Üdvözlök mindenkit! szeretném megtudni én is hogy pontosan hol meg mikor lessz ez a találkozó erre felénk nincsenek ilyen szórólapok sajnos.Előre is köszönöm.Üdv.jó munkát mindenkinek!
Úgy kell állítani mint bármelyik traktorét.Megméred elöl és hátul a tengelycsonk magasságába a felninél a távolságot. 8-12 mm között kell lenni a különbségnek.Állítani a 2-es és 3-as hüvelyek állításával tudsz.
Én is megköszönöm neked, mivel én nem vagyok egy nagy számítógép mágus és én ilyeneket csak véletlenül találok meg.Aztán meg már lehet,hogy soha többet nem találom meg ,ha elkalandozok onnan vagy kilépek.
Van egy Jumzom és szeretném beállítani az első futóművét, mert sajnos elég csálén állnak rajta az első kerekek. Konkrétan rossz a kerékösszetartás. Tud benne valaki segíteni (akár képekkel is) hogy hogyan kellene beállítani, hogy az jó legyen? Gondolkoztam már rajta, hogy csak úgy szemre beállítom, de gondolom az nem érne fabatkát sem. Így meg félek, hogy gyorsan le fogja darálni a vadiúj első gumikat.
Hálás köszönetem a Kezelési Utasításért ! Lehet ,hogy nem is kell azt a 60 eurót
a könyvre költenem, hanem jó lesz az a porlasztócsúcsokra is ?
Tul. kép ami most fontos volt, a szelephézag ,porlasztóbeállítás,előbefecskenzési szög, feltőltendő mennyiségek,azt megtaláltam a többit meg majd apránként!
A 3011-esét is. Munkahenger gyűrűzés miatt. Ezét meg munkahenger fellazulás miatt, nem e szakadt ki a menet a munkahenger öntvényéből. De mélyeben nem.
A vezértömb rajzát köszönöm, mentettem. Talán azt azért nem kell szétszedni, de ha mégis akkor majd jól jön.
Most kapcsolok,hogy felfelé is rángat? akkor nem lehet,hogy elvan tömődve a szívóági szűrőd?Lent a váltó fenekében.A mindig viszaszabályozást pedig a belső viszacsatoló mechanizmus végzi.Szedted már szét? Ilyen kép fogad majd.
Így van .szétszedéskor vizsgálj meg minden szelepet-szeleprugót-dug.tömítést,tolattyút és majd sztem adódik.A hengernek van egy biztonsági szelepe ,nézd meg nem tömítetlen-e?
Amint írtam egyenlőre csak információ gyűjtést végzek. Szétszedni még nagy luxus lenne most kicsit be van fogva. (vetés, permetezés) A rángatást felfelé értettem. Ez a "jókis" ZETORMATIC olyan, hogy erő és helyzetszabályzástól függetlenül szinten tartja a vezérlőtömbel beállított magasságot. Tehát tőlem függetlenül, ha bármi okból leengedi a munkagépet (munkahenger tömítetlenség, vezértömb résolaj) vissza emel. Ez nagyobb motorfordulatnál becsületes rántást jelent. Tehát az a kérdés röviden vezérlőtömb - passzolnak a képek egyébként - javítható vagy csere. Azért aggasztó a dolog mert annyival nem emel rosszabbul, mint amennyivel melegen leenged. Lemegy a szezon és már döntjük is szét. Akkor majd jönnek az újabb kérdések, vagy remélhetőleg adódnak a megoldások. <--Inkább ezt választom.
Kérdeznék egyet, aki tud válaszoljon kérem! ZETOR 5611, 1970 évjárat, hidraulika témakör. Megbontás előtti információ gyűjtés céljából. Belülről láttam már ilyet tehát nem ez a kérdés lényege. Hidegen elég jól tart nem ereszt le csak lassan, bemelegedett olajnál közepes fordulaton úgy emelget (gyárilag szintentartós hidraulikája van), hogy majdnem levitte a bütykeimet, mikor megnéztem a magtartályt vetéskor. Tehát ha kiderülne, hogy vezérlőtömb kopás, akkor az javítható-e vagy barátkozzak meg a rángatással. Tudom mikronosok az illesztések, de fémszórás, palástköszörűlés nem lehet megoldás. Vagy más megoldás nem létezik?