sok a rövid táv, akkor lehet, hogy lerakódás, dugulás, csak egy jó hosszú és erős meghajtás kell neki, miután kiüttetted a hibát, és meg is oldódik a dolog. Satöbbi. Csak a lehúzás lehetősége miatt lett volna jó ezeket tudni (nehogy lecseréltessenek veled egy nagynyomású rendszert vagy egy FAP-ot indokolatlanul...)
Előzmény: Druu (38195)
Zsoltx 2009.05.03 Creative Commons License 38196

Smíró!

Szerintem a te írásodból jobban lejön a TC utálat, mint a TC írásából a francia utálat :)))



Nem igazán bántották a kocsit én szerintem jobban bántanám, mert nem nagyon tudom hová tenni. Rövid, magas (sokat fog enni a légellenállás miatt) és ronda.

Még igazán praktikusnak sem mondanám, akkor már inkább az SW.


Előzmény: Smíró (38187)
Druu 2009.05.03 Creative Commons License 38195
Most épp 85000 km van benne, de szerintem holnap elviszem a Peugeot szervízbe, aztán ha nem tudnak semmit kiüttetem a hibát..
csibi11 2009.05.03 Creative Commons License 38194
sziasztok az lenne a kerdesem, hogy a felirat a csomagtarton hogy van felrakva? ragasztva van? hogy tudnam levenni hogy semmi bajt ne csinaljak a festessel?
kamkama 2009.05.03 Creative Commons License 38193

Szia! Mennyi km van az autóban 100000km felett lehet, hogy nem sikerül regenerálni a FAP (részecske szűrőt) és ilyenkor vész üzemmódba kapcsol a mot vezérlő ezért nem engedi 3000 fölé!

Eloys van benne?

Üdv

 

 

Előzmény: Druu (38191)
ádibébi 2009.05.02 Creative Commons License 38192
A hibaüzenet lefordítva ugye azt jelentené, hogy a kipufogógáz-tisztító berendezésnek baja van, ismertebb nevén antipollution-system fault. Kb egymillió dolog okozhatja, és az esetek nem elhanyagolható részében nem lehet megtalálni az okot, ezért még a szerviz is az mondja, fals hiba. De ettől persze még lehet valós is. Majd a többiek megmondják a tutit, meg kérdeznek szerintem a körülményekről.
Druu 2009.05.02 Creative Commons License 38191
Helló!
A kocsim ( Peugeot 307SW 2.0 HDI ) kiirt egy hibaüzenetet ( Anomalie Abgasreinigung ) és nem enged 3000-es fordulat fölé menni.. valamelyik szenzorral vagy a részecskeszűrővel lehet a probléma? Ha valaki tudna segiteni az ügyben, kérem irja meg! Köszi!
Jena307 2009.05.02 Creative Commons License 38190
Odacsörgök a bontóba hétfőn reggel, hogy van e és mennyi, mert ahol biztos van azok némelyik árral kicsit el vannak varázsolva.
Jena307 2009.05.02 Creative Commons License 38189
S.O.S valaki írta már korábban, hogy kicserélte az egérszeleped a túrbónyomásszabályzóra, tegnap teljesen behalt, úgy kinlódtam végig 300km-t, hogy hol volt hol nem volt túrbónyomás, egy jó fél évet kihúztam wd40es kezeléssel de mostmár, ki kell cserélnem. Vasárnap viszont kell az autó hosszú útra, így meg kell oldanom ideiglenesen. Kérdés melyiket melyikre esetleg képpel illusztrálva.

Ja tegnapelőtt kicentíroztattam a kerekeket, az egyikre 25g kellett a másikra 15g, így most egy kicsit sem rázz 130-nál.
tthom 2009.05.01 Creative Commons License 38188
Hát, TC elég német autó fan.. Pedig szerintem manapság már mindegyikből ki lehet fogni jót is, meg rosszat is, lévén az alkatrészek is össze vissza helyekről jönnek, meg hogy a munkásnak épp milyen napja/éjszakája volt..
Smíró 2009.05.01 Creative Commons License 38187
A 3008-ról két ellentmondó cikk - Origo-TC. Csak a leglényegesebb tekintetben térnek el szerintem: fogyasztás/motor/vezethetőség...

Egy dolog, ami miatt nekem nem tetszik: a hátsó/középső üléssor. Nem értem, hogy családi autót hogy a fenébe lehet 4 személyesre gyártani. Vagy 3 gyereke csak a cigányoknak van és azoknak nem gyártanak autót? Sas? Szerinted hogy van ez? 1000 új gyártású autóból nincs 10, amiben középen kényelmesen lehetne ülni. Mi a francért van ez?

A TC cikkből meg nem igazán tetszik, hogy - számomra legalábbis - lejön a francia utálat. Még a végén a kérdés feltevésekben is. Pedig lehetne példálózni, hogy melyik miben és mennyire szar. Nem hinném, hogy elfogult vagyok, de látom, hogy kollégák mennyit járnak szervizbe olyan problémák miatt a hasonló korú, vagy fiatalabb autóikkal, amire már én herén szúrnám magam, ha a macsekkal történne. (Ford Focusok olajfogyasztás-szivárgás, Altea - 30 ezer Km-rel - folyamatos elektromos problémák, Suzuki SX4 fogyasztás!!! és elektromos problémák, Note futómű probléma (gumi zabálás elől), Opel szelep problémák (beállíthatatlanul? csörög-zörög). Van még egy 307 Break, annak a tulajnak korábban 206 volt, használtan vette, mégis agyon dicséri. Másiknak Lagunája van, 250 ezer után kellett vízpumpát és egyebeket cserélni, jóformán semmi gondja nem volt. Ennyit a teljesség igénye nélkül a franciáról és a többiről...
tisvol 2009.04.30 Creative Commons License 38186

Érdekes cikk. Teljesen egyetértek vele, a vezetési stílussal lehet a legtöbbet fogni a fogyasztáson.

 

ITT
sbojan 2009.04.30 Creative Commons License 38185

Én ugyan nagykerben vettem tavaly, de a kisker ára is valami kétezer párszáz forint volt az utángyártottnak - már, ha itt lehet utángyártásról beszélni egyáltalán.

És ezek az új teleszkópok messze erősebbek, mint a gyárilag beszereltek voltak.

Előzmény: Sas-307 (38179)
molnarnorbert 2009.04.30 Creative Commons License 38184
meg kell azt kérdezni, mert az sw-nek olyan kell, ami 630N-t tud.
a simák csak 430-at tudnak.
(és talán a löket és a hossz se ugyanaz)
Előzmény: schs40 (38183)
schs40 2009.04.30 Creative Commons License 38183

a 38125-öt nem is én írtam! érdekes ez az index???

szóval ami viszont nem jelent meg, unix-nál 4600 br. kisker áron van ajtó teleszkóp.

Előzmény: schs40 (38181)
schs40 2009.04.30 Creative Commons License 38182
akkor erre már most elkezdek gyűjteni!:)
Előzmény: molnarnorbert (38180)
schs40 2009.04.30 Creative Commons License 38181

alka˛ţ–O\©az útlevél gyorsítottban 3nap :) 3 napra megjön!

felvételin meg van egy halszálkás tolatás, és egy 90fokos bal

Előzmény: Sas-307 (38179)
molnarnorbert 2009.04.30 Creative Commons License 38180
na erre kíváncsi leszek:

"Mivel a Peugeot a 3008-at a Nissan Qashquai direkt konkurenciájának szánja, így szüksége van összkerékhajtású verzióra is. De nem éri be kevéssel, így a 2011 elején érkező Hybrid4-verzió orrában egy hipertakarékos, 300 Nm leadására képes dízelmotor, míg hátsó kerekei között egy 200 Nm-t kinyomó elektromotor dolgozik majd. A rendszer összteljesítménye 200 lóerő lesz, mindez 4,1 literes átlagfogyasztás mellett."
Előzmény: Matiz (38178)
Sas-307 2009.04.30 Creative Commons License 38179
Jena - tudnál nekem hozni a bontóból egy csomagtérajtó teleszkópot és egy vonóhorgot? Fizetem természetesen - csak az új teleszkóp valami 8600ft lett volna meg nem is volt készleten Kecskeméten. Akkor már egyszerűbb a bontó, csak még nem voltam ilyen helyen...

Köszi
Előzmény: Jena307 (38131)
Matiz 2009.04.30 Creative Commons License 38178

Amíg a fejlécben van nem gond, de ha kicserélik meglegyen: http://totalcar.hu/totalcar/tesztek/pug3008bem/

A 308-as egyáltalán nem tetszett, ez már inkább.

Matiz 2009.04.30 Creative Commons License 38177

Semmit nem számít, hogy OFF-e vagy sem: a szellőzőket Te zárod le a tekerőkkel, nem az OFF állás. De ha ezeket lezárod, attól sem történik semmi ilyesmi. Az ajtókban és hátul ugyanis vannak olyan szellőző-kiegyenlítő elemek, rácsok amiket nem tudsz bezárni csak a burkolatok bontásával... Ezek felelősek azért is, hogy amikor becsukod az ajtót ne szakadjon be a dobhártyád. Pl ha a szerszámkészletnél benézel akkor látod azt a lamellát ami a csomagtér ajtó csukásakor egyenlíti ki a nyomást, ez a hátsó lökhárító alá "vezet". Az ajtókban is van ilyen.  Vannak nyomásálló karosszériájú járművek, de a 307-esek nem ilyenek :) A nyomásálló kasziban tényleg minden zárható-zárt, de itt sokkal több szellőzés van mint gondolnád. Nagyságrendekkel többet árt az amit sokszor látok mosóban: lemossa a gumiszőnyeget és rögtön teszi is vissza a padlóra. Nem lesz zárlat, sem pára, sem szőnyegvizesedés az OFF állástól!

Előzmény: sbojan (38174)
sbojan 2009.04.30 Creative Commons License 38176
Elnézve. :-)
Előzmény: gombfoci (38165)
sbojan 2009.04.30 Creative Commons License 38175
Szerintem meg maradjunk egy sima "csatlakozónál", elvégre itt semmiflée tengelykapcsolást, váltást nem csinálunk, pusztán az utánfutót csatlakoztatjuk a biciklihez.
Előzmény: tisvol (38149)
sbojan 2009.04.30 Creative Commons License 38174
Mondjuk (szerintem) OFF állásban hagyni aszellőzőrendszert a kocsi hosszabb leállításának idejére nem célszerű, mert így az utasok által korábban kilihegett pára mind a kocsiban csapódik le valahol, s ez hosszabb távon tuti, hogy nem egészséges. (Később zárlatos lesz ettől valami, vagy bebüdösödik a szőnyeg, vagy reggelente párás lezs az ablak - télen esetleg belülről rá is fagy.)
Előzmény: Matiz (38148)
schs40 2009.04.30 Creative Commons License 38173

Az előző sw-m ben (2003) utólagos tempomat volt. Frédiék csinálták, jó is volt. Frissítésnél viszot valóban meghalt. Kb. 1 órát szórakoztak vele (Centrál) mire minden jó lett. Szóval meg lehet csinálni!

A mostaniban gyári a tempomat (2005) :))

 

Előzmény: ádibébi (38171)
gombfoci 2009.04.30 Creative Commons License 38172
na de neked Franciahonban csinálták a szoftverfrissítést ha jól emlékszem, nem?
Itt a vadkeleten nincs frissítés! :-)
Előzmény: ádibébi (38171)